Ja dagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
Oké allemaal: ga naar www.youtube.com
Zoek op "do the harlem shake"
En dan filmpjes maken en hier opzetten zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
Oké allemaal: ga naar www.youtube.com
Zoek op "do the harlem shake"
Nee, doe even. Is leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dagIk was eigenlijk van plan zo te gaan slapen
quote:
Misschien is dat de reden waarom we zo tegenstribbelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
Stelletje kleuters ik weet dat jullie de Harlem Shake video's kennen doe gewoon even wat ik zeg ja.
Mijn vikingbloed is geïnteresseerd. Maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Northmen: A Viking Saga (2014) - IMDb
Er komt zowaar een viking gerelateerde film uit. Wat leuk.
Blijft toch bijzonder dat momenteel de enige dragelijke er één met Antonio Banderas is.
quote:
doeiquote:
quote:
quote:
Trusten. Moge onze paden elkaar spoedig weer treffen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vikingbloed is geïnteresseerd. Maar
[..]
Sorry. Ik haat de reactie "kende ik al" maar ik kende het echt al heel langquote:
Jawel, maar wat moet ik zien dan?quote:
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik haat de reactie "kende ik al" maar ik kende het echt al heel lang
#Hipster
Gedaan?quote:
Doen.quote:
Het effect.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.
Muziek begint vanzelf te spelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.
[..]
Gedaan?
[..]
Doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |