ik zit mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
Godverdomme stelletje eigenwijze paardenvijgen kan niemand een opdracht uitvoeren?
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kende je al? Voor de duidelijkheid: je hoeft geen video's te kijken. Gewoon even zoeken.
[..]
Gedaan?
[..]
Doen.
Echt?quote:
Ga slapen. NU!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
Jullie hebben 5 MINUTEN om mij wakker te houden.
Ik vind die easter eggs altijd leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Het is verder natuurlijk een aidsnummer maar dat Youtube zoiets doet vind ik leuk. Google heeft ook behoorlijk wat van die easter eggs, met als kutste als je zoekt op "do a barrel roll"
Ok. Welterusten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga slapen. NU!
Fris je vroege weekend ingaan is ook een plus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier Stuart.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
Ze werken niet allemaal maar die wel werken zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier Stuart.
Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd trouwens
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Eens. Wel een goede korting daarentegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:31 schreef badschaap het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/16294?article=16294-B&variant=006
wat een lelijke jas heb ik toch weer gekocht
daarom heb ik hem ook gekocht, mijn rits is kapot gegaan van mijn winterjas, heb dus snel een goedkope vervanger nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Wel een goede korting daarentegen.
Ik probeerde net Atari breakout. Sommige werken denk ik maar tijdelijkquote:
Die Atari was echt heel erg leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeerde net Atari breakout. Sommige werken denk ik maar tijdelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |