Echt niet. Enkel met wie ik naar Ajax ga.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt al 300 fok!kers op facebook, jij kan je er uit weg lullen.
V: Mag ik topic hunten?quote:
Ja, ik ben je maar aan het plagen johquote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eh, dat is normaal toch?
Ik kan lezen, danku.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne en Kanovinnie! Dus niet zo zeuren allemaal
Ik dacht juist onze speciale band hiermee te onderstrepen doordat alleen ik jou met dit koosnaampje kan aanspreken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten dan voelde ik hier een ietwat denigrerende ondertoon![]()
Hoi Ess
doe ff normaalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
verkracht hem een keer als hij alleen thuis is
aw, Paxcon is bang dat Etsu het nog echt in zijn hoofd haaltquote:
ik wist dat je dit zou zeggenquote:
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
verkracht hem een keer als hij alleen thuis is
Ja zo leer je hetn atuurlijk nooit! Koken dan bedoel ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat je dit zou zeggen
maar heb je zin om as week bij me te komen eten? we halen wel wat, als je mijn kookkunsten niet vertrouwt
Heb je GGMM ook en Rensie?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Enkel met wie ik naar Ajax ga.
Heel vak410 dus.
ja maarja, ik wil pax' vertrouwen winnenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo leer je hetn atuurlijk nooit! Koken dan bedoel ik
De likknop?quote:
Nee joh, ik zou het ook niet doen hoorquote:
OMG bestaan die nogquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De likknop?
Nu heb ik zin in likkoekjes
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maarja, ik wil pax' vertrouwen winnen
De chinezen zijn ook kunstenaars in subtiele vergiffen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat je dit zou zeggen
maar heb je zin om as week bij me te komen eten? we halen wel wat, als je mijn kookkunsten niet vertrouwt
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou het ook niet doen hoor
Pax gaat al een keer bij mij eten. En dan gaan we over je roddelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maarja, ik wil pax' vertrouwen winnen
Zou je haar wel willen als ze single wasquote:
Goed punt, mijn excuses. Zie ik je morgen weer bij de Lidl dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht juist onze speciale band hiermee te onderstrepen doordat alleen ik jou met dit koosnaampje kan aanspreken.
Dit heb je niet gelezen.quote:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax gaat al een keer bij mij eten. En dan gaan we over je roddelen.
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je GGMM ook en Rensie?
Natuurlijk. Een aantal weken geleden heb ik hier midden in de nacht toen ik niet kon slapen de vraag neergegooid hoe die koekjes ook al weer heetten.. Met een uitgebreide beschrijving natuurlijk, waarna een aantal mensen door mijn vraag zich niet meer konden concentreren op nachtelijk studiewerk.quote:
Ja is goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed punt, mijn excuses. Zie ik je morgen weer bij de Lidl dan?
GGMM heeft alleen zijn goudvis op facebook.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je GGMM ook en Rensie?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij vertrouwt zeker niemand behalve je knuffel/hoofdsteun?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar zijn goudvis heet Daan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGMM heeft alleen zijn goudvis op facebook.
Ja, maar ze mij duidelijk niet. Dus helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je haar wel willen als ze single was
Wat een leuke verwijzing.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar zijn goudvis heet Daan.
Niet zo uit de hoge doen he. Pax heeft al genoeg vuil over zich heen gekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe heten zequote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een aantal weken geleden heb ik hier midden in de nacht toen ik niet kon slapen de vraag neergegooid hoe die koekjes ook al weer heetten.. Met een uitgebreide beschrijving natuurlijk, waarna een aantal mensen door mijn vraag zich niet meer konden concentreren op nachtelijk studiewerk.
Uiteindelijk kwam iemand dan toch met het verlossende antwoord en zo af en toe komen de likkoekjes weer voorbij hier
Zoals gister nog in het middelste gifje dat LR voor mij had gemaakt.
Ben je homo?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Wat is eigenlijk jouw type?"
Ik zou het niet weten. Echt niet.
Dat lijkt me best frustrerendquote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ze mij duidelijk niet. Dus helaas.
Likkoekjesquote:
Dit is werkelijk het beste plaatje ooit gemaakt.quote:
Wie had dat gedachtquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Likkoekjes![]()
Zo simpel dat ik er destijds niet op kon komen
Ik ben een man, ik zet me daar over heen.quote:
Heb je al iemand anders op het oogquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik zet me daar over heen.
Nou wat doe je toch hatelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
Johannes is irritant. Zijn nationaliteit als 'Groninger' moet worden ingetrokken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Het was LR.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit is werkelijk het beste plaatje ooit gemaakt.
Degene die dit gemaakt heeft moet wel erg talentvol zijn.
Nou ja, man. Meer een jongenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik geleerd van Paxcon. Hij heeft een grote invloed op mij. Mijn excuses.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wat doe je toch hatelijk.
Verrassend wel jaquote:
Mooi hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een #TeamEss campagne poster, mooi hoor.
Ik niet.quote:
Hij heeft ook al de TeamJohannes poster gemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ga hem in mijn Fobo zetten
Komt dat even goed uitquote:
LR en ik hebben dan ook een speciale band.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook al de TeamJohannes poster gemaakt.
Maar die heeft niet zulke mooie floaties.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was LR.
En het laat ook nog eens zien dat hij zijn taak als stalker erg serieus neemt want alle plaatjes slaan op mij
Zou niet goed zijn als ik een vrouw zou zijn.quote:
Je hebt nog 2 minuten.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Te veel waar ik op moet reageren
In ieder geval heb ik erg veel vertrouwen in johannes en vind ik ezell een beetje gemeen
Ik heb na weken weer een nieuwe youtube creatie. 90% bestaat uit eigen geschoten materiaal.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook al de TeamJohannes poster gemaakt.
Maar die heeft niet zulke mooie floaties.
Ik ook, maar ik zal niet tussen jullie relatie als stalker en gestalkte in gaan staan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
LR en ik hebben dan ook een speciale band.
Uiteraard. Je moet alleen af en toe al je opgedane kennis kunnen uiten zodat je niet over borrelt van kennis en daarna weer rustig verder verzamelenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Was dan ook wel een reeks natuurlijk. Met een youtube filmpje als slotstuk.
Nu zal het werk zich weer ondergronds voortzetten. Het moet wel spannend en anoniem blijven natuurlijk
Ik heb ook erg veel vertrouwen in mezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Te veel waar ik op moet reageren
In ieder geval heb ik erg veel vertrouwen in johannes en vind ik ezell een beetje gemeen
Dat is geen probleem.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Moet ik frikadellen of kroketten fritureren?
Meeste stemmen gelden.
kroket.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Meeste stemmen gelden.
frikandellenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Meeste stemmen gelden.
bamihapjesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Meeste stemmen gelden.
Lijkt me ook niet heel handig. Aangezien je dan in de muur moet gaan staan en zonder de muur te slopen is dat niet heel erg gemakkelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zal niet tussen jullie relatie als stalker en gestalkte in gaan staan.
kroketquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Meeste stemmen gelden.
Ik heb het nu oppervlakkig gehouden. Alle zoetsappige en diepere aspecten behoefde niet op een openbare poster te komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Je moet alleen af en toe al je opgedane kennis kunnen uiten zodat je niet over borrelt van kennis en daarna weer rustig verder verzamelen
Krokettenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Meeste stemmen gelden.
School is druk, muziek maken moet ik meer mee doenquote:
Dat stel ik zeer op prijsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nu oppervlakkig gehouden. Alle zoetsappige dingen behoefde niet op een openbare poster te komen.
Het klinkt wellicht ironisch uit de mond van een stalker, maar je privacy moet wel gewaarborgd blijven
Bedankt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.
Frikandellen natuurlyk
Bedanktquote:
Bedankt.quote:
Nee.quote:
Lees maar terug. 1 minuut.quote:
Bedankt.quote:
Bedankt.quote:
Zonde. Vond wat je me destijds stuurde namelijk coolquote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School is druk, muziek maken moet ik meer mee doen
Jij houdt wel van een lange dikke frikandel he?quote:
Speciaal ja. Met uitjes en curryquote:
Oh, dat is een waarschuwing dat je batterij het ergens in de nabije toekomst gaat begeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
MIjn laptop blijft best lang op 99% staan qua laden![]()
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lange dikke frikandel he?
er zjin mensen die frikandel speciaal met ketchup etenquote:
Nee joh, het laatste beetje duurt gewoon het langstquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat is een waarschuwing dat je batterij het ergens in de nabije toekomst gaat begeven.
Heb ik niet in huis.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er nou weer mis met een bamihapje
je frikandel niet met mayo/ketchup en appelmoes etenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zjin mensen die frikandel speciaal met ketchup eten
jrquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ik heb liever curryquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus... Mijn gepassioneerde hobby even op het tweede plan zettende in de SCquote:
als je ketchup of appelmoes erover gooit kan ik moeilijk serieus nemenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je frikandel niet met mayo/ketchup en appelmoes eten
doe normaal, jij heidenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik at vroeger ALLES met appelmoesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zo lekkerquote:
eet je dat ook met patat?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zo lekker![]()
maar ik gooi bijna overal appelmoes overheen
Baasquote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zo lekker![]()
maar ik gooi bijna overal appelmoes overheen
Bijna allesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
kippensoep met appelmoes, lekker hoor
ja, somsquote:
doe er dan gewoon ketchup over als je gezond wil zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, soms![]()
gezonder ook dan mayo of pindasaus
Hahaha ik moet dat gedicht eigenlijk aan je opsturenquote:
welke gedichtquote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ik moet dat gedicht eigenlijk aan je opsturen![]()
Als je daar de maand niet mee doorkomt weet ik het ook niet meer. Weer wat anders dan een ode aan Hitler
Nog nooit gehad.quote:
O, maar dan moet je meteen zo'n pot hebben. En die gaan snel over datum.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, soms![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
Vissticks met appelmoes
Of kippenpootjes
patat met appelmoes eten en dan beginnen over gezonderquote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, soms![]()
Je hebt ook mini-potjesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
[..]
O, maar dan moet je meteen zo'n pot hebben. En die gaan snel over datum.
Waarschijnlijk vrienden helpen met hun nieuwe huisje op orde brengen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus... Mijn gepassioneerde hobby even op het tweede plan zettende in de SC
Nog een drukke week voor de boeg?
ja care.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
patat met appelmoes eten en dan beginnen over gezonder
Ja, wie weet. Maar eerst mijn mayonaise braaf opmaken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook mini-potjesProbeer maar eens lekker hoor
Heb wel appelmoes gehad, maar nooit patat met appelmoes.quote:
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
Wie is 0. nou weerDie stalkt mijn fobo.
LR check mijn fobo
VOoral vissticks zijn zooo lekker met appelmoesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ik mag Fok-it.
Appelmoes met vissticksHeb ik leren eten door Jordy.
Kippenpootjes met appelmoes
jatochquote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOoral vissticks zijn zooo lekker met appelmoes
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.
Ah, die op 13 km fietsafstand. Vandaag toch niet geworden, het weer was best dragelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrienden helpen met hun nieuwe huisje op orde brengen.
Ja die ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, die op 13 km fietsafstand. Vandaag toch niet geworden, het weer was best dragelijk?
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.
Zie je die kutlimbo nog weleens?quote:
Gezicht nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?
Apart. Meestal is het Zicht op.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo heet het dan ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gezicht_op_Delft
Ah. Nou in ieder geval gezellig. Hopelijk zullen de FOK! afkickverschijnselen niet te zichtbaar zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die ja.
Nee vandaag toch maar niet nee. Zij hadden andere plannen en ik ook.
Ik doe niet aan geld. Wel beloof ik je plechtig dat je nooit, maar dan ook nooit uit mijn signature zal verdwijnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?
kquote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
De kip is nu in de oven en klaar om 21.50
Afhankelijk van de tijdzone duurt dat niet zo lang of erg langquote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
De kip is nu in de oven en klaar om 21.50
Appelquote:
Ik woon in Engelandquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tijdzone duurt dat niet zo lang of erg lang
Ik word nu super emotioneelquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nou in ieder geval gezellig. Hopelijk zullen de FOK! afkickverschijnselen niet te zichtbaar zijn
[..]
Ik doe niet aan geld. Wel beloof ik je plechtig dat je nooit, maar dan ook nooit uit mijn signature zal verdwijnen.
appel is vies mi mangquote:
Ah.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik was nog wel eens aan het borrelen toen ik vroeger die namen bedacht
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
appel is vies mi mang
en deze appel tabak smaakt naar drop heel raar allemaal
Maar volgens de tijdsindicatie op dit forum duurt het nog een tijdje voordat je kip klaar is.quote:
Patser. Dorpsidioot!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier ga ik morgen eens even naar kijken. Dit kan niet zo langer.
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
Vraagje he. Is het bij sommige providers zo dat áls je over je tegoed heen bent, ze dat pas vragen op de laatste maand van je abo?
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
Vraagje he. Is het bij sommige providers zo dat áls je over je tegoed heen bent, ze dat pas vragen op de laatste maand van je abo?
ik zeur nooitquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En straks weer zeuren dat ik te weinig met je praat
Daar heb ik NIETS mee te makenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar volgens de tijdsindicatie op dit forum duurt het nog een tijdje voordat je kip klaar is.
Zelfs mijn kawaiige Laura is aanwezig, welke ik nog altijd wil voorzien van modetipsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
Zou het Laura Dekker zijn?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laura is niet zo slim volgens mij
Dat als je deze maand 30000000 minuten belt je pas over anderhalf jaar moet betalen aan het eind van je aboquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt
Hmm, want ik was laatst in Londen en toen opende ik 300 apps dus dan ben je al over je bundel heen neem ik aan. Maar ik was er niet overheen, terwijl k geen buitenland bundel ding heb ofzo. En het was niet op wifi.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt
dat wist ik al bij haar eerste post in de scquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat doe je dan hierquote:
Toch apart.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
heb je 300 apps op je telefoon?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, want ik was laatst in Londen en toen opende ik 300 apps dus dan ben je al over je bundel heen neem ik aan. Maar ik was er niet overheen, terwijl k geen buitenland bundel ding heb ofzo. En het was niet op wifi.
300 apps is verwaarloosbaarquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, want ik was laatst in Londen en toen opende ik 300 apps dus dan ben je al over je bundel heen neem ik aan. Maar ik was er niet overheen, terwijl k geen buitenland bundel ding heb ofzo. En het was niet op wifi.
Ohhhquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat als je deze maand 30000000 minuten belt je pas over anderhalf jaar moet betalen aan het eind van je abo
Whatsapps, idioot.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je 300 apps op je telefoon?
Daar heb ik NIETS mee te makenquote:
Jij bent niet duidelijk dus hou je grote waffel maarquote:
Nouja, misschien is 't bij sommige providers anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Komt gewoon op je eerstvolgende factuur idd
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn. In de zin is wel duidliejkquote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent niet duidelijk dus hou je grote waffel maar
Postenquote:
Nee, je zin klopt niet. Van geen kantquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn.
Een app is een applicatie. Een programmaatje op je telefoon. Je bedoelt whatsapp-berichten. Snol.quote:
WELquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je zin klopt niet. Van geen kant
nou ja, is toch raar als je dan 300 apps opent en ik bene r niet overheen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een app is een applicatie. Een programmaatje op je telefoon. Je bedoelt whatsapp-berichten. Snol.
Moet je niet zo aan het werk? Het is al bijna 11pm in NL toch?quote:
Curry en Mayoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
over 2 minuten zijn mn 3 kroketten klaar
Nu dus een levensvraag voor jullie:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Nee. Je kan ook facebook openen, tinder openen, dropbox met alle foto's van je moeder die mijn pik zuigt kan je ook openen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn. In de zin is wel duidliejk
Heftig.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Laura schijnt ook ontmaagd te zijn door Somalische piraten op haar boot Guppy
300 is niets.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
nou ja, is toch raar als je dan 300 apps opent en ik bene r niet overheen.
Zij gingen over jou heenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijkerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn.
mayoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Als je geen internationale bundel hebt en je laat 3g aan staan ben je gewoon fucking domquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Je kan ook facebook openen, tinder openen, dropbox met alle foto's van je moeder die mijn pik zuigt kan je ook openen.
en danquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
whatsapp verbruikt echt nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat ook weer. Ik had ze nooit moeten openen, dacht ik toen.
Ketchup>Curryquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met curry.
Foto's gaan niet verloren bij iemands dood hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ok, maar in de zin moet 't wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijker
Gewoon viesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met curry.
Rustig he. Een zacht kussentje is lekker, maar ik wil niet met mijn hoofd op een waterbed liggenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Jij bent een van die redenen waarom ik pro-choice benquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dankje mijn liefstequote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijker
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld overheen is gegaan wantttt ik heb geen internationale bundel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je geen internationale bundel hebt en je laat 3g aan staan ben je gewoon fucking dom
Maar in het buitenland is elke kb buiten je bundel zonder internationaal dingetje in je bundel. Dus dan moet je het zienquote:
Jennifer had ook hele mooie Bright Eyesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vies
Gelukkig ben je wel erg fan van Bright eyes dus er is niks aan de hand.
Je hebt O. net gemist. Hij maakte zich zorgen om je en besloot je FoBO daarom maar in te kijkenquote:
Je weet dat je dan soms 5-10 euro per MB betaalt?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld overheen is gegaan wantttt ik heb geen internationale bundel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt O. net gemist. Hij maakte zich zorgen om je en besloot je FoBO daarom maar in te kijken
Ja jammer hequote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer had ook hele mooie Bright Eyes
ahhhh Jennifer
Niet mee eens, maar curry op een kroket lijkt mij dan wel weer een stuk minder smakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vies
Gelukkig ben je wel erg fan van Bright eyes dus er is niks aan de hand.
Extreem weinig. Tenzij je 30 foto's binnen krijgt uiteraard.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ah zo, dat idee had ik wel. Geen verstand van.
ja een jaar of wat geleden.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld
Mijn fobo wordt ook gestalkt door 0. Ik heb net vernomen dat dit bij jou ook het geval is.quote:
Sahara?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zeg Laura, heb jij een zus wiens naam begint met een S en eindigt op ara
Nee, maar soms is 't beter om je bek te houden of om een grappige grap te maken. Niet zo onnozel dom proberen te scoren met respectloze shizzle.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een van die redenen waarom ik pro-choice ben
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het succes van mijn Jennifer film ondertussen ook uitgebreid naar wieisdemol.com forum
Oprotten met Sara.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zeg Laura, heb jij een zus wiens naam begint met een S en eindigt op ara
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doe ik om Paxcon te pesten.
Ja, dat is dus het rare.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar in het buitenland is elke kb buiten je bundel zonder internationaal dingetje in je bundel. Dus dan moet je het zien
Ik pleit voor mijn onschuld. Ik onderhoud enkel goede banden met Pieter.Jan.Derks op dit forum.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fobo wordt ook gestalkt door 0. Ik heb net vernomen dat dit bij jou ook het geval is.
Take care boss!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
voor wie ik morgenmiddag niet meer spreek, one love spreek jullie later.
ciao babes
geniet ervanquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
ciao babes
johannes_vermeerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is je favoriete voyeur?
Bek houde idioot, mag jou niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat je dan soms 5-10 euro per MB betaalt?
Achterlijk wicht
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
ciao babes
Oh dearquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bek houde idioot, mag jou niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |