OMG bestaan die nogquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
De likknop?
Nu heb ik zin in likkoekjes
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maarja, ik wil pax' vertrouwen winnen
De chinezen zijn ook kunstenaars in subtiele vergiffen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat je dit zou zeggen
maar heb je zin om as week bij me te komen eten? we halen wel wat, als je mijn kookkunsten niet vertrouwt
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou het ook niet doen hoor
Pax gaat al een keer bij mij eten. En dan gaan we over je roddelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maarja, ik wil pax' vertrouwen winnen
Zou je haar wel willen als ze single wasquote:
Goed punt, mijn excuses. Zie ik je morgen weer bij de Lidl dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht juist onze speciale band hiermee te onderstrepen doordat alleen ik jou met dit koosnaampje kan aanspreken.
Dit heb je niet gelezen.quote:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax gaat al een keer bij mij eten. En dan gaan we over je roddelen.
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je GGMM ook en Rensie?
Natuurlijk. Een aantal weken geleden heb ik hier midden in de nacht toen ik niet kon slapen de vraag neergegooid hoe die koekjes ook al weer heetten.. Met een uitgebreide beschrijving natuurlijk, waarna een aantal mensen door mijn vraag zich niet meer konden concentreren op nachtelijk studiewerk.quote:
Ja is goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed punt, mijn excuses. Zie ik je morgen weer bij de Lidl dan?
GGMM heeft alleen zijn goudvis op facebook.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je GGMM ook en Rensie?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij vertrouwt zeker niemand behalve je knuffel/hoofdsteun?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij vertrouwt zeker niemand behalve je knuffel/hoofdsteun?
Maar zijn goudvis heet Daan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGMM heeft alleen zijn goudvis op facebook.
Ja, maar ze mij duidelijk niet. Dus helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je haar wel willen als ze single was
Wat een leuke verwijzing.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar zijn goudvis heet Daan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |