Echt niet. Enkel met wie ik naar Ajax ga.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt al 300 fok!kers op facebook, jij kan je er uit weg lullen.
V: Mag ik topic hunten?quote:
Ja, ik ben je maar aan het plagen johquote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eh, dat is normaal toch?
Ik kan lezen, danku.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne en Kanovinnie! Dus niet zo zeuren allemaal
Ik dacht juist onze speciale band hiermee te onderstrepen doordat alleen ik jou met dit koosnaampje kan aanspreken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten dan voelde ik hier een ietwat denigrerende ondertoon![]()
Hoi Ess
doe ff normaalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
verkracht hem een keer als hij alleen thuis is
aw, Paxcon is bang dat Etsu het nog echt in zijn hoofd haaltquote:
ik wist dat je dit zou zeggenquote:
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
verkracht hem een keer als hij alleen thuis is
Ja zo leer je hetn atuurlijk nooit! Koken dan bedoel ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat je dit zou zeggen
maar heb je zin om as week bij me te komen eten? we halen wel wat, als je mijn kookkunsten niet vertrouwt
Heb je GGMM ook en Rensie?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Enkel met wie ik naar Ajax ga.
Heel vak410 dus.
ja maarja, ik wil pax' vertrouwen winnenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo leer je hetn atuurlijk nooit! Koken dan bedoel ik
De likknop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |