Heb ik even mazzelquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik je moeten slaan, Stu.
Ik zou niet weten waarom niet, als zij elke avond kookt?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen leven met iemand die vegetarisch is. Elke dag apart koken zie ik niet zitten, wie die taak dan ook op zich neemt
hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef essnhills het volgende:
Iedereen lijkt wel steeds hoi te zeggen als ze 5 minuten niks meer gepost hebben
doei schajte xxquote:
Je bent er weerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef essnhills het volgende:
Iedereen lijkt wel steeds hoi te zeggen als ze 5 minuten niks meer gepost hebben
Hahahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, als zij elke avond kookt?
Stel dat er een college is over de Amerikaanse Burgeroorlog (en dat is zo, want ik deed dat) dan zijn er alsnog honderden onderwerpen te verzinnen om een essay over te schrijven, waar weer duizenden boeken en artikelen over zijn.quote:
Hoiquote:
Ja, ik was even mijn champignonsoep in diepvrieszakjes aan het verdelen, wat afwas aan het doen en een puntje appeltaart aan het pakkenquote:
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb al twintig seconden niet gepost
Hoi
Druk levenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik was even mijn champignonsoep in diepvrieszakjes aan het verdelen, wat afwas aan het doen en een puntje appeltaart aan het pakken
Dat vind ik dan wel weer tof van jequote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna zouden we wel samen een cidertje drinken.
Valt wel mee toch. Kip moet sowieso goed gaar zijn natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Stuart het volgende:
Die kip moet 20 minuten in de oven (gas mark 4)
Ja, maar het zijn maar wings, die zijn maar kleinquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Kip moet sowieso goed gaar zijn natuurlijk.
Trending topic.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
Hoi.
Zie je wel. Ik heb een trend gespot
Zo ben ik nou eenmaal.quote:
Ciderquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal.
Maar wel een beetje beschermend.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk leven
Klinkt als mijn oma
Even dacht ik dat die groene smiley heel spastisch aan het doen was
Kipquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Kip moet sowieso goed gaar zijn natuurlijk.
Zo ben ikquote:
Alvorensquote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
En ook klinkt als je oma?![]()
De soep moet gewoon eerst genoeg afgekoeld zijn alvorens je die in de vriezer kunt stoppen. Anders stijgt de temperatuur in de vriezer te snel en kunnen de andere producten in de vriezer deels lichtelijk ontdooien wat de kwaliteit en houdbaarheid niet ten goede komt![]()
Gewoon even de nodige stappen dus
Kip moet net zo lang in de oven totdat het vlees op de smalste puntjes van de botjes begint te vallen. Dan is het heerlijk mals en sappigquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn maar wings, die zijn maar klein
Ja, I know.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cider
Eigenlijk moet je dat hier (UK) drinken
Vindt haar vriendje niet goed denk ikquote:
Ja omaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kip moet net zo lang in de oven totdat het vlees op de smalste puntjes van de botjes begint te vallen. Dan is het heerlijk mals en sappig
Het is ook het beste als het mooi weer is buitenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, I know.
Maar duurt wel weer even voordat ik daar weer ben.
Ik denk ik blijf even in oma stijl en verbluf jullie met mijn rijke woordenschatquote:
Een trend gestartquote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
Hoi.
Zie je wel. Ik heb een trend gespot
Kan jou dat nou schelen johquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vindt haar vriendje niet goed denk ik
Ik prefereer keukenprinses.quote:
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik blijf even in oma stijl en verbluf jullie met mijn rijke woordenschat
Hoi. Was je weer 3 minuten weg?quote:
Ja, heb je me gemistquote:
Oh zoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat er een college is over de Amerikaanse Burgeroorlog (en dat is zo, want ik deed dat) dan zijn er alsnog honderden onderwerpen te verzinnen om een essay over te schrijven, waar weer duizenden boeken en artikelen over zijn.
kap met appenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
ik ben bezig met een date fixen
wordt vervolgd
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb je me gemist
wat een ontvangst
Mja, als er van de zomer een leuk persoon mee wil, dan ga ik wel weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook het beste als het mooi weer is buiten
Ja, je voelde het al aan je water dat ik ging komen zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Spontaan ook hè?Al typte ik dat wel voordat ik jouw andere post spotte
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, als er van de zomer een leuk persoon mee wil, dan ga ik wel weer.
In mijn eentje is ook zo eng.
Kappen?quote:
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je voelde het al aan je water dat ik ging komen zeker?
Komen hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb weleens per ongeluk fokpagina`s geprintquote:Op zondag 2 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
Waarom zou iemand dit topic willen printen![]()
[ afbeelding ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nu wel. Ik doe het ook regelmatig eigenlijk.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb weleens per ongeluk fokpagina`s geprint
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Ik vind die grote facebook knop een beetje engquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb weleens per ongeluk fokpagina`s geprint
Voor je het weet klik ik er op![]()
Die kun je weghalenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die grote facebook knop een beetje eng
Voor je het weet klik ik er op
Ja als je een abo had gehad, kon je die uitschakelenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor je het weet klik ik er op
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Om bijvoorbeeld memorabele topics in te kunnen lijsten en op je zolderkamer te kunnen hangenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
Waarom zou iemand dit topic willen printen![]()
[ afbeelding ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Halo de allemaalDie fout heb ik al eens gemaakt ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
`Wie zijn al die mensen''?quote:
Uhhh
Had ik maar een zolderkamerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om bijvoorbeeld memorabele topics in te kunnen lijsten en op je zolderkamer te kunnen hangen
Van mij welquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo JanCees
of mag ik je JC noemen![]()
Zoals Tjackaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor je het weet klik ik er op"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat was ongeveer het eerste wat ik weghaaldequote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
verkracht hem een keer als hij alleen thuis isquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
fok-it, wat moet ik met paxcon? hij stalkt me via whatsapp.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ooit heeft een geheime aanbidder mij een paar weken een abo gegeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je een abo had gehad, kon je die uitschakelen
Dus ik wacht tot dat weer gebeurt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Halo de allemaal
[..]
Die fout heb ik al eens gemaakt ja.Hallo de stalkerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Halo de allemaal
[..]
Die fout heb ik al eens gemaakt ja."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wij hadden niet eens een zolderquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Haar vriend, daar ga ik niet in stokenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan jou dat nou schelen joh
Jij bent DJ. Wat the fuck is hijLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
bedankt. ik zal het overwegenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
verkracht hem een keer als hij alleen thuis is![]()
Maar jij hebt al 300 fok!kers op facebook, jij kan je er uit weg lullen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Halo de allemaal
[..]
Die fout heb ik al eens gemaakt ja.![]()
Ben je zo'n nette jongen?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haar vriend, daar ga ik niet in stoken
Alles kan kapotquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat begint waar op te lijken?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: