Heb ik even mazzelquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik je moeten slaan, Stu.
Ik zou niet weten waarom niet, als zij elke avond kookt?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen leven met iemand die vegetarisch is. Elke dag apart koken zie ik niet zitten, wie die taak dan ook op zich neemt
hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef essnhills het volgende:
Iedereen lijkt wel steeds hoi te zeggen als ze 5 minuten niks meer gepost hebben
doei schajte xxquote:
Je bent er weerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef essnhills het volgende:
Iedereen lijkt wel steeds hoi te zeggen als ze 5 minuten niks meer gepost hebben
Hahahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, als zij elke avond kookt?
Stel dat er een college is over de Amerikaanse Burgeroorlog (en dat is zo, want ik deed dat) dan zijn er alsnog honderden onderwerpen te verzinnen om een essay over te schrijven, waar weer duizenden boeken en artikelen over zijn.quote:
Hoiquote:
Ja, ik was even mijn champignonsoep in diepvrieszakjes aan het verdelen, wat afwas aan het doen en een puntje appeltaart aan het pakkenquote:
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb al twintig seconden niet gepost
Hoi
Druk levenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik was even mijn champignonsoep in diepvrieszakjes aan het verdelen, wat afwas aan het doen en een puntje appeltaart aan het pakken
Dat vind ik dan wel weer tof van jequote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna zouden we wel samen een cidertje drinken.
Valt wel mee toch. Kip moet sowieso goed gaar zijn natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Stuart het volgende:
Die kip moet 20 minuten in de oven (gas mark 4)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |