Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik blijf even in oma stijl en verbluf jullie met mijn rijke woordenschat
Hoi. Was je weer 3 minuten weg?quote:
Ja, heb je me gemistquote:
Oh zoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat er een college is over de Amerikaanse Burgeroorlog (en dat is zo, want ik deed dat) dan zijn er alsnog honderden onderwerpen te verzinnen om een essay over te schrijven, waar weer duizenden boeken en artikelen over zijn.
kap met appenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
ik ben bezig met een date fixen
wordt vervolgd
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb je me gemist
wat een ontvangst
Mja, als er van de zomer een leuk persoon mee wil, dan ga ik wel weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook het beste als het mooi weer is buiten
Ja, je voelde het al aan je water dat ik ging komen zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Spontaan ook hè?Al typte ik dat wel voordat ik jouw andere post spotte
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, als er van de zomer een leuk persoon mee wil, dan ga ik wel weer.
In mijn eentje is ook zo eng.
Kappen?quote:
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je voelde het al aan je water dat ik ging komen zeker?
Komen hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb weleens per ongeluk fokpagina`s geprintquote:Op zondag 2 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
Waarom zou iemand dit topic willen printen![]()
[ afbeelding ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nu wel. Ik doe het ook regelmatig eigenlijk.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb weleens per ongeluk fokpagina`s geprint
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: