Nee, je zin klopt niet. Van geen kantquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn.
Een app is een applicatie. Een programmaatje op je telefoon. Je bedoelt whatsapp-berichten. Snol.quote:
WELquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je zin klopt niet. Van geen kant
nou ja, is toch raar als je dan 300 apps opent en ik bene r niet overheen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een app is een applicatie. Een programmaatje op je telefoon. Je bedoelt whatsapp-berichten. Snol.
Moet je niet zo aan het werk? Het is al bijna 11pm in NL toch?quote:
Curry en Mayoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
over 2 minuten zijn mn 3 kroketten klaar
Nu dus een levensvraag voor jullie:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Nee. Je kan ook facebook openen, tinder openen, dropbox met alle foto's van je moeder die mijn pik zuigt kan je ook openen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn. In de zin is wel duidliejk
Heftig.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Laura schijnt ook ontmaagd te zijn door Somalische piraten op haar boot Guppy
300 is niets.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
nou ja, is toch raar als je dan 300 apps opent en ik bene r niet overheen.
Zij gingen over jou heenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijkerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn.
mayoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
over 2 minuten zijn mn 3 kroketten klaar
Nu dus een levensvraag voor jullie:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Als je geen internationale bundel hebt en je laat 3g aan staan ben je gewoon fucking domquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Je kan ook facebook openen, tinder openen, dropbox met alle foto's van je moeder die mijn pik zuigt kan je ook openen.
en danquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |