GGMM heeft alleen zijn goudvis op facebook.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je GGMM ook en Rensie?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij vertrouwt zeker niemand behalve je knuffel/hoofdsteun?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar zijn goudvis heet Daan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGMM heeft alleen zijn goudvis op facebook.
Ja, maar ze mij duidelijk niet. Dus helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je haar wel willen als ze single was
Wat een leuke verwijzing.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar zijn goudvis heet Daan.
Niet zo uit de hoge doen he. Pax heeft al genoeg vuil over zich heen gekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe heten zequote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een aantal weken geleden heb ik hier midden in de nacht toen ik niet kon slapen de vraag neergegooid hoe die koekjes ook al weer heetten.. Met een uitgebreide beschrijving natuurlijk, waarna een aantal mensen door mijn vraag zich niet meer konden concentreren op nachtelijk studiewerk.
Uiteindelijk kwam iemand dan toch met het verlossende antwoord en zo af en toe komen de likkoekjes weer voorbij hier
Zoals gister nog in het middelste gifje dat LR voor mij had gemaakt.
Ben je homo?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Wat is eigenlijk jouw type?"
Ik zou het niet weten. Echt niet.
Dat lijkt me best frustrerendquote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ze mij duidelijk niet. Dus helaas.
Likkoekjesquote:
Dit is werkelijk het beste plaatje ooit gemaakt.quote:
Wie had dat gedachtquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Likkoekjes![]()
Zo simpel dat ik er destijds niet op kon komen
Ik ben een man, ik zet me daar over heen.quote:
Heb je al iemand anders op het oogquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik zet me daar over heen.
Nou wat doe je toch hatelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
Johannes is irritant. Zijn nationaliteit als 'Groninger' moet worden ingetrokken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Het was LR.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit is werkelijk het beste plaatje ooit gemaakt.
Degene die dit gemaakt heeft moet wel erg talentvol zijn.
Nou ja, man. Meer een jongenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik geleerd van Paxcon. Hij heeft een grote invloed op mij. Mijn excuses.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wat doe je toch hatelijk.
Verrassend wel jaquote:
Mooi hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een #TeamEss campagne poster, mooi hoor.
Ik niet.quote:
Hij heeft ook al de TeamJohannes poster gemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ga hem in mijn Fobo zetten
Komt dat even goed uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |