Ik heb het nu oppervlakkig gehouden. Alle zoetsappige en diepere aspecten behoefde niet op een openbare poster te komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Je moet alleen af en toe al je opgedane kennis kunnen uiten zodat je niet over borrelt van kennis en daarna weer rustig verder verzamelen
Krokettenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een probleem.
Moet ik frikadellen of kroketten fritureren?
Meeste stemmen gelden.
School is druk, muziek maken moet ik meer mee doenquote:
Dat stel ik zeer op prijsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nu oppervlakkig gehouden. Alle zoetsappige dingen behoefde niet op een openbare poster te komen.
Het klinkt wellicht ironisch uit de mond van een stalker, maar je privacy moet wel gewaarborgd blijven
Bedankt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen probleem.
Frikandellen natuurlyk
Bedanktquote:
Bedankt.quote:
Nee.quote:
Lees maar terug. 1 minuut.quote:
Bedankt.quote:
Bedankt.quote:
Zonde. Vond wat je me destijds stuurde namelijk coolquote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School is druk, muziek maken moet ik meer mee doen
Jij houdt wel van een lange dikke frikandel he?quote:
Speciaal ja. Met uitjes en curryquote:
Oh, dat is een waarschuwing dat je batterij het ergens in de nabije toekomst gaat begeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
MIjn laptop blijft best lang op 99% staan qua laden![]()
Hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lange dikke frikandel he?
er zjin mensen die frikandel speciaal met ketchup etenquote:
Nee joh, het laatste beetje duurt gewoon het langstquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat is een waarschuwing dat je batterij het ergens in de nabije toekomst gaat begeven.
Heb ik niet in huis.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er nou weer mis met een bamihapje
je frikandel niet met mayo/ketchup en appelmoes etenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zjin mensen die frikandel speciaal met ketchup eten
jrquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het wel eten maar ik heb liever curryquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus... Mijn gepassioneerde hobby even op het tweede plan zettende in de SCquote:
als je ketchup of appelmoes erover gooit kan ik moeilijk serieus nemenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je frikandel niet met mayo/ketchup en appelmoes eten
doe normaal, jij heidenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je frikandel niet met mayo/ketchup en appelmoes eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |