Waarschijnlijk vrienden helpen met hun nieuwe huisje op orde brengen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus... Mijn gepassioneerde hobby even op het tweede plan zettende in de SC
Nog een drukke week voor de boeg?
ja care.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
patat met appelmoes eten en dan beginnen over gezonder
Ja, wie weet. Maar eerst mijn mayonaise braaf opmaken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook mini-potjesProbeer maar eens lekker hoor
Heb wel appelmoes gehad, maar nooit patat met appelmoes.quote:
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
Wie is 0. nou weerDie stalkt mijn fobo.
LR check mijn fobo
VOoral vissticks zijn zooo lekker met appelmoesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ik mag Fok-it.
Appelmoes met vissticksHeb ik leren eten door Jordy.
Kippenpootjes met appelmoes
jatochquote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOoral vissticks zijn zooo lekker met appelmoes
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.
Ah, die op 13 km fietsafstand. Vandaag toch niet geworden, het weer was best dragelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrienden helpen met hun nieuwe huisje op orde brengen.
Ja die ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, die op 13 km fietsafstand. Vandaag toch niet geworden, het weer was best dragelijk?
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.
Zie je die kutlimbo nog weleens?quote:
Gezicht nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?
Apart. Meestal is het Zicht op.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo heet het dan ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gezicht_op_Delft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |