Niet mee eens, maar curry op een kroket lijkt mij dan wel weer een stuk minder smakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vies
Gelukkig ben je wel erg fan van Bright eyes dus er is niks aan de hand.
Extreem weinig. Tenzij je 30 foto's binnen krijgt uiteraard.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ah zo, dat idee had ik wel. Geen verstand van.
ja een jaar of wat geleden.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld
Mijn fobo wordt ook gestalkt door 0. Ik heb net vernomen dat dit bij jou ook het geval is.quote:
Sahara?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zeg Laura, heb jij een zus wiens naam begint met een S en eindigt op ara
Nee, maar soms is 't beter om je bek te houden of om een grappige grap te maken. Niet zo onnozel dom proberen te scoren met respectloze shizzle.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een van die redenen waarom ik pro-choice ben
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het succes van mijn Jennifer film ondertussen ook uitgebreid naar wieisdemol.com forum
Oprotten met Sara.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zeg Laura, heb jij een zus wiens naam begint met een S en eindigt op ara
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doe ik om Paxcon te pesten.
Ja, dat is dus het rare.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar in het buitenland is elke kb buiten je bundel zonder internationaal dingetje in je bundel. Dus dan moet je het zien
Ik pleit voor mijn onschuld. Ik onderhoud enkel goede banden met Pieter.Jan.Derks op dit forum.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fobo wordt ook gestalkt door 0. Ik heb net vernomen dat dit bij jou ook het geval is.
Take care boss!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
voor wie ik morgenmiddag niet meer spreek, one love spreek jullie later.
ciao babes
geniet ervanquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
ciao babes
johannes_vermeerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is je favoriete voyeur?
Bek houde idioot, mag jou niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat je dan soms 5-10 euro per MB betaalt?
Achterlijk wicht
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
ciao babes
Oh dearquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bek houde idioot, mag jou niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |