whatsapp verbruikt echt nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat ook weer. Ik had ze nooit moeten openen, dacht ik toen.
Ketchup>Curryquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met curry.
Foto's gaan niet verloren bij iemands dood hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
Ok, maar in de zin moet 't wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijker
Gewoon viesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met curry.
Rustig he. Een zacht kussentje is lekker, maar ik wil niet met mijn hoofd op een waterbed liggenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
over 2 minuten zijn mn 3 kroketten klaar
Nu dus een levensvraag voor jullie:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Jij bent een van die redenen waarom ik pro-choice benquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dankje mijn liefstequote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijker
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld overheen is gegaan wantttt ik heb geen internationale bundel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je geen internationale bundel hebt en je laat 3g aan staan ben je gewoon fucking dom
Maar in het buitenland is elke kb buiten je bundel zonder internationaal dingetje in je bundel. Dus dan moet je het zienquote:
Jennifer had ook hele mooie Bright Eyesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vies
Gelukkig ben je wel erg fan van Bright eyes dus er is niks aan de hand.
Je hebt O. net gemist. Hij maakte zich zorgen om je en besloot je FoBO daarom maar in te kijkenquote:
Je weet dat je dan soms 5-10 euro per MB betaalt?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld overheen is gegaan wantttt ik heb geen internationale bundel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt O. net gemist. Hij maakte zich zorgen om je en besloot je FoBO daarom maar in te kijken
Ja jammer hequote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer had ook hele mooie Bright Eyes
ahhhh Jennifer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |