ik zeur nooitquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En straks weer zeuren dat ik te weinig met je praat
Daar heb ik NIETS mee te makenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar volgens de tijdsindicatie op dit forum duurt het nog een tijdje voordat je kip klaar is.
Zelfs mijn kawaiige Laura is aanwezig, welke ik nog altijd wil voorzien van modetipsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
Vraagje he. Is het bij sommige providers zo dat áls je over je tegoed heen bent, ze dat pas vragen op de laatste maand van je abo?
Zou het Laura Dekker zijn?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laura is niet zo slim volgens mij
Dat als je deze maand 30000000 minuten belt je pas over anderhalf jaar moet betalen aan het eind van je aboquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt
Hmm, want ik was laatst in Londen en toen opende ik 300 apps dus dan ben je al over je bundel heen neem ik aan. Maar ik was er niet overheen, terwijl k geen buitenland bundel ding heb ofzo. En het was niet op wifi.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt
dat wist ik al bij haar eerste post in de scquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat doe je dan hierquote:
Toch apart.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
heb je 300 apps op je telefoon?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, want ik was laatst in Londen en toen opende ik 300 apps dus dan ben je al over je bundel heen neem ik aan. Maar ik was er niet overheen, terwijl k geen buitenland bundel ding heb ofzo. En het was niet op wifi.
300 apps is verwaarloosbaarquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, want ik was laatst in Londen en toen opende ik 300 apps dus dan ben je al over je bundel heen neem ik aan. Maar ik was er niet overheen, terwijl k geen buitenland bundel ding heb ofzo. En het was niet op wifi.
Ohhhquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat als je deze maand 30000000 minuten belt je pas over anderhalf jaar moet betalen aan het eind van je abo
Whatsapps, idioot.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je 300 apps op je telefoon?
Daar heb ik NIETS mee te makenquote:
Jij bent niet duidelijk dus hou je grote waffel maarquote:
Nouja, misschien is 't bij sommige providers anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Komt gewoon op je eerstvolgende factuur idd
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn. In de zin is wel duidliejkquote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent niet duidelijk dus hou je grote waffel maar
Postenquote:
Nee, je zin klopt niet. Van geen kantquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn.
Een app is een applicatie. Een programmaatje op je telefoon. Je bedoelt whatsapp-berichten. Snol.quote:
WELquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je zin klopt niet. Van geen kant
nou ja, is toch raar als je dan 300 apps opent en ik bene r niet overheen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een app is een applicatie. Een programmaatje op je telefoon. Je bedoelt whatsapp-berichten. Snol.
Moet je niet zo aan het werk? Het is al bijna 11pm in NL toch?quote:
Curry en Mayoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
over 2 minuten zijn mn 3 kroketten klaar
Nu dus een levensvraag voor jullie:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Nee. Je kan ook facebook openen, tinder openen, dropbox met alle foto's van je moeder die mijn pik zuigt kan je ook openen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn. In de zin is wel duidliejk
Heftig.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Laura schijnt ook ontmaagd te zijn door Somalische piraten op haar boot Guppy
300 is niets.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
nou ja, is toch raar als je dan 300 apps opent en ik bene r niet overheen.
Zij gingen over jou heenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijkerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat appen is joh. Als ik 300 apps open, moet 't duidelijk zijn.
mayoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Als je geen internationale bundel hebt en je laat 3g aan staan ben je gewoon fucking domquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Je kan ook facebook openen, tinder openen, dropbox met alle foto's van je moeder die mijn pik zuigt kan je ook openen.
en danquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Niet zo over m'n moeder, kleuterkind. Snap zulke 'grappen' nooit, misschien zeg je het wel tegen iemand waarvan d'r moeder niet eens leeft.
whatsapp verbruikt echt nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat ook weer. Ik had ze nooit moeten openen, dacht ik toen.
Ketchup>Curryquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met curry.
Foto's gaan niet verloren bij iemands dood hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ok, maar in de zin moet 't wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijker
Gewoon viesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met curry.
Rustig he. Een zacht kussentje is lekker, maar ik wil niet met mijn hoofd op een waterbed liggenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
Curry
Mayonaise
of
Ketchup?
Jij bent een van die redenen waarom ik pro-choice benquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dankje mijn liefstequote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuart heeft wel degelijk een punt. Aangezien 'app' de afkorting is van applicatie of application en jij doelt op een berichtje uit de applicatie Whatsapp. En 300 applicaties downloaden kost erg veel MB's. Whatsappje is duidelijker
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld overheen is gegaan wantttt ik heb geen internationale bundel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je geen internationale bundel hebt en je laat 3g aan staan ben je gewoon fucking dom
Maar in het buitenland is elke kb buiten je bundel zonder internationaal dingetje in je bundel. Dus dan moet je het zienquote:
Jennifer had ook hele mooie Bright Eyesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vies
Gelukkig ben je wel erg fan van Bright eyes dus er is niks aan de hand.
Je hebt O. net gemist. Hij maakte zich zorgen om je en besloot je FoBO daarom maar in te kijkenquote:
Je weet dat je dan soms 5-10 euro per MB betaalt?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld overheen is gegaan wantttt ik heb geen internationale bundel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt O. net gemist. Hij maakte zich zorgen om je en besloot je FoBO daarom maar in te kijken
Ja jammer hequote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer had ook hele mooie Bright Eyes
ahhhh Jennifer
Niet mee eens, maar curry op een kroket lijkt mij dan wel weer een stuk minder smakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon vies
Gelukkig ben je wel erg fan van Bright eyes dus er is niks aan de hand.
Extreem weinig. Tenzij je 30 foto's binnen krijgt uiteraard.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ah zo, dat idee had ik wel. Geen verstand van.
ja een jaar of wat geleden.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik liet 't niet aanstaan, deed het aan. Ik wist dus wat ik deed, maar blijf 't gaar vinden dat er geen geld
Mijn fobo wordt ook gestalkt door 0. Ik heb net vernomen dat dit bij jou ook het geval is.quote:
Sahara?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zeg Laura, heb jij een zus wiens naam begint met een S en eindigt op ara
Nee, maar soms is 't beter om je bek te houden of om een grappige grap te maken. Niet zo onnozel dom proberen te scoren met respectloze shizzle.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent een van die redenen waarom ik pro-choice ben
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het succes van mijn Jennifer film ondertussen ook uitgebreid naar wieisdemol.com forum
Oprotten met Sara.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
Zeg Laura, heb jij een zus wiens naam begint met een S en eindigt op ara
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doe ik om Paxcon te pesten.
Ja, dat is dus het rare.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar in het buitenland is elke kb buiten je bundel zonder internationaal dingetje in je bundel. Dus dan moet je het zien
Ik pleit voor mijn onschuld. Ik onderhoud enkel goede banden met Pieter.Jan.Derks op dit forum.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn fobo wordt ook gestalkt door 0. Ik heb net vernomen dat dit bij jou ook het geval is.
Take care boss!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
voor wie ik morgenmiddag niet meer spreek, one love spreek jullie later.
ciao babes
geniet ervanquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
ciao babes
johannes_vermeerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is je favoriete voyeur?
Bek houde idioot, mag jou niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat je dan soms 5-10 euro per MB betaalt?
Achterlijk wicht
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ben weg.
ciao babes
Oh dearquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bek houde idioot, mag jou niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |