VOoral vissticks zijn zooo lekker met appelmoesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
Ik mag Fok-it.
Appelmoes met vissticksHeb ik leren eten door Jordy.
Kippenpootjes met appelmoes
jatochquote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOoral vissticks zijn zooo lekker met appelmoes
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.
Ah, die op 13 km fietsafstand. Vandaag toch niet geworden, het weer was best dragelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrienden helpen met hun nieuwe huisje op orde brengen.
Ja die ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, die op 13 km fietsafstand. Vandaag toch niet geworden, het weer was best dragelijk?
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij JanCees ook al maanden. En ziet er meer dan goed uit. Ik voel mij toch wel licht opgewonden momenteel.
Zie je die kutlimbo nog weleens?quote:
Gezicht nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?
Apart. Meestal is het Zicht op.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo heet het dan ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gezicht_op_Delft
Ah. Nou in ieder geval gezellig. Hopelijk zullen de FOK! afkickverschijnselen niet te zichtbaar zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die ja.
Nee vandaag toch maar niet nee. Zij hadden andere plannen en ik ook.
Ik doe niet aan geld. Wel beloof ik je plechtig dat je nooit, maar dan ook nooit uit mijn signature zal verdwijnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ontvang ik royalties voor het gebruik van Gezicht op Delft in de #TeamEss poster?
kquote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
De kip is nu in de oven en klaar om 21.50
Afhankelijk van de tijdzone duurt dat niet zo lang of erg langquote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
De kip is nu in de oven en klaar om 21.50
Appelquote:
Ik woon in Engelandquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tijdzone duurt dat niet zo lang of erg lang
Ik word nu super emotioneelquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nou in ieder geval gezellig. Hopelijk zullen de FOK! afkickverschijnselen niet te zichtbaar zijn
[..]
Ik doe niet aan geld. Wel beloof ik je plechtig dat je nooit, maar dan ook nooit uit mijn signature zal verdwijnen.
appel is vies mi mangquote:
Ah.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik was nog wel eens aan het borrelen toen ik vroeger die namen bedacht
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
appel is vies mi mang
en deze appel tabak smaakt naar drop heel raar allemaal
Maar volgens de tijdsindicatie op dit forum duurt het nog een tijdje voordat je kip klaar is.quote:
Patser. Dorpsidioot!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier ga ik morgen eens even naar kijken. Dit kan niet zo langer.
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
Vraagje he. Is het bij sommige providers zo dat áls je over je tegoed heen bent, ze dat pas vragen op de laatste maand van je abo?
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
Vraagje he. Is het bij sommige providers zo dat áls je over je tegoed heen bent, ze dat pas vragen op de laatste maand van je abo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |