quote:Op zondag 2 februari 2014 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gewoon standaard dingetjes? We hebben wel internet aan de wal namelijk.
Nouja de meeste schepen dan, niet de mijne want ik loop al jaren op een verloopstukje te wachten
Ik word oud...quote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Van wat ik me heb laten vertellen door die lui van ons die dit weekend met de Holland naar Noorwegen vertrekken, heeft de Holland inderdaad internet
Je hoefde net niet meer te roeien zeg maar, als een echte galeislaafquote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
Maar ja, toen was de 010 ook net nieuw...
De MD kan ook routers gebruiken voor de interne draadloze telefoons. Maar afaik hebben maar een paar mensen vaste internet toegang, de rest moet een gezamenlijke laptop delen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ik word oud...![]()
De laatste keer dat ik met de KM mee ging zat je een kilometer uit de kust in een black hole en aan de wal toch wel geen internet...
Maar ja, toen was de 010 ook net nieuw...
Nee, maar diezelfde kilometer uit de kust ging de tap los.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoefde net niet meer te roeien zeg maar, als een echte galeislaaf
Ik zie het allemaal wel, een tijdje radiostilte is ook wel eens goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De MD kan ook routers gebruiken voor de interne draadloze telefoons. Maar afaik hebben maar een paar mensen vaste internet toegang, de rest moet een gezamenlijke laptop delen.
Gebeurt ook nog vaak zat hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, een tijdje radiostilte is ook wel eens goed.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar diezelfde kilometer uit de kust ging de tap los.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die topics die je je hele fok!-leven gaan achtervolgen
Jup maar ga zo weg, de SA wordt met de dag beter ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Speel je nog een beetje alpher de laatste tijd ofnie? We zitten met m.k., nibb-it en gerco peppie te doen.
Mosin met 2 scopes, bipod, compensator en TTsKO pants/jacket, hunting ruza, magnum, genoeg ammo, vreten, drinken, gama, helm, DPM camo assault vest en groene combat boots
Als je een keer wilt speulen met ons moet je maar even een gil geven. Dan laten we je toetreden tot onze zeer geheime Teamspeak.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar ga zo weg, de SA wordt met de dag beter ja.
Volgend weekeind wellicht, vanavond heb ik al een andere playdatequote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je een keer wilt speulen met ons moet je maar even een gil geven. Dan laten we je toetreden tot onze zeer geheime Teamspeak.
*vieze lach*quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgend weekeind wellicht, vanavond heb ik al een andere playdate
Je had toch ne andere playdate johquote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel op je hunten vanaaf
Samen met die playdate op jullie jagen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je had toch ne andere playdate joh
Oh right, ik dacht dat je een vrouwmensch ging verscheuren. Maar ik dacht verkeerdquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Samen met die playdate op jullie jagen dus
Samen met de deerne Dayz-en, dat zou wel een keeper zijn jaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh right, ik dacht dat je een vrouwmensch ging verscheuren. Maar ik dacht verkeerd
Idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Samen met de deerne Dayz-en, dat zou wel een keeper zijn ja
Dat is gewoon een bazen voorschrift.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat is dat voor een gezever in die PDF uit de OP
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar de Achterhoek
Haha wat een heldenvoorschriftquote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef AchJa het volgende:
Vanaf hier de samenvatting ongeveer: DEF / [DEF SC]#660
Hehe, hoe gaat ie ouwe baas?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooi ook dat die middelvinger van het 'familie-forum' gehaald is
Zucht, Grolsch niet lekker vindenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er nu weer weg kan. Zonder punten helaas, maar gelukkig ook zonder Grolsch.
En nu uitkijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar de Achterhoek
quote:
Heb er stiekem wel een genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zucht, Grolsch niet lekker vinden
Rond juni als het goed is. Daarna door naar de Master Geneeskunde, dus ik mag nog even.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeer goed. Met jou dan? Al bioloog?
F16's van de landmacht, damnquote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
F16’s van de Koninklijke Landmacht hebben deze week Vlieland gebombardeerd. De gevechtsvliegtuigen gooiden 46 bommen op het eiland. Defensie vindt het belangrijk om jaarlijks met explosieven te oefenen, 'om vaardigheden van het personeel en procedures op peil te houden'.
http://www.nieuws.nl/alge(...)6-bommen-op-Vlieland
Vast niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je eigen krat bier meenemen zal wel geen optie zijn...
Ach, dat spel ligt toch om de 15 seconden stil, pauzes genoeg...quote:Op maandag 3 februari 2014 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet.
En men mag maar 2 biertjes per keer kopen. Kun je maar beter in de rij blijven staan.
Denk niet dat hij het zo bedoelde, eerder in de trend dat zij ook uitgehold worden..quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Voor de Duitse armee niets dan lof hoor
Zo kan je dus goed je werk promoten, als meer politie korpsen en Defensie dat ook nou eens deden..quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
vet
http://www.dumpert.nl/med(...)misbruikers_2.0.html
Beste medicijn voor hoofdpijn is toch gewoon wat eerder inliggen?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoofdpijn --> Ibuprofen --> Over --> Misselijk
Inderdaad, maar deze mongool neemt nooit pijnstillers en dacht: ''mhm, laat ik het eens proberen''quote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Beste medicijn voor hoofdpijn is toch gewoon wat eerder inliggen?
Geen problemen bij de Douane?quote:
Gewoon een paracetamolletje erin, doe er gelijk 2 dan is 't zo over.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Meer water drinken.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, heb toch liever een donkerblauwequote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Zou je wel willen hè? Viespeuk
Als het om dit soort vernieuwingen gaat is de overheid toch altijd vrij laat he. Om over geld nog maar te zwijgen. Maar zeker tof initiatief, hopelijk krijgt men hierdoor eens wat meer inzicht in de dagelijkse werkzaamheden van de politie. Helemaal daar in rotjeknor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zo kan je dus goed je werk promoten, als meer politie korpsen en Defensie dat ook nou eens deden..
heel goedquote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, heb toch liever een nassaublauwe
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, heb toch liever een donkerblauwe
Alsuquote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, heb toch liever een donkerblauwe
Zeg dat maar tegen de oppers die d'r zo'n eentje op hun hoofd hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Das een pannekoek, geen baret
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Veldpet Gele Rijders
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Veldpet Gele Rijders
[ afbeelding ]
Ik hou mijn mond maar, want ik snap hem weer nietquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Veldpet Gele Rijders
[ afbeelding ]
De prioriteitennota...quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond maar, want ik snap hem weer niet
Dienstplichten mochten toen toch uitzending weigeren, en beroeps werden beter geacht om uitgezonden te worden. Toch de tijd van ter Beek
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Das een pannekoek, geen baret
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de oppers die d'r zo'n eentje op hun hoofd hebben
hehehequote:
Ik de marine baret sowieso geen gezicht, maar dat zijn mijn 2 eurocenten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Je hebt idd lieden die hun baret als een pannenkoek op hun kneiter dragen.
Tegenovergestelde is weer dat hun baret als een dopje op hun knar zit.
Het zijn net levende dingenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Wauw, plantjes kweken is moeilijker dan gedacht. Luchtvochtigheid, lichtniveau, luchtdoorstroming, pH, voeding, ziektes. Damn
Wel handschoenen dragen bij het knippen en drogen he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Wauw, plantjes kweken is moeilijker dan gedacht. Luchtvochtigheid, lichtniveau, luchtdoorstroming, pH, voeding, ziektes. Damn
??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel handschoenen dragen bij het knippen en drogen he.
En daar gaat je VGB...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Stoerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
De held van de week was al bekend. En nu de kneus van de maand ook nog eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je al heel stoer foto's van je wiet gaat rond sturen is de link makkelijk gelegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Ja, ik ga hennep in m'n tuin kweken, goed plan
Jullie met jullie fucked up mindset
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je al heel stoer foto's van je wiet gaat rond sturen is de link makkelijk gelegd.
Grapje toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je al heel stoer foto's van je wiet gaat rond sturen is de link makkelijk gelegd.
Zou graag willen.quote:
Of Thaboel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Aan het horloge te zien zeg ik BB
Deze is te blank voor mijquote:
Hoe weet jij dat ik een al qaeda horloge hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Aan het horloge te zien zeg ik BB
Omdat je nog in opleiding bent. Hoe lang denk je nodig te hebben om te eten, te hpg'en en weer opgesteld te staan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een al qaeda horloge heb
10 min maxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat je nog in opleiding bent. Hoe lang denk je nodig te hebben om te eten, te hpg'en en weer opgesteld te staan?
Ey HPG is scheren douchen, kisten poetsen en tandenpoetsen, dat doe je echt niet in minderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat je nog in opleiding bent. Hoe lang denk je nodig te hebben om te eten, te hpg'en en weer opgesteld te staan?
douchen? vochtig doekje bedoel jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey HPG is scheren douchen, kisten poetsen en tandenpoetsen, dat doe je echt niet in minder
Gelukkig hebben we altijd ruim 3 uur de tijd na bivak om alles te fixenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
douchen? vochtig doekje bedoel je
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd ruim 3 uur de tijd na bivak om alles te fixen, lekker douchen dus
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd ruim 3 uur de tijd na bivak om alles te fixen, lekker douchen dus
En inliggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na het inliggen pas?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Daarna gaan we avondeten..
Wij krijgen amper lessen, alles is praktijk les. Lees 't VeVa topic maar, staat precies beschreven hoe een dgje eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Volgens mij was het altijd: les->inliggen->eten->inliggen->sporten->inliggen
Ja snap ik maar op een gegeven moment dan valt er niet echt meer 'praktijk' te leren, voordat je meer specifieke dingen gaat lerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wij krijgen amper lessen, alles is praktijk les. Lees 't VeVa topic maar, staat precies beschreven hoe een dgje eruit ziet.
We krijgen alleen de basis aangeleerd, volgende bpv staat in 't teken van de Verkenningspatrouille. Veel camo troep op en af doen dus..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja snap ik maar op een gegeven moment dan valt er niet echt meer 'praktijk' te leren, voordat je meer specifieke dingen gaat leren
Jepquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk wat daar in Syrië allemaal geschonden wordt he
gemist=[quote:
het interesseert ons vrij weinig wat jij ervan vindt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo "graphic" was het nou ook weer niet.
Dat kan je over alles zeggen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
het interesseert ons vrij weinig wat jij ervan vindt.
Daarnaast geeft iedereen zijn eigen betekenis aan zulke content..
Reddit.quote:
He bah, sommige filmpjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Reddit.
edit: Ik was al immuun voor ziek gedoe door /b/![]()
![]()
![]()
Je hebt /b/ opgezocht?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
He bah, sommige filmpjes
wtf ey laatmaar ik heb niks gezegd![]()
En jij hebt een waarschuwing aan je broek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Reddit.
edit: Ik was al immuun voor ziek gedoe door /b/![]()
![]()
![]()
bruutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
En jij hebt een waarschuwing aan je broek.
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Consco het volgende:
Iemand net op 'ook altijd wat' de repo gezien over een zooi afghanistan-gangers met PTSS?
quote:At the outbreak of the First World War three cousins reigned over Europe's greatest powers - Tsar Nicholas II of Russia, Kaiser Wilhelm II of Germany and King George V of England. This two-part series looks at the role played by the three monarchs, and their relationships with each other, in the outbreak of war, arguing that it is far greater than historians have traditionally believed.
Ik heb er zelf eentje met PTSS thuis zitten.... even weinig behoefte aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Consco het volgende:
Iemand net op 'ook altijd wat' de repo gezien over een zooi afghanistan-gangers met PTSS?
Sterkte!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eentje met PTSS thuis zitten.... even weinig behoefte aan
Nog niet. Was het wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Consco het volgende:
Niet gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Consco het volgende:
lijkt me wel interessant! Iemand op de Tonnet Kazerne deze week?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Consco het volgende:
Goedenachtquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lijkt me wel interessant! Iemand op de Tonnet Kazerne deze week?
als je een weekje eerder was geweestquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lijkt me wel interessant! Iemand op de Tonnet Kazerne deze week?
Dat was een 12 snarige Gibson...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
moet aan hotel california denken
Hoe bevalt school?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef DMania het volgende:
Mijn telefoon leid echt een eigen leven
Een beetje dubbel, ik kan havo en zit op mavo.quote:
VeVa is ENDEX.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef DMania het volgende:
[..]
Een beetje dubbel, ik kan havo en zit op mavo.
Heb het echt achterlijk makkelijk. Leer niks, doe niks en haal dikke voldoendes. Maar aan de andere kant wil ik graag zo snel mogelijk werken en dan wel bij Defensie, maar havo is ook belangrijk. Ben dus een beetje aan het twijfelen, eind dit schooljaar moet ik de definitieve keuze maken.
Had je topic gezien, hoe is het man?
Moet je daar een bevel voor maken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker bevelen uitschrijven om 00:30, heerlijk.
Nah, ik ben een sociale patrouille in de Bijlmer aan het voorbereidenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet je daar een bevel voor maken?
Truste.quote:
Nicequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nah, ik ben een sociale patrouille in de Bijlmer aan het voorbereiden![]()
Vooral t "sociale" gedeeltequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nah, ik ben een sociale patrouille in de Bijlmer aan het voorbereiden![]()
Concrete jungle warfarequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef thesystem het volgende:
[..]
Vooral t "sociale" gedeelte![]()
Kun je niet beter een gevechtspatrouille voorbereiden?
Raar geregeld daar..quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:26 schreef Pumatje het volgende:
godnondju... zit er een scheur in die chromen rand op de galaxy S4. Spontaan ontstaan, telefoon is niet gevallen. Zegt Vodafone doodleuk dat de garantie enkel geldt voor de binnenkant van de telefoon.
...
Huilenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:26 schreef Pumatje het volgende:
godnondju... zit er een scheur in die chromen rand op de galaxy S4. Spontaan ontstaan, telefoon is niet gevallen. Zegt Vodafone doodleuk dat de garantie enkel geldt voor de binnenkant van de telefoon.
Puma : Mijn telefoon ( sam. gal.s4 ) is nog geen jaar oud. De chromen rand, daar zit ineens een scheurtje in en zit nu los. Precies boven de volumeknop.
Vodafone dame : Oh, wat vervelend. Ik zie dat u geen verzekering bij ons heeft afgesloten.
Puma : Ja erg vervelend. Want die telefoon kost 600 euro. En dit scheurtje gaat gegarandeerd doorzetten en leiden tot het uiteindelijk missen van een hele chromen rand waardoor de telefoon verder zal beschadigen. Hij heeft geen val schade.
Vodafone dame: Ja, sorry meneer. Vodafone geeft enkel garantie op de binnenkant. De microfoon, software, dat soort zaken. De buitenkant valt daar niet onder. U kunt contact opnemen met Samsung.
Puma: Samsung? Ik ben met jullie een verkoop overeenkomst aangegaan. Niet met Samsung, U hoort dat te regelen. Ik heb recht op een deugdelijk product, of dit nu de binnen of buitenkant betreft. Dat is europeesch afgesproken.
Vodafone dame: Wij geven echt alleen garantie op de buitenkant.
Puma : Wat is dat nou voor een filosofie? Alles kan kapot aan een telefoon.
Als ik een nieuwe auto koop en de voorbumper valt eraf. Dan heb ik toch ook gewoon recht op garantie.
Vodrafone dame : Tsjah.
Puma : bedankt M'vrouw..
Hoorn erop gegooid... nooit meer vodafone
Yes. Inmiddels Samsung aan de telefoon gehad. Die vertelden me dat je uiteraard ook garantie op de buitenkant hebt en ik er mee langs kan komen op een servicepoint waar ze de telefoon gaan bekijken en dan met "experts" beslissen wat ze doen.quote:
Moeilijk hequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Yes. Inmiddels Samsung aan de telefoon gehad. Die vertelden me dat je uiteraard ook garantie op de buitenkant hebt en ik er mee langs kan komen op een servicepoint waar ze de telefoon gaan bekijken en dan met "experts" beslissen wat ze doen.
Klinkt al beterquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Yes. Inmiddels Samsung aan de telefoon gehad. Die vertelden me dat je uiteraard ook garantie op de buitenkant hebt en ik er mee langs kan komen op een servicepoint waar ze de telefoon gaan bekijken en dan met "experts" beslissen wat ze doen.
Snap ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef AchJa het volgende:
En nu ben ik klaar met dat gejank in het BB topic.
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:08 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou heb meer geluk gehad dan. Laatst kreeg ik een dode lijn pixels op mijn Suunto Core. Winkel verwees me direct naar de Suunto website. Al daar product geregistreerd, serviceverzoek gedaan, en kreeg direct de UPS pakketbon per mail. Week later opgehaald, horloge naar Finland verzonden op kosten van Suunto, en drie dagen later had ik m terug met een gloednieuw binnenwerk, nieuwe batterij en een kleine kras op het glaswerk (had ik niet eens aangegeven) was duidelijk weggepolijst. 100 punten voor die gasten, dat is pas service.
Correct tevens juist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Lees ik het nou goed? Is BB gestopt met VeVa?
Ik heb niet echt je topics gevolgd, maar ik denk dat een goed papiertje op zak de beste keuze is. Ook al lonkt Defensie.quote:
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb niet echt je topics gevolgd, maar ik denk dat een goed papiertje op zak de beste keuze is. Ook al lonkt Defensie.
Service is inderdaad zeer belangrijk. Praktisch een van de weinig overgebleven gebieden waarop organisaties zichzelf nog echt onderscheiden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.
Dat is goed om te weten; heb hier ook nog een suunto liggen met een overleden pixellijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.
Toevallig n verzekering bij dfd voor je inboedel/persoonlijke zooi op de legering/oefening/uitzending?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:26 schreef Pumatje het volgende:
Puma : Mijn telefoon ( sam. gal.s4 ) is nog geen jaar oud. De chromen rand, daar zit ineens een scheurtje in en zit nu los. Precies boven de volumeknop.
Vodafone dame : Oh, wat vervelend. Ik zie dat u geen verzekering bij ons heeft afgesloten.
Puma : Ja erg vervelend. Want die telefoon kost 600 euro. En dit scheurtje gaat gegarandeerd doorzetten en leiden tot het uiteindelijk missen van een hele chromen rand waardoor de telefoon verder zal beschadigen. Hij heeft geen val schade.
Vodafone dame: Ja, sorry meneer. Vodafone geeft enkel garantie op de binnenkant. De microfoon, software, dat soort zaken. De buitenkant valt daar niet onder. U kunt contact opnemen met Samsung.
Puma: Samsung? Ik ben met jullie een verkoop overeenkomst aangegaan. Niet met Samsung, U hoort dat te regelen. Ik heb recht op een deugdelijk product, of dit nu de binnen of buitenkant betreft. Dat is europeesch afgesproken.
Vodafone dame: Wij geven echt alleen garantie op de buitenkant.
Puma : Wat is dat nou voor een filosofie? Alles kan kapot aan een telefoon.
Als ik een nieuwe auto koop en de voorbumper valt eraf. Dan heb ik toch ook gewoon recht op garantie.
Vodrafone dame : Tsjah.
Puma : bedankt M'vrouw..
Hoorn erop gegooid... nooit meer vodafone
Dank je man, maar ik ga mijn ouwe lui hier echt niet mee lastig vallenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Toevallig n verzekering bij dfd voor je inboedel/persoonlijke zooi op de legering/oefening/uitzending?
Anders op de wa verzekering van bijvoorbeeld je ouders claimen.
Dit volg ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.
Die van mij viel nog wel binnen de garantie van 5 jaar. Daarna zul je misschien wel zelf moeten bijlappen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten; heb hier ook nog een suunto liggen met een overleden pixellijn.
Hmm, dat ga ik inderdaad niet meer redden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Die van mij viel nog wel binnen de garantie van 5 jaar. Daarna zul je misschien wel zelf moeten bijlappen.
Sowieso, alleen heb ik ook geen tentamensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:35 schreef WWolfy het volgende:
Slapen is voor de zwakkeren en mensen die geen tentamens hebben
Laatste tentamen zo en dit is de vierde keer dat ik 'm doe, word er best moe van. M'n docent gaat specifiek kijken naar dingen die hij misschien mogelijk fout zo kunnen rekenen als je een 5.8 of dergelijke haalt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sowieso, alleen heb ik ook geen tentamens
Ik ga vandaag op afspraak naar een Samsung expert centra of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Thaboel het volgende:
Gaat lekker in je topic BB!
Puma! Bel eens naar een phonehouse bij jou in de buurt. Dat zij de servicecontacten voor Samsung. Misschien ben je daar beter af.
Ow nice, dat had ik niet op de HAVO.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.
Geef nou eens uitleg ipv vage postsquote:
laat hem niet toequote:
Dit dus, nu heb ik 3 opties.quote:
En voor VAVO moet ik dus uitbesteedt worden door m'n oude school...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit dus, nu heb ik 3 opties.
1: VAVO volgen op 't ROC Leiden
2: HAVO volgen op een kut middelbare school 10 minuten hier vandaan
3: Alsnog proberen wat te regelen hier op deze school, al geef ik dat niet echt veel kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Rave_NL het volgende:
Godver....Schandpaal voor de verantwoordelijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Godver....Mocht je ze onverhoopt niet alleen wegkrijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wasmachinu op 07-02-2014 16:59:44 ]
Ai.quote:
Godver....Mijn Four Roses on the rocks hoeft niet koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn Four Roses on the rocks hoeft niet koud
*uitbesteed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En voor VAVO moet ik dus uitbesteedt worden door m'n oude school...
Life's a bitch
Grammar Police to the rescue.quote:
Hoe waren de Maredsoustjes ?quote:
Kom niet voor het eerst daar... Ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:46 schreef Erasmo het volgende:
Succes en schrik niet al te hard van de bierprijzen aldaar.
Nog plannen voor de rest van het weekend dan? Met het treintje naar boven en dan een goede wandeling is zeer aan te radenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom niet voor het eerst daar... Ik weet er alles van.
Nog niks in de planning, kijk eerst wel ff hoe het weer is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog plannen voor de rest van het weekend dan? Met het treintje naar boven en dan een goede wandeling is zeer aan te raden
Dat is altijd de moeite waardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog plannen voor de rest van het weekend dan? Met het treintje naar boven en dan een goede wandeling is zeer aan te raden
Goede vlucht. Ik hoop dat er leuke stewardessen aan boord zijn.quote:
Eh dagboek much?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker dan, kom je erachter dat je beste vriend allemaal dingen achter je rug om lult. Laat wel weer zien hoe belangrijk vertrouwen is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |