quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Veldpet Gele Rijders
[ afbeelding ]
De prioriteitennota...quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond maar, want ik snap hem weer niet
Dienstplichten mochten toen toch uitzending weigeren, en beroeps werden beter geacht om uitgezonden te worden. Toch de tijd van ter Beek
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Das een pannekoek, geen baret
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de oppers die d'r zo'n eentje op hun hoofd hebben
hehehequote:
Ik de marine baret sowieso geen gezicht, maar dat zijn mijn 2 eurocenten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Je hebt idd lieden die hun baret als een pannenkoek op hun kneiter dragen.
Tegenovergestelde is weer dat hun baret als een dopje op hun knar zit.
Het zijn net levende dingenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Wauw, plantjes kweken is moeilijker dan gedacht. Luchtvochtigheid, lichtniveau, luchtdoorstroming, pH, voeding, ziektes. Damn
Wel handschoenen dragen bij het knippen en drogen he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Wauw, plantjes kweken is moeilijker dan gedacht. Luchtvochtigheid, lichtniveau, luchtdoorstroming, pH, voeding, ziektes. Damn
??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel handschoenen dragen bij het knippen en drogen he.
En daar gaat je VGB...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Stoerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
De held van de week was al bekend. En nu de kneus van de maand ook nog eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je al heel stoer foto's van je wiet gaat rond sturen is de link makkelijk gelegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Ja, ik ga hennep in m'n tuin kweken, goed plan
Jullie met jullie fucked up mindset
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je al heel stoer foto's van je wiet gaat rond sturen is de link makkelijk gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |