SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.vogelartikelenwebshop.nl/nl/negerzaad.html
Wat? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn Negerzoenen verboden
quote:Negerzaad, De plant komt wat onkruidachtig over
quote:Negerzaad is bijzonder vetrijk
Met name kip en bij kipliefhebbers?quote:Dit zaad is dan ook bij vele vogels erg populair en staat bij de vogelliefhebbers hoog aangeschreven.
Onterechte klacht. Negerzoenen zijn niet verboden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn Negerzoenen verboden en Negerzaad mag nog steeds verkocht worden. Ik vind het discriminatie
Nou, direct verboden niet het word wel als discriminerend beschouwd en vandaar naamsverandering.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Negerzoenen zijn niet verboden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou, direct verboden niet het word wel als discriminerend beschouwd en vandaar naamsverandering.
Oh, wat ga jij een schok krijgen als je de winkel inloopt!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou, direct verboden niet het word wel als discriminerend beschouwd en vandaar naamsverandering.
Het na 10 jaar nog niet bekend zijn met de grootste hoax uit de Nederlandse reclame is wel wat meer dan een 'foutje'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:01 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Sukkeltje die foutjes gaat verbeteren. Sneu figuur.
Wat de neuk...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:57 schreef adnapekkid het volgende:
Moest gelijk hieraan denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agosie. Kielekielkiele.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Het na 10 jaar nog niet bekend zijn met de grootste hoax uit de Nederlandse reclame is wel wat meer dan een 'foutje'.
Afrikaantjesquote:
Ik had je al niet zo hoog zitten maar het blijkt dat ik je verstandelijke vermogens alsnog te hoog heb ingeschat, sorry man...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Agosie. Kielekielkiele.
[ afbeelding ]
Afrikaantjes, denk ik.quote:
Anouk d'r Facebook nadat ze had gezegd dat ze zwarte piet racistisch vondquote:
Dan krijg je ook dit soort reacties.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Anouk d'r Facebook nadat ze had gezegd dat ze zwarte piet racistisch vond
Gedraag je niet zo sneu .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik had je al niet zo hoog zitten maar het blijkt dat ik je verstandelijke vermogens alsnog te hoog heb ingeschat, sorry man...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |