quote:Op zondag 2 februari 2014 10:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gewoon standaard dingetjes? We hebben wel internet aan de wal namelijk.
Nouja de meeste schepen dan, niet de mijne want ik loop al jaren op een verloopstukje te wachten
Ik word oud...quote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Van wat ik me heb laten vertellen door die lui van ons die dit weekend met de Holland naar Noorwegen vertrekken, heeft de Holland inderdaad internet
Je hoefde net niet meer te roeien zeg maar, als een echte galeislaafquote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
Maar ja, toen was de 010 ook net nieuw...
De MD kan ook routers gebruiken voor de interne draadloze telefoons. Maar afaik hebben maar een paar mensen vaste internet toegang, de rest moet een gezamenlijke laptop delen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ik word oud...![]()
De laatste keer dat ik met de KM mee ging zat je een kilometer uit de kust in een black hole en aan de wal toch wel geen internet...
Maar ja, toen was de 010 ook net nieuw...
Nee, maar diezelfde kilometer uit de kust ging de tap los.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoefde net niet meer te roeien zeg maar, als een echte galeislaaf
Ik zie het allemaal wel, een tijdje radiostilte is ook wel eens goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De MD kan ook routers gebruiken voor de interne draadloze telefoons. Maar afaik hebben maar een paar mensen vaste internet toegang, de rest moet een gezamenlijke laptop delen.
Gebeurt ook nog vaak zat hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel, een tijdje radiostilte is ook wel eens goed.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar diezelfde kilometer uit de kust ging de tap los.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die topics die je je hele fok!-leven gaan achtervolgen
Jup maar ga zo weg, de SA wordt met de dag beter ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Speel je nog een beetje alpher de laatste tijd ofnie? We zitten met m.k., nibb-it en gerco peppie te doen.
Mosin met 2 scopes, bipod, compensator en TTsKO pants/jacket, hunting ruza, magnum, genoeg ammo, vreten, drinken, gama, helm, DPM camo assault vest en groene combat boots
Als je een keer wilt speulen met ons moet je maar even een gil geven. Dan laten we je toetreden tot onze zeer geheime Teamspeak.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar ga zo weg, de SA wordt met de dag beter ja.
Volgend weekeind wellicht, vanavond heb ik al een andere playdatequote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je een keer wilt speulen met ons moet je maar even een gil geven. Dan laten we je toetreden tot onze zeer geheime Teamspeak.
*vieze lach*quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgend weekeind wellicht, vanavond heb ik al een andere playdate
Je had toch ne andere playdate johquote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel op je hunten vanaaf
Samen met die playdate op jullie jagen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je had toch ne andere playdate joh
Oh right, ik dacht dat je een vrouwmensch ging verscheuren. Maar ik dacht verkeerdquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Samen met die playdate op jullie jagen dus
Samen met de deerne Dayz-en, dat zou wel een keeper zijn jaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh right, ik dacht dat je een vrouwmensch ging verscheuren. Maar ik dacht verkeerd
Idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Samen met de deerne Dayz-en, dat zou wel een keeper zijn ja
Dat is gewoon een bazen voorschrift.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat is dat voor een gezever in die PDF uit de OP
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar de Achterhoek
Haha wat een heldenvoorschriftquote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef AchJa het volgende:
Vanaf hier de samenvatting ongeveer: DEF / [DEF SC]#660
Hehe, hoe gaat ie ouwe baas?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooi ook dat die middelvinger van het 'familie-forum' gehaald is
Zucht, Grolsch niet lekker vindenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er nu weer weg kan. Zonder punten helaas, maar gelukkig ook zonder Grolsch.
En nu uitkijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar de Achterhoek
quote:
Heb er stiekem wel een genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zucht, Grolsch niet lekker vinden
Rond juni als het goed is. Daarna door naar de Master Geneeskunde, dus ik mag nog even.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeer goed. Met jou dan? Al bioloog?
F16's van de landmacht, damnquote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
F16’s van de Koninklijke Landmacht hebben deze week Vlieland gebombardeerd. De gevechtsvliegtuigen gooiden 46 bommen op het eiland. Defensie vindt het belangrijk om jaarlijks met explosieven te oefenen, 'om vaardigheden van het personeel en procedures op peil te houden'.
http://www.nieuws.nl/alge(...)6-bommen-op-Vlieland
Vast niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je eigen krat bier meenemen zal wel geen optie zijn...
Ach, dat spel ligt toch om de 15 seconden stil, pauzes genoeg...quote:Op maandag 3 februari 2014 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet.
En men mag maar 2 biertjes per keer kopen. Kun je maar beter in de rij blijven staan.
Denk niet dat hij het zo bedoelde, eerder in de trend dat zij ook uitgehold worden..quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Voor de Duitse armee niets dan lof hoor
Zo kan je dus goed je werk promoten, als meer politie korpsen en Defensie dat ook nou eens deden..quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
vet
http://www.dumpert.nl/med(...)misbruikers_2.0.html
Beste medicijn voor hoofdpijn is toch gewoon wat eerder inliggen?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoofdpijn --> Ibuprofen --> Over --> Misselijk
Inderdaad, maar deze mongool neemt nooit pijnstillers en dacht: ''mhm, laat ik het eens proberen''quote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Beste medicijn voor hoofdpijn is toch gewoon wat eerder inliggen?
Geen problemen bij de Douane?quote:
Gewoon een paracetamolletje erin, doe er gelijk 2 dan is 't zo over.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Meer water drinken.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, heb toch liever een donkerblauwequote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Zou je wel willen hè? Viespeuk
Als het om dit soort vernieuwingen gaat is de overheid toch altijd vrij laat he. Om over geld nog maar te zwijgen. Maar zeker tof initiatief, hopelijk krijgt men hierdoor eens wat meer inzicht in de dagelijkse werkzaamheden van de politie. Helemaal daar in rotjeknor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zo kan je dus goed je werk promoten, als meer politie korpsen en Defensie dat ook nou eens deden..
heel goedquote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, heb toch liever een nassaublauwe
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, heb toch liever een donkerblauwe
Alsuquote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, heb toch liever een donkerblauwe
Zeg dat maar tegen de oppers die d'r zo'n eentje op hun hoofd hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Das een pannekoek, geen baret
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Veldpet Gele Rijders
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Veldpet Gele Rijders
[ afbeelding ]
Ik hou mijn mond maar, want ik snap hem weer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |