Samen met die playdate op jullie jagen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je had toch ne andere playdate joh
Oh right, ik dacht dat je een vrouwmensch ging verscheuren. Maar ik dacht verkeerdquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Samen met die playdate op jullie jagen dus
Samen met de deerne Dayz-en, dat zou wel een keeper zijn jaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh right, ik dacht dat je een vrouwmensch ging verscheuren. Maar ik dacht verkeerd
Idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Samen met de deerne Dayz-en, dat zou wel een keeper zijn ja
Dat is gewoon een bazen voorschrift.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat is dat voor een gezever in die PDF uit de OP
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar de Achterhoek
Haha wat een heldenvoorschriftquote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef AchJa het volgende:
Vanaf hier de samenvatting ongeveer: DEF / [DEF SC]#660
Hehe, hoe gaat ie ouwe baas?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mooi ook dat die middelvinger van het 'familie-forum' gehaald is
Zucht, Grolsch niet lekker vindenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:30 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er nu weer weg kan. Zonder punten helaas, maar gelukkig ook zonder Grolsch.
En nu uitkijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar de Achterhoek
quote:
Heb er stiekem wel een genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zucht, Grolsch niet lekker vinden
Rond juni als het goed is. Daarna door naar de Master Geneeskunde, dus ik mag nog even.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeer goed. Met jou dan? Al bioloog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |