Ow nice, dat had ik niet op de HAVO.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.
Geef nou eens uitleg ipv vage postsquote:
laat hem niet toequote:
Dit dus, nu heb ik 3 opties.quote:
En voor VAVO moet ik dus uitbesteedt worden door m'n oude school...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit dus, nu heb ik 3 opties.
1: VAVO volgen op 't ROC Leiden
2: HAVO volgen op een kut middelbare school 10 minuten hier vandaan
3: Alsnog proberen wat te regelen hier op deze school, al geef ik dat niet echt veel kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Rave_NL het volgende:
Godver....Schandpaal voor de verantwoordelijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Godver....Mocht je ze onverhoopt niet alleen wegkrijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wasmachinu op 07-02-2014 16:59:44 ]
Ai.quote:
Godver....Mijn Four Roses on the rocks hoeft niet koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn Four Roses on the rocks hoeft niet koud
*uitbesteed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En voor VAVO moet ik dus uitbesteedt worden door m'n oude school...
Life's a bitch
Grammar Police to the rescue.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |