abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:33:53 #226
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_136407458
Broccoli soep :9
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_136408526
Nou heb meer geluk gehad dan. Laatst kreeg ik een dode lijn pixels op mijn Suunto Core. Winkel verwees me direct naar de Suunto website. Al daar product geregistreerd, serviceverzoek gedaan, en kreeg direct de UPS pakketbon per mail. Week later opgehaald, horloge naar Finland verzonden op kosten van Suunto, en drie dagen later had ik m terug met een gloednieuw binnenwerk, nieuwe batterij en een kleine kras op het glaswerk (had ik niet eens aangegeven) was duidelijk weggepolijst. 100 punten voor die gasten, dat is pas service.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:13:21 #228
406410 DMania
Sometimes it is not up to you.
pi_136408674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Yes. Inmiddels Samsung aan de telefoon gehad. Die vertelden me dat je uiteraard ook garantie op de buitenkant hebt en ik er mee langs kan komen op een servicepoint waar ze de telefoon gaan bekijken en dan met "experts" beslissen wat ze doen.
Klinkt al beter
It is just a story called "life"
pi_136409573
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef AchJa het volgende:
En nu ben ik klaar met dat gejank in het BB topic. :{w
Snap ik.
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:30:06 #231
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_136411603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:08 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou heb meer geluk gehad dan. Laatst kreeg ik een dode lijn pixels op mijn Suunto Core. Winkel verwees me direct naar de Suunto website. Al daar product geregistreerd, serviceverzoek gedaan, en kreeg direct de UPS pakketbon per mail. Week later opgehaald, horloge naar Finland verzonden op kosten van Suunto, en drie dagen later had ik m terug met een gloednieuw binnenwerk, nieuwe batterij en een kleine kras op het glaswerk (had ik niet eens aangegeven) was duidelijk weggepolijst. 100 punten voor die gasten, dat is pas service.
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_136412529
Lees ik het nou goed? Is BB gestopt met VeVa?
pi_136412909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Lees ik het nou goed? Is BB gestopt met VeVa?
Correct tevens juist.
pi_136414067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:57 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Correct tevens juist.
Ik heb niet echt je topics gevolgd, maar ik denk dat een goed papiertje op zak de beste keuze is. Ook al lonkt Defensie.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:37:48 #235
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_136414756
werken en studeren is inderdaad ook niet alles..
Defensie heeft blijkbaar wel mijn studiehouding verbeterd.
Maargoed, tijdens mijn studietijd was de kroeg 14 meter lopen, scheelde.
pi_136414877
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik heb niet echt je topics gevolgd, maar ik denk dat een goed papiertje op zak de beste keuze is. Ook al lonkt Defensie.
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:43:51 #237
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_136414992
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.
Service is inderdaad zeer belangrijk. Praktisch een van de weinig overgebleven gebieden waarop organisaties zichzelf nog echt onderscheiden.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 20:46:27 #238
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_136415112
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Dat is goed om te weten; heb hier ook nog een suunto liggen met een overleden pixellijn.
pi_136417190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:26 schreef Pumatje het volgende:
godnondju... zit er een scheur in die chromen rand op de galaxy S4. Spontaan ontstaan, telefoon is niet gevallen. Zegt Vodafone doodleuk dat de garantie enkel geldt voor de binnenkant van de telefoon.

Puma : Mijn telefoon ( sam. gal.s4 ) is nog geen jaar oud. De chromen rand, daar zit ineens een scheurtje in en zit nu los. Precies boven de volumeknop.

Vodafone dame : Oh, wat vervelend. Ik zie dat u geen verzekering bij ons heeft afgesloten.

Puma : Ja erg vervelend. Want die telefoon kost 600 euro. En dit scheurtje gaat gegarandeerd doorzetten en leiden tot het uiteindelijk missen van een hele chromen rand waardoor de telefoon verder zal beschadigen. Hij heeft geen val schade.

Vodafone dame: Ja, sorry meneer. Vodafone geeft enkel garantie op de binnenkant. De microfoon, software, dat soort zaken. De buitenkant valt daar niet onder. U kunt contact opnemen met Samsung.

Puma: Samsung? Ik ben met jullie een verkoop overeenkomst aangegaan. Niet met Samsung, U hoort dat te regelen. Ik heb recht op een deugdelijk product, of dit nu de binnen of buitenkant betreft. Dat is europeesch afgesproken.

Vodafone dame: Wij geven echt alleen garantie op de buitenkant.

Puma : Wat is dat nou voor een filosofie? Alles kan kapot aan een telefoon.
Als ik een nieuwe auto koop en de voorbumper valt eraf. Dan heb ik toch ook gewoon recht op garantie.

Vodrafone dame : Tsjah.

Puma : bedankt M'vrouw..

Hoorn erop gegooid... nooit meer vodafone :{w
Toevallig n verzekering bij dfd voor je inboedel/persoonlijke zooi op de legering/oefening/uitzending?

Anders op de wa verzekering van bijvoorbeeld je ouders claimen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:33:44 #240
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_136417724
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Toevallig n verzekering bij dfd voor je inboedel/persoonlijke zooi op de legering/oefening/uitzending?

Anders op de wa verzekering van bijvoorbeeld je ouders claimen.
Dank je man, maar ik ga mijn ouwe lui hier echt niet mee lastig vallen :D .
Ik ben tenslotte zelf ook verzekerd, zelfs speciaal een telefoonverzekering afgesloten bij die maatschappij ( inderdaad gekoppeld aan mijn vakbond ) voor 2 euro per maand ofzo. Het gaat me om het principe. De reparatie van mijn probleem kost blijkbaar 250 euro. Ik ga daar niet voor "opdraaien" als ik er niets aan kan doen. Daarnaast is het al belachelijk genoeg als je beseft dat je 650 euro moet neerleggen voor dat ding en als de buitenkant na 8 maanden uit elkaar valt moet hier geen gezeur om zijn. Maargoed, we wachten af. Morgen naar dat Samsung winkeltje toe.
pi_136418067
Das ook weer waar. Mijn ouders zijn daar altijd heel makkelijk in 😊 ik heb bewust geen losse verzekering voor mn s4 genomen. Ik heb een allrisk inboedelverzekering dus daarmee is alles verzekerd.

Ik heb ooit mn s2 naar zo'n samsung servicepoint gebracht en binnen een week had ik weer terug en kostenloos n nieuw scherm.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:28:07 #242
406410 DMania
Sometimes it is not up to you.
pi_136421262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.
Dit volg ik ook :)
It is just a story called "life"
pi_136423758
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat is goed om te weten; heb hier ook nog een suunto liggen met een overleden pixellijn.
Die van mij viel nog wel binnen de garantie van 5 jaar. Daarna zul je misschien wel zelf moeten bijlappen.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_136427149
Gaat lekker in je topic BB!

Puma! Bel eens naar een phonehouse bij jou in de buurt. Dat zij de servicecontacten voor Samsung. Misschien ben je daar beter af.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 06:27:30 #245
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_136428030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

Die van mij viel nog wel binnen de garantie van 5 jaar. Daarna zul je misschien wel zelf moeten bijlappen.
Hmm, dat ga ik inderdaad niet meer redden.
pi_136428049
Slapen is voor de zwakkeren en mensen die geen tentamens hebben
pi_136428124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 06:35 schreef WWolfy het volgende:
Slapen is voor de zwakkeren en mensen die geen tentamens hebben
Sowieso, alleen heb ik ook geen tentamens :o
pi_136428153
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 07:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Sowieso, alleen heb ik ook geen tentamens :o
Laatste tentamen zo en dit is de vierde keer dat ik 'm doe, word er best moe van. M'n docent gaat specifiek kijken naar dingen die hij misschien mogelijk fout zo kunnen rekenen als je een 5.8 of dergelijke haalt.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 07:52:10 #249
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_136428326
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Thaboel het volgende:
Gaat lekker in je topic BB!

Puma! Bel eens naar een phonehouse bij jou in de buurt. Dat zij de servicecontacten voor Samsung. Misschien ben je daar beter af.
Ik ga vandaag op afspraak naar een Samsung expert centra of iets dergelijks.
Dat hele kleine scheurtje wordt al groter, en gaat er ongetwijfeld toe leiden dat ik die volumeknop ga verliezen :(. Wat een teringlijers bij Vodafone door me doodleuk te vertellen dat er geen garantie op de buitenkant ? zit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')