Klinkt al beterquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Yes. Inmiddels Samsung aan de telefoon gehad. Die vertelden me dat je uiteraard ook garantie op de buitenkant hebt en ik er mee langs kan komen op een servicepoint waar ze de telefoon gaan bekijken en dan met "experts" beslissen wat ze doen.
Snap ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef AchJa het volgende:
En nu ben ik klaar met dat gejank in het BB topic.
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:08 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nou heb meer geluk gehad dan. Laatst kreeg ik een dode lijn pixels op mijn Suunto Core. Winkel verwees me direct naar de Suunto website. Al daar product geregistreerd, serviceverzoek gedaan, en kreeg direct de UPS pakketbon per mail. Week later opgehaald, horloge naar Finland verzonden op kosten van Suunto, en drie dagen later had ik m terug met een gloednieuw binnenwerk, nieuwe batterij en een kleine kras op het glaswerk (had ik niet eens aangegeven) was duidelijk weggepolijst. 100 punten voor die gasten, dat is pas service.
Correct tevens juist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Lees ik het nou goed? Is BB gestopt met VeVa?
Ik heb niet echt je topics gevolgd, maar ik denk dat een goed papiertje op zak de beste keuze is. Ook al lonkt Defensie.quote:
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb niet echt je topics gevolgd, maar ik denk dat een goed papiertje op zak de beste keuze is. Ook al lonkt Defensie.
Service is inderdaad zeer belangrijk. Praktisch een van de weinig overgebleven gebieden waarop organisaties zichzelf nog echt onderscheiden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.
Dat is goed om te weten; heb hier ook nog een suunto liggen met een overleden pixellijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altijd met Suunto. Heb hem zelf in de VS gekocht en kan hem bij elke outdoorshop inleveren in Nederland voor reperatie (3x voorgekomen). Nog geen cent over hoeven maken. Topservice.
Toevallig n verzekering bij dfd voor je inboedel/persoonlijke zooi op de legering/oefening/uitzending?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:26 schreef Pumatje het volgende:
godnondju... zit er een scheur in die chromen rand op de galaxy S4. Spontaan ontstaan, telefoon is niet gevallen. Zegt Vodafone doodleuk dat de garantie enkel geldt voor de binnenkant van de telefoon.
Puma : Mijn telefoon ( sam. gal.s4 ) is nog geen jaar oud. De chromen rand, daar zit ineens een scheurtje in en zit nu los. Precies boven de volumeknop.
Vodafone dame : Oh, wat vervelend. Ik zie dat u geen verzekering bij ons heeft afgesloten.
Puma : Ja erg vervelend. Want die telefoon kost 600 euro. En dit scheurtje gaat gegarandeerd doorzetten en leiden tot het uiteindelijk missen van een hele chromen rand waardoor de telefoon verder zal beschadigen. Hij heeft geen val schade.
Vodafone dame: Ja, sorry meneer. Vodafone geeft enkel garantie op de binnenkant. De microfoon, software, dat soort zaken. De buitenkant valt daar niet onder. U kunt contact opnemen met Samsung.
Puma: Samsung? Ik ben met jullie een verkoop overeenkomst aangegaan. Niet met Samsung, U hoort dat te regelen. Ik heb recht op een deugdelijk product, of dit nu de binnen of buitenkant betreft. Dat is europeesch afgesproken.
Vodafone dame: Wij geven echt alleen garantie op de buitenkant.
Puma : Wat is dat nou voor een filosofie? Alles kan kapot aan een telefoon.
Als ik een nieuwe auto koop en de voorbumper valt eraf. Dan heb ik toch ook gewoon recht op garantie.
Vodrafone dame : Tsjah.
Puma : bedankt M'vrouw..
Hoorn erop gegooid... nooit meer vodafone
Dank je man, maar ik ga mijn ouwe lui hier echt niet mee lastig vallenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Toevallig n verzekering bij dfd voor je inboedel/persoonlijke zooi op de legering/oefening/uitzending?
Anders op de wa verzekering van bijvoorbeeld je ouders claimen.
Dit volg ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker. Heb op de HAVO ook de mogelijkheid om BSM te nemen als vak (Bewegen Sport Maatschappij), is ook een stukje leiding/les geven in sport.
Die van mij viel nog wel binnen de garantie van 5 jaar. Daarna zul je misschien wel zelf moeten bijlappen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten; heb hier ook nog een suunto liggen met een overleden pixellijn.
Hmm, dat ga ik inderdaad niet meer redden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Die van mij viel nog wel binnen de garantie van 5 jaar. Daarna zul je misschien wel zelf moeten bijlappen.
Sowieso, alleen heb ik ook geen tentamensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:35 schreef WWolfy het volgende:
Slapen is voor de zwakkeren en mensen die geen tentamens hebben
Laatste tentamen zo en dit is de vierde keer dat ik 'm doe, word er best moe van. M'n docent gaat specifiek kijken naar dingen die hij misschien mogelijk fout zo kunnen rekenen als je een 5.8 of dergelijke haalt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sowieso, alleen heb ik ook geen tentamens
Ik ga vandaag op afspraak naar een Samsung expert centra of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Thaboel het volgende:
Gaat lekker in je topic BB!
Puma! Bel eens naar een phonehouse bij jou in de buurt. Dat zij de servicecontacten voor Samsung. Misschien ben je daar beter af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |