Grapje toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je al heel stoer foto's van je wiet gaat rond sturen is de link makkelijk gelegd.
Zou graag willen.quote:
Of Thaboel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Aan het horloge te zien zeg ik BB
Deze is te blank voor mijquote:
Hoe weet jij dat ik een al qaeda horloge hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Aan het horloge te zien zeg ik BB
Omdat je nog in opleiding bent. Hoe lang denk je nodig te hebben om te eten, te hpg'en en weer opgesteld te staan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een al qaeda horloge heb
10 min maxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat je nog in opleiding bent. Hoe lang denk je nodig te hebben om te eten, te hpg'en en weer opgesteld te staan?
Ey HPG is scheren douchen, kisten poetsen en tandenpoetsen, dat doe je echt niet in minderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat je nog in opleiding bent. Hoe lang denk je nodig te hebben om te eten, te hpg'en en weer opgesteld te staan?
douchen? vochtig doekje bedoel jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey HPG is scheren douchen, kisten poetsen en tandenpoetsen, dat doe je echt niet in minder
Gelukkig hebben we altijd ruim 3 uur de tijd na bivak om alles te fixenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
douchen? vochtig doekje bedoel je
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd ruim 3 uur de tijd na bivak om alles te fixen, lekker douchen dus
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd ruim 3 uur de tijd na bivak om alles te fixen, lekker douchen dus
En inliggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |