SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Mee eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef laziness het volgende:
Ik vind Thije en Thijmen best kunnen om dat het niet ijn eindigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap de tweede voornaam niet zo goed.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
enlighten me. welke hits kwam jij tegen?quote:Op zondag 2 februari 2014 08:36 schreef Suikertante het volgende:
Oh, modern ja?
Silvijn en FJ!
Heb je die naam als eens gegoogled DJ
Hit #1:quote:Op zondag 2 februari 2014 09:21 schreef DJMomo het volgende:
[..]
enlighten me. welke hits kwam jij tegen?
Ik geloof niet dat we straks minister-president D'Shontay Jansen en staatssecretaris van financiën Destiny de Jong treffen in onderhandeling met FNV voorzitter Shay'niqua Rookgordijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:50 schreef Risu het volgende:
![]()
Wat zielig voor dat kind eigenlijk.
Gelukkig hoeft ie niet echt door het leven als FJ.
Soms zit ik weleens te denken... Als we over 30/35 jaar de namen van politici (en dergelijke) bekijken, komen we dan ook van zulke namen tegen? Of zijn die kinderen nu al getekend voor het leven als mcdonalds medewerker..
Madelief is erg leuk!! Maar als je het verkleind, blijft er Made over. Of Lief.quote:
Jongensnamen vind ik op Brent na niet zo. Elodie vind ik heel mooi, maar de babydaddy niet geloof ik. Ik vind het zo moeilijk! Heb vooral bij onze jongensnamenshortlist bij geen enkele naam het YAYgevoel. Maar er wordt ook wel veel afgeschoten door mijn wederhelft moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zoals je ziet deed ik er stiekem een paar tussen die voor jullie volgens mij een no-go zijn![]()
Ik ga nog even door...
Silvijn en Hugo
Silvijn en Bastian
Silvijn en Lex
Silvijn en Roderick
Silvijn en Ezra
Silvijn en Casimir
Silvijn en Brent
Silvijn en Seth
Silvijn en Izzie
Silvijn en Kate
Silvijn en Elodie
Silvijn en Julot
Silvijn en Meis
Silvijn en Madelief
Silvijn en Mette
Olivier is dácht ik ook afgekeurd. Dat vind ik ook wel een mooie naam dus ik kan hem nog eens in de groep gooien...quote:Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind Silvijn en Olivier echt fantastischMaar dan echt he
Silvijn en Ninthe ----> afgeschoten
Silvijn en Benthe --- > LIEVELINGS. Maar afgeschoten
Zo heet mijn nichtjequote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef Mishu het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Jutta voor een meisje?
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:27 schreef L-E het volgende:
Jemig Spees. Hij heeft Joas, Lasse, en Thije weggewuifd?
Zou je het wel doen, dat zo vragen?quote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef Mishu het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Jutta voor een meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:57 schreef Limone het volgende:
Wat shit van Benthe! Was ook mijn lievelings geweest.
Volgens mij staat Dylanio er tussen om ons scherp te houden.
Meh, eigenlijk van dat rijtje alleen Cas(per). Maar die zijn er al 4 in onze familie! Een dubbele vind ik niet zo erg, maar om de vijfde te zijn vind ik een beetje saaiquote:Op maandag 3 februari 2014 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Dylanio? Fo sho? Dat klinkt als een toetje.
Is Malte iets voor jullie Spees? Of Seppe. Casper.
Lina en ik ken een Bernou. Ik vind de klank zo leuk.
Alle namen die ik vind passen zijn al afgeschoten door mijnheer Spees.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Meh, eigenlijk van dat rijtje alleen Cas(per). Maar die zijn er al 4 in onze familie! Een dubbele vind ik niet zo erg, maar om de vijfde te zijn vind ik een beetje saai
Ja, waarvoor dank! En eigenlijk ben ik er te vroeg mee bezig. Ik heb het idee dat ik het lot tart door al over namen en geboortekaartjes na te denkenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alle namen die ik vind passen zijn al afgeschoten door mijnheer Spees.dus probeerde buiten de kaders te denken. Gelukkig duurt het nog ff.
Lucifer?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Silvijn en Jesse
Silvijn en Adam
Silvijn en Morris
Silvijn en Lenn - oh nee want achternaam
Silvijn en Ravi![]()
Silvijn en Melle
Silvijn en Loek!!!
Silvijn en Jort
Silvijn en Maurits
Silvijn en Lucifer
Silvijn en Thias
Silvijn en Roemer
Silvijn en Espen
Silvijn en Laut
Silvijn en Tibor
Silvijn en Faes
Silvijn en David
Silvijn en
Silvijn en Justus
Silvijn en Friso
Meisjesnamen volgen!
Beëlzebub of Iscariot heeft bij ons ook lang bovenaan gestaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Luciferdie wisselt steeds tussen eerste en tweede plek bij ons. Voor zowel jongem als.meisje trouwens.
Lenn vind ik tof Juud! Maar kan echt niet bij de achternaam. Dat wordt zoiets als Senn Semmens
Ik ging googlen welk synoniem van de duivel dat wasquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik lees hier altijd alleen maar mee, maar Spees_Eend ooit al eens aan de combi Silvijn en Veikko gedacht?
Hahahaha, oh dat zal ik maar niet tegen mijn vriend zeggenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ging googlen welk synoniem van de duivel dat was. Maar het is echt een naam! Ik vind m wat te ingewikkeld
dat is de ingewikkelder variant van Feiko?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahahaha, oh dat zal ik maar niet tegen mijn vriend zeggen
Nee dat is de officiele Finse schrijfwijze.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is de ingewikkelder variant van Feiko?
ha ja, die dubbele K had t me mmoeen vertellen. Dan spreek je het vast ook anders uit dan ik denkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat is de officiele Finse schrijfwijze.
Bij mijn vriend spreek je het gewoon uit zoals je het schrijft, dus inderdaad niet de Faiko (of iets wat er op lijkt) wat ik wel eens voorbij hoor komen. Maar of je het ook echt zo hoort te spreken weet ik niet want ik ben verder nog nooit een Veikko tegengekomen. (Zijn vader was Bert 3 in de klas, en die vond dat zo stom dat al zijn kinderen unieke namen moesten krijgenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ha ja, die dubbele K had t me mmoeen vertellen. Dan spreek je het vast ook anders uit dan ik denk
Silvijn en Amélie.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ging googlen welk synoniem van de duivel dat was. Maar het is echt een naam! Ik vind m wat te ingewikkeld
Mijn jongste zit nu in een hoekje stilletjes te huilen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE. Maar dat kan hier al niet in combinatie met M's naam. En ik ben van namen met 2 lettergrepen dus ik zou niet snel voor de naam van je jongste kiezen maar wel erg mooie naam!
Ik ook, maar mijn wederhelft vindt dat op... de voornaam van die bromsnor van voetbal international lijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE.
Je hebt nog wel even de tijd he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn wederhelft vindt dat op... de voornaam van die bromsnor van voetbal international lijken![]()
Het combineren met Silvijn heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik heb niet zoveel namen over die nog in de race zijn, waar ik echt het YAY gevoel bij heb. Jongensnamen vooral, voor een meisje hebben we twee heel mooie namen.
En jij laat je kind huilen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn jongste zit nu in een hoekje stilletjes te huilen.
Ik ben nu benieuwd naar de naam!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE. Maar dat kan hier al niet in combinatie met M's naam. En ik ben van namen met 2 lettergrepen dus ik zou niet snel voor de naam van je jongste kiezen maar wel erg mooie naam!
Oeh, nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je oudste heet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef L-E het volgende:
Ik vind Otis ook heel tof. Maar echt helemaal niet bij Silvijn passen. Ik merk dat ik Silvijn best een lastigtecombineren-naam vind.
Wat leuk trouwens dat de namen van mijn jongetjes al meerdere keren zijn genoemd, volgens mij zijn ze in opkomst!
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd naar de naam!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als jíj nou de babydaddy was, was dat vast gelukt![]()
Oi, die had ik ook al geopperdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee sorry, Naud doet het niet voor mij. Olivia ga ik wel op het misschien-lijstje zetten!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef geppie het volgende:
Olivia; zo'n toffe naam maar (helaas voor mij) sinds een aantal jaar onlosmakelijk verbonden met dat varkentje op Z@ppelin en bijbehorend (zeur)liedje
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Silvijn en Sara
Silvijn en Olivia
Silvijn en Lizzie
Silvijn en Cato
Silvijn en Jolie
Silvijn en Flore
Silvijn en Nika
Silvijn en Romée
Silvijn en Bobbie
Silvijn en Teddie
Silvijn en Tessel
Silvijn en Luus
Silvijn en Filou
Ik ken één Elvira en dat was vroeger wel zó'n gemene en ordinaire pesttrut dat die naam hoe dan ook afgeschreven is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef pepper_961 het volgende:
Silvijn & Elvira
Kun je ook zo lief afkorten; Elfie
Ik ken minstens 6 honden met die naamquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net op facebook een jongetje voorbij komen dat Indy heette...
yw.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar bedankt voor je suggestie hoor!![]()
En dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Hm, daar heb je misschien wel een punt jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Mijn vriend heeft haar ook op de olympische spelen gezien en is nu verliefd op die naamquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
Ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not my thing.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Missing blablablabla op Discovery ofzoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
;-(quote:Op zondag 9 februari 2014 20:30 schreef Bolletje... het volgende:
Voorbeeld van Facebook: Mijn dochter zou eigenlijk Djailey komen te heten.. maar omdat er in 1 week 4 Jailey's geboren werden, heb ik haar Bailey genoemd.Voor de volgende zit ik te denken aan Rodjano of Levaina...
Of deze:
Donovan en Divantley (uit te spreken als die-vent-lie) veel namen overwogen maar deze bleven bij ons.
( sorry als ik nu iemand beledig)
Brrrr alleen het woordje 'me' al.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!quote:
B'Elanna is een half Klingon uit Star Trekquote:Op zondag 9 februari 2014 20:39 schreef Bolletje... het volgende:
En de knaller van vandaag:
Mijn 4 dochters heten: H.eavenly Francesca, D.estiny Kimberly, C.hastity Laquinta en E.llowyn Kallima. Dan heb ik ook nog een stiefdochter: B'Elanna Aurea Catharina.
Haha wel ver weg in ieder gevalquote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
B'Elanna is een half Klingon uit Star TrekDas idd errug exotisch
Jail.y zit bij 'me' dochter in de klasquote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!
Hier in mijn omgeving hoor je die namen echt niet? Waar wonen al die Jailyns enzo?
Ach ja, Joopie zal straks ook vast wel een J.aily of D.estiny in "ze" klas hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jail.y zit bij 'me' dochter in de klas
Jayde.n zit ook in ze klas.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ach ja, Joopie zal straks ook vast wel een J.aily of D.estiny in "ze" klas hebben
Uitgesproken als metjoew zekerquote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ookquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Kimpossible het volgende:
Hier kun je er al op voorhand wedjes op leggen of er een Hollandse, classy, of kaknaam uit komt of een dikke trailertrashnaam. De dy.lano's, djah.naira's en jaila.ny's (no joke) kun je al ruim voor de geboorte aan zien komen.
OMGquote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er was vorig jaar ook een chastitty, dat was echt fantastisch
Dat heb ik met een fysio gehad, stel je jezelf voor en dan hoor je je eigen naam terug...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ook![]()
Ik vind die trots waarmee mensen de naam vertellen altijd zo tof ♡
Hier in de omgeving worden we eigenlijk enkel onaangenaam verrast haha. De van te voren ingecalculeerde no-go namen zijn altijd foeilillek, maar heeel af en toe schatten we toch mensen hoger in dan we zouden moeten doen en worden we alsnog verrast met een D.evano of zulks.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ook![]()
Ik vind die trots waarmee mensen de naam vertellen altijd zo tof ♡
hier 1 jay.Iin.nquote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!
Hier in mijn omgeving hoor je die namen echt niet? Waar wonen al die Jailyns enzo?
Ik kwam er achter dat een van de moeders op de PSZ vrijwel net zo heet als ik (alleen de eerste letter is de volgende letter in het alfabet), en haar dochter heeft een meisjesvariant van de naam van mijn zoonquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat heb ik met een fysio gehad, stel je jezelf voor en dan hoor je je eigen naam terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja, dat ideequote:Op zondag 9 februari 2014 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, net als 1 inga met 2 infinity's er boven zeg maar
Erger vind ik het, als het niet geïmporteerde medelanders betreftquote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Alles dat met dj begint vind ik twijfelachtig
En geïmporteerde medelanders zijn uitzonderlijk dol op namen waar zowel de q, de X én de y in zit
zon Quinxan'shaley met blond haar en blauwe ogenquote:Op maandag 10 februari 2014 09:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Erger vind ik het, als het niet geïmporteerde medelanders betreft
Nou, ze zitten tenminste op de opvang. Dat houdt meestal in dat beide ouders werken. Dat geeft de burger toch weel moed.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Bij Isabel op de opvang zitten iets van 5 Dylano's en twee of 3 Jazzlynn's (of hoe je dat ook schrijft), een Mercedes en een Chanel
En van B'ellana mag ik niks zeggen, Isabel's tweede naam is Kes
Jah, dat is waarquote:Op maandag 10 februari 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ze zitten tenminste op de opvang. Dat houdt meestal in dat beide ouders werken. Dat geeft de burger toch weel moed.
Ik ben ergens wel blij dat ik nog heel even in mijn hippe stadswijk-cocon kan blijven zitten. We hebben weliswaar veel Teunen, Gijzen, Anna's en Sofies, maar dat vind ik wel prettig geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 10:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat is waarmaar ik verbaas me toch elke keer weer om blonde, blauw-ogige Jazzlynn's die met hun vuilniszakkenjas met bontkraag rondschuiven. I just can't help myself..
Daar zit tenminste geen apostrof inquote:Op maandag 10 februari 2014 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Bij Isabel op de opvang zitten iets van 5 Dylano's en twee of 3 Jazzlynn's (of hoe je dat ook schrijft), een Mercedes en een Chanel
En van B'ellana mag ik niks zeggen, Isabel's tweede naam is Kes
Wat dat betreft zitten we hier een beetje op de grens tussen Jayden en Noëlle zeg maar. Het maakt me op zich niet zo uit, al kijk ik soms m'n ogen uitquote:Op maandag 10 februari 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel blij dat ik nog heel even in mijn hippe stadswijk-cocon kan blijven zitten. We hebben weliswaar veel Teunen, Gijzen, Anna's en Sofies, maar dat vind ik wel prettig geloof ik
Da's waarquote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daar zit tenminste geen apostrof in
Ik hoorde laatst via via over een Maison (uitspraak: Meeson).
Volgens mij heet een van die kinderen van Teen Mom zo.. Ook wel eens geinig om te kijken trouwens wat de invloed is van dat programmaquote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's waar
Ik moet dan aan Charles Manson denken eigenlijk, maar dat is vast een kronkel bij mij.
Wat jammer. Avi is zeker geen optie?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef Hobbesje het volgende:
Ons meisje heefft vooropig Olivia als werknaam. maar de echte naam gaat nog lastig worden. Man vond Iva niet zo leuk... eindigt op een a en zijn broer heeft 3 meiden meteen naam de eindigen op een a. Wil hij/wij liever niet. Dus op zoek naar iets anders helaas. Met een i en een a zou leuk zijn (bij kian en mikai).
Gewoon Prenatal 'liken' op Facebook, die komen regelmatig met een overzicht van pasgeboren babies, en daar staan de leukste namen tussenquote:
DJ Arno, geboren met de platenspeler in zijn handquote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Pvoesss het volgende:
DjarnoDJ arno of Djarno of deejarno
iig lelijk
Nee en zijn uiterlijk werkt ook niet mee. Ik vind Michel nu opeens niet meer zo'n vreselijke ordinaire naam..quote:Op maandag 10 februari 2014 18:38 schreef Kyara het volgende:
Sjinkie
Ik had er nog nooit van gehoord (ik volg het schaatsen doorgaans niet zo) maar ik vind het teveel op stinkie lijken.
Haha, ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 19:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee en zijn uiterlijk werkt ook niet mee. Ik vind Michel nu opeens niet meer zo'n vreselijke ordinaire naam..![]()
Oh ja daar zie ik wel vaak mooie tussen, maar vergeet ze altijd te posten...quote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon Prenatal 'liken' op Facebook, die komen regelmatig met een overzicht van pasgeboren babies, en daar staan de leukste namen tussen.
Edit: op babybytes vind je ook pareltjes.
Joraldquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand nog ideeën voor niet traditionele namen die wel meteen als naam klinken? Zoals Thije of Joas zeg maar?
j.erwinquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand nog ideeën voor niet traditionele namen die wel meteen als naam klinken? Zoals Thije of Joas zeg maar?
Toch hopelijk niet voor inspiratie?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx er staan er weer wat op de lijst. En de prenatal pagina ga ik ook maar eens kijken.
Mink? Of is dat wel traditioneel?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
nog een paarquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx er staan er weer wat op de lijst. En de prenatal pagina ga ik ook maar eens kijken.
is een hele traditionele naam hoorquote:
De hond van m'n ouders heet J.intyquote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Mabawa. het volgende:
Ik las een J.hintyVind het met een huisdierennaam.
Ik ken wel een J.anou. Ik vind het een mooie naam (voor een meisje dan).quote:Op maandag 10 februari 2014 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog een paar
j.oren
m.ikke
y.anou
l.asse
k.alle
j.oppe
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:59 schreef GotC het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders heet J.inty!
Ja? Nouquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ken wel een J.anou. Ik vind het een mooie naam (voor een meisje dan).
jaa.noequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Zjanoe zei, of ben ik nu te Frans ingesteld?
Viggoquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Meandra?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat een van de moeders op de PSZ vrijwel net zo heet als ik (alleen de eerste letter is de volgende letter in het alfabet), en haar dochter heeft een meisjesvariant van de naam van mijn zoon
En mijn naam is al zeg maar.... redelijk uniek.
Myandrah moet t dan wel zijnquote:
Ja, dat is eigenlijk wel balen. Ik vind Tieme wel een leuke klank hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dankzij haar kan ik mijn zoon dus nooit meer zo noemenBedankt Marianne
Timmequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel balen. Ik vind Tieme wel een leuke klank hebben
Kom je daar nu pas mee... wij hebben net de namen voor onze twee vastgelegd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Basten en Nekeun, de tweeling die met veel plezier verwekt is.
quote:
Hallequote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind hem ook leuk maar ik blijf J-anus lezen. Zo kinderachtig van mezelfquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
Bij Roy in zijn klas zit een dijano(djieenoo spreek je uit)
en een stoere knul Janus echt ik zou hem zelf niet uitkiezen maar vind de naam echt heel leuk.
+1quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik blijf J-anus lezen. Zo kinderachtig van mezelf
Bijzonderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:45 schreef vronie het volgende:
Mijn dochters en kleinkinderen.
Vinanda
Lino
Bent idd. Die stond ooit wel op een lijst hier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:27 schreef Suikertante het volgende:
[..]
De korte versie, Bent, vind ik denk ik leuker!
Ik moet nu ineens aan BENTOOOON denken
En op je werk?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef amaranta het volgende:
Tip voor de rest.
Google de naam Vinanda niet waar je kinderen bij zijn
Als je werkt blote kutten en tieten niet erg vindt dan moet j e dat vooral doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En op je werk?
Vinanda klinkt me wel bekend eigenlijk
Nou ja, het hadden ook psychotische clowns en bloedgorgelende zombies kunnen zijn, daar zijn we juist dol op hier!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je werkt blote kutten en tieten niet erg vindt dan moet j e dat vooral doen.
Had inderdaad ook gekund.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, het hadden ook psychotische clowns en bloedgorgelende zombies kunnen zijn, daar zijn we juist dol op hier!
preciesquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
precies![]()
Ik weet nog niet hoe ik mijn man er vanaf moet helpen ^^, Die is er verliefd op ...
Ik denk dat de mijne het alleen maar leuker vind als ik de naam met Loekie Loek verbind.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo? De mijne was heel gevoelig voor namen waarmee hij gepest kon worden
Pim en Loek vind ik erg leuk! Wat een vreemd gespelde variant van Tygo er tussen doet snap ik niet..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne het alleen maar leuker vind als ik de naam met Loekie Loek verbind.![]()
Voorlopig is zijn lijst (hij denkt alleen jongens te krijgen.... )
P.im
T.iego
L.oek
met een Y kan je het ook als T.ijgo uitspreken..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Pim en Loek vind ik erg leuk! Wat een vreemd gespelde variant van Tygo er tussen doet snap ik niet..
Loek is een ouderwetse naam,ik hou daar wel van!
En T.imen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel balen. Ik vind Tieme wel een leuke klank hebben
Haha, zo heb ik die naam nog nooit gelezen. Ken er een, maar dat spreek je 'gewoon' uit als Tie-mun.quote:
Dacht ik ook meteen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand Tygo als Tijgo uitsprak.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Tiego vind ik dan net Diego of Tiësto maar dan met een T .
Dan had ik m'n kind ook gewoon Tiemen genoemd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha, zo heb ik die naam nog nooit gelezen. Ken er een, maar dat spreek je 'gewoon' uit als Tie-mun.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand Tygo als Tijgo uitsprak.
Dat! De 'y' wordt doorgaans toch als 'ie' uitgesproken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand Tygo als Tijgo uitsprak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, ik vind Loek ook leuk![]()
Oh, maar voor mezelf vind ik het dan weer niet zo leukquote:
Ik ken dan weer eens stoere 30er die Pim heet en een nog wat oudere man ^^,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Loek vind ik ook leuk![]()
Pim is niet echt mijn smaak, maar vind het vooral een kindernaam. Niet echt iets voor een volwassen man.
De Y spreken wij hier dus soms wel uit als de ij.....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |