Wat jammer. Avi is zeker geen optie?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef Hobbesje het volgende:
Ons meisje heefft vooropig Olivia als werknaam. maar de echte naam gaat nog lastig worden. Man vond Iva niet zo leuk... eindigt op een a en zijn broer heeft 3 meiden meteen naam de eindigen op een a. Wil hij/wij liever niet. Dus op zoek naar iets anders helaas. Met een i en een a zou leuk zijn (bij kian en mikai).
Gewoon Prenatal 'liken' op Facebook, die komen regelmatig met een overzicht van pasgeboren babies, en daar staan de leukste namen tussenquote:
DJ Arno, geboren met de platenspeler in zijn handquote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Pvoesss het volgende:
DjarnoDJ arno of Djarno of deejarno
iig lelijk
Nee en zijn uiterlijk werkt ook niet mee. Ik vind Michel nu opeens niet meer zo'n vreselijke ordinaire naam..quote:Op maandag 10 februari 2014 18:38 schreef Kyara het volgende:
Sjinkie
Ik had er nog nooit van gehoord (ik volg het schaatsen doorgaans niet zo) maar ik vind het teveel op stinkie lijken.
Haha, ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 19:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee en zijn uiterlijk werkt ook niet mee. Ik vind Michel nu opeens niet meer zo'n vreselijke ordinaire naam..![]()
Oh ja daar zie ik wel vaak mooie tussen, maar vergeet ze altijd te posten...quote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon Prenatal 'liken' op Facebook, die komen regelmatig met een overzicht van pasgeboren babies, en daar staan de leukste namen tussen.
Edit: op babybytes vind je ook pareltjes.
Joraldquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand nog ideeën voor niet traditionele namen die wel meteen als naam klinken? Zoals Thije of Joas zeg maar?
j.erwinquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand nog ideeën voor niet traditionele namen die wel meteen als naam klinken? Zoals Thije of Joas zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |