Gewoon Prenatal 'liken' op Facebook, die komen regelmatig met een overzicht van pasgeboren babies, en daar staan de leukste namen tussenquote:
DJ Arno, geboren met de platenspeler in zijn handquote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Pvoesss het volgende:
DjarnoDJ arno of Djarno of deejarno
iig lelijk
Nee en zijn uiterlijk werkt ook niet mee. Ik vind Michel nu opeens niet meer zo'n vreselijke ordinaire naam..quote:Op maandag 10 februari 2014 18:38 schreef Kyara het volgende:
Sjinkie
Ik had er nog nooit van gehoord (ik volg het schaatsen doorgaans niet zo) maar ik vind het teveel op stinkie lijken.
Haha, ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2014 19:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee en zijn uiterlijk werkt ook niet mee. Ik vind Michel nu opeens niet meer zo'n vreselijke ordinaire naam..![]()
Oh ja daar zie ik wel vaak mooie tussen, maar vergeet ze altijd te posten...quote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon Prenatal 'liken' op Facebook, die komen regelmatig met een overzicht van pasgeboren babies, en daar staan de leukste namen tussen.
Edit: op babybytes vind je ook pareltjes.
Joraldquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand nog ideeën voor niet traditionele namen die wel meteen als naam klinken? Zoals Thije of Joas zeg maar?
j.erwinquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand nog ideeën voor niet traditionele namen die wel meteen als naam klinken? Zoals Thije of Joas zeg maar?
Toch hopelijk niet voor inspiratie?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx er staan er weer wat op de lijst. En de prenatal pagina ga ik ook maar eens kijken.
Mink? Of is dat wel traditioneel?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
nog een paarquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx er staan er weer wat op de lijst. En de prenatal pagina ga ik ook maar eens kijken.
is een hele traditionele naam hoorquote:
De hond van m'n ouders heet J.intyquote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Mabawa. het volgende:
Ik las een J.hintyVind het met een huisdierennaam.
Ik ken wel een J.anou. Ik vind het een mooie naam (voor een meisje dan).quote:Op maandag 10 februari 2014 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog een paar
j.oren
m.ikke
y.anou
l.asse
k.alle
j.oppe
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:59 schreef GotC het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders heet J.inty!
Ja? Nouquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ken wel een J.anou. Ik vind het een mooie naam (voor een meisje dan).
jaa.noequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Zjanoe zei, of ben ik nu te Frans ingesteld?
Viggoquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |