yw.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar bedankt voor je suggestie hoor!![]()
En dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Hm, daar heb je misschien wel een punt jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Mijn vriend heeft haar ook op de olympische spelen gezien en is nu verliefd op die naamquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
Ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not my thing.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |