Missing blablablabla op Discovery ofzoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
;-(quote:Op zondag 9 februari 2014 20:30 schreef Bolletje... het volgende:
Voorbeeld van Facebook: Mijn dochter zou eigenlijk Djailey komen te heten.. maar omdat er in 1 week 4 Jailey's geboren werden, heb ik haar Bailey genoemd.Voor de volgende zit ik te denken aan Rodjano of Levaina...
Of deze:
Donovan en Divantley (uit te spreken als die-vent-lie) veel namen overwogen maar deze bleven bij ons.
( sorry als ik nu iemand beledig)
Brrrr alleen het woordje 'me' al.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!quote:
B'Elanna is een half Klingon uit Star Trekquote:Op zondag 9 februari 2014 20:39 schreef Bolletje... het volgende:
En de knaller van vandaag:
Mijn 4 dochters heten: H.eavenly Francesca, D.estiny Kimberly, C.hastity Laquinta en E.llowyn Kallima. Dan heb ik ook nog een stiefdochter: B'Elanna Aurea Catharina.
Haha wel ver weg in ieder gevalquote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
B'Elanna is een half Klingon uit Star TrekDas idd errug exotisch
Jail.y zit bij 'me' dochter in de klasquote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!
Hier in mijn omgeving hoor je die namen echt niet? Waar wonen al die Jailyns enzo?
Ach ja, Joopie zal straks ook vast wel een J.aily of D.estiny in "ze" klas hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jail.y zit bij 'me' dochter in de klas
Jayde.n zit ook in ze klas.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ach ja, Joopie zal straks ook vast wel een J.aily of D.estiny in "ze" klas hebben
Uitgesproken als metjoew zekerquote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ookquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Kimpossible het volgende:
Hier kun je er al op voorhand wedjes op leggen of er een Hollandse, classy, of kaknaam uit komt of een dikke trailertrashnaam. De dy.lano's, djah.naira's en jaila.ny's (no joke) kun je al ruim voor de geboorte aan zien komen.
OMGquote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er was vorig jaar ook een chastitty, dat was echt fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |