Je hebt nog wel even de tijd he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn wederhelft vindt dat op... de voornaam van die bromsnor van voetbal international lijken![]()
Het combineren met Silvijn heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik heb niet zoveel namen over die nog in de race zijn, waar ik echt het YAY gevoel bij heb. Jongensnamen vooral, voor een meisje hebben we twee heel mooie namen.
En jij laat je kind huilen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn jongste zit nu in een hoekje stilletjes te huilen.
Ik ben nu benieuwd naar de naam!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE. Maar dat kan hier al niet in combinatie met M's naam. En ik ben van namen met 2 lettergrepen dus ik zou niet snel voor de naam van je jongste kiezen maar wel erg mooie naam!
Oeh, nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je oudste heet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef L-E het volgende:
Ik vind Otis ook heel tof. Maar echt helemaal niet bij Silvijn passen. Ik merk dat ik Silvijn best een lastigtecombineren-naam vind.
Wat leuk trouwens dat de namen van mijn jongetjes al meerdere keren zijn genoemd, volgens mij zijn ze in opkomst!
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd naar de naam!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als jíj nou de babydaddy was, was dat vast gelukt![]()
Oi, die had ik ook al geopperdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee sorry, Naud doet het niet voor mij. Olivia ga ik wel op het misschien-lijstje zetten!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef geppie het volgende:
Olivia; zo'n toffe naam maar (helaas voor mij) sinds een aantal jaar onlosmakelijk verbonden met dat varkentje op Z@ppelin en bijbehorend (zeur)liedje
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Silvijn en Sara
Silvijn en Olivia
Silvijn en Lizzie
Silvijn en Cato
Silvijn en Jolie
Silvijn en Flore
Silvijn en Nika
Silvijn en Romée
Silvijn en Bobbie
Silvijn en Teddie
Silvijn en Tessel
Silvijn en Luus
Silvijn en Filou
Ik ken één Elvira en dat was vroeger wel zó'n gemene en ordinaire pesttrut dat die naam hoe dan ook afgeschreven is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef pepper_961 het volgende:
Silvijn & Elvira
Kun je ook zo lief afkorten; Elfie
Ik ken minstens 6 honden met die naamquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net op facebook een jongetje voorbij komen dat Indy heette...
yw.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar bedankt voor je suggestie hoor!![]()
En dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Hm, daar heb je misschien wel een punt jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Mijn vriend heeft haar ook op de olympische spelen gezien en is nu verliefd op die naamquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
Ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not my thing.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Missing blablablabla op Discovery ofzoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
;-(quote:Op zondag 9 februari 2014 20:30 schreef Bolletje... het volgende:
Voorbeeld van Facebook: Mijn dochter zou eigenlijk Djailey komen te heten.. maar omdat er in 1 week 4 Jailey's geboren werden, heb ik haar Bailey genoemd.Voor de volgende zit ik te denken aan Rodjano of Levaina...
Of deze:
Donovan en Divantley (uit te spreken als die-vent-lie) veel namen overwogen maar deze bleven bij ons.
( sorry als ik nu iemand beledig)
Brrrr alleen het woordje 'me' al.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!quote:
B'Elanna is een half Klingon uit Star Trekquote:Op zondag 9 februari 2014 20:39 schreef Bolletje... het volgende:
En de knaller van vandaag:
Mijn 4 dochters heten: H.eavenly Francesca, D.estiny Kimberly, C.hastity Laquinta en E.llowyn Kallima. Dan heb ik ook nog een stiefdochter: B'Elanna Aurea Catharina.
Haha wel ver weg in ieder gevalquote:Op zondag 9 februari 2014 21:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
B'Elanna is een half Klingon uit Star TrekDas idd errug exotisch
Jail.y zit bij 'me' dochter in de klasquote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!
Hier in mijn omgeving hoor je die namen echt niet? Waar wonen al die Jailyns enzo?
Ach ja, Joopie zal straks ook vast wel een J.aily of D.estiny in "ze" klas hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jail.y zit bij 'me' dochter in de klas
Jayde.n zit ook in ze klas.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ach ja, Joopie zal straks ook vast wel een J.aily of D.estiny in "ze" klas hebben
Uitgesproken als metjoew zekerquote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ookquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Kimpossible het volgende:
Hier kun je er al op voorhand wedjes op leggen of er een Hollandse, classy, of kaknaam uit komt of een dikke trailertrashnaam. De dy.lano's, djah.naira's en jaila.ny's (no joke) kun je al ruim voor de geboorte aan zien komen.
OMGquote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er was vorig jaar ook een chastitty, dat was echt fantastisch
Dat heb ik met een fysio gehad, stel je jezelf voor en dan hoor je je eigen naam terug...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ook![]()
Ik vind die trots waarmee mensen de naam vertellen altijd zo tof ♡
Hier in de omgeving worden we eigenlijk enkel onaangenaam verrast haha. De van te voren ingecalculeerde no-go namen zijn altijd foeilillek, maar heeel af en toe schatten we toch mensen hoger in dan we zouden moeten doen en worden we alsnog verrast met een D.evano of zulks.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben soms toch best wel ns aangenaam verrast hoor! En soms wat minder erg, dat ook![]()
Ik vind die trots waarmee mensen de naam vertellen altijd zo tof ♡
hier 1 jay.Iin.nquote:Op zondag 9 februari 2014 20:45 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!
Hier in mijn omgeving hoor je die namen echt niet? Waar wonen al die Jailyns enzo?
Ik kwam er achter dat een van de moeders op de PSZ vrijwel net zo heet als ik (alleen de eerste letter is de volgende letter in het alfabet), en haar dochter heeft een meisjesvariant van de naam van mijn zoonquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat heb ik met een fysio gehad, stel je jezelf voor en dan hoor je je eigen naam terug...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja, dat ideequote:Op zondag 9 februari 2014 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, net als 1 inga met 2 infinity's er boven zeg maar
Erger vind ik het, als het niet geïmporteerde medelanders betreftquote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Alles dat met dj begint vind ik twijfelachtig
En geïmporteerde medelanders zijn uitzonderlijk dol op namen waar zowel de q, de X én de y in zit
zon Quinxan'shaley met blond haar en blauwe ogenquote:Op maandag 10 februari 2014 09:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Erger vind ik het, als het niet geïmporteerde medelanders betreft
Nou, ze zitten tenminste op de opvang. Dat houdt meestal in dat beide ouders werken. Dat geeft de burger toch weel moed.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Bij Isabel op de opvang zitten iets van 5 Dylano's en twee of 3 Jazzlynn's (of hoe je dat ook schrijft), een Mercedes en een Chanel
En van B'ellana mag ik niks zeggen, Isabel's tweede naam is Kes
Jah, dat is waarquote:Op maandag 10 februari 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ze zitten tenminste op de opvang. Dat houdt meestal in dat beide ouders werken. Dat geeft de burger toch weel moed.
Ik ben ergens wel blij dat ik nog heel even in mijn hippe stadswijk-cocon kan blijven zitten. We hebben weliswaar veel Teunen, Gijzen, Anna's en Sofies, maar dat vind ik wel prettig geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 10:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat is waarmaar ik verbaas me toch elke keer weer om blonde, blauw-ogige Jazzlynn's die met hun vuilniszakkenjas met bontkraag rondschuiven. I just can't help myself..
Daar zit tenminste geen apostrof inquote:Op maandag 10 februari 2014 09:56 schreef Incantrix het volgende:
Bij Isabel op de opvang zitten iets van 5 Dylano's en twee of 3 Jazzlynn's (of hoe je dat ook schrijft), een Mercedes en een Chanel
En van B'ellana mag ik niks zeggen, Isabel's tweede naam is Kes
Wat dat betreft zitten we hier een beetje op de grens tussen Jayden en Noëlle zeg maar. Het maakt me op zich niet zo uit, al kijk ik soms m'n ogen uitquote:Op maandag 10 februari 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel blij dat ik nog heel even in mijn hippe stadswijk-cocon kan blijven zitten. We hebben weliswaar veel Teunen, Gijzen, Anna's en Sofies, maar dat vind ik wel prettig geloof ik
Da's waarquote:Op maandag 10 februari 2014 10:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daar zit tenminste geen apostrof in
Ik hoorde laatst via via over een Maison (uitspraak: Meeson).
Volgens mij heet een van die kinderen van Teen Mom zo.. Ook wel eens geinig om te kijken trouwens wat de invloed is van dat programmaquote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's waar
Ik moet dan aan Charles Manson denken eigenlijk, maar dat is vast een kronkel bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |