Beëlzebub of Iscariot heeft bij ons ook lang bovenaan gestaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Luciferdie wisselt steeds tussen eerste en tweede plek bij ons. Voor zowel jongem als.meisje trouwens.
Lenn vind ik tof Juud! Maar kan echt niet bij de achternaam. Dat wordt zoiets als Senn Semmens
Ik ging googlen welk synoniem van de duivel dat wasquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik lees hier altijd alleen maar mee, maar Spees_Eend ooit al eens aan de combi Silvijn en Veikko gedacht?
Hahahaha, oh dat zal ik maar niet tegen mijn vriend zeggenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ging googlen welk synoniem van de duivel dat was. Maar het is echt een naam! Ik vind m wat te ingewikkeld
dat is de ingewikkelder variant van Feiko?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahahaha, oh dat zal ik maar niet tegen mijn vriend zeggen
Nee dat is de officiele Finse schrijfwijze.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is de ingewikkelder variant van Feiko?
ha ja, die dubbele K had t me mmoeen vertellen. Dan spreek je het vast ook anders uit dan ik denkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat is de officiele Finse schrijfwijze.
Bij mijn vriend spreek je het gewoon uit zoals je het schrijft, dus inderdaad niet de Faiko (of iets wat er op lijkt) wat ik wel eens voorbij hoor komen. Maar of je het ook echt zo hoort te spreken weet ik niet want ik ben verder nog nooit een Veikko tegengekomen. (Zijn vader was Bert 3 in de klas, en die vond dat zo stom dat al zijn kinderen unieke namen moesten krijgenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ha ja, die dubbele K had t me mmoeen vertellen. Dan spreek je het vast ook anders uit dan ik denk
Silvijn en Amélie.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ging googlen welk synoniem van de duivel dat was. Maar het is echt een naam! Ik vind m wat te ingewikkeld
Mijn jongste zit nu in een hoekje stilletjes te huilen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE. Maar dat kan hier al niet in combinatie met M's naam. En ik ben van namen met 2 lettergrepen dus ik zou niet snel voor de naam van je jongste kiezen maar wel erg mooie naam!
Ik ook, maar mijn wederhelft vindt dat op... de voornaam van die bromsnor van voetbal international lijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE.
Je hebt nog wel even de tijd he.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn wederhelft vindt dat op... de voornaam van die bromsnor van voetbal international lijken![]()
Het combineren met Silvijn heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik heb niet zoveel namen over die nog in de race zijn, waar ik echt het YAY gevoel bij heb. Jongensnamen vooral, voor een meisje hebben we twee heel mooie namen.
En jij laat je kind huilen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn jongste zit nu in een hoekje stilletjes te huilen.
Ik ben nu benieuwd naar de naam!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind vooral de naam van jouw oudste prachtig LE. Maar dat kan hier al niet in combinatie met M's naam. En ik ben van namen met 2 lettergrepen dus ik zou niet snel voor de naam van je jongste kiezen maar wel erg mooie naam!
Oeh, nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je oudste heet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef L-E het volgende:
Ik vind Otis ook heel tof. Maar echt helemaal niet bij Silvijn passen. Ik merk dat ik Silvijn best een lastigtecombineren-naam vind.
Wat leuk trouwens dat de namen van mijn jongetjes al meerdere keren zijn genoemd, volgens mij zijn ze in opkomst!
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd naar de naam!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als jíj nou de babydaddy was, was dat vast gelukt![]()
Oi, die had ik ook al geopperdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee sorry, Naud doet het niet voor mij. Olivia ga ik wel op het misschien-lijstje zetten!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef geppie het volgende:
Olivia; zo'n toffe naam maar (helaas voor mij) sinds een aantal jaar onlosmakelijk verbonden met dat varkentje op Z@ppelin en bijbehorend (zeur)liedje
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Silvijn en Sara
Silvijn en Olivia
Silvijn en Lizzie
Silvijn en Cato
Silvijn en Jolie
Silvijn en Flore
Silvijn en Nika
Silvijn en Romée
Silvijn en Bobbie
Silvijn en Teddie
Silvijn en Tessel
Silvijn en Luus
Silvijn en Filou
Ik ken één Elvira en dat was vroeger wel zó'n gemene en ordinaire pesttrut dat die naam hoe dan ook afgeschreven is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef pepper_961 het volgende:
Silvijn & Elvira
Kun je ook zo lief afkorten; Elfie
Ik ken minstens 6 honden met die naamquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net op facebook een jongetje voorbij komen dat Indy heette...
yw.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar bedankt voor je suggestie hoor!![]()
En dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Hm, daar heb je misschien wel een punt jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef amaranta het volgende:
En hoe vaak gaat je schoonmoeder de 2de en 3de naam gebruiken? Dat zijn toch 'voor de leuk' namen?
Ik neem aan dat je jullie kind alleen bij de voornaam gaan noemen??
Mijn vriend heeft haar ook op de olympische spelen gezien en is nu verliefd op die naamquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
Ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
Laatst op tv: Niqui, uitgesproken als 'Nikki', voor de alternatieve spellers (was een Amerikaanse overigens). En bij de snowboardsters op de olympische spelen zag ik een (Noorse) SiljeDie vind ik zelf echt werkelijk prachtig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not my thing.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Missing blablablabla op Discovery ofzoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef bellelena het volgende:
;-(quote:Op zondag 9 februari 2014 20:30 schreef Bolletje... het volgende:
Voorbeeld van Facebook: Mijn dochter zou eigenlijk Djailey komen te heten.. maar omdat er in 1 week 4 Jailey's geboren werden, heb ik haar Bailey genoemd.Voor de volgende zit ik te denken aan Rodjano of Levaina...
Of deze:
Donovan en Divantley (uit te spreken als die-vent-lie) veel namen overwogen maar deze bleven bij ons.
( sorry als ik nu iemand beledig)
Brrrr alleen het woordje 'me' al.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Bolletje... het volgende:
Net op Facebook :
me dochter heet deliliah en me zoontje matthew
Echt, ik heb geen "Hollandse" naam voorbij zien komen?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |