Nou ja, het hadden ook psychotische clowns en bloedgorgelende zombies kunnen zijn, daar zijn we juist dol op hier!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je werkt blote kutten en tieten niet erg vindt dan moet j e dat vooral doen.
Had inderdaad ook gekund.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, het hadden ook psychotische clowns en bloedgorgelende zombies kunnen zijn, daar zijn we juist dol op hier!
preciesquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
precies![]()
Ik weet nog niet hoe ik mijn man er vanaf moet helpen ^^, Die is er verliefd op ...
Ik denk dat de mijne het alleen maar leuker vind als ik de naam met Loekie Loek verbind.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo? De mijne was heel gevoelig voor namen waarmee hij gepest kon worden
Pim en Loek vind ik erg leuk! Wat een vreemd gespelde variant van Tygo er tussen doet snap ik niet..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne het alleen maar leuker vind als ik de naam met Loekie Loek verbind.![]()
Voorlopig is zijn lijst (hij denkt alleen jongens te krijgen.... )
P.im
T.iego
L.oek
met een Y kan je het ook als T.ijgo uitspreken..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Pim en Loek vind ik erg leuk! Wat een vreemd gespelde variant van Tygo er tussen doet snap ik niet..
Loek is een ouderwetse naam,ik hou daar wel van!
En T.imen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel balen. Ik vind Tieme wel een leuke klank hebben
Haha, zo heb ik die naam nog nooit gelezen. Ken er een, maar dat spreek je 'gewoon' uit als Tie-mun.quote:
Dacht ik ook meteen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand Tygo als Tijgo uitsprak.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Tiego vind ik dan net Diego of Tiësto maar dan met een T .
Dan had ik m'n kind ook gewoon Tiemen genoemd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Haha, zo heb ik die naam nog nooit gelezen. Ken er een, maar dat spreek je 'gewoon' uit als Tie-mun.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand Tygo als Tijgo uitsprak.
Dat! De 'y' wordt doorgaans toch als 'ie' uitgesproken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand Tygo als Tijgo uitsprak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, ik vind Loek ook leuk![]()
Oh, maar voor mezelf vind ik het dan weer niet zo leukquote:
Ik ken dan weer eens stoere 30er die Pim heet en een nog wat oudere man ^^,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Loek vind ik ook leuk![]()
Pim is niet echt mijn smaak, maar vind het vooral een kindernaam. Niet echt iets voor een volwassen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |