SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Mee eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:38 schreef laziness het volgende:
Ik vind Thije en Thijmen best kunnen om dat het niet ijn eindigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap de tweede voornaam niet zo goed.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
enlighten me. welke hits kwam jij tegen?quote:Op zondag 2 februari 2014 08:36 schreef Suikertante het volgende:
Oh, modern ja?
Silvijn en FJ!
Heb je die naam als eens gegoogled DJ
Hit #1:quote:Op zondag 2 februari 2014 09:21 schreef DJMomo het volgende:
[..]
enlighten me. welke hits kwam jij tegen?
Ik geloof niet dat we straks minister-president D'Shontay Jansen en staatssecretaris van financiën Destiny de Jong treffen in onderhandeling met FNV voorzitter Shay'niqua Rookgordijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:50 schreef Risu het volgende:
![]()
Wat zielig voor dat kind eigenlijk.
Gelukkig hoeft ie niet echt door het leven als FJ.
Soms zit ik weleens te denken... Als we over 30/35 jaar de namen van politici (en dergelijke) bekijken, komen we dan ook van zulke namen tegen? Of zijn die kinderen nu al getekend voor het leven als mcdonalds medewerker..
Madelief is erg leuk!! Maar als je het verkleind, blijft er Made over. Of Lief.quote:
Jongensnamen vind ik op Brent na niet zo. Elodie vind ik heel mooi, maar de babydaddy niet geloof ik. Ik vind het zo moeilijk! Heb vooral bij onze jongensnamenshortlist bij geen enkele naam het YAYgevoel. Maar er wordt ook wel veel afgeschoten door mijn wederhelft moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zoals je ziet deed ik er stiekem een paar tussen die voor jullie volgens mij een no-go zijn![]()
Ik ga nog even door...
Silvijn en Hugo
Silvijn en Bastian
Silvijn en Lex
Silvijn en Roderick
Silvijn en Ezra
Silvijn en Casimir
Silvijn en Brent
Silvijn en Seth
Silvijn en Izzie
Silvijn en Kate
Silvijn en Elodie
Silvijn en Julot
Silvijn en Meis
Silvijn en Madelief
Silvijn en Mette
Olivier is dácht ik ook afgekeurd. Dat vind ik ook wel een mooie naam dus ik kan hem nog eens in de groep gooien...quote:Op maandag 3 februari 2014 09:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind Silvijn en Olivier echt fantastischMaar dan echt he
Silvijn en Ninthe ----> afgeschoten
Silvijn en Benthe --- > LIEVELINGS. Maar afgeschoten
Zo heet mijn nichtjequote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef Mishu het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Jutta voor een meisje?
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:27 schreef L-E het volgende:
Jemig Spees. Hij heeft Joas, Lasse, en Thije weggewuifd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |