SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Kan je niet zelf wat regelen met iemand zoals al genoemd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef toblorone het volgende:
[..]
nope, geen carnaval. weekendje weg met wat maten.
Respect hoor, ik zou het niet kunnen. Ik zorg altijd wel voor een redelijke marge, dat ik niet in de situatie kom te zitten dat ik iets niet kan betalen als ik een paar uur minder werkquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
Kan je niet zelf wat regelen met iemand zoals al genoemd?
Dat heb ik zelf ook gedaan met de eerste 2 vrijdagen in maart. Voor mij dan omdat ik de uren niet wil missen omdat ik dan mijn huur niet kan betalenMaar als je je uren op een andere dag maakt en een collega jouw tijden over wil nemen is het geen probleem lijkt me.
Oh, ik heb de marge wel, ruim zelfs, ik zou ook niet op de nullijn kunnen leven, maar mijn inkomen op dit moment is ongeveer gelijk aan mijn huur en een deel van mijn verdere uitgaven. Ik moet 1 of 2 dagen per periode extra werken om helemaal rond te komen. Als ik minder werk voel ik dat in mijn spaarrekening (En die zou dat prima een paar jaar aan kunnen, maar liever nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Respect hoor, ik zou het niet kunnen. Ik zorg altijd wel voor een redelijke marge, dat ik niet in de situatie kom te zitten dat ik iets niet kan betalen als ik een paar uur minder werk
Nog maar 389 te gaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:05 schreef exelletor het volgende:
Inmiddels maar liefst 2 flessen verkocht. Iets zegt me dat we met restanten blijven zitten.![]()
[ afbeelding ]
Volgende week frikandelbroodjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef d4v1d het volgende:
Die chips aanbieding met 2 zaken voor ¤1,59 is ook echt een pauper aanbieding2 zakken bugles, 5 cent bonus!
Als persoonlijke aanbieding of voor iedereen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgende week frikandelbroodjes
Voor iedereen natuurlijk, voor 89 centjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als persoonlijke aanbieding of voor iedereen?
Netjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voor iedereen natuurlijk, voor 89 centjes.
Nah, ik denk dat je het onderschat hoor. Dat gaat sowieso wel op! Weet ik echt zekerquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:05 schreef exelletor het volgende:
Inmiddels maar liefst 2 flessen verkocht. Iets zegt me dat we met restanten blijven zitten.![]()
[ afbeelding ]
Zeg even tegen je ouders dat ze die voorraad moeten opkopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je het onderschat hoor. Dat gaat sowieso wel op! Weet ik echt zeker![]()
1 euro korting maar, ze hebben de Aliwein ingeslagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zeg even tegen je ouders dat ze die voorraad moeten opkopen
Kopen en thuis weer even opwarmen in de ovenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar ik koop ze alleen als ze net uit de oven zijn, anders zijn ze
Een oud en verlept broodje opwarmenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kopen en thuis weer even opwarmen in de oven
Beter dan de magnetron alsnogquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een oud en verlept broodje opwarmen
Jup, wacht nog op een track en tracequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je die Nexus trouwens al besteld?
De Tab 3 staat voor 264 euro met nog een 50 euro cashback zag ik. Best een goede deal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup, wacht nog op een track en trace
Straks even naar kijken, videokaart is net binnengekomen dus dat eerst even fixen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
De Tab 3 staat voor 264 euro met nog een 50 euro cashback zag ik. Best een goede deal.
Ik wacht denk nog even op de nieuwe Galaxy Tab.
iets met accijns en een begrotingstekort denk ik zo..quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef mujentas het volgende:
Wat is die Heineken duur geworden trouwens, je betaalt nu 13.99 voor een krat zie ik. Volgende week in de aanbieding voor 10.99
Waar is de tijd gebleven dat ze voor 6 of 7 euro in de aanbieding waren
Heel veel hangjeugd en diefstal etc. Politie treedt nu ook al meer op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef SausDip het volgende:
Ja, ik.
Heeft me niet veel nieuwe inzichten gegeven eigenlijk, voor zo ver ik me kan herinneren. Het is al wel 4 jaar geleden, dus weet de inhoud niet echt meer.
Waarom moet jij hem doen? Wat is de situatie in het filiaal?
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat heb ik toch een grafhekel aan dat kutplaza.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat heb ik toch een grafhekel aan dat kutplaza.
Gewoon een nummer met een woord erachter nemen. 02PlazaAH ofzo. En dan na twee maanden maak je er 03PlazaAH van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
HerkenbaarVooral als je na twee maanden je wachtwoord weer moet wijzigen
Ja ik dacht dus slim te zijn door gewoon de maand te nemen met daarachter het jaar. Januari2014 dus. Blijkbaar bij het invoeren verkeerd ingetypt aangezien ik hem drie keer letter voor letter heb ingetypt zojuist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Gewoon een nummer met een woord erachter nemen. 02PlazaAH ofzo. En dan na twee maanden maak je er 03PlazaAH van.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus slim te zijn door gewoon de maand te nemen met daarachter het jaar. Januari2014 dus. Blijkbaar bij het invoeren verkeerd ingetypt aangezien ik hem drie keer letter voor letter heb ingetypt zojuist.
pnldb188quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Als jullie nu ook nog even jullie PNL posten.![]()
Wat voor Nexus? Heb zelf de Nexus 5. 4 heb ik ook gehad. Nexus 7 2013 tablet ook gehad (geïmporteerd uit US toen hij hier nog niet was)quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup, wacht nog op een track en trace
De Nexus 7 is op de 2e plaats geëindigd in de Tweakers Awards lees ik net. 1e plaats was voor de iPad Air.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wat voor Nexus? Heb zelf de Nexus 5. 4 heb ik ook gehad. Nexus 7 2013 tablet ook gehad (geïmporteerd uit US toen hij hier nog niet was)
Nexus 10quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wat voor Nexus? Heb zelf de Nexus 5. 4 heb ik ook gehad. Nexus 7 2013 tablet ook gehad (geïmporteerd uit US toen hij hier nog niet was)
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb ik goed gegokt ja
Of is het pnlpj007
Kun je ook doen met de PNL van je ASM en SMquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:
Het systeem is eigenlijk best wel verrot. Als ik wil dat David niet meer kan inloggen hoef ik alleen maar zijn gebruikersnaam 3 keer in te vullen
Moet je hem wel weten natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:
Het systeem is eigenlijk best wel verrot. Als ik wil dat David niet meer kan inloggen hoef ik alleen maar zijn gebruikersnaam 3 keer in te vullen
Doe je PNL anders even DM'en naar Mujentas of mij. Dan kijken we wel even voor jequote:
PNLDB450quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Doe je PNL anders even DM'en naar Mujentas of mij. Dan kijken we wel even voor je
Maar betaald vervolgns niet tot :30 uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Onze SM wil altijd zo snel mogelijk weg na 10 uur en heeft dan ook echt zoiets van: oh, laat dat dweilen maar, we gaan lekker naar huis het ziet er schoon genoeg uit. Hij is het snelst tevreden van iedereen, zo chill.
Ook van mensen buiten je eigen winkel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
kan je als teamleider zo opzoeken in EOP/LOKAUT
en als hij er niet is, moet iedereen een half uur onbetaald doorwerkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Onze SM wil altijd zo snel mogelijk weg na 10 uur en heeft dan ook echt zoiets van: oh, laat dat dweilen maar, we gaan lekker naar huis het ziet er schoon genoeg uit. Hij is het snelst tevreden van iedereen, zo chill.
nee dat nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook van mensen buiten je eigen winkel?
Denk dat dat vooral aan het hoofdkantoor ligt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar betaald vervolgns niet tot :30 uit
Met hem zijn we meestal in een kwartiertje klaar en staan we uiteindelijk om half elf buiten. Normaal is het eerder 22:45.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
en als hij er niet is, moet iedereen een half uur onbetaald doorwerken
Ik vraag me wel af tot hoelaat de SM zichzelf opschrijft..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan het hoofdkantoor ligt.
[..]
Met hem zijn we meestal in een kwartiertje klaar en staan we uiteindelijk om half elf buiten. Normaal is het eerder 22:45.
Oh ja, die tentamens he... Juist het tentamen, van welke ik de te leren stof amper kende omdat ik gisteren begonnen ben, heb ik gehaald met een 7,3. Toevalligerwijze precies de dingetjes, die ik wél had geleerd.
Andere tentamen weet ik niet, maar ik ben alvast tevreden.
Lerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan het hoofdkantoor ligt.
[..]
Met hem zijn we meestal in een kwartiertje klaar en staan we uiteindelijk om half elf buiten. Normaal is het eerder 22:45.
Oh ja, die tentamens he... Juist het tentamen, van welke ik de te leren stof amper kende omdat ik gisteren begonnen ben, heb ik gehaald met een 7,3. Toevalligerwijze precies de dingetjes, die ik wél had geleerd.
Andere tentamen weet ik niet, maar ik ben alvast tevreden.
Er zijn wel iets meer redenen waarom plaza er uit kan liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:56 schreef Franknfurter het volgende:
Misschien worden ze er nu op gezet, dan ligt het systeem er ook altijd uit toch?
Meer dan 10 gebruikers kan het systeem niet handelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:01 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Er zijn wel iets meer redenen waarom plaza er uit kan liggen
Van de 10 gebruikers mogen er maximaal 2 actief zijn, de rest idle ingelogdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Meer dan 10 gebruikers kan het systeem niet handelen
Bij ons had iemand roze ballonnen gekocht, daar met stift giro d'italia opgeschreven, een racefiets aan het plafond gehangen en die vond dat allemaal heel mooi. Tot wij de dag erna binnenkwamen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt leuk hoe sommige filialen een soort van feestje maken van de Italiaanse weken. Neem nu Rotterdam Zuidplein : https://www.facebook.com/AlbertHeijnZuidplein?fref=ts
Ik houd er ook wel van. Maar toch vind ik het vreemd. In sommige winkels zijn ze zo met de centen bezig, en dan zie je de decoratie in bijvoorbeeld deze winkel, waar het blijkbaar toch kan geld uit uitgeven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Bij ons had iemand roze ballonnen gekocht, daar met stift giro d'italia opgeschreven, een racefiets aan het plafond gehangen en die vond dat allemaal heel mooi. Tot wij de dag erna binnenkwamen.
Hij is echt goed, alleen deed er niet heel veel mee helaas.. Werkte hetzelfde als m'n Nexus 4 > Nexus 5.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
De Nexus 7 is op de 2e plaats geëindigd in de Tweakers Awards lees ik net. 1e plaats was voor de iPad Air.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
We krijgen deze maand gewoon geen loon.
Maar dan kan David zijn energydrink addiction niet financierenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dan kan het altijd meevallen. Ofzo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar dan kan David zijn energydrink addiction niet financieren
Ohja, dan kan ik minder dan 5 euro aan de belastingsdienst terug gaan vragenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef MG87 het volgende:
Misschien duurt het wat langer omdat we wellicht ook jaaropgave(?) krijgen?
Maar nogsteeds geen loonstrookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kom er in chrome dus met geen mogelijkheid in. Start ik voor de leuk internet explorer op (die gebruiken we op het werk zelf ook immers), kom ik er in één keer met gemak doorheen. Plaza
'Afmaakkwartiertjes' moeten ook gewoon uitbetaald worden. In principe: verricht jij werk = betalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef sureido het volgende:
Ik moet vaak sluiten als kassa medewerkster, maar wij krijgen maar tot 20:15 uitbetaald terwijl we meestal rond half 9 echt klaar zijn. Nu vraag ik me af of dat gewoon kan?
Toen ik begon was het nog tot half 9, maar dat hebben ze nu veranderd. Het is zo dat we heel zelden eerder klaar zijn dan half 9, maar vaak is het toch echt half 9. Maar kan ik dit dan aankaarten bij mijn tl of hoe?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Afmaakkwartiertjes' moeten ook gewoon uitbetaald worden. In principe: verricht jij werk = betalen.
Ik zou het gewoon bij de SM/ASM aankaarten. Hetzelfde verhaal vertellen als je nu schrijft. Vraag ook wat de gedachte hier achter is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef sureido het volgende:
[..]
Toen ik begon was het nog tot half 9, maar dat hebben ze nu veranderd. Het is zo dat we heel zelden eerder klaar zijn dan half 9, maar vaak is het toch echt half 9. Maar kan ik dit dan aankaarten bij mijn tl of hoe?
En dit. Ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Als werken ook echt werken is moet er worden betaald. Voor het met zijn zessen wegbrengen van een vuilniszak en daarna met je jas aan staan te wachten tot ze klaar zijn met lades lopen wordt natuurlijk niet betaald.
Echt een FOK!er. Eerst posten, daarna pas verder/beter kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:24 schreef d4v1d het volgende:
Sta hier in de XL utrecht. Geen ah basic energy te bekennen. . Enkel de light variant
Ik zelf zou het eerst met de TL opnemen. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:31 schreef sureido het volgende:
Wij werken met 5 kassa's (dorpssupermarkt) en met sluitingstijd is er nog maar één kassa medewerkster en één teamleider of in ieder geval iemand die counter doet en kan sluiten. Dus je bent echt aan het werk tot alles is opgeruimd..
Hier staan ze apart op zo'n pallet/beun.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:24 schreef d4v1d het volgende:
Sta hier in de XL utrecht. Geen ah basic energy te bekennen. . Enkel de light variant
De mijne ook, in dit geval.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zelf zou het eerst met de TL opnemen. Maar dat is mijn mening.
Ja in de XL blijkbaar dus ook, samen met het euroshopper bier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier staan ze apart op zo'n pallet/beun.
Discriminatie op browserkeuze zeg ik jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kom er in chrome dus met geen mogelijkheid in. Start ik voor de leuk internet explorer op (die gebruiken we op het werk zelf ook immers), kom ik er in één keer met gemak doorheen. Plaza
Ja ik bedoelde ook bij de XL hierquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja in de XL blijkbaar dus ook, samen met het euroshopper bier.
We zijn er mee bezig en nemen het mee in de evaluatie voor de volgende periode.quote:
Anders onderneemt Piet juridische stappenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig en nemen het mee in de evaluatie voor de volgende periode.
gr gr
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Anders onderneemt Piet juridische stappenHij heeft volledig het recht om tijdig geïnformeerd te worden over zijn te ontvangen geld volgende week.
Gr gr, hoogachtend
Advocatenbureau De Jong
Even een rol aluminiumfolie kopen. Kan ik er weer een hoedje van vouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/540879969358893
Wat is deze
Wat da fak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Wat is deze
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:11 schreef mujentas het volgende:
Bedankt voor de herinnering, even wat telefoonnummers noteren.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:39 schreef mujentas het volgende:
Waarom zetten ze vaak meerdere keren per dag prijswijzigingen op Plaza (vandaag 4 keer). Kan dat verdomme niet gewoon in 1 keer.
Ik blijf me sowieso verbazen over alle reacties op die FB. Werken bij de AH webcare zou niks voor mij zijn, zou me echt niet kunnen beheersen in een aantal gevallen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Wat is deze
Idem! Maar daarom zou ik geen ook geschikt persoon zijn voor het SSCquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik blijf me sowieso verbazen over alle reacties op die FB. Werken bij de AH webcare zou niks voor mij zijn, zou me echt niet kunnen beheersen in een aantal gevallen.
Als eerste lijner ben je toch alleen bevoegd om antwoorden te copypasten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
Piet, je hebt antwoord op je vraag ontvangen.
[..]
Idem! Maar daarom zou ik geen ook geschikt persoon zijn voor het SSC
Oh, ik wel. Lekker winkelmedewerkers afbokken die stompzinnige vragen stellen. Maar dat mag niet met klantenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
Idem! Maar daarom zou ik geen ook geschikt persoon zijn voor het SSC
quote:Kan ik je helpen? Geef nu je mening!
Wil jij ons helpen met het verbeteren van de ‘Kan ik je helpen?’ clips? Vul dan uiterlijk 16 februari bijgaand formulier in.
Enkele maanden geleden zijn we begonnen met de serie ‘Kan ik je helpen?’. Inmiddels is de vijfde clip alweer in de maak. Om te zorgen dat de clips zo goed mogelijk aansluiten bij de informatiebehoefte in de winkel is jouw feedback van groot belang.
Dus wil jij meebeslissen welke kant het op moet met de “Kan ik je helpen?’ clips? Help ons jou te helpen en vul bijgaande vragenlijst in! Het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 5 minuten en kan zowel thuis als op het werk.
Beoordelingsformulier “Kan ik je helpen?’ clips
Afzender: Ahold Europe Communications
Ook vanuit het SSC moet je natuurlijk vriendelijk blijven. Maar het lijkt mij wel heerlijk om een keer een dagje daar stomme vragen te kunnen beantwoorden. Volgens mij zou ik daarna gek worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Lekker winkelmedewerkers afbokken die stompzinnige vragen stellen. Maar dat mag niet met klanten
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef Franknfurter het volgende:
We zullen nooit te weten komen wat we verdiend hebben deze maand
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
De directie heeft toegezegd dat iedereen een tweede mvp-pas krijgt, dankzij de inspanningen van de OR
Tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
De directie heeft toegezegd dat iedereen een tweede mvp-pas krijgt, dankzij de inspanningen van de OR
Hoe zit dat voor franchise?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
Wat een kansloze mensen. 'Ik kom niet aan mijn maximale korting' nou boehoe dan neem je toch genoegen met minder. Je mag blij zijn dat je nog medewerkerskorting krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je legt de klemtoon verkeerd meisje.
Een groot deel kan zelf ook gewoon een bonuskaart bij de servicebalie halen en hun MVP pas aan hun ouders geven.. Als ze zelf toch enkel maar kleine dingetjes halen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat een kansloze mensen. 'Ik kom niet aan mijn maximale korting' nou boehoe dan neem je toch genoegen met minder. Je mag blij zijn dat je nog medewerkerskorting krijgt.
Beter!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
Ik denk dat je hem in Zaandam op moet halenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef donald500 het volgende:
[..]
Beter!
Wordt die gewoon thuis gestuurd?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem in Zaandam op moet halen
Ze liggen klaar op t kantoor van Sander. Graag even een afspraak maken via 088-659 2929 optie 2.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem in Zaandam op moet halen
Ja, zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een groot deel kan zelf ook gewoon een bonuskaart bij de servicebalie halen en hun MVP pas aan hun ouders geven.. Als ze zelf toch enkel maar kleine dingetjes halen..
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze liggen klaar op t kantoor van Sander. Graag even een afspraak maken via 088-659 2929 optie 2.
Teveel moeite voor die paar euro.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Franknfurter het volgende:
Spaart er hier iemand anders trouwens ook zegeltjes? Ik vind dat zo heerlijk ouderwets plakken
Ik zou het overwegen als ik de zegeltjes in rijtjes van 5 krijg aangeleverd. Zie mijzelf nog niet tellen, scheuren, likken, plakken, tellen, scheuren, likken, plakken etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Franknfurter het volgende:
Spaart er hier iemand anders trouwens ook zegeltjes? Ik vind dat zo heerlijk ouderwets plakken
Het is natuurlijk wel een vorm van geld sparen. Of ik er nu een zegeltje van koop of voor iedere euro die ik uitgeef 10 cent naar een spaarrekening overmaak. Grote verschil is dat de renten op die 49 euro bij AH hoger is dan bij de gemiddelde bankquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Het mooie van die zegeltjes is dat er nog steeds mensen bestaan die serieus denken dat ze 52 euro gespaard hebben met dingen.
Laat ik het dan anders formuleren: er zijn mensen die denken dat je 52 euro verdient in plaats van drie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een vorm van geld sparen. Of ik er nu een zegeltje van koop of voor iedere euro die ik uitgeef 10 cent naar een spaarrekening overmaak. Grote verschil is dat de renten op die 49 euro bij AH hoger is dan bij de gemiddelde bank
Ah op die manier. Zij die mensen er echtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: er zijn mensen die denken dat je 52 euro verdient in plaats van drie.
Ik weet dat er mensen zijn die dom zijn, maar dit..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: er zijn mensen die denken dat je 52 euro verdient in plaats van drie.
Mwah. ze denken wss niet dat ze 52 euro hebben gespaard.. Ze denken helemaal niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet dat er mensen zijn die dom zijn, maar dit..
Wow, dat is inderdaad heul fanatiek. Bij ons lopen de koopzegels eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef mujentas het volgende:
Je hebt wel eens van die vaste klanten die dan 10 of 15 boekjes willen inleveren. Fanatieke spaarders
Terwijl als je er over nadenkt het best een goede manier is om te sparen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef mujentas het volgende:
Het zijn vaak de wat oudere klanten die zegeltjes sparen. Jongeren hebben er niet zoveel mee.
Tja drie euro per boekje is toch 10 blikjes energy drink. Gratis en voor niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terwijl als je er over nadenkt het best een goede manier is om te sparen.
Ja ik spaar ze ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef SLP_ het volgende:
Je hebt wel eens van die vaste klanten die dan 10 of 15 boekjes willen inleveren. Fanatieke spaarders
Waarom gaat het quoten bij jou altijd verkeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Ja ik spaar ze ookEn lever ze altijd voor de vakantie in, is toch lekker wanneer je 10 boekjes inleverd. Toch 30 euro rente
Alle apps zijn door Ahold IM uit de diverse stores gehaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Microfoon het volgende:
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar kan me nog herinneren dat er een plaza app voor android was. Ook weet ik nog dat het automatisch inloggen er uit moest na een tijdje. Ik kan deze app helemaal niet meer vinden, iemand enig idee wat hiermee is gebeurd?
Ik heb m nog, kan m je wel mailen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Microfoon het volgende:
Oh.. Zijn deze nog.. ergens.. stiekem?
of je geeft je kaart gewoon aan de goede persoon....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat een kansloze mensen. 'Ik kom niet aan mijn maximale korting' nou boehoe dan neem je toch genoegen met minder. Je mag blij zijn dat je nog medewerkerskorting krijgt.
Caissiere?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo deze jongen is na een dagje half 11 - half 9 ook weer klaar. Had een fraude zaak. (Riep laatst al iets hè)
Meisje minderjarig heeft gewoon voor minimaal 3000 euro bekend. Maar waarschijnlijk gaan we dan nog voor 1000 euro de boot in maar ja. Dit heeft ze uiteindelijk bekend. Meer zat er niet in.
Wat denk je nu als je 400 tot 800 euro per keer meeneemt dat het niet opvalt....
Goed vanaf vanavond slaap ik vast weer wat beter
ja op een andere manier is zo'n bedrag ook niet mogelijk. Maar in 2 weken heb ik zo'n bedrag ook nog nooit echt meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef BlueFlower het volgende:
[..]
Caissiere?
Hadden wij ook, ik zie achter mij een kind zo even een tientje in dr zak rammen. Heb t toen ze weg was doorgegeven aan TL en die hebben camerabeelden bekeken, en deed ze blijkbaar wel vaker. Op staande voet ontslagen. Net goed.
Laadt die nexus 7 een beetje snel op?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wat is lang?? 3 uur zit die 7 vol!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laadt die nexus 7 een beetje snel op?
Deze nexus 10 is echt verdomd lang bezig
Werkt wel ideaal verder
Heb online gelezen dat het tot 7 uur kan durenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wat is lang?? 3 uur zit die 7 vol!
Tsja, levenslang ongeschikt voor kassawerk. Vind ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ja op een andere manier is zo'n bedrag ook niet mogelijk. Maar in 2 weken heb ik zo'n bedrag ook nog nooit echt meegemaakt.
In plaats van vrijdag, zaterdag, zondag en maandagochtend is Plaza dan enkel maandagochtend kut bereikbaar voor de loonstroken. Daarna heeft iedereen zijn geld al en hoeven ze niet meer compulsief te checken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef d4v1d het volgende:
Maargoed, loonstrookjes komen dus niet meer op vrijdag (bronNiet op dat pauper bericht letten).. Als ze nu op maandag komen is het resultaat dat plaza op maandag onbereikbaar is..
Volgensmij verplaatsen ze het probleem alleen maar..
Hoe vaak moet jij wel niet invallen omdat er zieken zijn?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Zo, ook weer klaar en helemaal thuis geïnstalleerd na 13:00 - 22:00.
Zou eerst 15-18 werken. Werd 13-17, 13-19 en uiteindelijk ook maar 19-22 counter en sluiten. Degene die dat zou doen was ziek en er kon niemand anders, die al geleerd had hoe te sluiten qua lades/buizen/kluis.
Dat verliep dus een tikkeltje chaotisch, maar is uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Denk dat ik niet mag klagen. Alles schoon, netjes, opgeruimd, veilig weggestopt. Alleen vergeten computerprogramma's af te sluiten. En ik was uiteindelijk niet 100% tevreden over 'schoon'heid van een kassa, maar dat moet te overzien zijn.
Ben wel m'n telefoon bij de computer vergeten, maar die pik ik morgenochtend wel op.
hmm, truequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
In plaats van vrijdag, zaterdag, zondag en maandagochtend is Plaza dan enkel maandagochtend kut bereikbaar voor de loonstroken. Daarna heeft iedereen zijn geld al en hoeven ze niet meer compulsief te checken.
Deze man. echte bazen werken gewoon 80u per weekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Zo, ook weer klaar en helemaal thuis geïnstalleerd na 13:00 - 22:00.
Zou eerst 15-18 werken. Werd 13-17, 13-19 en uiteindelijk ook maar 19-22 counter en sluiten. Degene die dat zou doen was ziek en er kon niemand anders, die al geleerd had hoe te sluiten qua lades/buizen/kluis.
Dat verliep dus een tikkeltje chaotisch, maar is uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Denk dat ik niet mag klagen. Alles schoon, netjes, opgeruimd, veilig weggestopt. Alleen vergeten computerprogramma's af te sluiten. En ik was uiteindelijk niet 100% tevreden over 'schoon'heid van een kassa, maar dat moet te overzien zijn.
Ben wel m'n telefoon bij de computer vergeten, maar die pik ik morgenochtend wel op.
Valt mee. Laatste tijd val ik eigenlijk vooral idk wat eigenlijk in. Zieken zijn het niet, die hebben we niet zo veel. Ziekteuitval bij ons is laag. Vandaag dus voor een no-shower en wél een zieke ingevallen. Weet alleen niet of ze zo blij zijn met dat ik deze week dus 19:45 uur heb gemaakt, haha. 13:00 daarvan is na 19:00 of zondag (komt nog). $.$quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij wel niet invallen omdat er zieken zijn?
Zij vragen jou. Niet andersom.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Valt mee. Laatste tijd val ik eigenlijk vooral idk wat eigenlijk in. Zieken zijn het niet, die hebben we niet zo veel. Ziekteuitval bij ons is laag. Vandaag dus voor een no-shower en wél een zieke ingevallen. Weet alleen niet of ze zo blij zijn met dat ik deze week dus 19:45 uur heb gemaakt, haha. 13:00 daarvan is na 19:00 of zondag (komt nog). $.$
True. Alleen vanavond 19-22 was eigenlijk grotendeels eigen aanbod. Uiteindelijk kon iemand desnoods wel 19-22, maar ik vond dat ik 't ook wel prima zou kunnen en wilde eens kijken of ik gelijk zou hebben en ASM vond 't prima (bij gebrek aan TLVKA op dat moment). TLVK, die de code van de kluis heeft en dus samen met mij de lades erin deed, vond het ook allemaal prima gaan, dus ik ben een beetje tevredenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zij vragen jou. Niet andersom.
Als ASM het goed vond snap ik niet dat je je zorgen maakt. Anders had hij maar nee moeten zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
True. Alleen vanavond 19-22 was eigenlijk grotendeels eigen aanbod. Uiteindelijk kon iemand desnoods wel 19-22, maar ik vond dat ik 't ook wel prima zou kunnen en wilde eens kijken of ik gelijk zou hebben en ASM vond 't prima (bij gebrek aan TLVKA op dat moment). TLVK, die de code van de kluis heeft en dus samen met mij de lades erin deed, vond het ook allemaal prima gaan, dus ik ben een beetje tevreden.
Ben aan een kant een enorme twijfelkontquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als ASM het goed vond snap ik niet dat je je zorgen maakt. Anders had hij maar nee moeten zeggen.
Jeetje, dat is heel wat! Maar het is afgehandeld dus dat brengt weer wat nachtrust.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo deze jongen is na een dagje half 11 - half 9 ook weer klaar. Had een fraude zaak. (Riep laatst al iets hè)
Meisje minderjarig heeft gewoon voor minimaal 3000 euro bekend. Maar waarschijnlijk gaan we dan nog voor 1000 euro de boot in maar ja. Dit heeft ze uiteindelijk bekend. Meer zat er niet in.
Wat denk je nu als je 400 tot 800 euro per keer meeneemt dat het niet opvalt....
Goed vanaf vanavond slaap ik vast weer wat beter
Ik ken gevallen die nog erger zijn. Helaas.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:04 schreef OudeBok het volgende:
Overigens 3000-4000 euro? Niet mis, zeg.. Hoe dom kan je zijn.
Meen je niet! Oké, ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ken gevallen die nog erger zijn. Helaas.
Ben ooit vier rooien kwijt geweest aan een soortgelijk geval in combinatie met een net-nieuwe MAS die niet helemaal snapte wat ze aan het doen was. Toen we na het wegstrepen van alle overloopverschillen eindelijk door hadden waar het zat was de vogel gevlogen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ja op een andere manier is zo'n bedrag ook niet mogelijk. Maar in 2 weken heb ik zo'n bedrag ook nog nooit echt meegemaakt.
M..m....maar de klant had het geld toch aan mij gegeven?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben ooit vier rooien kwijt geweest aan een soortgelijk geval in combinatie met een net-nieuwe MAS die niet helemaal snapte wat ze aan het doen was. Toen we na het wegstrepen van alle overloopverschillen eindelijk door hadden waar het zat was de vogel gevlogen.
Het blijft je soms verbazen. Maar het was niet jouw geld, slaap zacht.
En heeft als zoiets plaatsvind dat nog gevolgen voor de persoon in spe die misschien bij een ander filiaal van de AH een baan probeert te krijgen? Ik bedoel daarmee wordt zij dan centraal geregistreerd in de AH administratie bij P&O zodat zij in geen enkel AH filiaal,franchise of niet, meer aan de slag kan? En hoe zit het wanneer ze in de detailhandel bij een andere super,Jumbo of C1000 o.i.d. aan de slag wil?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef BlueFlower het volgende:
Caissiere?
Hadden wij ook, ik zie achter mij een kind zo even een tientje in dr zak rammen. Heb t toen ze weg was doorgegeven aan TL en die hebben camerabeelden bekeken, en deed ze blijkbaar wel vaker. Op staande voet ontslagen. Net goed.
kan je vertellen, ben net wakker en heb gewoon even 10 uur geslapen tegen 5 de afgelopen nachten. Dus heeeeeerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jeetje, dat is heel wat! Maar het is afgehandeld dus dat brengt weer wat nachtrust.
Hoevaak had ze het gedaan?
ik ken ook wel gevallen dat het meer is. Maar eigenlijk nooit in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ken gevallen die nog erger zijn. Helaas.
Oei dat is wel erg jammer. Daar was ik de de afgelopen dagen zo bang voor dat de vogel vloog voor we het bewijs rond hadden. Ik slaap ondanks dat er voor toch 1000 euro niet bekend is een stuk beter. Waarschijnlijk ook omdat ik die gedachten wel heb dat het uiteindelijk niet mijn geld is en de om vind dat we super goed en snel gehandeld hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben ooit vier rooien kwijt geweest aan een soortgelijk geval in combinatie met een net-nieuwe MAS die niet helemaal snapte wat ze aan het doen was. Toen we na het wegstrepen van alle overloopverschillen eindelijk door hadden waar het zat was de vogel gevlogen.
Het blijft je soms verbazen. Maar het was niet jouw geld, slaap zacht.
Binnen ahold kom je op de zwarte lijst (referentielijst)waardoor je geen baan meer bij een van de grootste concerns van Nederland kan krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En heeft als zoiets plaatsvind dat nog gevolgen voor de persoon in spe die misschien bij een ander filiaal van de AH een baan probeert te krijgen? Ik bedoel daarmee wordt zij dan centraal geregistreerd in de AH administratie bij P&O zodat zij in geen enkel AH filiaal,franchise of niet, meer aan de slag kan? En hoe zit het wanneer ze in de detailhandel bij een andere super,Jumbo of C1000 o.i.d. aan de slag wil?
Mijn vogel was echt weg, en ook niet te vinden, aangezien ze een vals ID en een vals adres bij ons had achtergelaten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:07 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Oei dat is wel erg jammer. Daar was ik de de afgelopen dagen zo bang voor dat de vogel vloog voor we het bewijs rond hadden. Ik slaap ondanks dat er voor toch 1000 euro niet bekend is een stuk beter. Waarschijnlijk ook omdat ik die gedachten wel heb dat het uiteindelijk niet mijn geld is en de om vind dat we super goed en snel gehandeld hebben.
Maar als het BSN niet klopt, dan valt dat toch meteen op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn vogel was echt weg, en ook niet te vinden, aangezien ze een vals ID en een vals adres bij ons had achtergelaten.
Hoe? Hooguit bij P&O, maar hoe het daar werkt weet ik niet. Ik kan het in het filiaal nooit zien, en ze is alles bij elkaar geen zes weken in dienst geweest. Wellicht zat ze nog ergens in de molen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als het BSN niet klopt, dan valt dat toch meteen op?
Wij krijgen altijd een melding van de accountant als de naam en het nummer niet overeenkomen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat zoiets ook bij WWM gecontroleerd wordt..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe? Hooguit bij P&O, maar hoe het daar werkt weet ik niet. Ik kan het in het filiaal nooit zien, en ze is alles bij elkaar geen zes weken in dienst geweest. Wellicht zat ze nog ergens in de molen.
Als het rustig is bij de kassa, gwn even wat laten kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
Hoe doen jullie dat als iemand langer wordt gevraagd te blijven en dan opeens een koffiepauze heeft.. Dan heeft die natuurlijk niks van te voren gekocht en mag die officieel ook niet meer de winkel in...?
nvmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef donald500 het volgende:
Welke maanden telden er nu bij deze uitbetaling van de personeelskorting van as maandag?
Weet bijna zeker dat wij voor meer als ¤250,- per maand hebben uitgegeven en er staat "maar" ¤50,- bij mij op...
Denk dat er dan een fout is gemaakt ofzo...
Heb je in andere periodes misschien meer dan 75 euro ontvangen? Soms kan het voorkomen dat je in een kwartaal bijvoorbeeld 100 euro gestort krijgt (waarom weet ik ook niet). Je kunt echter maximaal 300 euro per jaar krijgen. Dan heb je dus 75 + 100 + 75 + 50 = 300.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef donald500 het volgende:
Welke maanden telden er nu bij deze uitbetaling van de personeelskorting van as maandag?
Weet bijna zeker dat wij voor meer als ¤250,- per maand hebben uitgegeven en er staat "maar" ¤50,- bij mij op...
Denk dat er dan een fout is gemaakt ofzo...
quote:Er wordt geen korting gegeven over geneesmiddelen, tabaksartikelen, zuigelingenvoeding 0-12 maanden, boeken, staatsloten, postzegels, strippenkaarten, AH Spaarzegels en AH cadeaubonnen
Nee, heb alleen in periode 11 dan die ¤75,- gehad de eerste keer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je in andere periodes misschien meer dan 75 euro ontvangen? Soms kan het voorkomen dat je in een kwartaal bijvoorbeeld 100 euro gestort krijgt (waarom weet ik ook niet). Je kunt echter maximaal 300 euro per jaar krijgen. Dan heb je dus 75 + 100 + 75 + 50 = 300.
Stomme vraag: Je spreekt over "we", dus meerdere personen hebben boodschappen gedaan. Is daarbij altijd JOUW MVP kaart gescant? Is na 31 december gebruik gemaakt van de nieuwe kaart?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef donald500 het volgende:
[..]
I know, allemaal niet gekocht, hooguit een doosje paracetamol een keer.
Klopt, mijn moeder woont 10 minuten van mij vandaan en gebruikt ook mijn kaart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stomme vraag: Je spreekt over "we", dus meerdere personen hebben boodschappen gedaan. Is daarbij altijd JOUW MVP kaart gescant? Is na 31 december gebruik gemaakt van de nieuwe kaart?
Tja, dan weet ik het ook even niet meer. Ga d'r maar mee naar je (A)SM, hoewel ik mij afvraag of zij d'r iets aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef donald500 het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder woont 10 minuten van mij vandaan en gebruikt ook mijn kaart.
En doet hem daarna altijd weer door mijn brievenbus.
Ja, al voor 31 december eigenlijk, sinds we hem hebben denk ik ivm koppeling airmiles.
Nee, alleen degene die ik thuis gestuurd heb gekregen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik het ook even niet meer. Ga d'r maar mee naar je (A)SM, hoewel ik mij afvraag of zij d'r iets aan kunnen doen.
Je gebruikt neem ik aan wel de kaart die je thuisgestuurd hebt gekregen he. Nu het onderscheid niet meer te maken is tussen een MVP-kaart en een niet-MVP-kaart zou het zomaar kunnen zijn dat je een verkeerde kaart bent gaan gebruiken?
Ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef mujentas het volgende:
Heb je precies 50 euro? Het zou wel vreemd zijn omdat je dan precies voor 500 euro boodschappen moet hebben gedaan.
75 is niet zo gek, omdat dit wordt afgerond. Sinds wanneer ben je eigenlijk in dienst?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja.
Vind het idd ook heel toevallig.
Vorige x had ik precies ¤75,-.
Als ik hier van uit ga, zou je dus over oktober, november en december de korting hebben ontvangen.quote:[Naam] en [naam], een kleine correctie, de MVP wordt niet uitbetaald in periode 1 maar in periode 2. Dus aankomende maand Q4 van 2013.
Dus uitbetaling MVP:
P2 (2014) - Q4 (2013)
P4 - Q1 (2014)
P7 - Q2
P11 - Q3
P2 (2015) - Q4 (2014)
75 euro is het maximum per kwartaal. Of je dus 750 precies of 1031,45 hebt uitgegeven maakt in dat geval dus niet uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja.
Vind het idd ook heel toevallig.
Vorige x had ik precies ¤75,-.
Maar dit is toch periode 1?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Op de Facebook "werken bij Albert Heijn" staat het volgende:
[..]
Als ik hier van uit ga, zou je dus over oktober, november en december de korting hebben ontvangen.
[..]
75 euro is het maximum per kwartaal. Of je dus 750 precies of 1031,45 hebt uitgegeven maakt in dat geval dus niet uit
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar dit is toch periode 1?
Dus dan krijg ik periode 2 nog ¤25,-?
Mujentas, sinds 1 juli 2013
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?![]()
Voel me erg dom nu.
Of ben ik in de war maar deze salaris betaling staat echt als periode 1 bij mij?
Jaa, maar dit heb ik dus nu er al bij zitten bij de betaling van periode 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef mujentas het volgende:
We leven nu in periode 2, en aangezien je maandag pas periode 1 uitbetaald krijgt, wordt dit dus betaald in periode 2.
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.
Nee, want periode 2 is pas een week bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.
Laat maar, ik snap t niet.
Zal wel dom zijn of door mijn rekenafwijking komen, maar ik overleg het anders wel in winkel.
Thanks in ieder geval.
Pensioenpremie is juist omlaag toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
De belastingverlaging wordt eigenlijk weer teniet gedaan door een verhoging van de pensioenpremie en inhouding wao, dus het enige waar je eigenlijk iets van merkt is de salarisverhoging
Of ze moeten een foutje bij ons hebben gemaakt :/
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Error information The status code : 500 The request URI : /wps/AppLaunch2/ClearPayServlet Servlet Name : ClearPayServlet Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException Exception message: 1 |
Dan heb je wat reserve opgebouwt in het afgelopen jaar en dan betalen ze dat nu uit zodat je op jaarbasis 300¤ hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb 90 euro MVP deze periode![]()
Leuk systeem dit
Even uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef OudeBok het volgende:
Iemand die weet of en hoe ik in SRVP een lijst met transacties per kassa kan krijgen en er dan bijv. de laatste uit kan vissen? Aan de hand van een kassabon kan ik wel alles opzoeken, maar zonder bon is me nog niet uitgelegd en ik wil het als het even kan niet op het moment laten aankomen, dat ik t nodig heb. Of toevallig een soort 'handleiding' ervan die die mij per mail kan sturen :p? Op 't werk hebben we het vrij summier beschreven liggen, maar als het ook maar enigszins mogelijk zou k t thuis ook even in alle rust willen doorlezen.
5 was goud, daar ga ik naar op zoek!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd:
1. Open SRVP
2. In het menu op Journaal drukken en vervolgens raadplegen electronisch journaal.
3. Gegevens invoeren zoals kassa en eventueel caissierenummer en transactienummer (maar jij wilt de laatste)
4. Nu zit daar ergens een knop met een tekst als "tonen" of "tonen extra info"
5. Er open nu een scherm waar knopjes zitten (pijltjes) zodat je kunt navigeren door de kassabonnen. Er zit ook een knopje (meest rechtse pijltje gok ik), waarmee je naar de laatste transactie kunt gaan.
Oke ik weet het. Onduidelijke handleiding
Geweldig toch, als je mensen zo kunt helpen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef OudeBok het volgende:
[..]
5 was goud, daar ga ik naar op zoek!
Wat ik gisteren overigens goud vond: Een slechtziende man helpen met z'n boodschappen doen. In het begin is het eventjes 'huh', maar de blijk van waardering e.d. daarna is zo groot; voelt heel prettig om zo te kunnen helpen. Ook bijzonder om te zien hoe ze het aanpakken.
Yup. Hij is daarna op zoek gegaan naar ASM om complimenten te maken. Had nu ook weer niet gehoeven. Kleine moeite om eventjes mee te lopen, wat te informeren over spulletjes enzovoorts. Wat ik ook interessant vond, is dat 'ie alleen maar even hoefde te ruiken aan een tomaat en wist of die zoeter of wat minder zoet was. En aan een kiwi kon voelen uit welk land 'ie kwam.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef donald500 het volgende:
[..]
Geweldig toch, als je mensen zo kunt helpen!
Je krijgt er vaak meestal idd veel waardering voor terug.
Mooi om te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:36 schreef jffry101 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?Stond één rolly onder ipv twee, dus staat die al scheef. En er zat al een kleine scheur in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezig geweeest! Welk spook heeft dat voor elkaar gekregen?quote:
Ik liep het magazijn in en zag 't zo liggen.. 40 minuten later loop ik weer het magazijn om even een afboeking weg te gooien, lag er nog steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Lekker bezig geweeest! Welk spook heeft dat voor elkaar gekregen?
.... Zo van... iemand laat iets vallen, maar neemt niet de verantwoordelijk z'n eigen troep op te ruimen..? Kan daar vrij slecht tegen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik liep het magazijn in en zag 't zo liggen.. 40 minuten later loop ik weer het magazijn om even een afboeking weg te gooien, lag er nog steeds
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Questionmarks het volgende:
Lijkt net alsof iemand wat kwijt was ofzo haha
Uiteindelijk heeft iemand in de shift daarna het zitten opruimen. de helft was al gedaan (zoals je misschien ziet op de foto, dat was niet allesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
.... Zo van... iemand laat iets vallen, maar neemt niet de verantwoordelijk z'n eigen troep op te ruimen..? Kan daar vrij slecht tegen.
Kan ook slecht tegen mensen die 's avonds niet goed schoonmaken. Ze hebben het geweten gisteravond.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kan ook slecht tegen mensen die 's avonds niet goed schoonmaken. Ze hebben het geweten gisteravond.
Ik sta er nog niet eens offi, maar viel in voor iemand. Pas in week 7 ga ik er definitief heen :p. Maar goed, als je me komt vertellen dat je héél goed hebt schoongemaakt, maar tegelijkertijd de vloer nog onder de kruimels zit en de band wit slaat van de troep.... mag je het tot in den treure gaan schoonmaken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:56 schreef mujentas het volgende:
Hij staat net 2 dagen achter de counter en laat meteen even zien wie de baas is
Geef die gene een oogtest cadeau voor zijn verjaardag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet eens offi, maar viel in voor iemand. Pas in week 7 ga ik er definitief heen :p. Maar goed, als je me komt vertellen dat je héél goed hebt schoongemaakt, maar tegelijkertijd de vloer nog onder de kruimels zit en de band wit slaat van de troep.... mag je het tot in den treure gaan schoonmaken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef mujentas het volgende:
Per ongeluk de 00 toets ingedrukt, me dunkt.
Kom op man, je bent geen dictatorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef OudeBok het volgende:
mag je het tot in den treure gaan schoonmaken.
Zou het bijna overwegen. Ik moest ergens wel moeite doen niet flink te lachen erom, want ze schoot helemaal in de stress van 'wat heb ik gedaan, shitshitshitshit', terwijl het natuurlijk helemaal niet uitmaakt als zoiets een keer gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geef die gene een oogtest cadeau voor zijn verjaardag.
Nee, tuurlijk niet. Maar als er een halfvieze afdeling achterblijft, heb ik de volgende ochtend een pissige TL aan de lijn hangen. Bij andere mensen doen ze het helemaal netjes, waarom bij mij dan niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Kom op man, je bent geen dictator
Al gebeurt het 1000 keer, dan nog maakt het niet uit. Zolang het juiste wisselgeld maar wordt teruggegeven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou het bijna overwegen. Ik moest ergens wel moeite doen niet flink te lachen erom, want ze schoot helemaal in de stress van 'wat heb ik gedaan, shitshitshitshit', terwijl het natuurlijk helemaal niet uitmaakt als zoiets een keer gebeurt.
Daarom. Verder niks aan het handje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Al gebeurt het 1000 keer, dan nog maakt het niet uit. Zolang het juiste wisselgeld maar wordt teruggegeven.
De caissières moeten hem verplicht aanspreken met meneer Bok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
De caissières moeten hem verplicht aanspreken met meneer Bok.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
De caissières moeten hem verplicht aanspreken met meneer Bok.
Hij heeft liever Oberstleutnant Bokquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef OudeBok het volgende:
[..]. Alsjeblieft niet, zeg. Ik vind al die 'meneers' en 'u's' van klanten al helemaal niks.
Klanten die je met 'je' aanspreken mogen in de stront zakken, ik heb niet met ze geknikkerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Klanten die je met U aanspreken zijn al erg genoegOokal bedoelen ze het goed
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Klanten die je met 'je' aanspreken mogen in de stront zakken, ik heb niet met ze geknikkerd
Ik zal maar niet zeggen wat ik dan liever hebquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft liever Oberstleutnant Bok
Hoe wil je dan dat ze je aanspreken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Klanten die je met 'je' aanspreken mogen in de stront zakken, ik heb niet met ze geknikkerd
Ergens wel, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ze je aanspreken?
Als klanten mij met U aanspreken voelt dat toch een beetje raar als 17-jarige terwijl hun 40 jaar zijn ofzo
Het maakt toch ook niet uit hoe oud je bent, het is gewoon een beleefdheidsvorm naar het personeel toe.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ze je aanspreken?
Als klanten mij met U aanspreken voelt dat toch een beetje raar als 17-jarige terwijl hun 40 jaar zijn ofzo
Wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ergens wel, ja.
Bijkomend geldt ook nog, dat ik een hekel heb aan 'u' en twee woorden, en prefereer letterlijk áltijd te tutoyeren. Ik houd me aan de geldende 'moraal' omtrent tu- en vousvoyeren, maar ik ben het er niet mee eens :p.
Klopt, ik snap ook dat ze beleefd willen zijn.. Maar komop, ik ben 17quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het maakt toch ook niet uit hoe oud je bent, het is gewoon een beleefdheidsvorm naar het personeel toe.
Deze man. Hij denkt het echtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ergens wel, ja.
Bijkomend geldt ook nog, dat ik een hekel heb aan 'u' en twee woorden, en prefereer letterlijk áltijd te tutoyeren. Ik houd me aan de geldende 'moraal' omtrent tu- en vousvoyeren, maar ik ben het er niet mee eens :p.
Ik zeg liever altijd 'jij' en 'je', maar weet ook wel dat veel mensen dat niet op prijs stellen, dus gebruik gewoon de 'u' en meneer x, mevrouw x vormen???quote:
Zomaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze man. Hij denkt het echt
Herr General.
Ik aan de nein nein nein scene uit Inglourious Basterdsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik moet nu opeens heel erg een een scene uit de film "Soldaat van Oranje" denken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik aan de nein nein nein scene uit Inglourius Basterds
Dit dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Wel goed schoonmaken, he.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:20 schreef mujentas het volgende:
Meneer Bok, mag ik van u even naar de WC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |