quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb ik goed gegokt ja
Of is het pnlpj007
Kun je ook doen met de PNL van je ASM en SMquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:
Het systeem is eigenlijk best wel verrot. Als ik wil dat David niet meer kan inloggen hoef ik alleen maar zijn gebruikersnaam 3 keer in te vullen
Moet je hem wel weten natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:
Het systeem is eigenlijk best wel verrot. Als ik wil dat David niet meer kan inloggen hoef ik alleen maar zijn gebruikersnaam 3 keer in te vullen
Doe je PNL anders even DM'en naar Mujentas of mij. Dan kijken we wel even voor jequote:
PNLDB450quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Doe je PNL anders even DM'en naar Mujentas of mij. Dan kijken we wel even voor je
Maar betaald vervolgns niet tot :30 uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Onze SM wil altijd zo snel mogelijk weg na 10 uur en heeft dan ook echt zoiets van: oh, laat dat dweilen maar, we gaan lekker naar huis het ziet er schoon genoeg uit. Hij is het snelst tevreden van iedereen, zo chill.
Ook van mensen buiten je eigen winkel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
kan je als teamleider zo opzoeken in EOP/LOKAUT
en als hij er niet is, moet iedereen een half uur onbetaald doorwerkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
Onze SM wil altijd zo snel mogelijk weg na 10 uur en heeft dan ook echt zoiets van: oh, laat dat dweilen maar, we gaan lekker naar huis het ziet er schoon genoeg uit. Hij is het snelst tevreden van iedereen, zo chill.
nee dat nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook van mensen buiten je eigen winkel?
Denk dat dat vooral aan het hoofdkantoor ligt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar betaald vervolgns niet tot :30 uit
Met hem zijn we meestal in een kwartiertje klaar en staan we uiteindelijk om half elf buiten. Normaal is het eerder 22:45.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
en als hij er niet is, moet iedereen een half uur onbetaald doorwerken
Ik vraag me wel af tot hoelaat de SM zichzelf opschrijft..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan het hoofdkantoor ligt.
[..]
Met hem zijn we meestal in een kwartiertje klaar en staan we uiteindelijk om half elf buiten. Normaal is het eerder 22:45.
Oh ja, die tentamens he... Juist het tentamen, van welke ik de te leren stof amper kende omdat ik gisteren begonnen ben, heb ik gehaald met een 7,3. Toevalligerwijze precies de dingetjes, die ik wél had geleerd.
Andere tentamen weet ik niet, maar ik ben alvast tevreden.
Lerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan het hoofdkantoor ligt.
[..]
Met hem zijn we meestal in een kwartiertje klaar en staan we uiteindelijk om half elf buiten. Normaal is het eerder 22:45.
Oh ja, die tentamens he... Juist het tentamen, van welke ik de te leren stof amper kende omdat ik gisteren begonnen ben, heb ik gehaald met een 7,3. Toevalligerwijze precies de dingetjes, die ik wél had geleerd.
Andere tentamen weet ik niet, maar ik ben alvast tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |