En heeft als zoiets plaatsvind dat nog gevolgen voor de persoon in spe die misschien bij een ander filiaal van de AH een baan probeert te krijgen? Ik bedoel daarmee wordt zij dan centraal geregistreerd in de AH administratie bij P&O zodat zij in geen enkel AH filiaal,franchise of niet, meer aan de slag kan? En hoe zit het wanneer ze in de detailhandel bij een andere super,Jumbo of C1000 o.i.d. aan de slag wil?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef BlueFlower het volgende:
Caissiere?
Hadden wij ook, ik zie achter mij een kind zo even een tientje in dr zak rammen. Heb t toen ze weg was doorgegeven aan TL en die hebben camerabeelden bekeken, en deed ze blijkbaar wel vaker. Op staande voet ontslagen. Net goed.
kan je vertellen, ben net wakker en heb gewoon even 10 uur geslapen tegen 5 de afgelopen nachten. Dus heeeeeerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jeetje, dat is heel wat! Maar het is afgehandeld dus dat brengt weer wat nachtrust.
Hoevaak had ze het gedaan?
ik ken ook wel gevallen dat het meer is. Maar eigenlijk nooit in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ken gevallen die nog erger zijn. Helaas.
Oei dat is wel erg jammer. Daar was ik de de afgelopen dagen zo bang voor dat de vogel vloog voor we het bewijs rond hadden. Ik slaap ondanks dat er voor toch 1000 euro niet bekend is een stuk beter. Waarschijnlijk ook omdat ik die gedachten wel heb dat het uiteindelijk niet mijn geld is en de om vind dat we super goed en snel gehandeld hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben ooit vier rooien kwijt geweest aan een soortgelijk geval in combinatie met een net-nieuwe MAS die niet helemaal snapte wat ze aan het doen was. Toen we na het wegstrepen van alle overloopverschillen eindelijk door hadden waar het zat was de vogel gevlogen.
Het blijft je soms verbazen. Maar het was niet jouw geld, slaap zacht.
Binnen ahold kom je op de zwarte lijst (referentielijst)waardoor je geen baan meer bij een van de grootste concerns van Nederland kan krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 07:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En heeft als zoiets plaatsvind dat nog gevolgen voor de persoon in spe die misschien bij een ander filiaal van de AH een baan probeert te krijgen? Ik bedoel daarmee wordt zij dan centraal geregistreerd in de AH administratie bij P&O zodat zij in geen enkel AH filiaal,franchise of niet, meer aan de slag kan? En hoe zit het wanneer ze in de detailhandel bij een andere super,Jumbo of C1000 o.i.d. aan de slag wil?
Mijn vogel was echt weg, en ook niet te vinden, aangezien ze een vals ID en een vals adres bij ons had achtergelaten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:07 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Oei dat is wel erg jammer. Daar was ik de de afgelopen dagen zo bang voor dat de vogel vloog voor we het bewijs rond hadden. Ik slaap ondanks dat er voor toch 1000 euro niet bekend is een stuk beter. Waarschijnlijk ook omdat ik die gedachten wel heb dat het uiteindelijk niet mijn geld is en de om vind dat we super goed en snel gehandeld hebben.
Maar als het BSN niet klopt, dan valt dat toch meteen op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn vogel was echt weg, en ook niet te vinden, aangezien ze een vals ID en een vals adres bij ons had achtergelaten.
Hoe? Hooguit bij P&O, maar hoe het daar werkt weet ik niet. Ik kan het in het filiaal nooit zien, en ze is alles bij elkaar geen zes weken in dienst geweest. Wellicht zat ze nog ergens in de molen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als het BSN niet klopt, dan valt dat toch meteen op?
Wij krijgen altijd een melding van de accountant als de naam en het nummer niet overeenkomen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat zoiets ook bij WWM gecontroleerd wordt..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe? Hooguit bij P&O, maar hoe het daar werkt weet ik niet. Ik kan het in het filiaal nooit zien, en ze is alles bij elkaar geen zes weken in dienst geweest. Wellicht zat ze nog ergens in de molen.
Als het rustig is bij de kassa, gwn even wat laten kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
Hoe doen jullie dat als iemand langer wordt gevraagd te blijven en dan opeens een koffiepauze heeft.. Dan heeft die natuurlijk niks van te voren gekocht en mag die officieel ook niet meer de winkel in...?
nvmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef donald500 het volgende:
Welke maanden telden er nu bij deze uitbetaling van de personeelskorting van as maandag?
Weet bijna zeker dat wij voor meer als ¤250,- per maand hebben uitgegeven en er staat "maar" ¤50,- bij mij op...
Denk dat er dan een fout is gemaakt ofzo...
Heb je in andere periodes misschien meer dan 75 euro ontvangen? Soms kan het voorkomen dat je in een kwartaal bijvoorbeeld 100 euro gestort krijgt (waarom weet ik ook niet). Je kunt echter maximaal 300 euro per jaar krijgen. Dan heb je dus 75 + 100 + 75 + 50 = 300.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:09 schreef donald500 het volgende:
Welke maanden telden er nu bij deze uitbetaling van de personeelskorting van as maandag?
Weet bijna zeker dat wij voor meer als ¤250,- per maand hebben uitgegeven en er staat "maar" ¤50,- bij mij op...
Denk dat er dan een fout is gemaakt ofzo...
quote:Er wordt geen korting gegeven over geneesmiddelen, tabaksartikelen, zuigelingenvoeding 0-12 maanden, boeken, staatsloten, postzegels, strippenkaarten, AH Spaarzegels en AH cadeaubonnen
Nee, heb alleen in periode 11 dan die ¤75,- gehad de eerste keer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je in andere periodes misschien meer dan 75 euro ontvangen? Soms kan het voorkomen dat je in een kwartaal bijvoorbeeld 100 euro gestort krijgt (waarom weet ik ook niet). Je kunt echter maximaal 300 euro per jaar krijgen. Dan heb je dus 75 + 100 + 75 + 50 = 300.
Stomme vraag: Je spreekt over "we", dus meerdere personen hebben boodschappen gedaan. Is daarbij altijd JOUW MVP kaart gescant? Is na 31 december gebruik gemaakt van de nieuwe kaart?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef donald500 het volgende:
[..]
I know, allemaal niet gekocht, hooguit een doosje paracetamol een keer.
Klopt, mijn moeder woont 10 minuten van mij vandaan en gebruikt ook mijn kaart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stomme vraag: Je spreekt over "we", dus meerdere personen hebben boodschappen gedaan. Is daarbij altijd JOUW MVP kaart gescant? Is na 31 december gebruik gemaakt van de nieuwe kaart?
Tja, dan weet ik het ook even niet meer. Ga d'r maar mee naar je (A)SM, hoewel ik mij afvraag of zij d'r iets aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef donald500 het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder woont 10 minuten van mij vandaan en gebruikt ook mijn kaart.
En doet hem daarna altijd weer door mijn brievenbus.
Ja, al voor 31 december eigenlijk, sinds we hem hebben denk ik ivm koppeling airmiles.
Nee, alleen degene die ik thuis gestuurd heb gekregen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik het ook even niet meer. Ga d'r maar mee naar je (A)SM, hoewel ik mij afvraag of zij d'r iets aan kunnen doen.
Je gebruikt neem ik aan wel de kaart die je thuisgestuurd hebt gekregen he. Nu het onderscheid niet meer te maken is tussen een MVP-kaart en een niet-MVP-kaart zou het zomaar kunnen zijn dat je een verkeerde kaart bent gaan gebruiken?
Ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef mujentas het volgende:
Heb je precies 50 euro? Het zou wel vreemd zijn omdat je dan precies voor 500 euro boodschappen moet hebben gedaan.
75 is niet zo gek, omdat dit wordt afgerond. Sinds wanneer ben je eigenlijk in dienst?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja.
Vind het idd ook heel toevallig.
Vorige x had ik precies ¤75,-.
Als ik hier van uit ga, zou je dus over oktober, november en december de korting hebben ontvangen.quote:[Naam] en [naam], een kleine correctie, de MVP wordt niet uitbetaald in periode 1 maar in periode 2. Dus aankomende maand Q4 van 2013.
Dus uitbetaling MVP:
P2 (2014) - Q4 (2013)
P4 - Q1 (2014)
P7 - Q2
P11 - Q3
P2 (2015) - Q4 (2014)
75 euro is het maximum per kwartaal. Of je dus 750 precies of 1031,45 hebt uitgegeven maakt in dat geval dus niet uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja.
Vind het idd ook heel toevallig.
Vorige x had ik precies ¤75,-.
Maar dit is toch periode 1?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Op de Facebook "werken bij Albert Heijn" staat het volgende:
[..]
Als ik hier van uit ga, zou je dus over oktober, november en december de korting hebben ontvangen.
[..]
75 euro is het maximum per kwartaal. Of je dus 750 precies of 1031,45 hebt uitgegeven maakt in dat geval dus niet uit
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar dit is toch periode 1?
Dus dan krijg ik periode 2 nog ¤25,-?
Mujentas, sinds 1 juli 2013
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?![]()
Voel me erg dom nu.
Of ben ik in de war maar deze salaris betaling staat echt als periode 1 bij mij?
Jaa, maar dit heb ik dus nu er al bij zitten bij de betaling van periode 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef mujentas het volgende:
We leven nu in periode 2, en aangezien je maandag pas periode 1 uitbetaald krijgt, wordt dit dus betaald in periode 2.
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.
Nee, want periode 2 is pas een week bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.
Laat maar, ik snap t niet.
Zal wel dom zijn of door mijn rekenafwijking komen, maar ik overleg het anders wel in winkel.
Thanks in ieder geval.
Pensioenpremie is juist omlaag toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
De belastingverlaging wordt eigenlijk weer teniet gedaan door een verhoging van de pensioenpremie en inhouding wao, dus het enige waar je eigenlijk iets van merkt is de salarisverhoging
Of ze moeten een foutje bij ons hebben gemaakt :/
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Error information The status code : 500 The request URI : /wps/AppLaunch2/ClearPayServlet Servlet Name : ClearPayServlet Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException Exception message: 1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |