Stomme vraag: Je spreekt over "we", dus meerdere personen hebben boodschappen gedaan. Is daarbij altijd JOUW MVP kaart gescant? Is na 31 december gebruik gemaakt van de nieuwe kaart?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:20 schreef donald500 het volgende:
[..]
I know, allemaal niet gekocht, hooguit een doosje paracetamol een keer.
Klopt, mijn moeder woont 10 minuten van mij vandaan en gebruikt ook mijn kaart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stomme vraag: Je spreekt over "we", dus meerdere personen hebben boodschappen gedaan. Is daarbij altijd JOUW MVP kaart gescant? Is na 31 december gebruik gemaakt van de nieuwe kaart?
Tja, dan weet ik het ook even niet meer. Ga d'r maar mee naar je (A)SM, hoewel ik mij afvraag of zij d'r iets aan kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef donald500 het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder woont 10 minuten van mij vandaan en gebruikt ook mijn kaart.
En doet hem daarna altijd weer door mijn brievenbus.
Ja, al voor 31 december eigenlijk, sinds we hem hebben denk ik ivm koppeling airmiles.
Nee, alleen degene die ik thuis gestuurd heb gekregen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik het ook even niet meer. Ga d'r maar mee naar je (A)SM, hoewel ik mij afvraag of zij d'r iets aan kunnen doen.
Je gebruikt neem ik aan wel de kaart die je thuisgestuurd hebt gekregen he. Nu het onderscheid niet meer te maken is tussen een MVP-kaart en een niet-MVP-kaart zou het zomaar kunnen zijn dat je een verkeerde kaart bent gaan gebruiken?
Ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:28 schreef mujentas het volgende:
Heb je precies 50 euro? Het zou wel vreemd zijn omdat je dan precies voor 500 euro boodschappen moet hebben gedaan.
75 is niet zo gek, omdat dit wordt afgerond. Sinds wanneer ben je eigenlijk in dienst?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja.
Vind het idd ook heel toevallig.
Vorige x had ik precies ¤75,-.
Als ik hier van uit ga, zou je dus over oktober, november en december de korting hebben ontvangen.quote:[Naam] en [naam], een kleine correctie, de MVP wordt niet uitbetaald in periode 1 maar in periode 2. Dus aankomende maand Q4 van 2013.
Dus uitbetaling MVP:
P2 (2014) - Q4 (2013)
P4 - Q1 (2014)
P7 - Q2
P11 - Q3
P2 (2015) - Q4 (2014)
75 euro is het maximum per kwartaal. Of je dus 750 precies of 1031,45 hebt uitgegeven maakt in dat geval dus niet uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja.
Vind het idd ook heel toevallig.
Vorige x had ik precies ¤75,-.
Maar dit is toch periode 1?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Op de Facebook "werken bij Albert Heijn" staat het volgende:
[..]
Als ik hier van uit ga, zou je dus over oktober, november en december de korting hebben ontvangen.
[..]
75 euro is het maximum per kwartaal. Of je dus 750 precies of 1031,45 hebt uitgegeven maakt in dat geval dus niet uit
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar dit is toch periode 1?
Dus dan krijg ik periode 2 nog ¤25,-?
Mujentas, sinds 1 juli 2013
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?![]()
Voel me erg dom nu.
Of ben ik in de war maar deze salaris betaling staat echt als periode 1 bij mij?
Jaa, maar dit heb ik dus nu er al bij zitten bij de betaling van periode 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef mujentas het volgende:
We leven nu in periode 2, en aangezien je maandag pas periode 1 uitbetaald krijgt, wordt dit dus betaald in periode 2.
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.
Nee, want periode 2 is pas een week bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.
Laat maar, ik snap t niet.
Zal wel dom zijn of door mijn rekenafwijking komen, maar ik overleg het anders wel in winkel.
Thanks in ieder geval.
Pensioenpremie is juist omlaag toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
De belastingverlaging wordt eigenlijk weer teniet gedaan door een verhoging van de pensioenpremie en inhouding wao, dus het enige waar je eigenlijk iets van merkt is de salarisverhoging
Of ze moeten een foutje bij ons hebben gemaakt :/
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Error information The status code : 500 The request URI : /wps/AppLaunch2/ClearPayServlet Servlet Name : ClearPayServlet Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException Exception message: 1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |