SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Kan je niet zelf wat regelen met iemand zoals al genoemd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef toblorone het volgende:
[..]
nope, geen carnaval. weekendje weg met wat maten.
Respect hoor, ik zou het niet kunnen. Ik zorg altijd wel voor een redelijke marge, dat ik niet in de situatie kom te zitten dat ik iets niet kan betalen als ik een paar uur minder werkquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
Kan je niet zelf wat regelen met iemand zoals al genoemd?
Dat heb ik zelf ook gedaan met de eerste 2 vrijdagen in maart. Voor mij dan omdat ik de uren niet wil missen omdat ik dan mijn huur niet kan betalenMaar als je je uren op een andere dag maakt en een collega jouw tijden over wil nemen is het geen probleem lijkt me.
Oh, ik heb de marge wel, ruim zelfs, ik zou ook niet op de nullijn kunnen leven, maar mijn inkomen op dit moment is ongeveer gelijk aan mijn huur en een deel van mijn verdere uitgaven. Ik moet 1 of 2 dagen per periode extra werken om helemaal rond te komen. Als ik minder werk voel ik dat in mijn spaarrekening (En die zou dat prima een paar jaar aan kunnen, maar liever nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Respect hoor, ik zou het niet kunnen. Ik zorg altijd wel voor een redelijke marge, dat ik niet in de situatie kom te zitten dat ik iets niet kan betalen als ik een paar uur minder werk
Nog maar 389 te gaan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:05 schreef exelletor het volgende:
Inmiddels maar liefst 2 flessen verkocht. Iets zegt me dat we met restanten blijven zitten.![]()
[ afbeelding ]
Volgende week frikandelbroodjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef d4v1d het volgende:
Die chips aanbieding met 2 zaken voor ¤1,59 is ook echt een pauper aanbieding2 zakken bugles, 5 cent bonus!
Als persoonlijke aanbieding of voor iedereen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgende week frikandelbroodjes
Voor iedereen natuurlijk, voor 89 centjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als persoonlijke aanbieding of voor iedereen?
Netjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voor iedereen natuurlijk, voor 89 centjes.
Nah, ik denk dat je het onderschat hoor. Dat gaat sowieso wel op! Weet ik echt zekerquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:05 schreef exelletor het volgende:
Inmiddels maar liefst 2 flessen verkocht. Iets zegt me dat we met restanten blijven zitten.![]()
[ afbeelding ]
Zeg even tegen je ouders dat ze die voorraad moeten opkopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je het onderschat hoor. Dat gaat sowieso wel op! Weet ik echt zeker![]()
1 euro korting maar, ze hebben de Aliwein ingeslagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zeg even tegen je ouders dat ze die voorraad moeten opkopen
Kopen en thuis weer even opwarmen in de ovenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar ik koop ze alleen als ze net uit de oven zijn, anders zijn ze
Een oud en verlept broodje opwarmenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kopen en thuis weer even opwarmen in de oven
Beter dan de magnetron alsnogquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een oud en verlept broodje opwarmen
Jup, wacht nog op een track en tracequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je die Nexus trouwens al besteld?
De Tab 3 staat voor 264 euro met nog een 50 euro cashback zag ik. Best een goede deal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup, wacht nog op een track en trace
Straks even naar kijken, videokaart is net binnengekomen dus dat eerst even fixen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
De Tab 3 staat voor 264 euro met nog een 50 euro cashback zag ik. Best een goede deal.
Ik wacht denk nog even op de nieuwe Galaxy Tab.
iets met accijns en een begrotingstekort denk ik zo..quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef mujentas het volgende:
Wat is die Heineken duur geworden trouwens, je betaalt nu 13.99 voor een krat zie ik. Volgende week in de aanbieding voor 10.99
Waar is de tijd gebleven dat ze voor 6 of 7 euro in de aanbieding waren
Heel veel hangjeugd en diefstal etc. Politie treedt nu ook al meer op.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef SausDip het volgende:
Ja, ik.
Heeft me niet veel nieuwe inzichten gegeven eigenlijk, voor zo ver ik me kan herinneren. Het is al wel 4 jaar geleden, dus weet de inhoud niet echt meer.
Waarom moet jij hem doen? Wat is de situatie in het filiaal?
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat heb ik toch een grafhekel aan dat kutplaza.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat heb ik toch een grafhekel aan dat kutplaza.
Gewoon een nummer met een woord erachter nemen. 02PlazaAH ofzo. En dan na twee maanden maak je er 03PlazaAH van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
HerkenbaarVooral als je na twee maanden je wachtwoord weer moet wijzigen
Ja ik dacht dus slim te zijn door gewoon de maand te nemen met daarachter het jaar. Januari2014 dus. Blijkbaar bij het invoeren verkeerd ingetypt aangezien ik hem drie keer letter voor letter heb ingetypt zojuist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Gewoon een nummer met een woord erachter nemen. 02PlazaAH ofzo. En dan na twee maanden maak je er 03PlazaAH van.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus slim te zijn door gewoon de maand te nemen met daarachter het jaar. Januari2014 dus. Blijkbaar bij het invoeren verkeerd ingetypt aangezien ik hem drie keer letter voor letter heb ingetypt zojuist.
pnldb188quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Als jullie nu ook nog even jullie PNL posten.![]()
Wat voor Nexus? Heb zelf de Nexus 5. 4 heb ik ook gehad. Nexus 7 2013 tablet ook gehad (geïmporteerd uit US toen hij hier nog niet was)quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jup, wacht nog op een track en trace
De Nexus 7 is op de 2e plaats geëindigd in de Tweakers Awards lees ik net. 1e plaats was voor de iPad Air.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wat voor Nexus? Heb zelf de Nexus 5. 4 heb ik ook gehad. Nexus 7 2013 tablet ook gehad (geïmporteerd uit US toen hij hier nog niet was)
Nexus 10quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wat voor Nexus? Heb zelf de Nexus 5. 4 heb ik ook gehad. Nexus 7 2013 tablet ook gehad (geïmporteerd uit US toen hij hier nog niet was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |