Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:33 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar dit is toch periode 1?
Dus dan krijg ik periode 2 nog ¤25,-?
Mujentas, sinds 1 juli 2013
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Q4-2013 wordt bij de betaling van periode 1 betaald (dus betaald in periode 2). Bij de betaling van periode 4 (dus betaald in periode 5) krijg je januari, februari en maart.
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:37 schreef donald500 het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan nu personeelskorting hebben?![]()
Voel me erg dom nu.
Of ben ik in de war maar deze salaris betaling staat echt als periode 1 bij mij?
Jaa, maar dit heb ik dus nu er al bij zitten bij de betaling van periode 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef mujentas het volgende:
We leven nu in periode 2, en aangezien je maandag pas periode 1 uitbetaald krijgt, wordt dit dus betaald in periode 2.
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt MVP Q4-2013 betaald bij de salarisbetaling over periode 1-2014. Periode 1 liep afgelopen maandag af, we zitten nu dus in periode 2.
Nee, want periode 2 is pas een week bezig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:42 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ok, maar t salaris is dus niet van 2.
Laat maar, ik snap t niet.
Zal wel dom zijn of door mijn rekenafwijking komen, maar ik overleg het anders wel in winkel.
Thanks in ieder geval.
Pensioenpremie is juist omlaag toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
De belastingverlaging wordt eigenlijk weer teniet gedaan door een verhoging van de pensioenpremie en inhouding wao, dus het enige waar je eigenlijk iets van merkt is de salarisverhoging
Of ze moeten een foutje bij ons hebben gemaakt :/
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Error information The status code : 500 The request URI : /wps/AppLaunch2/ClearPayServlet Servlet Name : ClearPayServlet Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException Exception message: 1 |
Dan heb je wat reserve opgebouwt in het afgelopen jaar en dan betalen ze dat nu uit zodat je op jaarbasis 300¤ hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb 90 euro MVP deze periode![]()
Leuk systeem dit
Even uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef OudeBok het volgende:
Iemand die weet of en hoe ik in SRVP een lijst met transacties per kassa kan krijgen en er dan bijv. de laatste uit kan vissen? Aan de hand van een kassabon kan ik wel alles opzoeken, maar zonder bon is me nog niet uitgelegd en ik wil het als het even kan niet op het moment laten aankomen, dat ik t nodig heb. Of toevallig een soort 'handleiding' ervan die die mij per mail kan sturen :p? Op 't werk hebben we het vrij summier beschreven liggen, maar als het ook maar enigszins mogelijk zou k t thuis ook even in alle rust willen doorlezen.
5 was goud, daar ga ik naar op zoek!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd:
1. Open SRVP
2. In het menu op Journaal drukken en vervolgens raadplegen electronisch journaal.
3. Gegevens invoeren zoals kassa en eventueel caissierenummer en transactienummer (maar jij wilt de laatste)
4. Nu zit daar ergens een knop met een tekst als "tonen" of "tonen extra info"
5. Er open nu een scherm waar knopjes zitten (pijltjes) zodat je kunt navigeren door de kassabonnen. Er zit ook een knopje (meest rechtse pijltje gok ik), waarmee je naar de laatste transactie kunt gaan.
Oke ik weet het. Onduidelijke handleiding
Geweldig toch, als je mensen zo kunt helpen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef OudeBok het volgende:
[..]
5 was goud, daar ga ik naar op zoek!
Wat ik gisteren overigens goud vond: Een slechtziende man helpen met z'n boodschappen doen. In het begin is het eventjes 'huh', maar de blijk van waardering e.d. daarna is zo groot; voelt heel prettig om zo te kunnen helpen. Ook bijzonder om te zien hoe ze het aanpakken.
Yup. Hij is daarna op zoek gegaan naar ASM om complimenten te maken. Had nu ook weer niet gehoeven. Kleine moeite om eventjes mee te lopen, wat te informeren over spulletjes enzovoorts. Wat ik ook interessant vond, is dat 'ie alleen maar even hoefde te ruiken aan een tomaat en wist of die zoeter of wat minder zoet was. En aan een kiwi kon voelen uit welk land 'ie kwam.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef donald500 het volgende:
[..]
Geweldig toch, als je mensen zo kunt helpen!
Je krijgt er vaak meestal idd veel waardering voor terug.
Mooi om te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |