Bij ons had iemand roze ballonnen gekocht, daar met stift giro d'italia opgeschreven, een racefiets aan het plafond gehangen en die vond dat allemaal heel mooi. Tot wij de dag erna binnenkwamen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt leuk hoe sommige filialen een soort van feestje maken van de Italiaanse weken. Neem nu Rotterdam Zuidplein : https://www.facebook.com/AlbertHeijnZuidplein?fref=ts
Ik houd er ook wel van. Maar toch vind ik het vreemd. In sommige winkels zijn ze zo met de centen bezig, en dan zie je de decoratie in bijvoorbeeld deze winkel, waar het blijkbaar toch kan geld uit uitgeven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Bij ons had iemand roze ballonnen gekocht, daar met stift giro d'italia opgeschreven, een racefiets aan het plafond gehangen en die vond dat allemaal heel mooi. Tot wij de dag erna binnenkwamen.
Hij is echt goed, alleen deed er niet heel veel mee helaas.. Werkte hetzelfde als m'n Nexus 4 > Nexus 5.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
De Nexus 7 is op de 2e plaats geëindigd in de Tweakers Awards lees ik net. 1e plaats was voor de iPad Air.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
We krijgen deze maand gewoon geen loon.
Maar dan kan David zijn energydrink addiction niet financierenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dan kan het altijd meevallen. Ofzo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar dan kan David zijn energydrink addiction niet financieren
Ohja, dan kan ik minder dan 5 euro aan de belastingsdienst terug gaan vragenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef MG87 het volgende:
Misschien duurt het wat langer omdat we wellicht ook jaaropgave(?) krijgen?
Maar nogsteeds geen loonstrookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kom er in chrome dus met geen mogelijkheid in. Start ik voor de leuk internet explorer op (die gebruiken we op het werk zelf ook immers), kom ik er in één keer met gemak doorheen. Plaza
'Afmaakkwartiertjes' moeten ook gewoon uitbetaald worden. In principe: verricht jij werk = betalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef sureido het volgende:
Ik moet vaak sluiten als kassa medewerkster, maar wij krijgen maar tot 20:15 uitbetaald terwijl we meestal rond half 9 echt klaar zijn. Nu vraag ik me af of dat gewoon kan?
Toen ik begon was het nog tot half 9, maar dat hebben ze nu veranderd. Het is zo dat we heel zelden eerder klaar zijn dan half 9, maar vaak is het toch echt half 9. Maar kan ik dit dan aankaarten bij mijn tl of hoe?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Afmaakkwartiertjes' moeten ook gewoon uitbetaald worden. In principe: verricht jij werk = betalen.
Ik zou het gewoon bij de SM/ASM aankaarten. Hetzelfde verhaal vertellen als je nu schrijft. Vraag ook wat de gedachte hier achter is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef sureido het volgende:
[..]
Toen ik begon was het nog tot half 9, maar dat hebben ze nu veranderd. Het is zo dat we heel zelden eerder klaar zijn dan half 9, maar vaak is het toch echt half 9. Maar kan ik dit dan aankaarten bij mijn tl of hoe?
En dit. Ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef Janneke141 het volgende:
Als werken ook echt werken is moet er worden betaald. Voor het met zijn zessen wegbrengen van een vuilniszak en daarna met je jas aan staan te wachten tot ze klaar zijn met lades lopen wordt natuurlijk niet betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |