quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:36 schreef jffry101 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?Stond één rolly onder ipv twee, dus staat die al scheef. En er zat al een kleine scheur in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezig geweeest! Welk spook heeft dat voor elkaar gekregen?quote:
Ik liep het magazijn in en zag 't zo liggen.. 40 minuten later loop ik weer het magazijn om even een afboeking weg te gooien, lag er nog steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Lekker bezig geweeest! Welk spook heeft dat voor elkaar gekregen?
.... Zo van... iemand laat iets vallen, maar neemt niet de verantwoordelijk z'n eigen troep op te ruimen..? Kan daar vrij slecht tegen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik liep het magazijn in en zag 't zo liggen.. 40 minuten later loop ik weer het magazijn om even een afboeking weg te gooien, lag er nog steeds
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Questionmarks het volgende:
Lijkt net alsof iemand wat kwijt was ofzo haha
Uiteindelijk heeft iemand in de shift daarna het zitten opruimen. de helft was al gedaan (zoals je misschien ziet op de foto, dat was niet allesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
.... Zo van... iemand laat iets vallen, maar neemt niet de verantwoordelijk z'n eigen troep op te ruimen..? Kan daar vrij slecht tegen.
Kan ook slecht tegen mensen die 's avonds niet goed schoonmaken. Ze hebben het geweten gisteravond.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kan ook slecht tegen mensen die 's avonds niet goed schoonmaken. Ze hebben het geweten gisteravond.
Ik sta er nog niet eens offi, maar viel in voor iemand. Pas in week 7 ga ik er definitief heen :p. Maar goed, als je me komt vertellen dat je héél goed hebt schoongemaakt, maar tegelijkertijd de vloer nog onder de kruimels zit en de band wit slaat van de troep.... mag je het tot in den treure gaan schoonmaken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:56 schreef mujentas het volgende:
Hij staat net 2 dagen achter de counter en laat meteen even zien wie de baas is
Geef die gene een oogtest cadeau voor zijn verjaardag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet eens offi, maar viel in voor iemand. Pas in week 7 ga ik er definitief heen :p. Maar goed, als je me komt vertellen dat je héél goed hebt schoongemaakt, maar tegelijkertijd de vloer nog onder de kruimels zit en de band wit slaat van de troep.... mag je het tot in den treure gaan schoonmaken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef mujentas het volgende:
Per ongeluk de 00 toets ingedrukt, me dunkt.
Kom op man, je bent geen dictatorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef OudeBok het volgende:
mag je het tot in den treure gaan schoonmaken.
Zou het bijna overwegen. Ik moest ergens wel moeite doen niet flink te lachen erom, want ze schoot helemaal in de stress van 'wat heb ik gedaan, shitshitshitshit', terwijl het natuurlijk helemaal niet uitmaakt als zoiets een keer gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geef die gene een oogtest cadeau voor zijn verjaardag.
Nee, tuurlijk niet. Maar als er een halfvieze afdeling achterblijft, heb ik de volgende ochtend een pissige TL aan de lijn hangen. Bij andere mensen doen ze het helemaal netjes, waarom bij mij dan niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Kom op man, je bent geen dictator
Al gebeurt het 1000 keer, dan nog maakt het niet uit. Zolang het juiste wisselgeld maar wordt teruggegeven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou het bijna overwegen. Ik moest ergens wel moeite doen niet flink te lachen erom, want ze schoot helemaal in de stress van 'wat heb ik gedaan, shitshitshitshit', terwijl het natuurlijk helemaal niet uitmaakt als zoiets een keer gebeurt.
Daarom. Verder niks aan het handje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Al gebeurt het 1000 keer, dan nog maakt het niet uit. Zolang het juiste wisselgeld maar wordt teruggegeven.
De caissières moeten hem verplicht aanspreken met meneer Bok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Kom op man, je bent geen dictator
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
De caissières moeten hem verplicht aanspreken met meneer Bok.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
De caissières moeten hem verplicht aanspreken met meneer Bok.
Hij heeft liever Oberstleutnant Bokquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef OudeBok het volgende:
[..]. Alsjeblieft niet, zeg. Ik vind al die 'meneers' en 'u's' van klanten al helemaal niks.
Klanten die je met 'je' aanspreken mogen in de stront zakken, ik heb niet met ze geknikkerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Klanten die je met U aanspreken zijn al erg genoegOokal bedoelen ze het goed
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Klanten die je met 'je' aanspreken mogen in de stront zakken, ik heb niet met ze geknikkerd
Ik zal maar niet zeggen wat ik dan liever hebquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft liever Oberstleutnant Bok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |