Idem! Maar daarom zou ik geen ook geschikt persoon zijn voor het SSCquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik blijf me sowieso verbazen over alle reacties op die FB. Werken bij de AH webcare zou niks voor mij zijn, zou me echt niet kunnen beheersen in een aantal gevallen.
Als eerste lijner ben je toch alleen bevoegd om antwoorden te copypasten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
Piet, je hebt antwoord op je vraag ontvangen.
[..]
Idem! Maar daarom zou ik geen ook geschikt persoon zijn voor het SSC
Oh, ik wel. Lekker winkelmedewerkers afbokken die stompzinnige vragen stellen. Maar dat mag niet met klantenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
Idem! Maar daarom zou ik geen ook geschikt persoon zijn voor het SSC
quote:Kan ik je helpen? Geef nu je mening!
Wil jij ons helpen met het verbeteren van de ‘Kan ik je helpen?’ clips? Vul dan uiterlijk 16 februari bijgaand formulier in.
Enkele maanden geleden zijn we begonnen met de serie ‘Kan ik je helpen?’. Inmiddels is de vijfde clip alweer in de maak. Om te zorgen dat de clips zo goed mogelijk aansluiten bij de informatiebehoefte in de winkel is jouw feedback van groot belang.
Dus wil jij meebeslissen welke kant het op moet met de “Kan ik je helpen?’ clips? Help ons jou te helpen en vul bijgaande vragenlijst in! Het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 5 minuten en kan zowel thuis als op het werk.
Beoordelingsformulier “Kan ik je helpen?’ clips
Afzender: Ahold Europe Communications
Ook vanuit het SSC moet je natuurlijk vriendelijk blijven. Maar het lijkt mij wel heerlijk om een keer een dagje daar stomme vragen te kunnen beantwoorden. Volgens mij zou ik daarna gek worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Lekker winkelmedewerkers afbokken die stompzinnige vragen stellen. Maar dat mag niet met klanten
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef Franknfurter het volgende:
We zullen nooit te weten komen wat we verdiend hebben deze maand
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
De directie heeft toegezegd dat iedereen een tweede mvp-pas krijgt, dankzij de inspanningen van de OR
Tofquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
De directie heeft toegezegd dat iedereen een tweede mvp-pas krijgt, dankzij de inspanningen van de OR
Hoe zit dat voor franchise?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
Wat een kansloze mensen. 'Ik kom niet aan mijn maximale korting' nou boehoe dan neem je toch genoegen met minder. Je mag blij zijn dat je nog medewerkerskorting krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je legt de klemtoon verkeerd meisje.
Een groot deel kan zelf ook gewoon een bonuskaart bij de servicebalie halen en hun MVP pas aan hun ouders geven.. Als ze zelf toch enkel maar kleine dingetjes halen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat een kansloze mensen. 'Ik kom niet aan mijn maximale korting' nou boehoe dan neem je toch genoegen met minder. Je mag blij zijn dat je nog medewerkerskorting krijgt.
Beter!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Halldor het volgende:
Ik denk dat je hem in Zaandam op moet halenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:33 schreef donald500 het volgende:
[..]
Beter!
Wordt die gewoon thuis gestuurd?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem in Zaandam op moet halen
Ze liggen klaar op t kantoor van Sander. Graag even een afspraak maken via 088-659 2929 optie 2.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem in Zaandam op moet halen
Ja, zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een groot deel kan zelf ook gewoon een bonuskaart bij de servicebalie halen en hun MVP pas aan hun ouders geven.. Als ze zelf toch enkel maar kleine dingetjes halen..
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze liggen klaar op t kantoor van Sander. Graag even een afspraak maken via 088-659 2929 optie 2.
Teveel moeite voor die paar euro.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Franknfurter het volgende:
Spaart er hier iemand anders trouwens ook zegeltjes? Ik vind dat zo heerlijk ouderwets plakken
Ik zou het overwegen als ik de zegeltjes in rijtjes van 5 krijg aangeleverd. Zie mijzelf nog niet tellen, scheuren, likken, plakken, tellen, scheuren, likken, plakken etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef Franknfurter het volgende:
Spaart er hier iemand anders trouwens ook zegeltjes? Ik vind dat zo heerlijk ouderwets plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |