Hoe wil je dan dat ze je aanspreken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Klanten die je met 'je' aanspreken mogen in de stront zakken, ik heb niet met ze geknikkerd
Ergens wel, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ze je aanspreken?
Als klanten mij met U aanspreken voelt dat toch een beetje raar als 17-jarige terwijl hun 40 jaar zijn ofzo
Het maakt toch ook niet uit hoe oud je bent, het is gewoon een beleefdheidsvorm naar het personeel toe.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ze je aanspreken?
Als klanten mij met U aanspreken voelt dat toch een beetje raar als 17-jarige terwijl hun 40 jaar zijn ofzo
Wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ergens wel, ja.
Bijkomend geldt ook nog, dat ik een hekel heb aan 'u' en twee woorden, en prefereer letterlijk áltijd te tutoyeren. Ik houd me aan de geldende 'moraal' omtrent tu- en vousvoyeren, maar ik ben het er niet mee eens :p.
Klopt, ik snap ook dat ze beleefd willen zijn.. Maar komop, ik ben 17quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het maakt toch ook niet uit hoe oud je bent, het is gewoon een beleefdheidsvorm naar het personeel toe.
Deze man. Hij denkt het echtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ergens wel, ja.
Bijkomend geldt ook nog, dat ik een hekel heb aan 'u' en twee woorden, en prefereer letterlijk áltijd te tutoyeren. Ik houd me aan de geldende 'moraal' omtrent tu- en vousvoyeren, maar ik ben het er niet mee eens :p.
Ik zeg liever altijd 'jij' en 'je', maar weet ook wel dat veel mensen dat niet op prijs stellen, dus gebruik gewoon de 'u' en meneer x, mevrouw x vormen???quote:
Zomaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze man. Hij denkt het echt
Herr General.
Ik aan de nein nein nein scene uit Inglourious Basterdsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik moet nu opeens heel erg een een scene uit de film "Soldaat van Oranje" denken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik aan de nein nein nein scene uit Inglourius Basterds
Dit dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Kom op man, je bent geen dictator
Wel goed schoonmaken, he.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:20 schreef mujentas het volgende:
Meneer Bok, mag ik van u even naar de WC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |