Het is natuurlijk wel een vorm van geld sparen. Of ik er nu een zegeltje van koop of voor iedere euro die ik uitgeef 10 cent naar een spaarrekening overmaak. Grote verschil is dat de renten op die 49 euro bij AH hoger is dan bij de gemiddelde bankquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
Het mooie van die zegeltjes is dat er nog steeds mensen bestaan die serieus denken dat ze 52 euro gespaard hebben met dingen.
Laat ik het dan anders formuleren: er zijn mensen die denken dat je 52 euro verdient in plaats van drie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een vorm van geld sparen. Of ik er nu een zegeltje van koop of voor iedere euro die ik uitgeef 10 cent naar een spaarrekening overmaak. Grote verschil is dat de renten op die 49 euro bij AH hoger is dan bij de gemiddelde bank
Ah op die manier. Zij die mensen er echtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: er zijn mensen die denken dat je 52 euro verdient in plaats van drie.
Ik weet dat er mensen zijn die dom zijn, maar dit..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: er zijn mensen die denken dat je 52 euro verdient in plaats van drie.
Mwah. ze denken wss niet dat ze 52 euro hebben gespaard.. Ze denken helemaal niet..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet dat er mensen zijn die dom zijn, maar dit..
Wow, dat is inderdaad heul fanatiek. Bij ons lopen de koopzegels eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef mujentas het volgende:
Je hebt wel eens van die vaste klanten die dan 10 of 15 boekjes willen inleveren. Fanatieke spaarders
Terwijl als je er over nadenkt het best een goede manier is om te sparen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef mujentas het volgende:
Het zijn vaak de wat oudere klanten die zegeltjes sparen. Jongeren hebben er niet zoveel mee.
Tja drie euro per boekje is toch 10 blikjes energy drink. Gratis en voor niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terwijl als je er over nadenkt het best een goede manier is om te sparen.
Ja ik spaar ze ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef SLP_ het volgende:
Je hebt wel eens van die vaste klanten die dan 10 of 15 boekjes willen inleveren. Fanatieke spaarders
Waarom gaat het quoten bij jou altijd verkeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Ja ik spaar ze ookEn lever ze altijd voor de vakantie in, is toch lekker wanneer je 10 boekjes inleverd. Toch 30 euro rente
Alle apps zijn door Ahold IM uit de diverse stores gehaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Microfoon het volgende:
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar kan me nog herinneren dat er een plaza app voor android was. Ook weet ik nog dat het automatisch inloggen er uit moest na een tijdje. Ik kan deze app helemaal niet meer vinden, iemand enig idee wat hiermee is gebeurd?
Ik heb m nog, kan m je wel mailen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Microfoon het volgende:
Oh.. Zijn deze nog.. ergens.. stiekem?
of je geeft je kaart gewoon aan de goede persoon....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:04 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat een kansloze mensen. 'Ik kom niet aan mijn maximale korting' nou boehoe dan neem je toch genoegen met minder. Je mag blij zijn dat je nog medewerkerskorting krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |