abonnement Unibet Coolblue
pi_136125511
Lieve mensen! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen hierover en hoe ik dit kan oplossen. Alvast sorry voor mijn lange verhaal, maar ik kan het niet in het kort uitleggen.

Afgelopen weekend ben ik weer eens naar mijn ouders geweest. Ik woon vanwege mijn studie in een hele andere stad en verblijf daar meer dan bij mijn ouders. Mijn ouders wonen in een studentenstad en veel van mijn vriendinnen zijn daar blijven wonen. Ik heb daar dus heel wat vrienden en kennissen en heb een leuk weekend gehad!

Ook heb ik mijn beste vriend weer gezien na één maandje hem niet gezien te hebben. We kennen elkaar al vanaf de basisschool (we zijn inmiddels twintig jaar) en we hebben altijd al goed met elkaar op kunnen schieten. Hij weet alles van mij, ik weet - denk ik dan - alles van hem, maar we hebben vooral een bijzondere band. We hebben periodes dat we elkaar een poos niet zien vanwege drukte, maar over het algemeen hebben we altijd wel (telefonisch) contact.

Zaterdag spraken we ’s middags af en dat was als vanouds gezellig. Mijn relatie is onlangs verbroken en ik zit daar nog steeds wel mee. Mijn beste vriend weet mij altijd weer op te vrolijken met lieve en wijze woorden en ik weet dat ik hem kan vertrouwen. Tegen hem durf ik alles uit te spreken en 100% mezelf te zijn. Dat durf ik naast hem alleen maar bij mijn ouders en goede vriendinnen.

We hadden het dus heel leuk, en om maar to the point te komen: een vriendin van mij gaf een feest en daar gingen we samen heen. Ik vond het heel gezellig en omdat ik gewoon sociaal ben, heb ik veel gepraat en gedanst met meerdere personen. In het bijzonder heb ik één leuke jongen ontmoet en we hebben nummers uitgewisseld.

Na het feest bracht mijn beste vriend mij naar huis, maar ik vond zijn houding nogal vervelend. Hij wilde eerst niets kwijt, maar uiteindelijk liet hij weten dat hij het belachelijk vindt dat ik 'zo sletterig deed' op het feest (zo kwam dat dus over op hem). Ik vond het heel erg onredelijk van hem omdat ik juist niet zo snel op jongens inga - en dat weet hij - tenzij ik iemand echt interessant vind. Buiten dat feit om, neemt hij zelf ieder weekend een meisje mee naar huis om daar vervolgens seks mee te hebben (en ik heb ook nog eens maar één sekspartner gehad in mijn hele leven) en dan noemt hij mijn gedrag 'sletterig'.

Eigenlijk vond ik het dus hypocriet en ik was best boos. En dat word ik zelden. Nu ben ik het gewend dat hij altijd iets lulligs heeft te zeggen over de jongen als het aankomt op jongens en mijn zaken, maar nooit over mij. Ik had het niet achter hem gezocht.

Hij heeft daarna zijn excuses aangeboden en beweerde de hele tijd dat hij het absoluut niet zo bedoelde, maar ik was er toch wel door gekwetst. Ik begrijp niet zo goed wat er fout is aan het gewoon leuk hebben op een feest, ik begrijp zijn uitbarsting sowieso totaal niet. We hebben nog nooit ruzie gehad en ik weet zeker dat hij mij niet echt een slet vindt. Maar door deze (re)actie ben ik toch teleurgesteld in hem. Ik ben daarna naar huis gegaan en heb het gelaten voor wat het is, eigenlijk dacht ik: 'laten we deze stomme gebeurtenis maar snel vergeten en weer leuk tegen elkaar gaan doen'.

Nu belde hij mij vannacht (om half 4 's nachts) ineens dronken wakker met de boodschap dat er veel mooie vrouwen zijn, maar dat ik de mooiste ben - en dat herhaalde hij zo'n zes keer - met daarna de boodschap dat hij helemaal geen contact meer met mij wil, want 'hij wil mij gewoon vergeten'. Hij hing op, ik kreeg de kans niet eens om iets te zeggen want hij ratelde maar door en tot nu toe heb ik niets van hem gehoord.

En ik denk dat ik nu pas inzie wat er aan de hand is, maar ergens kan ik het niet geloven, omdat we altijd heel erg close zijn geweest en we elkaar de laatste tijd niet heel erg veel zagen. Ik wil echt niet dat onze vriendschap kapot gaat of dat we geen contact meer hebben, want ook al is het sinds dit weekend wat geëscaleerd, hij is echt iemand in mijn leven waar ik echt gek op ben en waar ik het heel erg goed mee kan vinden. Ik wil het heel graag oplossen tussen ons, maar ik weet echt niet hoe.

Ik ben nu al de hele nacht/ochtend wakker en zit hier best erg mee, vandaar dat ik even anoniem m'n verhaal doe! Ben benieuwd naar jullie reacties! :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:47:13 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136125545
Hij wilt meer dan alleen "vriendschap".
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:47:38 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136125548
Oh ja, en "studenten" :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136125559
Hij wil je, maar durfde het niet te zeggen. Hij wil je zo graag dat het hem kwetst als jullie samen zijn en jij niet van hem bent. Hij wil je zo graag dat hij je liever niet ziet dat elke keer die pijn. Daarom vindt hij je zo snel een slet, hij wil je te graag. Hij wil je. Oke? Dus als jij hem wil, ga naar hem toe en pak hem. Wil jij hem niet, laat dan weten dat je hem begrijpt en las een 'pauze' in.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:50:14 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136125581
Hij is gecrushed op planet Lievig. Geef het maar even tijd, wie weet draait hij nog bij en anders moet je helaas maar accepteren dat ergens in de tijd tussen de kleuterschool en nu zijn hormonen en emotionele toestand zich aan jou hebben gehecht en het beter voor hem is om geen vrienden meer te zijn met je.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_136125616
Tot die conclusie ben ik ook al gekomen, tenminste: ik vermoed het. Misschien zit hij niet goed in zijn vel en moet hij het afreageren (op mij). Ik kan het namelijk niet helemaal geloven als 't zo is, want we zijn altijd heel erg close geweest en heel eerlijk naar elkaar. Althans, dat is wat ik dacht! Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet. Hij is echt mijn allerbeste vriend en hij weet zo'n beetje alles van mij. Ik wil hem echt niet verliezen want ik vind hem echt een fantastisch leuk persoon, maar ik weet echt niet hoe we dit kunnen oplossen. Het is ook een beetje raar allemaal: ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
pi_136125633
Hij is verliefd op je. Simpel. Hoe je dit oplost? geen idee, als jij hem ziet als vriend en niet als partner moet je dat zeggen tegen hem. De vraag is hoe hij daar mee om kan gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136125647
Hij zit zo te lezrn al jaren bij jou in de friendzone en hoopte nu je relatie voorbij was op meer en was dus erg teleurgesteld toen hij jou zag met die andere jongen op dat feestje.

Hij heeft daarom ook alleen maar one night stands met random meisjes. Hij is verliefd op jou dus een relatie met iemand anders wil hij niet.

Hij wil nu proberen over je heen te komen en dat kan niet als jullie elkaar blijven zien.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136125658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
Dit is echt een van de meest domme uitspraken. Leef je eens in zeg. Moet je je voorstellen hoe kut die jongen zich voelt en hoe graag hij het wil vertellen maar het niet kan doen, omdat hij bang is dat jullie dan geen vrienden meer kunnen zijn...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:56:08 #10
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136125660
Wellicht had hij nu dat je vrijgezel was andere verwachtingen van die avond. Je weet nooit hoeveel gevoelens hij voor je heeft die hij nooit heeft laten merken. Dat hij je zag flirten met een andere jongen deed hem kennelijk beseffen dat je niet op die manier geinteresseerd in hem bent. Daar kan je verder ook niets aan doen, soms doet liefde pijn, zeker als het eenzijdig is en daar moet hij gewoon doorheen, en dan is het ook beter dat je afstand houd.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:04:27 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136125782
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
Tot die conclusie ben ik ook al gekomen, tenminste: ik vermoed het. Misschien zit hij niet goed in zijn vel en moet hij het afreageren (op mij). Ik kan het namelijk niet helemaal geloven als 't zo is, want we zijn altijd heel erg close geweest en heel eerlijk naar elkaar. Althans, dat is wat ik dacht! Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet. Hij is echt mijn allerbeste vriend en hij weet zo'n beetje alles van mij. Ik wil hem echt niet verliezen want ik vind hem echt een fantastisch leuk persoon, maar ik weet echt niet hoe we dit kunnen oplossen. Het is ook een beetje raar allemaal: ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
Niet zo heel vreemd dat hij niet tegen jou durfde zeggen dat hij verliefd op je is hoor. Het gaat dan wel over jou maar betrek het alsjeblieft niet op jezelf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:05:04 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136125793
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit is echt een van de meest domme uitspraken. Leef je eens in zeg. Moet je je voorstellen hoe kut die jongen zich voelt en hoe graag hij het wil vertellen maar het niet kan doen, omdat hij bang is dat jullie dan geen vrienden meer kunnen zijn...
Dit ja.

Verder lukt vrienden zijn niet als een van de twee een relatie wil.
pi_136125895
een hetero man en een hetero vrouw, die kunnen geen vrienden zijn.

Vanuit het perspectief van de vrouw wel, maar andersom niet.
Dit is al zo vaak gebleken.

Hij had na de breuk gehoopt dat ie jou mee naar huis kon nemen.
pi_136125939
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.

Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?

Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier gezegd worden? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.

Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:17:06 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136125992
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
pi_136126083
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:21:58 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136126090
Dat hij zegt dat hij jou wil vergeten, vind ik toch wel een duidelijk teken dat hij meer voor je voelt dan alleen vriendschap.

Je kunt het negeren en over een tijdje gewoon doen of je neus bloedt en hem vragen iets af te spreken.
Je kunt hem erop aanspreken, maar de vriendschap wordt er echt niet beter op als het 'out in the open' is dat de een verliefd is op de ander en dat niet wordt beantwoord.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:22:07 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136126093
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.
Ja inderdaad.
pi_136126098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
dit ja
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.
obvious friendzone
quote:
Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen.
denk dat dat niet te voorkomen is. hij wil uit de friendzone. dus of een relatie of niks.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:23:54 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136126130
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.

Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?
Dat is een beetje het kip - ei verhaal. Zit hij niet lekker in zijn vel omdat hij gek op je is en er niet meer mee om kan gaan of denkt hij gek op je te zijn omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Ik gok stiekem een beetje het eerste maar hoe het ook zij, geef hem wat ruimte.

quote:
Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.

Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
Afstand is ook daadwerkelijk niet meer bellen hé.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:25:13 #21
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136126154
quote:
Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
Ok je hebt dus echt niet een ontwikkeld sociaal vermogen. Als jij verliefd op een jongen bent die ook een hele goede vriend is. Kan jij dat 1 2 3 opzij zetten? Hoe zou jij je voelen als hij vrijgezel is geworden en aan het flirten is met een ander? Een btje empathie is geen slechte eigenschap hoor.

Verder is er niets wat jij kan doen behalve de gevraagde afstand bewaren. De vriendschap die jij voelt is kennelijk ook niet helemaal gelijk aan wat hij voelt. Dat jij wat jij voelt in stand wil houden ongeacht hoe hij zich voelt vind ik eerder onbegrijpelijk. Wellicht over een aantal jaar, als het wat bekoeld is kan je toenadering zoeken, maar ik zou er nu niet aan beginnen.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136126170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.

Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?

Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier gezegd worden? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.

Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
Als hij echt zo verliefd is en het duidelijk voor hem is dat jij dat nooit op hem zult zijn, dan is afstand de beste oplossing. Waarschijnlijk is hij al jaren verliefd en is het veel meer dan alleen dat gevoel voor hem.

Het doet pijn en het blijft pijn doen om de persoon waar je verliefd op bent/van houdt zo te zien. Het gaat niet weg. Ik kan je mn hele verhaal gaan vertellen maar geloof me, alleen tijd en afstand helpt en dat kan heel lang duren.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 09:37:01 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136126367
Moet je hier nou echt een topic voor openen om te achterhalen wat hier gaande is? Die gozer wil je, hard, en misschien zelf al wel jarenlang, maar toen had jij een relatie. Respect voor hem dat hij dat in die tijd voor zich heeft gehouden.

Nu ben je vrijgezel, en jij gaat naar hem toe met je issues daarover, dus hij wordt keihard gefriendzoned, maar hij doet 't toch, want dan ben je in ieder geval bij hem. Jij zit over je problemen te praten, waar niks mis mee is, en hij luistert, en geeft je advies, maar ondertussen hoort ie eigenlijk niet eens wat je zegt. Hij ziet je, hij ruikt je, misschien voelt hij je wel, en ik denk dat ie bijna uit elkaar klapt van verlangen, maar hij durft 't niet te zeggen omdat hij bang is voor het antwoord.

Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

En dan sta je daar, en dan ineens ben je weer into iemand anders. Ja, dat doet pijn. Heel veel pijn, vandaar zijn initiele reactie. Maar dan denkt hij na, en dan beseft hij dat hij over jou heen moet komen en dat kan niet door met je geconfronteerd te worden. Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.

Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136126486
Hij wil meer, maar groeit er vanzelf overheen. Als jullie daadwerkelijk zulke goede vrienden zijn moet je de frequentie van contact gewoon wat laten afnemen de komende tijd. Bel hem binnenkort op om af te spreken ofzo, desnoods praat je er even openlijk met elkaar over (zonder alcohol). En ga hem dan sowieso niet behandelen als het gewonde hertje. Jullie zijn nog jong, dat trekt wel weer bij.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136126529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
Moet je hier nou echt een topic voor openen om te achterhalen wat hier gaande is? Die gozer wil je, hard, en misschien zelf al wel jarenlang, maar toen had jij een relatie. Respect voor hem dat hij dat in die tijd voor zich heeft gehouden.

Nu ben je vrijgezel, en jij gaat naar hem toe met je issues daarover, dus hij wordt keihard gefriendzoned, maar hij doet 't toch, want dan ben je in ieder geval bij hem. Jij zit over je problemen te praten, waar niks mis mee is, en hij luistert, en geeft je advies, maar ondertussen hoort ie eigenlijk niet eens wat je zegt. Hij ziet je, hij ruikt je, misschien voelt hij je wel, en ik denk dat ie bijna uit elkaar klapt van verlangen, maar hij durft 't niet te zeggen omdat hij bang is voor het antwoord.

Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

En dan sta je daar, en dan ineens ben je weer into iemand anders. Ja, dat doet pijn. Heel veel pijn, vandaar zijn initiele reactie. Maar dan denkt hij na, en dan beseft hij dat hij over jou heen moet komen en dat kan niet door met je geconfronteerd te worden. Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.

Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
ik denk dat dit wel zo ongeveer de spijker op zn kop slaat..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136127000
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.

Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
Dit.
pi_136127012
Hoe lang blijven vrouwen fucking dom tot ze ooit een keer snappen dat mannen niet zomaar "vrienden" zijn met vrouwen.....

Hoe fucking veel jaar aan evolutie moet eroverheen gaan tot die 2 draadjes contact maken in die koppies van dames :`)
pi_136127033
Hij heeft inderdaad ruimte nodig en dat begrijp ik. Hij zoekt waarschijnlijk wel weer contact als hij het nodig vindt en daar wil ik best op wachten, maar stel dat hij helemaal geen contact meer zoekt? Stel dat het op deze manier 'eindigt' tussen ons? Ik denk dat ik dan altijd een vraagteken blijf houden bij deze situatie en dat het altijd heel vervelend blijft aanvoelen. Als hij helemaal niets laat horen binnen een paar maanden, dan zoek ik dus zelf wel contact met hem. Is dat een goed idee of niet? Ik zoek dan contact omdat ik dingen wil uitpraten, want deze situatie is voor ons allebei vervelend en ik wil best weten hoe hij alles heeft ervaren. En ik wil kijken hoe we het kunnen oplossen als dat mogelijk is.
pi_136127090
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:06 schreef Lievig het volgende:
Hij heeft inderdaad ruimte nodig en dat begrijp ik. Hij zoekt waarschijnlijk wel weer contact als hij het nodig vindt en daar wil ik best op wachten, maar stel dat hij helemaal geen contact meer zoekt? Stel dat het op deze manier 'eindigt' tussen ons? Ik denk dat ik dan altijd een vraagteken blijf houden bij deze situatie en dat het altijd heel vervelend blijft aanvoelen. Als hij helemaal niets laat horen binnen een paar maanden, dan zoek ik dus zelf wel contact met hem. Is dat een goed idee of niet? Ik zoek dan contact omdat ik dingen wil uitpraten, want deze situatie is voor ons allebei vervelend en ik wil best weten hoe hij alles heeft ervaren. En ik wil kijken hoe we het kunnen oplossen als dat mogelijk is.
Jij wil stiekem gewoon weer vrienden worden terwijl je weet dat hij gek op je is.... :`)
pi_136127100
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:06 schreef Lievig het volgende:
Hij heeft inderdaad ruimte nodig en dat begrijp ik. Hij zoekt waarschijnlijk wel weer contact als hij het nodig vindt en daar wil ik best op wachten, maar stel dat hij helemaal geen contact meer zoekt? Stel dat het op deze manier 'eindigt' tussen ons? Ik denk dat ik dan altijd een vraagteken blijf houden bij deze situatie en dat het altijd heel vervelend blijft aanvoelen. Als hij helemaal niets laat horen binnen een paar maanden, dan zoek ik dus zelf wel contact met hem. Is dat een goed idee of niet? Ik zoek dan contact omdat ik dingen wil uitpraten, want deze situatie is voor ons allebei vervelend en ik wil best weten hoe hij alles heeft ervaren. En ik wil kijken hoe we het kunnen oplossen als dat mogelijk is.
is dat een goed idee: nee
deze situatie is misschien voor allebei vervelend, maar als jij weer contact zoekt om het uit te praten maak je het alleen maar vervelender voor hem
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136127152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:25 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ok je hebt dus echt niet een ontwikkeld sociaal vermogen. Als jij verliefd op een jongen bent die ook een hele goede vriend is. Kan jij dat 1 2 3 opzij zetten? Hoe zou jij je voelen als hij vrijgezel is geworden en aan het flirten is met een ander? Een btje empathie is geen slechte eigenschap hoor.

Verder is er niets wat jij kan doen behalve de gevraagde afstand bewaren. De vriendschap die jij voelt is kennelijk ook niet helemaal gelijk aan wat hij voelt. Dat jij wat jij voelt in stand wil houden ongeacht hoe hij zich voelt vind ik eerder onbegrijpelijk. Wellicht over een aantal jaar, als het wat bekoeld is kan je toenadering zoeken, maar ik zou er nu niet aan beginnen.
Nee, helemaal niet. Ik begrijp best dat hij het niet meteen opzij kan zetten, maar ik kan zijn reactie en de manier waarop dit gaat niet helemaal waarderen. Het leek mij ook niets voor hem omdat hij de nuchterheid zelve is. Als ik verliefd op hem was geweest, dan had ik het hem heel eerlijk verteld.

Misschien heb je gelijk, ik ben nu ook een beetje in de war en weet ook niet wat goed is.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 10:12:45 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136127170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:06 schreef Lievig het volgende:
Hij heeft inderdaad ruimte nodig en dat begrijp ik. Hij zoekt waarschijnlijk wel weer contact als hij het nodig vindt en daar wil ik best op wachten, maar stel dat hij helemaal geen contact meer zoekt? Stel dat het op deze manier 'eindigt' tussen ons? Ik denk dat ik dan altijd een vraagteken blijf houden bij deze situatie en dat het altijd heel vervelend blijft aanvoelen. Als hij helemaal niets laat horen binnen een paar maanden, dan zoek ik dus zelf wel contact met hem. Is dat een goed idee of niet? Ik zoek dan contact omdat ik dingen wil uitpraten, want deze situatie is voor ons allebei vervelend en ik wil best weten hoe hij alles heeft ervaren. En ik wil kijken hoe we het kunnen oplossen als dat mogelijk is.
jij bent nogal een prinsesje he? HIJ verbreekt het contact omdat hij over je heen wil komen. Zo lang hij geen contact zoekt is hij niet over je heen. Ja, het kan zijn dat het contact voor altijd weg blijft. Shit happens.
Ja, dan blijf jij altijd een vraagteken houden ja. Jammer voor je, het is niet anders. Hij heeft ok een vraagteken wat hij altijd blijft houden. Hij kan niks afdwingen bij jou, maar jij ook niet bij hem. Het is een slecht idee om zelf contact te zoeken.

Hoe hij alles heeft ervaren heb ik je net verteld in mn vorige post. De oplossing daarvoor is heel eenvoudig, en daar hoeft niet naar gekeken te worden. Hij krijgt je, dan is t opgelost, of hij verbreekt het contact, dan is het uiteindelijk VOOR HEM opgelost.

Wat jij zegt is dat je hem niet wil, maar je wil vervolgens ook niet accepteren dat hij iets doet waar hij voor zichzelf, in de situatie dat hij je niet kan krijgen, uiteindelijk beter mee af is. Fijne vriendschap is dat dan vanuit jou gezien. :{ Het maakt niet uit hoe hij zich voelt, het enige wat boeit is dat jij niet met een vraagteken blijft zitten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136127230
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.
Precies, daar zijn broers en homo's voor (en eventueel exen) :P

Edit: En verder wat CoolGuy zegt ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136127240
Ik zou hem inderdaad maar gewoon lekker los laten, ts, dan kan hij hopelijk over zijn vermoedelijk jarenlang durende stiekeme verliefdheid heenkomen en verder gaan met zijn leven.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:20:14 #35
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_136127359
Gewoon met rust laten, en als hij geen contact meer zoekt vooral niet zelf contact op gaan zoeken.
pi_136127405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
Moet je hier nou echt een topic voor openen om te achterhalen wat hier gaande is? Die gozer wil je, hard, en misschien zelf al wel jarenlang, maar toen had jij een relatie. Respect voor hem dat hij dat in die tijd voor zich heeft gehouden.

Nu ben je vrijgezel, en jij gaat naar hem toe met je issues daarover, dus hij wordt keihard gefriendzoned, maar hij doet 't toch, want dan ben je in ieder geval bij hem. Jij zit over je problemen te praten, waar niks mis mee is, en hij luistert, en geeft je advies, maar ondertussen hoort ie eigenlijk niet eens wat je zegt. Hij ziet je, hij ruikt je, misschien voelt hij je wel, en ik denk dat ie bijna uit elkaar klapt van verlangen, maar hij durft 't niet te zeggen omdat hij bang is voor het antwoord.

Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

En dan sta je daar, en dan ineens ben je weer into iemand anders. Ja, dat doet pijn. Heel veel pijn, vandaar zijn initiele reactie. Maar dan denkt hij na, en dan beseft hij dat hij over jou heen moet komen en dat kan niet door met je geconfronteerd te worden. Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.

Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
Het is niet dat ik altijd met al mijn problemen bij hem kom, ik weet ook veel van hem. Hij gaf gewoon altijd de juiste adviezen en de liefste/fijnste steun, door hem werd ik altijd weer vrolijk.

Zoals ik al zei begrijp ik hem nu wel een beetje, maar ik begrijp alsnog niet waarom hij niet eerder duidelijk is geweest naar mij toe. En waarom moest het op deze vervelende manier gaan? Ik dacht dat we elkaar alles konden vertellen, ook de moeilijke dingen. Ik neem hem niets kwalijk hoor, maar ik dacht gewoon dat we een goede vriendschap hadden en ik hem echt 100% kende.

Hij weet zelf ook wel dat ik 'gewoon' interesse in iemand heb, maar dat het alsnog niet erg veel hoeft te betekenen. Ik vind zijn reactie dus wel overdreven, maar ik begrijp inmiddels ook wel dat het zo is overgekomen bij hem.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:25:09 #37
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136127477
Ik vind dat je wel contact met hem moet zoeken, om er over te praten. Helemaal niks meer van jezelf laten horen is voor die jongen ook niet leuk. Waarschijnlijk is een goed gesprek wat jullie nodig helpen, wij kunnen tussen jullie namelijk niks veranderen.

En verder ben jij niet in een positie om iets te waarderen of niet. Je komt nogal blasé over zo. Hij heeft het waarschijnlijk heel moeilijk en ik ga niet herhalen wat meerdere mensen boven mij al hebben gezegd. Luister goed naar hun. Behalve dat geen contact zoeken stuk, daar ben ik het (nogmaals) niet mee eens.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136127496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Jij wil stiekem gewoon weer vrienden worden terwijl je weet dat hij gek op je is.... :`)
Klopt. Ik vind het heel erg klote als dit het einde van onze vriendschap is.
pi_136127530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Lievig het volgende:

[..]

Klopt. Ik vind het heel erg klote als dit het einde van onze vriendschap is.
Goh wat vervelend voor JOU zeg... |:(

Dan moet hij maar vrienden worden met een meisje waar hij verliefd op is, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij je klote zou voelen....dat mag niet gebeuren.
pi_136127553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Lievig het volgende:

[..]

Klopt. Ik vind het heel erg klote als dit het einde van onze vriendschap is.
Ik denk dat dit voor jullie beiden erg klote is geweest, maar dit is iets dat je had kunnen weten.

De tip om het bij broers en homo's te houden, gaf ik je dan ook niet voor niets :P
pi_136127555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Lievig het volgende:

[..]

Klopt. Ik vind het heel erg klote als dit het einde van onze vriendschap is.
Wat zielig voor jou.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:28:26 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136127557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Lievig het volgende:

[..]

Klopt. Ik vind het heel erg klote als dit het einde van onze vriendschap is.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar als dit echt een liefdesbekentenis van hem was, is er eigenlijk geen weg terug.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136127567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat jij zegt is dat je hem niet wil, maar je wil vervolgens ook niet accepteren dat hij iets doet waar hij voor zichzelf, in de situatie dat hij je niet kan krijgen, uiteindelijk beter mee af is. Fijne vriendschap is dat dan vanuit jou gezien. :{ Het maakt niet uit hoe hij zich voelt, het enige wat boeit is dat jij niet met een vraagteken blijft zitten.
Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
pi_136127573
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, daar zijn broers en homo's voor (en eventueel exen) :P

Edit: En verder wat CoolGuy zegt ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben alleen bevriend met meisjes waar ik niet op val. Heb echt geen zin in dit gedoe.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136127579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
En hij niet. Suck it up, en ga verder met je leven ^O^
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:29:54 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136127590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
Een beetje begrip dat je dat niet altijd zo fraai kunt sturen, mag ook wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136127598
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
dat zie je dus duidelijk fout. en het is gewoon egoïstisch hoe je je hier opstelt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136127610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
Zulke dingen praat je niet uit. En je komt er altijd op een kutmanier achter.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136127624
wat is de les voor vrouwen? :7
pi_136127633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
Ik zou zeggen, bel hem op (of app of whatever) en zeg hem dit! Geeft hij geen reactie, dan ben je al te laat.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:31:55 #51
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136127644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef richolio het volgende:
En verder ben jij niet in een positie om iets te waarderen of niet.
Je komt zo ongelofelijk blasé over. Je bent wel echt een prinsesje hè, of niet? Wie weet hoe jij had gereageerd? Doe even normaal en verplaats je in hem. En ja, ga met hem praten.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136127666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een beetje begrip dat je dat niet altijd zo fraai kunt sturen, mag ook wel.
Ik dring mezelf ook niet op, maar ik vind het niet fair hoe hij zich heeft opgesteld tegenover mij. Mij eerst uitmaken voor slet en mij daarna nog eens wakker bellen met de mededeling dat hij absoluut geen contact meer wil. Nee, erg aardig na al onze jaren van vriendschap.
pi_136127708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik dring mezelf ook niet op, maar ik vind het niet fair hoe hij zich heeft opgesteld tegenover mij. Mij eerst uitmaken voor slet en mij daarna nog eens wakker bellen met de mededeling dat hij absoluut geen contact meer wil. Nee, erg aardig na al onze jaren van vriendschap.
Kun je je dan helemaal niet inleven in zijn situatie :?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_136127725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
wat is de les voor vrouwen? :7
Er zijn nog teveel seksegenoten die verschrikkelijk naief én egoïstisch zijn?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136127745
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Er zijn nog teveel seksegenoten die verschrikkelijk naief én egoïstisch zijn?
En het voor zichzelf ontkennen tot het compleet uit de hand loopt en dan maar snel in de slachtoffer rol kruipen... Terwijl ze met een beetje logisch nadenken ook allang hadden kunnen aanvoelen hoe de vork in de steel zat...oh wacht...TS
pi_136127749
Het empathisch vermogen van TS _O-

Het gaat echt alleen maar over hoe vervelend het is voor jou. Bovendien had je het waarschijnlijk al jaren kunnen zien aankomen als je niet zo naïef was. Maar zo goed was de vriendschap dus blijkbaar toch niet.
pi_136127759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat zie je dus duidelijk fout. en het is gewoon egoïstisch hoe je je hier opstelt
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:31 schreef richolio het volgende:

[..]

[..]

Je komt zo ongelofelijk blasé over. Je bent wel echt een prinsesje hè, of niet? Wie weet hoe jij had gereageerd? Doe even normaal en verplaats je in hem. En ja, ga met hem praten.
Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
pi_136127784
ik-ik-ik-topic :')

Laat het gewoon los want je gaat nooit te horen krijgen wat je wil horen..
pi_136127807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef Lievig het volgende:

[..]

[..]

Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Kun je je dan helemaal niet inleven in zijn situatie :?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_136127809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik dring mezelf ook niet op, maar ik vind het niet fair hoe hij zich heeft opgesteld tegenover mij. Mij eerst uitmaken voor slet en mij daarna nog eens wakker bellen met de mededeling dat hij absoluut geen contact meer wil. Nee, erg aardig na al onze jaren van vriendschap.
Als je echt zijn vriend zou zijn dan zou je jezelf proberen in te leven in wat voor kutsituatie hij zich JARENlang heeft bevonden en zijn moeilijke besluit dat het beter is voor hem geen contact meer te hebben te respecteren.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136127810
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef Lievig het volgende:

[..]

[..]

Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
Dus...wat is jouw plan van aanpak nu?
pi_136127860
Als TS en de vriend elkaar al zolang kennen, en opeens komt dit uit het niets, kan ik me voorstellen dat het inderdaad érg vervelend is voor de TS. Dat wil niet zeggen dat ze zich niet in kan leven, of dat ze egoïstisch is, maar dat ze graag haar best wil doen om de vriend een vriend te houden.

Dat kan waarschijnlijk niet, en dat doet pijn. Na jarenlange vriendschap iemand op zo'n abrupte manier verliezen is voor veel mensen gewoon écht heel vervelend, en daar mag je ook best verdrietig en gekwetst om zijn.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:41:11 #63
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136127880
Een ding mag gezegd worden, mannen die heimelijk verliefd zijn op hun beste vriendin zijn ook niet eerlijk, en zijn dat ook niet naar zichzelf. Ze zijn vaak blind voor andere vrouwen die wel in ze geinteresseerd zijn. Dat vrouwen niet doorhebben wanneer iemand eigenlijk verliefd is kan rot zijn, maar een man is daarentegen weer enorm in staat om continu hoop te vinden waar er geen sprake van hoop is. Continu zoekend naar die ene kleine aanwijzing dat het toch zou kunnen gebeuren, en dat ze je toch wel op zo'n manier leuk vind. Ook niet erg handig. Bovendien, zonde van je jonge jaren, en zonde van de lol die je met andere vrouwen zou kunnen hebben waar je op dat moment blind voor bent.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136127895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het empathisch vermogen van TS _O-

Het gaat echt alleen maar over hoe vervelend het is voor jou. Bovendien had je het waarschijnlijk al jaren kunnen zien aankomen als je niet zo naïef was. Maar zo goed was de vriendschap dus blijkbaar toch niet.
Ik kan me heel goed inleven, maar daarom kan ik het nog wel een klote situatie vinden. Ik zie niet in waarom ik hier niet verdrietig om mag/kan zijn of waarom ik alles maar moet begrijpen van hem. Ik dacht dat onze vriendschap goed was, en dus had hij dit ook kunnen vertellen, al was het moeilijk.

Dat klopt, maar het topic is ook vanuit mij getypt. Ik kan moeilijk over zijn gevoelens typen als ik niet weet hoe hij zich nu voelt. Ik ben niet naïef, hij heeft nooit laten zien dat hij mij leuk vindt op die manier. Hij is altijd wel wat negatief geweest als het op andere jongens aankwam, maar daar zocht ik niet veel achter, omdat hij altijd scharrelde met vrouwen.
pi_136127940
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef Lievig het volgende:

[..]

[..]

Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
Dan staat jouw ervaring heel ver van de werkelijke wereld. Je blijft maar doorgaan over het slet genoemd worden. Natuurlijk is dat kut. Maar hoe kut denk je dat het voor die vriend is om jarenlang verliefd te zijn op een meisje dat jouw liefde niet beantwoord?

En als je nou nog niet snapt waarom hij je (overdreven misschien) sletterig noemde, lees dan het volgende stukje wat Coolguy eerder schreef nog eens door. En daarna nog eens, en nog eens. Net zolang totdat je doorhebt hoe egoïstisch je je gedraagt:

Quote van Coolguy:
Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

Duidelijk?
pi_136127967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef Lievig het volgende:

[..]


[..]

Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
Heb je nou echt niet door dat je alleen maar over jezelf praat? Hoe vervelend het voor jou is dat hij verliefd op je is, hoe vervelend het voor jou is dat het hem pijn deed dat je met die andere jongen stond te flirten. Hoe vervelend het voor jou is dat hij na jaren zó gefrustreerd raakte dat hij uit zn sloof schoot. Hoe vervelend het voor jou is dat hij nu beseft dat hij nooit een kans bij je gaat maken. Hoe vervelend het voor jou is dat hij het moeilijke besluit heeft genomen dat hij beter afstand van je kan nemen..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136127982
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus...wat is jouw plan van aanpak nu?
Ik ga geen contact zoeken omdat hij heeft gezegd dat hij geen contact meer wil, dus dan is dit waarschijnlijk het einde van onze vriendschap. Of hij moet nog contact gaan zoeken om het eens goed uit te leggen en alles uit te praten, maar dat ligt aan hem.
pi_136128002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:43 schreef Phyxcius het volgende:
Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.
Dit is ook zo verschrikkelijk, alsof je een klap in je ballen krijgt... ik heb respect voor die jongen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136128040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:43 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Quote van Coolguy:
Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

Duidelijk?
Precies, dit geeft aan dat je iemand die je nog maar net een uur kent, blijkbaar belangrijker vindt dan iemand die al jarenlang bevriend met je is, zeg maar :P
pi_136128049
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed inleven, maar daarom kan ik het nog wel een klote situatie vinden. Ik zie niet in waarom ik hier niet verdrietig om mag/kan zijn of waarom ik alles maar moet begrijpen van hem. Ik dacht dat onze vriendschap goed was, en dus had hij dit ook kunnen vertellen, al was het moeilijk.

Dat klopt, maar het topic is ook vanuit mij getypt. Ik kan moeilijk over zijn gevoelens typen als ik niet weet hoe hij zich nu voelt. Ik ben niet naïef, hij heeft nooit laten zien dat hij mij leuk vindt op die manier. Hij is altijd wel wat negatief geweest als het op andere jongens aankwam, maar daar zocht ik niet veel achter, omdat hij altijd scharrelde met vrouwen.
Natuurlijk mag je verdrietig zijn. Zoiets kan hard aankomen. Maar je vraagt wat je nu het beste kan doen en dat is hem loslaten en tijd gunnen. Dat schijn je niet te willen omdat het voor jou zo pijnlijk en vervelend is en dat is gewoon egoïstisch en toont weinig emphatisch vermogen van jouw kant.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136128068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, dit geeft aan dat je iemand die je nog maar net een uur kent, blijkbaar belangrijker vindt dan iemand die al jarenlang bevriend met je is, zeg maar :P
Nah, geeft meer aan dat je diegene niks vindt op die manier
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136128072
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit is ook zo verschrikkelijk, alsof je een klap in je ballen krijgt... ik heb respect voor die jongen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, dit geeft aan dat je iemand die je nog maar net een uur kent, blijkbaar belangrijker vindt dan iemand die al jarenlang bevriend met je is, zeg maar :P
en ja, als man zijnde wil je op zo'n moment wel eens strontbezopen worden en dan worden wat emoties eruit gegooid.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136128087
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nah, geeft meer aan dat je diegene niks vindt op die manier
Ik vertelde het alleen maar zoals die jongen het wsl opgevat heeft :P
pi_136128096
Jeetje TS grow up.
Je mag best verdrietig zijn omdat het zo gelopen is maar ik heb hier niks "onaardigs" van zijn kant gelezen.

Hij heeft je een slet genoemd, nou en
Als mijn beste vriend me een slet zou noemen en ik wist dat het kwam door een gebroken hart dan zou ik ook verdrietig zijn. Maar dan vanwege zijn pijn en niet de mijne.

Gezien de context snap ik niet dat je zo beledigd ben. Maar eigenlijk ook weer wel want dit is een typische reactie van een 20-jarige meid. Volwassenheid is nog ver te zoeken
pi_136128208
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je verdrietig zijn. Zoiets kan hard aankomen. Maar je vraagt wat je nu het beste kan doen en dat is hem loslaten en tijd gunnen. Dat schijn je niet te willen omdat het voor jou zo pijnlijk en vervelend is en dat is gewoon egoïstisch en toont weinig emphatisch vermogen van jouw kant.
Ik gun hem tijd en ik laat hem los, maar dat neemt niet weg dat ik het liever uitgepraat zie op een normale manier. Ik vind iemand bezopen opbellen niet echt een goede afsluiting, maar als dit zijn manier van loslaten is, dan is dat zo. Ik vraag me dan wel af hoe goed en puur onze vriendschap nou echt was, maar dat blijft dan maar een vraag.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:54:38 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136128213
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136128307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik gun hem tijd en ik laat hem los, maar dat neemt niet weg dat ik het liever uitgepraat zie op een normale manier. Ik vind iemand bezopen opbellen niet echt een goede afsluiting, maar als dit zijn manier van loslaten is, dan is dat zo. Ik vraag me dan wel af hoe goed en puur onze vriendschap nou echt was, maar dat blijft dan maar een vraag.
Het ik-ik-ik verhaal blijft maar doorgaan.. ;(
pi_136128340
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Re het volgende:
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
Ik vind dat wel meevallen, zij heeft geen flauw idee wat er in de jongen in kwestie omgaat en -dat- is dus wat we hier proberen uit te leggen. :)
pi_136128348
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Re het volgende:
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
Hij liep niet eens achter mij aan. Als dat nou het geval was, had ik het wel door gehad en was het anders gelopen. Zo'n type is hij ook absoluut niet. Ik vind zijn reactie dus nogal plotseling en onverwacht.
pi_136128375
Bel hem gewoon op. Hij was dronken
Worry is a misuse of imagination
pi_136128381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Lievig het volgende:

[..]

Hij liep niet eens achter mij aan. Als dat nou het geval was, had ik het wel door gehad en was het anders gelopen. Zo'n type is hij ook absoluut niet. Ik vind zijn reactie dus nogal plotseling en onverwacht.
Oftewel je had het gewoon niet door, anders had dit niet als een verrassing voor jou gekomen ;)
pi_136128392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, zij heeft geen flauw idee wat er in de jongen in kwestie omgaat en -dat- is dus wat we hier proberen uit te leggen. :)
En volgens mij is dat onderhand wel duidelijk. Klassiek gevalletje friendzone. Mannen zijn zwak, vrouwen zijn blind.

TS, zijn reactie is heel normaal en jij kan er verder ook weinig aan doen. Je hebt een onweerstaanbare invloed op die jongen, en hij weet dat hij geen kans maakt, maar kan er verder ook geen kaas van maken.

Het enige wat je kunt doen is afstand houden en over tien jaar inzien dat hij toch de ware was.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_136128396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Probability het volgende:
Bel hem gewoon op. Hij was dronken
Dat kan...maar kan ook zijn dat hij zichzelf moed had ingedronken (zwak argument, maar wou het toch even gezegd hebben)
pi_136128400
En er zitten hier wel veel waarzeggers in het topic zeg, jeetje
Worry is a misuse of imagination
pi_136128407
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef Probability het volgende:
En er zitten hier wel veel waarzeggers in het topic zeg, jeetje
Klopt en fok is er groot mee geworden :P
pi_136128414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan...maar kan ook zijn dat hij zichzelf moed had ingedronken (zwak argument, maar wou het toch even gezegd hebben)
Ja dan kun je toch nuchter om de bevestiging vragen?
Worry is a misuse of imagination
pi_136128437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:58 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het ik-ik-ik verhaal blijft maar doorgaan.. ;(
Wat wil je eigenlijk precies zien in mijn reacties? Zoiets volgens mij:

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beter! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heel terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd. Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.
pi_136128438
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dan kun je toch nuchter om de bevestiging vragen?
Vandaar ook dat ik voorstelde dat zij hem even op ging bellen :P
pi_136128460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk precies zien in mijn reacties? Zoiets volgens mij:

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beter! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heel terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd. Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.
Btw, zie jij eventueel wat in hem?? Iets??
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:08:14 #90
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136128547
TS de pijn die jij nu hebt over dat de vriendschap zo eindigt is helemaal niks in vergelijking met de pijn die hij nu heeft. Accepteer dat hij geen contact meer wil en ga verder met je leven, al is het maar om hem niet nóg meer pijn te doen.
Misschien dat jullie elkaar over een paar jaar weer eens tegenkomen, en dan zie je dan wel weer verder.
pi_136128669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk precies zien in mijn reacties? Zoiets volgens mij:

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was helaas alleen niet echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beteris eigenlijk geen stijl! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heelniet terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd.Ik kan het me echter wel voorstellen als ik me zijn situatie inbeeld Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.Graag zou ik er nog met hem over praten om het voor beiden op een goede manier af te sluiten. Als hij dat echter niet ziet zitten heb ik daar begrip voor en gaan we beiden onze eigen weg.
Zoiets zou ik passend vinden.
pi_136128681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Btw, zie jij eventueel wat in hem?? Iets??
Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
pi_136128834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
Tsja, gezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch gevoelens voor je heeft, zijn andere alternatieven niet echt een uitkomst...dan houdt het een beetje op vrees ik.

...maar hem nog 1 laatste keer opbellen kan (voor jou althans) geen kwaad toch? :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:50 #94
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136128932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, gezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch gevoelens voor je heeft, zijn andere alternatieven niet echt een uitkomst...dan houdt het een beetje op vrees ik.

...maar hem nog 1 laatste keer opbellen kan (voor jou althans) geen kwaad toch? :)
Die jongen moest zichzelf lam zuipen om alles uit de doeken te doen en het contact te verbreken, dan ga je toch niet gelijk daarna opbellen... (hoe graag ts dat misschien ook wil).
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:11 #95
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136128984
Al geneukt, TS?
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:44 #96
421348 Keukenvrouw
Perfecte schoondochter
pi_136129006
Neem het voorhoede in handen en pak je telefoon en bel diegene op.
Wat heb je te verliezen je hebt al ruzie en dat kan het alleen maar beter maken en zo kan je laten zien dat je om diegene geeft, gewoon doen;)
Ik ben Saskia en ben getrouwd met peter en hebben 2 prachtige kinderen.
pi_136129048
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die jongen moest zichzelf lam zuipen om alles uit de doeken te doen en het contact te verbreken, dan ga je toch niet gelijk daarna opbellen... (hoe graag ts dat misschien ook wil).
Of juist wel :P
Of misschien 1 dagje wachten tot zijn kater weer weg is :P
pi_136129073
Desnoods stuur je hem een berichtje dat jij er graag over wilt praten en dat als hij dat ook wil hij je even kan bellen. Dan geef je hem weer een stukje regie in handen, dat vindt ie vast fijn na zo'n dronken uitbarsting.
pi_136129124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
Desnoods stuur je hem een berichtje dat jij er graag over wilt praten en dat als hij dat ook wil hij je even kan bellen. Dan geef je hem weer een stukje regie in handen, dat vindt ie vast fijn na zo'n dronken uitbarsting.
Ja, kan ook nog, maar ik wil mezelf absoluut niet opdringen ofzo. Maar dit klinkt wel normaal.
pi_136129125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hoe lang blijven vrouwen fucking dom tot ze ooit een keer snappen dat mannen niet zomaar "vrienden" zijn met vrouwen.....

Hoe fucking veel jaar aan evolutie moet eroverheen gaan tot die 2 draadjes contact maken in die koppies van dames :`)
Inderdaad, dan krijg je dit soort emotioneel gezeik.

Snap overigens niet dat je verliefd kunt worden op iemand die je van kleins af aan kent, maar goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:06 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136129134
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
Nee exact. Hij jou wel. Maar aangezien dat van 2 kanten moet komen gaat 't dus nooit gebeuren. Dan kan die jongen 2 dingen doen:

1. hij kan geen contact meer met jou hebben, wat hij liever ook niet doet maar waarvan hij wel weet dat dat het beste is voor HEM om te doen.
2. Hij kan wel contact hebben met jou. Dat wil jij graag, want jij wil je 'vriend' niet kwijt, maar dan heeft hij daar (veel) pijn van.

Hij kiest voor 1, en jij zit te janken als een prinsesje dat jij 2 wil. Leuk dat jij 2 wil, met andere woorden, het interesseert je geen moer hoe hij zich voelt, het enige waar jij het over hebt is dat JIJ dat niet wil en dat JIJ vind dat hij wel eens even op een andere manier het eea kenbaar had mogen maken. Geen enkel moment laat je zien enig empathisch vermogen te hebben en als je dat wel hebt, dan gebruik je het duidelijk niet, want wat JIJ vind en wil is veel belangrijker.

En dan durf jij te zeggen dat jullie vriendschap meer was dan dat, tenminste, dat dacht jij? Dat is een sneer naar hem toe omdat hij het niet heeft aangepakt hoe jij het had gewild. Maar omgedraaid was dievrienschap vanuit jou ook niet zoveel waard, want hij was een vriend...zolang het ging op jouw manier.

Kom op zeg :') 2 mensen kunnen geen vrienden zijn als er 1 is die meer voelt. Dan is er geen sprake van gelijkwaardige vriendschap, want 1 persoon zit er niet in vanwege vriendschap. Jij wil de zogenaamde vriendschap behouden, terwijl dat niet mogelijk is.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:22 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136129144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef Lievig het volgende:

[..]

[..]

Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
Hij was godverdomme dronken!
The love you take is equal to the love you make.
pi_136129194
Wat een prachtig topic dit :')
pi_136129236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Inderdaad, dan krijg je dit soort emotioneel gezeik.

Snap overigens niet dat je verliefd kunt worden op iemand die je van kleins af aan kent, maar goed.
Waarom?
pi_136129281
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een prachtig topic dit :')
TS ging van serieus naar dom. Goede wending en een paar lachjes hier en daar. 7/10
pi_136129310
Ik heb écht medelijden met de vriend van TS.
Ikzelf zo ongeveer 9 maanden rondgelopen met een BFF ( :') ) waarna ik het uiteindelijk vertelde. Deze beantwoordde de liefde niet en toen besloot ik maar om er mee te kappen. Vertelde ze het me dat ze het egoïstisch vond dat ik niet meer met haar wilde praten over alle struggles die ze met andere jongens had :') Dit verhaal deed me er een beetje aan denken
pi_136129346
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:36 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb écht medelijden met de vriend van TS.
Ikzelf zo ongeveer 9 maanden rondgelopen met een BFF ( :') ) waarna ik het uiteindelijk vertelde. Deze beantwoordde de liefde niet en toen besloot ik maar om er mee te kappen. Vertelde ze het me dat ze het egoïstisch vond dat ik niet meer met haar wilde praten over alle struggles die ze met andere jongens had :') Dit verhaal deed me er een beetje aan denken
Vooral een vriendschap aangaan met een vrouw dan, emo. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:38:30 #108
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136129353
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hoe lang blijven vrouwen fucking dom tot ze ooit een keer snappen dat mannen niet zomaar "vrienden" zijn met vrouwen.....

Hoe fucking veel jaar aan evolutie moet eroverheen gaan tot die 2 draadjes contact maken in die koppies van dames :`)
Alhoewel het zeker vaker voorkomt heb ik ook vriendinnen die ik als een soort van zus-persoon zie en waarbij er geen sexuele spanning is. Verder kan je ook vriendinnen hebben waarbij er een plagerige spanning is (al is dat dan ook vaak van 2 kanten). Het hoeft allemaal niet zo zwart-wit. En vrouwen kunnen daarin ook ge-friend-zoned worden terwijl ze eigenlijk liefde voelen, al nemen zij vaak zelf al eerder afstand als er geen gewenste reactie uit voort komt.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136129391
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vooral een vriendschap aangaan met een vrouw dan, emo. :')
Hmm, tsja. Leek toen wel een goed idee, haha. Later begonnen we een FWB relatie nadat ik me als een klootzak ging gedragen tegen haar. Vrouwen zijn rare wezens :')

Oh en emo? Alles behalve :')
pi_136129442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee exact. Hij jou wel. Maar aangezien dat van 2 kanten moet komen gaat 't dus nooit gebeuren. Dan kan die jongen 2 dingen doen:

1. hij kan geen contact meer met jou hebben, wat hij liever ook niet doet maar waarvan hij wel weet dat dat het beste is voor HEM om te doen.
2. Hij kan wel contact hebben met jou. Dat wil jij graag, want jij wil je 'vriend' niet kwijt, maar dan heeft hij daar (veel) pijn van.

Hij kiest voor 1, en jij zit te janken als een prinsesje dat jij 2 wil. Leuk dat jij 2 wil, met andere woorden, het interesseert je geen moer hoe hij zich voelt, het enige waar jij het over hebt is dat JIJ dat niet wil en dat JIJ vind dat hij wel eens even op een andere manier het eea kenbaar had mogen maken. Geen enkel moment laat je zien enig empathisch vermogen te hebben en als je dat wel hebt, dan gebruik je het duidelijk niet, want wat JIJ vind en wil is veel belangrijker.

En dan durf jij te zeggen dat jullie vriendschap meer was dan dat, tenminste, dat dacht jij? Dat is een sneer naar hem toe omdat hij het niet heeft aangepakt hoe jij het had gewild. Maar omgedraaid was dievrienschap vanuit jou ook niet zoveel waard, want hij was een vriend...zolang het ging op jouw manier.

Kom op zeg :') 2 mensen kunnen geen vrienden zijn als er 1 is die meer voelt. Dan is er geen sprake van gelijkwaardige vriendschap, want 1 persoon zit er niet in vanwege vriendschap. Jij wil de zogenaamde vriendschap behouden, terwijl dat niet mogelijk is.
:N
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 11:43:26 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136129490
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:41 schreef Lievig het volgende:

[..]

:N
:') Waarheid is vervelend om te horen he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136129507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:38 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Alhoewel het zeker vaker voorkomt heb ik ook vriendinnen die ik als een soort van zus-persoon zie en waarbij er geen sexuele spanning is. Verder kan je ook vriendinnen hebben waarbij er een plagerige spanning is (al is dat dan ook vaak van 2 kanten). Het hoeft allemaal niet zo zwart-wit. En vrouwen kunnen daarin ook ge-friend-zoned worden terwijl ze eigenlijk liefde voelen, al nemen zij vaak zelf al eerder afstand als er geen gewenste reactie uit voort komt.
En hoe vaak ga je daar mee om?
pi_136129580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:') Waarheid is vervelend om te horen he.
Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:46:36 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136129582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:41 schreef Lievig het volgende:

[..]

:N
Reageer eens inhoudelijk. CoolGuy heeft namelijk een paar heel goede punten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136129602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
Het is spijtig om te zien dat je nog steeds voornamelijk op je eigen kant hamert. Ik zeg niet dat je het niet kut mag vinden en ik zeg ook niet dat ik zijn reactie goedkeur, maar begrip is iets heel anders dan goedkeuring.
pi_136129606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
Het is niet jouw schuld, maar je moet nou niet doen alsof hij al die tijd niet te vertrouwen was. Je moet je inleven, dat je dat niet doet is wel jouw schuld.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136129611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
De vrouw telt weer niet mee zie ik? ;(
pi_136129619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
Die hebben allemaal in hetzelfde schuitje gezeten natuurlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 11:47:43 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136129620
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
Dat zeg ik, de waarheid is vervelend om te horen :')

Dat hij verliefd op je is, daar kun jij niks aan doen, daar heb je helemaal gelijk in. Maar je redenering daarna is gericht op ik ik ik, en als hij nu in principe hetzelfde doet, namelijk ik ik ik, omdat hij voor zichzelf kiest, dan snap jij dat niet. Je hebt 't daar inhoudelijk ook helemaal niet over. Je praat alleen maar over dat je dat niet wil en de manier waarop hij het heeft aangepakt, maar empathie is er niet bij.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136129678
Ach, dat dit een topic is van 'ik wil lezen wat ik wil lezen en anders is iedereen tegen me' spatte er bij de OP al vanaf, dan moeten we natuurlijk ook niet verbaasd zijn dat TS zo reageert op eerlijke posts.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136129732
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon spijtig om te zien hoe alle mannetjes hier doen alsof het mijn schuld is en dat ik maar hele erge medelijden moet hebben.
*Vrouw meldt.

Ik heb in exact een zelfde situatie gezeten als jij. Ik snap jouw emoties heel goed (misschien meer dan je zelf al doet trouwens) en ik weet dat het pijn doet zo.

Maar CoolGuy heeft gelijk; als jij vindt dat je geen relatie met hem kan hebben, dan houdt het (voor nu) hier op. Hij moet de tijd krijgen om zich over jou heen te zetten en verder te gaan met zijn leven. Of jij dan over een X aantal maanden contact moet zoeken? Dat denk ik niet. Laat hem dan ook los, want als je om hem geeft en hij heeft dat nodig, dan moet je soms ook dingen doen waar je niet direct achter staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:53:39 #122
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136129775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En hoe vaak ga je daar mee om?
Regelmatig zoals met mijn mannelijke vrienden. Maar als je een relatie hebt ben je daar als man ook minder mee bezig.. Het ligt er ook aan hoe open je voor een dergelijke vriendschap staat. Er zijn mannen die nog nooit een dergelijke vriendschap hebben gehad, een andere kijk op vrouwen hebben, en het zich niet voor kunnen stellen. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die gevoelens bij je los maakt, maar dat je vrienden met een vrouw bent wil niet per definitie zeggen dat je op zoek bent naar seks, soms vind je ook mensen met interesses en/of ideeen die je deelt die niet iedereen deelt, dat is opzich al een voedingsbodem voor vriendschap.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136129781
Jealousy is a bitch.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_136129832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

*Vrouw meldt.

Ik heb in exact een zelfde situatie gezeten als jij. Ik snap jouw emoties heel goed (misschien meer dan je zelf al doet trouwens) en ik weet dat het pijn doet zo.

Maar CoolGuy heeft gelijk; als jij vindt dat je geen relatie met hem kan hebben, dan houdt het (voor nu) hier op. Hij moet de tijd krijgen om zich over jou heen te zetten en verder te gaan met zijn leven. Of jij dan over een X aantal maanden contact moet zoeken? Dat denk ik niet. Laat hem dan ook los, want als je om hem geeft en hij heeft dat nodig, dan moet je soms ook dingen doen waar je niet direct achter staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent uiteindelijk wel verliefd op hem geworden, ja? *insert dat ene plaatje waarbij alle mannen juichen omdat een man het gelukt is om uit de friendzone te raken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136129834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk. CoolGuy heeft namelijk een paar heel goede punten.
Okay.

Ik vind dat hij geen enkel goed punt heeft. Natuurlijk wil ik het liefste onze vriendschap behouden, maar ik begrijp hem ook heel goed dat hij geen contact meer wil met mij. Ik vind het alleen best verdrietig, ik had liever gezien dat hij het eerlijk had gezegd tegen mij. Dan hadden we erover kunnen communiceren en hadden we misschien tot een oplossing kunnen komen. Nu hebben er twee vervelende dingen plaatsgevonden en ik ben er zeker van dat hij hier ook niet blij mee is.

Hij was geen vriend omdat het altijd ging op mijn manier. Ik vind sowieso niet dat je zulke uitspraken moet doen als je geen weet hebt van de band tussen twee personen. Ik kan niet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, want dat ben ik wel. Ik dacht namelijk dat we altijd open en eerlijk waren tegen elkaar en dat we elkaar door en door kenden. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Dat was misschien naïef, maar soit, ik dacht dat we die band hadden met elkaar.

Dat neemt niet weg dat ik hem wel begrijp. Ik begrijp dat het allemaal hard is aangekomen die avond, ik begrijp dat hij het moeilijk vond om te vertellen, maar daarom kan ik alsnog wel balen van hoe hij heeft gehandeld. Ik vind het namelijk niet echt chique allemaal. En daarom kan ik alsnog wel willen dat het goed komt tussen ons, we zijn immers jaren bevriend. Ik neem hem echt niets kwalijk, maar ik vind het wel een situatie waarvan ik vind dat het heel anders had kunnen zijn.
pi_136129911
Ja maar Christus, er zijn zoveel situaties waarvan je kan vinden dat ze anders hadden kunnen zijn :') zo werkt het leven nou maar eenmaal niet _O-.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:58:28 #127
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136129929
quote:
Dat neemt niet weg dat ik hem wel begrijp. Ik begrijp dat het allemaal hard is aangekomen die avond, ik begrijp dat hij het moeilijk vond om te vertellen, maar daarom kan ik alsnog wel balen van hoe hij heeft gehandeld. Ik vind het namelijk niet echt chique allemaal. En daarom kan ik alsnog wel willen dat het goed komt tussen ons, we zijn immers jaren bevriend. Ik neem hem echt niets kwalijk, maar ik vind het wel een situatie waarvan ik vind dat het heel anders had kunnen zijn.
Je leeft echt teveel in je eigen wereld en gaat nog steeds uit van de vriendschap die jij voelde. Dat hij je slet heeft genoemd (of je gedrag sletterig) is idd niet netjes. En wellicht had hij meer ballen kunnen tonen door gewoon te melden hoe hij zich voelt, maar dit kan niet iedereen even makkelijk, zeker als je al jaren lang heel close bent en je gevoelens onderdrukt. Maar als het niet wederzijds is is er geen andere oplossing dan afstand nemen om het te laten bekoelen.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136129935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:52 schreef silliegirl het volgende:
Maar CoolGuy heeft gelijk; als jij vindt dat je geen relatie met hem kan hebben, dan houdt het (voor nu) hier op.
Kan zo zijn, maar ik heb inmiddels al zo'n tien keer vermeld dat ik het accepteer en hem de tijd geef. En dat het misschien al helemaal over is met de vriendschap, ik accepteer het. Maar ik vind het gewoon jammer en de hele situatie is vervelend.
pi_136129973
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef Lievig het volgende:

[..]

Kan zo zijn, maar ik heb inmiddels al zo'n tien keer vermeld dat ik het accepteer en hem de tijd geef. En dat het misschien al helemaal over is met de vriendschap, ik accepteer het. Maar ik vind het gewoon jammer en de hele situatie is vervelend.
Oké, mooi. Slotje.
Of niet dan?
pi_136129989
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja maar Christus, er zijn zoveel situaties waarvan je kan vinden dat ze anders hadden kunnen zijn :') zo werkt het leven nou maar eenmaal niet _O-.
Ja maar Christus, daarom kan ik nog wel balen en verdrietig zijn om de situatie. Zo werkt het leven: verdrietig zijn als je iemand verliest waar je jarenlang een band mee hebt (gehad).
pi_136130013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ja maar Christus, daarom kan ik nog wel balen en verdrietig zijn om de situatie. Zo werkt het leven: verdrietig zijn als je iemand verliest waar je jarenlang een band mee hebt (gehad).
Ja maar Christus, misschien moet je dan mijn post daarvoor lezen ipv selectief te reageren.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:01:36 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130023
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

Okay.

Ik vind dat hij geen enkel goed punt heeft. Natuurlijk wil ik het liefste onze vriendschap behouden, maar ik begrijp hem ook heel goed dat hij geen contact meer wil met mij. Ik vind het alleen best verdrietig, ik had liever gezien dat hij het eerlijk had gezegd tegen mij. Dan hadden we erover kunnen communiceren en hadden we misschien tot een oplossing kunnen komen. Nu hebben er twee vervelende dingen plaatsgevonden en ik ben er zeker van dat hij hier ook niet blij mee is.

Hij was geen vriend omdat het altijd ging op mijn manier. Ik vind sowieso niet dat je zulke uitspraken moet doen als je geen weet hebt van de band tussen twee personen. Ik kan niet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, want dat ben ik wel. Ik dacht namelijk dat we altijd open en eerlijk waren tegen elkaar en dat we elkaar door en door kenden. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Dat was misschien naïef, maar soit, ik dacht dat we die band hadden met elkaar.

Dat neemt niet weg dat ik hem wel begrijp. Ik begrijp dat het allemaal hard is aangekomen die avond, ik begrijp dat hij het moeilijk vond om te vertellen, maar daarom kan ik alsnog wel balen van hoe hij heeft gehandeld. Ik vind het namelijk niet echt chique allemaal. En daarom kan ik alsnog wel willen dat het goed komt tussen ons, we zijn immers jaren bevriend. Ik neem hem echt niets kwalijk, maar ik vind het wel een situatie waarvan ik vind dat het heel anders had kunnen zijn.
Nou, halleluja, nu neem je hem niets :') kwalijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136130029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Lievig het volgende:
Dan hadden we erover kunnen communiceren en hadden we misschien tot een oplossing kunnen komen. Nu hebben er twee vervelende dingen plaatsgevonden en ik ben er zeker van dat hij hier ook niet blij mee is.
Er is geen andere oplossing dan `geen contact', anders blijven er `vervelende dingen' plaatsvinden. Grote kans dat meneer dat wel in ziet, bang was voor het antwoord metgevolg geen contact, en dus niets zei. Het enige alternatief is van silliegirl maar dat is hier blijkbaar niet aan de orde.

Dit is zo'n beetje als lopen op de straat; je loopt links of rechts, en anders kom je in het ziekenhuis.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_136130055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Je leeft echt teveel in je eigen wereld en gaat nog steeds uit van de vriendschap die jij voelde. Dat hij je slet heeft genoemd (of je gedrag sletterig) is idd niet netjes. En wellicht had hij meer ballen kunnen tonen door gewoon te melden hoe hij zich voelt, maar dit kan niet iedereen even makkelijk, zeker als je al jaren lang heel close bent en je gevoelens onderdrukt. Maar als het niet wederzijds is is er geen andere oplossing dan afstand nemen om het te laten bekoelen.
Hoezo leef ik teveel in mijn eigen wereld als ik zeg dat ik 't jammer vind en als ik zeg dat hij het anders had kunnen aanpakken? Neemt niet weg dat ik zijn gedrag wel een beetje begrijp, maar ik vind het na een jarenlange vriendschap echt zeer jammer en onverwacht. Los van dat ik hem wel een beetje begrijp (want dat moet ik hier blijkbaar erg vaak herhalen).
pi_136130068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je bent uiteindelijk wel verliefd op hem geworden, ja? *insert dat ene plaatje waarbij alle mannen juichen omdat een man het gelukt is om uit de friendzone te raken.
Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Het is anders dan hoteldebotel-totoverjeoren-metvlindersinjebuik verliefd zijn op iemand. Het is veel bewuster. Je beste maatje is iemand die je al kent, waar je zoveel mee deelt, dat echt "ineens" die vlinders niet zo kan. Verliefdheid heeft voor mij de functie dat je even door iemands "nadelen" heen kijkt om elkaar te leren kennen en te bepalen of je samen verder wil; als je zover komt gaat dat hoteldebotel-verliefd zijn over in "houden van". Je hebt die verliefdheid niet nodig als je elkaar al door en door kent denk ik.

En, als je me nu vraagt of ik nu verliefd ben zeg ik alsnog volmondig ja: Mijn hartslag gaat omhoog bij elke knuffel of kus en ik smelt als hij zegt dat 'ie van me houdt. En ik ben me veel meer bewust daarvan dan ik bij exen was. Dus ja; mannen kunnen ook uit die friendzone geraken ;).
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:03:24 #136
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

Okay.

Ik vind dat hij geen enkel goed punt heeft. Natuurlijk wil ik het liefste onze vriendschap behouden, maar ik begrijp hem ook heel goed dat hij geen contact meer wil met mij. Ik vind het alleen best verdrietig, ik had liever gezien dat hij het eerlijk had gezegd tegen mij. Dan hadden we erover kunnen communiceren en hadden we misschien tot een oplossing kunnen komen. Nu hebben er twee vervelende dingen plaatsgevonden en ik ben er zeker van dat hij hier ook niet blij mee is.

Hij was geen vriend omdat het altijd ging op mijn manier. Ik vind sowieso niet dat je zulke uitspraken moet doen als je geen weet hebt van de band tussen twee personen. Ik kan niet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, want dat ben ik wel. Ik dacht namelijk dat we altijd open en eerlijk waren tegen elkaar en dat we elkaar door en door kenden. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Dat was misschien naïef, maar soit, ik dacht dat we die band hadden met elkaar.

Dat neemt niet weg dat ik hem wel begrijp. Ik begrijp dat het allemaal hard is aangekomen die avond, ik begrijp dat hij het moeilijk vond om te vertellen, maar daarom kan ik alsnog wel balen van hoe hij heeft gehandeld. Ik vind het namelijk niet echt chique allemaal. En daarom kan ik alsnog wel willen dat het goed komt tussen ons, we zijn immers jaren bevriend. Ik neem hem echt niets kwalijk, maar ik vind het wel een situatie waarvan ik vind dat het heel anders had kunnen zijn.
'ja maar' is 'nee' he, dat weet je wel he? Ja, ik begrijp hem wel, maar IK vind... oftewel, je begrijpt 't niet of je vindt zijn mening gewoon niet zo relevant. Ik denk het laatste want dit is geen rocket science.

Je vind het 'niet echt chique' allemaal. Riiiight. Nee want het is werkelijk su-per chique om een klaagverhaal op te hangen over je verbroken relatie waar je nog niet over heen bent, om dan iets later, in het bijzijn van degene waar je het tegen verteld hebt, na een uurtje al een of andere gast zo leuk te vinden dat je telefoonnummers uit wisselt. Sjonge jonge jonge dat is inderdaad volledig in lijn met wat je eerder tegen die jongen verteld hebt.

Dat maakt je geen slet, en dat hij je zo genoemd heeft is niet netjes, maar bedenk wel dat hij het riep vanuit pure emotie. Of denk je dat het tof is voor hem om te zien dat jij blijkbaar stuk zit om je vorige relatie, maar een of andere random dude praat met je op een feestje en hoppa! je bent er overheen en vrolijk nummers uitwisselen etc. Wat denk je dat dat nou voor signaal af geeft?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136130102
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, halleluja, nu neem je hem niets :') kwalijk.
Nam ik hem sowieso al niet - dat heb ik ook nergens gezegd - maar ik vind echt dat hij het op een normalere manier had kunnen doen. Het is niet dat we elkaar een paar maanden kennen en we elkaar zo even vergeten, ik ken hem al van de basisschool.
pi_136130147
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nam ik hem sowieso al niet - dat heb ik ook nergens gezegd - maar ik vind echt dat hij het op een normalere manier had kunnen doen. Het is niet dat we elkaar een paar maanden kennen en we elkaar zo even vergeten, ik ken hem al van de basisschool.
Geloof me: als het zo moet zijn vergeet je elkaar. En anders maak je nu een fout, maar daar kom je dan wel achter ;).
pi_136130155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nam ik hem sowieso al niet - dat heb ik ook nergens gezegd - maar ik vind echt dat hij het op een normalere manier had kunnen doen. Het is niet dat we elkaar een paar maanden kennen en we elkaar zo even vergeten, ik ken hem al van de basisschool.
Jij vindt dat hij het op een normalere manier had kunnen doen. Blijkbaar kon hij het niet op een andere manier doen, anders had hij waarschijnlijk al veel eerder gemeld.
pi_136130180
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:47 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Het is spijtig om te zien dat je nog steeds voornamelijk op je eigen kant hamert. Ik zeg niet dat je het niet kut mag vinden en ik zeg ook niet dat ik zijn reactie goedkeur, maar begrip is iets heel anders dan goedkeuring.
Hmmja. Wat wil je zien dat ik zeg? Ik moet gaan verwoorden hoe hij zich mogelijk kan voelen op dit moment? Ik moet de hele tijd herhalen dat het klote voor hem is en dat ik zijn kant (ook) begrijp? Ik kan niet veel anders dan over mijn eigen kant spreken, want hij heeft mij nooit uitgelegd hoe hij zich voelt, hoe lang dit al bezig is. Ik weet eigenlijk niks en hij wil ook niets vertellen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:07:00 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nam ik hem sowieso al niet - dat heb ik ook nergens gezegd - maar ik vind echt dat hij het op een normalere manier had kunnen doen. Het is niet dat we elkaar een paar maanden kennen en we elkaar zo even vergeten, ik ken hem al van de basisschool.
Ja, precies. Daar noem je dus precies wat je hem kwalijk neemt: dat hij het niet op een 'normale manier' heeft gedaan maar vanuit emotie en in een dronken bui zo heeft gereageerd.

Terwijl een 'normale manier' uiteindelijk geen enkel verschil zou hebben gemaakt, want dan was het alsnog einde vriendschap.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:07:14 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130192
7,875/10. Moest lachen. Zou nogmaals lezen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:07:15 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nam ik hem sowieso al niet - dat heb ik ook nergens gezegd - maar ik vind echt dat hij het op een normalere manier had kunnen doen. Het is niet dat we elkaar een paar maanden kennen en we elkaar zo even vergeten, ik ken hem al van de basisschool.
Jaha, jij wil dat het was gegaan op een manier die jou wel was bevallen. Serieus, je hele issue is niet eens dat een -in jouw ogen- hele goede vriend van je volledig stuk zit omdat hij jou niet kan hebben, nee, dat is veel minder interessant dan de woordjes en de maniertjes die hij heeft gebruikt in deze situatie 8)7

Maar je snapt NIET dat iedereen jou een prinsesje noemt...for fucking sake.. |:(
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136130219
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, precies. Daar noem je dus precies wat je hem kwalijk neemt: dat hij het niet op een 'normale manier' heeft gedaan maar vanuit emotie en in een dronken bui zo heeft gereageerd.

Terwijl een 'normale manier' uiteindelijk geen enkel verschil zou hebben gemaakt, want dan was het alsnog einde vriendschap.
pi_136130228
:facepalm:
pi_136130251
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:03 schreef silliegirl het volgende:
mannen kunnen ook uit die friendzone geraken ;).
Dit geeft de geteisterde mannen hier hoop, hoop ik.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:09:48 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130269
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, precies. Daar noem je dus precies wat je hem kwalijk neemt: dat hij het niet op een 'normale manier' heeft gedaan maar vanuit emotie en in een dronken bui zo heeft gereageerd.

Terwijl een 'normale manier' uiteindelijk geen enkel verschil zou hebben gemaakt, want dan was het alsnog einde vriendschap.
Dit. Als hij het wel op een manier had gedaan die volledig naar haar zin was geweest dan hadden ze kunnen 'kijken naar een oplossing' tot ze een ons wogen. De mogelijke oplossingen heb ik veel eerder aangegeven. HEt is OF A OF B. Het resultaat zou nog steeds zijn einde vrienschap.

Maar nogmaals, hoe die jongen zich voelt is van ondergeschikt belang aan haar verontwaardiging over dat hij niet de woordjes heeft gebruikte die zij had willen horen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136130303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, precies. Daar noem je dus precies wat je hem kwalijk neemt: dat hij het niet op een 'normale manier' heeft gedaan maar vanuit emotie en in een dronken bui zo heeft gereageerd.

Terwijl een 'normale manier' uiteindelijk geen enkel verschil zou hebben gemaakt, want dan was het alsnog einde vriendschap.
Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
pi_136130369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
Lievig; nu denk je wel heel erg vanuit vrouwelijk perspectief hoor. Mannen zijn al minder praters dan wij, helemaal als het op gevoelens aankomt. Zeker wetende dat ze een blauwtje gaan lopen op het moment dat ze helemaal open zijn.

Bovendien was 'ie dronken, misschien is 'ie (half) vergeten wat 'ie aan de telefoon tegen je zei en is hij zich veel minder bewust van de impact voor jou.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:13:29 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
Ja, als het was gegaan zoals JIJ had gewild dan was JIJ er sneller overheen geweest ja. Maar het gaat dus niet om wat jij wil, het gaat om wat hij wil

Stuur 'm de link naar dit topic. Als hij jouw redenering ziet is hij er sneller overheen. Mijn mening.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136130385
Props voor TS, dat ze blijft reageren.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:14:15 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130408
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
Je beschouwt zijn dronken 'ik wil geen contact meer' wel als heel definitief nu.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136130431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
voor zijn gevoel heeft hij je waarschijnlijk al jaren lang genoeg hints gegeven of zn gevoelens getoond. maar kennelijk heeft dat geen effect gehad.
op deze manier is het voor beide partijen wel opeens duidelijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136130451
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
7,875/10. Moest lachen. Zou nogmaals lezen.
Sla op bij je favorieten onder de titel "voor een blauwe maandag" :P
pi_136130462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, als het was gegaan zoals JIJ had gewild dan was JIJ er sneller overheen geweest ja. Maar het gaat dus niet om wat jij wil, het gaat om wat hij wil

Stuur 'm de link naar dit topic. Als hij jouw redenering ziet is hij er sneller overheen. Mijn mening.
Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
pi_136130482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Ging het toch al niet.
pi_136130488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Maar als hij een voor hem slechte oplossing heeft uitgevoerd...waarom heeft hij naar jouw mening het dan op deze manier gedaan?
pi_136130514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je beschouwt zijn dronken 'ik wil geen contact meer' wel als heel definitief nu.
Het lijkt mij ook niet anders dan definitief. Uiteindelijk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:18:44 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130532
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sla op bij je favorieten onder de titel "voor een blauwe maandag" :P
Ik ken hem al uit mijn hoofd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:24 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130599
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Nee, ik geloof je niet als je t niet erg vindt. Dit VOELT voor hem al niet fijn aan. Los van hoe het is gegaan, zijn conclusie is dat het het beste is om het contact met jou te verbreken. DAT is wat hij doet, dus DAT is wat hij wil. Praten is allemaal leuk, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Nee, niet ook voor hem. Wat denk je nou, dat hij je rustig om de tafel met een kopje thee gaat vertellen dat ie verliefd op je is, dat niet kan handelen en dus het contact verbreekt, en dan een laatste omhelzing en dat was dat? Je leeft wel in een waanwereld als je denkt dat dat realiteit kan zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:35 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130605
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef Lievig het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook niet anders dan definitief. Uiteindelijk.
Ja, uiteindelijk. Maar het is niet onmogelijk dat er nog wel door jullie over gepraat wordt.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:47 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef Lievig het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook niet anders dan definitief. Uiteindelijk.
Waarom?

Als je gewoon als volwassenen er over kunt praten, is er toch geen probleem?
Hij wil je en kan je niet krijgen. Geef hem de tijd om dit te verwerken en laat hem weten dat je wel graag contact met hem houdt zodra hij dat weer wil.

Klaar.

Of hij verwerkt het en je kunt weer een normale relatie hebben, of het lukt hem niet en jullie gaan verder met je leven. Het leven is vrij simpel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136130634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als hij een voor hem slechte oplossing heeft uitgevoerd...waarom heeft hij naar jouw mening het dan op deze manier gedaan?
Omdat hij het niet durfde op een normale manier. Snap ik ook heel goed, maar het blijft natuurlijk balen.
pi_136130676
Het lijkt mij vrij ideaal zo een relatie beginnen met iemand waar je al bijna heel je leven zo close mee bent. Geef het gewoon een kans.
pi_136130689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef Lievig het volgende:

[..]

Omdat hij het niet durfde op een normale manier. Snap ik ook heel goed, maar het blijft natuurlijk balen.
Maar dan heb je dus goeie kans dat "op een normale manier afsluiten" er wsl gewoon niet voor je in gaat zitten ;)

Enige wat je kunt doen is hem opbellen, niet geschoten is altijd mis, wellicht dat -jij- het dan ook wat makkelijker kan afsluiten :)
pi_136130703
Er is geen oplossing. Hij zit bij jou in de friendzone terwijl hij méér wil. Dag vriendschap :W
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136130764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef CoolGuy het volgende:

Nee, niet ook voor hem. Wat denk je nou, dat hij je rustig om de tafel met een kopje thee gaat vertellen dat ie verliefd op je is, dat niet kan handelen en dus het contact verbreekt, en dan een laatste omhelzing en dat was dat? Je leeft wel in een waanwereld als je denkt dat dat realiteit kan zijn.
Ja. Dat kan best op een normale manier gezegd worden zonder dat je hysterisch wordt. Ik denk dat je er heel goed samen over kunt praten en over mogelijke oplossingen. Misschien kan dat in jouw wereld niet, maar het is absoluut niet onmogelijk als je gewoon een gezond persoon bent die zichzelf onder controle heeft.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:25:45 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130789
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ja. Dat kan best op een normale manier gezegd worden zonder dat je hysterisch wordt. Ik denk dat je er heel goed samen over kunt praten en over mogelijke oplossingen. Misschien kan dat in jouw wereld niet, maar het is absoluut niet onmogelijk als je gewoon een gezond persoon bent die zichzelf onder controle heeft.
Aan wat voor oplossingen denk jij dan?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:28:53 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136130905
Hij is verliefd op jou, jij wilt alleen vriendschap, hij wilt geen contact meer met jou om zichzelf te beschermen en zodat hij na al die jaren eindelijk over jou heen kan komen (niet te letterlijk nemen).

Dat snap je toch zelf ook wel TS?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:29:04 #170
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ja. Dat kan best op een normale manier gezegd worden zonder dat je hysterisch wordt. Ik denk dat je er heel goed samen over kunt praten en over mogelijke oplossingen. Misschien kan dat in jouw wereld niet, maar het is absoluut niet onmogelijk als je gewoon een gezond persoon bent die zichzelf onder controle heeft.
In mijn wereld hoef ik voor iets dat zo ontzettend duidelijk is als dit geen topic te openen juffie. Iets minder over 't paard getild zijn zou je sieren.

Hij had gedronken. Hij had alcohol gehad, je weet dat alle emoties dan veel sterker en echter lijken toch? Wederom redeneer je vanuit wat JIJ graag wil. Prima dat jij de beschreven manier graag wil, maar HIJ wil dat niet. Snap je dat niet ? Hij wil het liefste het contact helemaal niet verbreken, want hij wil elke dag wakker worden met jou in zijn armen.

Maar dat kan niet, en dat soort dingen worden niet besproken bij een kopje Munt-thee en een plakje Oma's Cake.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136130948
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom?

Als je gewoon als volwassenen er over kunt praten, is er toch geen probleem?
Hij wil je en kan je niet krijgen. Geef hem de tijd om dit te verwerken en laat hem weten dat je wel graag contact met hem houdt zodra hij dat weer wil.

Klaar.

Of hij verwerkt het en je kunt weer een normale relatie hebben, of het lukt hem niet en jullie gaan verder met je leven. Het leven is vrij simpel.
Ik denk dat hij gewoon helemaal geen contact meer wil. Hij is sowieso een beetje iemand die af en toe wegvlucht als het te moeilijk wordt of rare dingen gaat uithalen. Ik denk dat je er gewoon als volwassenen over kunt praten (dat had ik graag gezien), maar ik denk dat het er niet meer in zit dat het een goede afloop heeft.

Ik ga hem inderdaad een berichtje sturen dat hij contact moet zoeken als hij dat wil en dat ik best wil afspreken om het uit te praten. Maargoed, zo niet: ook goed, ik ga mezelf niet opdringen.
pi_136130992
Ja, hij wil graag die afwijzing van je horen, dat doet 'm echt goed. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136131004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aan wat voor oplossingen denk jij dan?
Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
pi_136131060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Lievig het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus goeie kans dat "op een normale manier afsluiten" er wsl gewoon niet voor je in gaat zitten ;)

Enige wat je kunt doen is hem opbellen, niet geschoten is altijd mis, wellicht dat -jij- het dan ook wat makkelijker kan afsluiten :)
:)
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:33:27 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136131063
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:30 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon helemaal geen contact meer wil. Hij is sowieso een beetje iemand die af en toe wegvlucht als het te moeilijk wordt of rare dingen gaat uithalen. Ik denk dat je er gewoon als volwassenen over kunt praten (dat had ik graag gezien), maar ik denk dat het er niet meer in zit dat het een goede afloop heeft.

Ik ga hem inderdaad een berichtje sturen dat hij contact moet zoeken als hij dat wil en dat ik best wil afspreken om het uit te praten. Maargoed, zo niet: ook goed, ik ga mezelf niet opdringen.
What the... 8)7 wat valt er uit te praten dan? Hoe hij het heeft aangepakt? Je wil verkapt excuses voor zijn gedrag naar jou toe of wat? "je wil best afspreken". Gelukkig zeg, het prinsesje strijkt met dr hand over dr hart en honoreert een bezoek met als doel dingen 'uit te praten'.

Wat voor oplossingen zie jij dan. Stel, het is realiteit. Dit wat er gebeurd is is niet gebeurd, en hij zit bij jou aan tafel en verteld jou rustig van "joh, Lievig, luister eens, ik loop met deze gevoelens, en ik weet dat jij ze niet hebt, dus er rest mij niets anders dan het contact te verbreken, niet om jou te kwetsen, maar om mezelf te helpen hierover heen te komen".

Wat voor oplossingen zie jij dan voor die situatie? Jij wil praten om misschien een oplossing te vinden. Nou, tell us, wat voor oplossingen zie jij voor de situatie waarin hij jou wil, maar jij hem niet. ?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:34:08 #176
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Lievig het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
De enige oplossing is een tijd geen contact meer hebben zodat hij over je heen kan komen. Dan is er in ieder geval nog een kans dat het in de toekomst weer goed komt.
pi_136131220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Lievig het volgende:

[..]

Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
Neen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136131233
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De enige oplossing is een tijd geen contact meer hebben zodat hij over je heen kan komen.
Een contradictie in één zin, da's knap.

(hihihihihihiih)
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:40:33 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131266
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een contradictie in één zin, da's knap.

(hihihihihihiih)
Hihi je bent de eerste in dit topic die zo'n opmerking maakt.

O wacht... :O
pi_136131337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hihi je bent de eerste in dit topic die zo'n opmerking maakt.

O wacht... :O
Nee, jij bent de eerste met dat advies wil je zeggen?
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:44:57 #181
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131389
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, jij bent de eerste met dat advies wil je zeggen?
Nee, maar TS moet schijnbaar alles 10x horen voordat het doordringt. Dus dan schrijf ik het behulpzaam als ik ben meerdere keren.
pi_136131403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

What the... 8)7 wat valt er uit te praten dan? Hoe hij het heeft aangepakt? Je wil verkapt excuses voor zijn gedrag naar jou toe of wat? "je wil best afspreken". Gelukkig zeg, het prinsesje strijkt met dr hand over dr hart en honoreert een bezoek met als doel dingen 'uit te praten'.

Wat voor oplossingen zie jij dan. Stel, het is realiteit. Dit wat er gebeurd is is niet gebeurd, en hij zit bij jou aan tafel en verteld jou rustig van "joh, Lievig, luister eens, ik loop met deze gevoelens, en ik weet dat jij ze niet hebt, dus er rest mij niets anders dan het contact te verbreken, niet om jou te kwetsen, maar om mezelf te helpen hierover heen te komen".

Wat voor oplossingen zie jij dan voor die situatie? Jij wil praten om misschien een oplossing te vinden. Nou, tell us, wat voor oplossingen zie jij voor de situatie waarin hij jou wil, maar jij hem niet. ?
Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?

Ik ken hem vanaf mijn zesde, we zijn nu twintig, hij weet alles van mij, we zijn jaren intensief met elkaar opgetrokken. Dag in, dag uit. Natuurlijk wil ik dan met hem praten. Alsof ik op deze manier normaal kan functioneren zonder een vervelend knagend iets, alsof hij dat kan. Hij hoorde gewoon bij mijn leven, want onze band is/was heel erg hecht.

Ik wil weten waarom, hoe lang het al bezig is, hoe hij zich voelt, wat hij wil. Ik wil antwoorden en hem kunnen begrijpen, ik wil niet dat onze vriendschap wordt beëindigd op zo'n abrupte, rare manier. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen goede manier is en dat communiceren juist wel een goede manier is. Om elkaar te begrijpen en uiteindelijk om het beter te verwerken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:46:22 #183
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131432
Het is niet een normale manier ts, maar voor hem schijnbaar wel de énige manier.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:51:02 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136131561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Lievig het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?

Ik ken hem vanaf mijn zesde, we zijn nu twintig, hij weet alles van mij, we zijn jaren intensief met elkaar opgetrokken. Dag in, dag uit. Natuurlijk wil ik dan met hem praten. Alsof ik op deze manier normaal kan functioneren zonder een vervelend knagend iets, alsof hij dat kan. Hij hoorde gewoon bij mijn leven, want onze band is/was heel erg hecht.

Ik wil weten waarom, hoe lang het al bezig is, hoe hij zich voelt, wat hij wil. Ik wil antwoorden en hem kunnen begrijpen, ik wil niet dat onze vriendschap wordt beëindigd op zo'n abrupte, rare manier. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen goede manier is en dat communiceren juist wel een goede manier is. Om elkaar te begrijpen en uiteindelijk om het beter te verwerken.
Je kunt toch wel mailen of bellen?

Ik vind het een beetje raar dat je je kennelijk neerlegt bij zijn dronken telefonische mededeling geen contact meer te willen.

Ik lach me trouwens ziek als hij zich straks dat hele telefoontje niet meer blijkt te herinneren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136131606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus goeie kans dat "op een normale manier afsluiten" er wsl gewoon niet voor je in gaat zitten ;)

Enige wat je kunt doen is hem opbellen, niet geschoten is altijd mis, wellicht dat -jij- het dan ook wat makkelijker kan afsluiten :)
Dit. :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136131634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Lievig het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?

Ik ken hem vanaf mijn zesde, we zijn nu twintig, hij weet alles van mij, we zijn jaren intensief met elkaar opgetrokken. Dag in, dag uit. Natuurlijk wil ik dan met hem praten. Alsof ik op deze manier normaal kan functioneren zonder een vervelend knagend iets, alsof hij dat kan. Hij hoorde gewoon bij mijn leven, want onze band is/was heel erg hecht.

Ik wil weten waarom, hoe lang het al bezig is, hoe hij zich voelt, wat hij wil. Ik wil antwoorden en hem kunnen begrijpen, ik wil niet dat onze vriendschap wordt beëindigd op zo'n abrupte, rare manier. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen goede manier is en dat communiceren juist wel een goede manier is. Om elkaar te begrijpen en uiteindelijk om het beter te verwerken.
Laat hem dit dan weten. Stuur een berichtje naar hem met exact dat. Maar geef hem ook de keuze dat als hij het niet kan/wil dat je het dan laat rusten en wacht tot hij weer contact met je opneemt. Dat kan een aantal weken duren, maar ook een aantal jaar.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:54:18 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136131648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
Ja, hij wil graag die afwijzing van je horen, dat doet 'm echt goed. :')
Helpt wel bij het verwerken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136131670
Gaat 'm niet worden TS. Als je als (jonge) gozer echt verliefd bent op een chick en het is niet wederzijds, is contact verbreken de enige oplossing. Zelf ook wel eens gedaan uit zelfbescherming. Is beter.
pi_136131677
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Helpt wel bij het verwerken.
Hij weet al dat ze hem niet hoeft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136131684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Lievig het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?

Ik ken hem vanaf mijn zesde, we zijn nu twintig, hij weet alles van mij, we zijn jaren intensief met elkaar opgetrokken. Dag in, dag uit. Natuurlijk wil ik dan met hem praten. Alsof ik op deze manier normaal kan functioneren zonder een vervelend knagend iets, alsof hij dat kan. Hij hoorde gewoon bij mijn leven, want onze band is/was heel erg hecht.

Ik wil weten waarom, hoe lang het al bezig is, hoe hij zich voelt, wat hij wil. Ik wil antwoorden en hem kunnen begrijpen, ik wil niet dat onze vriendschap wordt beëindigd op zo'n abrupte, rare manier. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen goede manier is en dat communiceren juist wel een goede manier is. Om elkaar te begrijpen en uiteindelijk om het beter te verwerken.
Jij kan wel meer willen maar als de beste jongen verliefd op je is en eigenlijk dus een relatie wil dan kan jij hoog en laag springen en een vriendschap eisen maar dat is allesbehalve redelijk.
Laat die jongen met rust.
pi_136131687
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet een normale manier ts, maar voor hem schijnbaar wel de énige manier.
En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is. ;(
pi_136131754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt toch wel mailen of bellen?

Ik vind het een beetje raar dat je je kennelijk neerlegt bij zijn dronken telefonische mededeling geen contact meer te willen.

Ik lach me trouwens ziek als hij zich straks dat hele telefoontje niet meer blijkt te herinneren.
Ik vind het raar dat je zegt dat ik me neerleg bij zijn mededeling. Ik zei daarvoor nog dat ik hem sowieso wel een berichtje ga sturen met dat ik graag wil praten, maar als hij echt geen contact meer wil, leg ik me daarbij neer.
pi_136131763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is. ;(
Het is alleen klote voor jou omdat je je emotionele tampon mist.
Hij wil niet in die rol zitten, dus denk eens even 1 moment niet aan jezelf maar denk aan hem, laat het met rust en laat hem bepalen of hij nog een vriendschap met je wil!
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:58:34 #194
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_136131775
Misschien was jij toch wel vrijer om dingen te vertellen dan hij dat was. Was hij misschien toch een beetje een praatpaal?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_136131780
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is. ;(
Volgende keer dus een homo als beste vriend uitzoeken, dan krijg je dit gedonder ook niet meer :P
pi_136131781
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben alleen bevriend met meisjes waar ik niet op val. Heb echt geen zin in dit gedoe.
Dit dus. Ik bevriend alleen onaantrekkelijke vrouwen.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:59:40 #197
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde.
Nee natuurlijk niet, want hij wist ook wel dat dat de vriendschap zou verpesten, zeker als je een vriend had op dat moment. Het was voor hem kiezen tussen 2 kwaden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:00:40 #198
23056 diomedes
Koning ToTo wolf blaat....
pi_136131833
Kans is aanwezig ja. Maar omdat het hier op internet staat wil niet zeggen dat het 100% zo is. Fokkers hebben vaak het idee dat hun mening de enige echte is. Kan ook vaak zo zijn, maar hoeft niet. Denk er gewoon goed over na. Trek een conclusie en volg je hart. Die jongen is oud en wijs genoeg om je dan nogmaals de deur te wijzen (geef hem alleen geen valse hoop), leer daar dan ook van en doe wat je moet doen.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:01 #199
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136131842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is. ;(
Daar was hij vrij in ja. En als hij dat had gedaan, dan had jij hem afgewezen. Zolang dat niet gebeurd is heeft hij zijn fantasie nog. Daarnaast was het dan awkward geworden tussen jullie. Ik snap wel waarom hij het niet gezegd heeft. Hij heeft w.s. ook wel ingeschat dat hij je niet zou krijgen, en als hij het zei dan zou hij je kwijt zijn.

Maar nu is de emmer overgelopen, en heeft hij het er toch uitgegooid. Een filmscene waarin je besluit hem toch te willen, en hem daar, het liefst in de stromende regen, doorweekt en je haar plakkend aan alle kanten, van op de hoogte wil stellen, zo hard rennend dat je hart t bijna begeeft en zijn naam schreeuwt, waarna hij zich vol ongeloof omdraait en heel even een fractie van een seconde denkt dat hij droomt alvorens zn armen om je heen te doen en je bijna kapot te knijpen gaat geen realiteit worden. De realiteit is anders, nl jij wil hem niet, maar overduidelijk anderen wel.

En dat trok hij, onder invloed van alcohol, niet meer.

I'm a sucker for romance :') :') 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136131844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef Detroit het volgende:
Misschien was jij toch wel vrijer om dingen te vertellen dan hij dat was. Was hij misschien toch een beetje een praatpaal?
Ja, best wel! Ik was inderdaad vrijer dan dat hij was, jammer.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:11 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136131850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je zegt dat ik me neerleg bij zijn mededeling. Ik zei daarvoor nog dat ik hem sowieso wel een berichtje ga sturen met dat ik graag wil praten, maar als hij echt geen contact meer wil, leg ik me daarbij neer.
Ja, wat is nou je punt, dan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136131879
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Volgende keer dus een homo als beste vriend uitzoeken, dan krijg je dit gedonder ook niet meer :P
Homo als beste vriend *O* enige manier om gedoe te vermijden, inderdaad!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136131987
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Homo als beste vriend *O* enige manier om gedoe te vermijden, inderdaad!
Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoor
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:06:42 #204
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136132034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoor
Dat zorgt wel voor vermaak en gespreksstof voor de rest van de vriendengroep :+ homo vrienden *O*
pi_136132047
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoor
-O-

Ik heb 1 homo vriend en echt waar ik ga zelfs met hem shoppen, heeft smaak voor kledij, kan praten over romantische films, heeft luisterende oor etc. én zal nooit verliefd worden op mij *O* , tenzij hij zich nu voordoet als homo }:| HOMO VRIENDEN is echt *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136132088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef complicate het volgende:

[..]

-O-

Ik heb 1 homo vriend en echt waar ik ga zelfs met hem shoppen, heeft smaak voor kledij, kan praten over romantische films, heeft luisterende oor etc. én zal nooit verliefd worden op mij *O* , tenzij hij zich nu voordoet als homo }:| HOMO VRIENDEN is echt *O*
Offtopic.. vraag ik me af, wat bied jij hem als tegenprestatie?
pi_136132092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Hij krijgt al jarenlang je begrip en communicatie, en daar verdronk hij in. Nu dus maar zo; rigoureus afkappen. Hij wil je begrip, empathie en woorden niet meer als hij je liefde er niet ook bij kan krijgen. Dat zou alleen maar extra steken.

En het verbaast me nog steeds dat je zo blijft hameren op je verontwaardiging over de manier waarop, boven enig begrip (want dat doe je nog steeds niet, al zeg je van wel) over zijn situatie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_136132115
Blijkbaar is de vriendschap niet zo hecht dat jij over een minder sympathieke actie van hem in dronken+verliefdheid+blauwtje toestand kan heenstappen.

Dat lukt niet. Inbeelden dat hij zich heel kut moet voelen nadat hij jaren heeft gewacht en direct daarna de deksel op de neus krijgt is er ook niet bij.

Nee, het allerbelangrijkste is de vorm hoe en wat :'). Volwassen reageren had niet alleen van zijn kant gekund, ook van jou uit. Immers een beetje volwassene weet hoe pijnlijk dit voor iemand kan zijn en opent na jarenlange vriendschap niet na 1 keer uit de band springen van een goede vriend een online topic.

Ja, hij had je naar een restaurant mee kunnen nemen en tijdens een goed glas wijn kunnen zeggen wat hij voelde. Dan had jij nee gezegd. Stond hij voor lul in een volle zaak en/of awkward dooreten. Hij weet al dat het contact verbreken het beste is dus dan was je hem ook kwijt geweest. Ietsje netter, nog pijnlijker voor hem. Wil je dat als goede vriendin? Voor hem pijnlijker, maar dan voor jezelf iets fijner?

Zonder de gevoelens is het heel makkelijk zeggen om een thee'tje te gaan drinken en je kaarten op tafel te leggen. Vol met emoties niet. Dat zou je best kunnen weten. Dus ja, dan baal je dat de vriendschap over is. Dat mag best. En dan ga je er vanuit dat in de heetst van zijn emoties de spelregels van de thee met kaakje en kleedje over de knietjes niet altijd gevolgd worden. Dan wacht je als volwassene af en mocht er ooit een gesprek zijn als hij over je heen is dan drink je samen een glas wijn en heb je het er nog eens over. Kan je altijd aangeven van joh 'zat het zo diep die verliefdheid dat het er zo hard uit kwam' en is het klaar.

Vraag mij nog steeds af hoe goed die vriendschap is. Dan merk je toch dat hij gevoelens voor je heeft? Nooit iemand tegen je gezegd dat hij je misschien leuk vind?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_136132120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij krijgt al jarenlang je begrip en communicatie, en daar verdronk hij in. Nu dus maar zo; rigoureus afkappen. Hij wil je begrip, empathie en woorden niet meer als hij je liefde er niet ook bij kan krijgen. Dat zou alleen maar extra steken.

En het verbaast me nog steeds dat je zo blijft hameren op je verontwaardiging over de manier waarop, boven enig begrip (want dat doe je nog steeds niet, al zeg je van wel) over zijn situatie.
Die verontwaardiging is er omdat ze stiekem helemaal geen zak om die kerel geeft maar omdat ze beseft dat hij niet langer meer zijn "diensten" beschikbaar stelt.
pi_136132151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Offtopic.. vraag ik me af, wat bied jij hem als tegenprestatie?
Ik help hem tijdens het shoppen en we kunnen bijvoorbeeld uren over liefde praten en dat kan hij niet met gewone mannen vrienden. Maar inderdaad offtopic, sorry. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136132156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:09 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Die verontwaardiging is er omdat ze stiekem helemaal geen zak om die kerel geeft maar omdat ze beseft dat hij niet langer meer zijn "diensten" beschikbaar stelt.
daar lijkt het idd wel op ja .. jammer
"Pools are perfect for holding water"
pi_136132294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:11 schreef probeer het volgende:

[..]

daar lijkt het idd wel op ja .. jammer
Maar net hoe je het bekijkt. Het kan goed uitpakken voor die kerel als hij er lering uit trekt en als het goed is realiseert hij zich binnenkort ook hoeveel die "vriendschap" daadwerkelijk waard was. :D
pi_136132375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vraag mij nog steeds af hoe goed die vriendschap is. Dan merk je toch dat hij gevoelens voor je heeft? Nooit iemand tegen je gezegd dat hij je misschien leuk vind?
Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
pi_136132528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...
pi_136132584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoor
Je moet natuurlijk ook niet de 1e de beste homo gaan bevrienden he? Er zijn ook heel wat toffe homo's met een ziekelijk goed gevoel voor humor! ^O^
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:25:23 #216
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136132594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
Nou ja ik kan geloven dat als je iets niet verwacht dat je het ook niet ziet. Maar als je nu terug kijkt, heeft hij echt nooit hints laten vallen? Ik krijg namelijk het idee dat je het deze keer uberhaupt alleen opmerkte omdat hij het contact verbrak in plaats van dat hij begon over hoe mooi hij je vond.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136132615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...
Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
pi_136132645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
I call 'em as i see 'em, in dit geval bullshit dus.
Ze negeerde het omdat ze gefocussed was op zichzelf... logica.
pi_136132741
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk. :)
pi_136132786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Lievig het volgende:

[..]

O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk. :)
Natuurlijk.
pi_136132857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
Hoe zoiets te merken? Zelfde zoals je het bij je ex ook merkte of zoals je het ziet bij andere mensen waarvan iemand verliefd is op de ander. Ben je serieus 20?

Je vind dat hij volwassen moet reageren, maar je vind je eigen gedrag wel volwassen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:34:25 #222
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136132861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Lievig het volgende:

[..]

O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk. :)
Ik neem aan dat je m dat ook wel eens gezegd hebt? Ik zal je de vertaling geven. Oke, ze vind me zo fantastisch, geweldig, knap, lief, leuk, alles, dat ze GEEN relatieinteresse in me heeft, maar wel in een of andere nobody op een feestje na een uurtje.

Serieus, als je m echt zo leuk vindt, dan wil je toch ook een relatie met 'm anders vind je m dus wel heel erg leuk, maar bij lange na niet leuk genoeg, dus wat heeft dat 'leuk' dat je hem vindt dan nog voor hem van waarde?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136132958
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Dit ja, zelden zo'n duidelijk geval gezien als deze case.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_136133098




Ben er nog niet over uit welke van de twee toepasselijker is.
pi_136133129
Nou .. iig, FoK! R&P team solved another case! Jeej us!

Next!
"Pools are perfect for holding water"
pi_136133150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:42 schreef Joetjah het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben er nog niet over uit welke van de twee toepasselijker is.
Die onderste is fucking awesome. Al was hij nog beter geweest als er super-best-friends stond ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_136133396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik gun hem tijd en ik laat hem los, maar dat neemt niet weg dat ik het liever uitgepraat zie op een normale manier. Ik vind iemand bezopen opbellen niet echt een goede afsluiting, maar als dit zijn manier van loslaten is, dan is dat zo. Ik vraag me dan wel af hoe goed en puur onze vriendschap nou echt was, maar dat blijft dan maar een vraag.
Ik ben het ermee eens dat nog 1 laatste contact in nuchtere toestand (bv de dag erna) een goede move zou zijn ook voor hem, Kan heel kort, maar dat geeft toch een betere gevoel dan een dronken tirade na zo'n lange (jeugd)vriendschap.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_136133583
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat nog 1 laatste contact in nuchtere toestand (bv de dag erna) een goede move zou zijn ook voor hem, Kan heel kort, maar dat geeft toch een betere gevoel dan een dronken tirade na zo'n lange (jeugd)vriendschap.
Voor wie? voor hem, beiden, of alleen voor haar?

Niet dat ze het niet zou mogen proberen, zelfs als het alleen maar voor zichzelf is. Maar dan moet ze niet raar op kijken als hij daar totaal geen behoefte aan heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_136134087
Hij was dronken en emotioneel. Ik zou over een dag of wat hem nog eens bellen, zodat het eens duidelijk uitgesproken wordt en er geen misverstanden meer bestaan.

Wellicht dat jullie over een tijdje wel op vriendschappelijke basis met elkaar om kunnen gaan. :s)
pi_136134165
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Hoe zoiets te merken? Zelfde zoals je het bij je ex ook merkte of zoals je het ziet bij andere mensen waarvan iemand verliefd is op de ander. Ben je serieus 20?

Je vind dat hij volwassen moet reageren, maar je vind je eigen gedrag wel volwassen?
Best grappig dat je dit zegt, want bij sommige mensen is het echt niet (goed) te zien als ze verliefd zijn. Ik ken hem lang, maar ik heb hem nog nooit verliefd gezien. En als hij mij spontaan een kusje geeft (gewoon op wang ofzo) oid dan denk ik niet meteen dat hij verliefd is. Ik dacht er totaal niet bij na zelfs. Of als hij mij op een bepaalde manier bekijkt ofzo. En dat negatieve over andere jongens is altijd al zo geweest.
pi_136134220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...
Nee, vrouwen zijn hier stekenblind voor. Die denken echt dat vriendschap met een man mogelijk. Kan wel eens, onder speciale omstandigheden, maar 3 van de 4 keer lukt het niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:17:34 #232
416020 K44S
The bearded man
pi_136134283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:47 schreef jpg97 het volgende:
Hij wilt meer dan alleen "vriendschap".
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136134419
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je zegt dat ik me neerleg bij zijn mededeling. Ik zei daarvoor nog dat ik hem sowieso wel een berichtje ga sturen met dat ik graag wil praten, maar als hij echt geen contact meer wil, leg ik me daarbij neer.
Ik vind jou zeer vasthoudend in jouw visie hierop. Alsof het voor je beste vriend niet ontzettend moeilijk is om jouw persoonlijk, face-to-face, aan de kant te zetten, er vanuit gaande dat 'ie verliefd op je is!

Hier ging dat destijds ook via een dronken telefoontje. Ik heb een DAG later een smsje gestuurd met iets als "ik wilde toch even laten weten dat ik wel begrijp wat je vannacht hebt gezegd en dat ik snap dat dit nu de enige manier voor ons is. Dat spijt me wel en ik ga je missen, hopelijk tot ziens" ofziets. Natuurlijk had ik liever 1 op 1 met 'm gezeten (om die hele idioterie van elkaar niet meer kunnen zien uit zijn hoofd te praten!) maar dat was geen optie, omdat ik wel begreep dat ik dat op dat moment niet meer van hem kon vragen; hij zou zich laten ompraten door mij, en dan ben je terug bij af, in een vriendschap die niet meer werkt.
pi_136134510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik vind jou zeer vasthoudend in jouw visie hierop. Alsof het voor je beste vriend niet ontzettend moeilijk is om jouw persoonlijk, face-to-face, aan de kant te zetten, er vanuit gaande dat 'ie verliefd op je is!

Hier ging dat destijds ook via een dronken telefoontje. Ik heb een DAG later een smsje gestuurd met iets als "ik wilde toch even laten weten dat ik wel begrijp wat je vannacht hebt gezegd en dat ik snap dat dit nu de enige manier voor ons is. Dat spijt me wel en ik ga je missen, hopelijk tot ziens" ofziets. Natuurlijk had ik liever 1 op 1 met 'm gezeten (om die hele idioterie van elkaar niet meer kunnen zien uit zijn hoofd te praten!) maar dat was geen optie, omdat ik wel begreep dat ik dat op dat moment niet meer van hem kon vragen; hij zou zich laten ompraten door mij, en dan ben je terug bij af, in een vriendschap die niet meer werkt.
Ik mag jou wel, jij snapt het.
"Pools are perfect for holding water"
pi_136134688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ja ik kan geloven dat als je iets niet verwacht dat je het ook niet ziet. Maar als je nu terug kijkt, heeft hij echt nooit hints laten vallen? Ik krijg namelijk het idee dat je het deze keer uberhaupt alleen opmerkte omdat hij het contact verbrak in plaats van dat hij begon over hoe mooi hij je vond.
Achteraf misschien wel, idd! Alleen toen stond ik er totaal niet bij stil. Stommm, maar typisch.

Heb hem iig een app gestuurd, ben benieuwd of ik een reactie krijg! :)
pi_136134726
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik mag jou wel, jij snapt het.
Thanks ;)

Overigens, Lievig, nu ik je topic titel nog is lees denk ik dat jij het gewoon niet begrijpt. Hij wil wel contact met je, sterker nog, hij wil jou! Als jij hem niet wil, is geen contact meer de consequentie. Het is niet een keuze die hij maakt he, hou je dat is voor.
pi_136134755
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Achteraf misschien wel, idd! Alleen toen stond ik er totaal niet bij stil. Stommm, maar typisch.

Heb hem iig een app gestuurd, ben benieuwd of ik een reactie krijg! :)
Goed zo, maak het maar weer lastig voor hem, puur en alleen omdat jij ergens mee zit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_136134821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:53 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Regelmatig zoals met mijn mannelijke vrienden. Maar als je een relatie hebt ben je daar als man ook minder mee bezig.. Het ligt er ook aan hoe open je voor een dergelijke vriendschap staat. Er zijn mannen die nog nooit een dergelijke vriendschap hebben gehad, een andere kijk op vrouwen hebben, en het zich niet voor kunnen stellen. Natuurlijk kan er altijd iemand zijn die gevoelens bij je los maakt, maar dat je vrienden met een vrouw bent wil niet per definitie zeggen dat je op zoek bent naar seks, soms vind je ook mensen met interesses en/of ideeen die je deelt die niet iedereen deelt, dat is opzich al een voedingsbodem voor vriendschap.
Dit ja. Mijn mannelijke vrienden zijn veelal nogal nerds (goh) Dat ben ik ook , dus dat vind ik prima. Maar ik heb ook andere interesses zoals beeldende kunst of lekker naar het strand en dat doe ik bv met een aantal vriendinnen. Een ander in onze groep houdt van stijldansen, maar de rest is zo lomp als een hork, dus dat doet ie ook buiten de groep met.. een vriendin.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_136134929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik vind jou zeer vasthoudend in jouw visie hierop. Alsof het voor je beste vriend niet ontzettend moeilijk is om jouw persoonlijk, face-to-face, aan de kant te zetten, er vanuit gaande dat 'ie verliefd op je is!

Hier ging dat destijds ook via een dronken telefoontje. Ik heb een DAG later een smsje gestuurd met iets als "ik wilde toch even laten weten dat ik wel begrijp wat je vannacht hebt gezegd en dat ik snap dat dit nu de enige manier voor ons is. Dat spijt me wel en ik ga je missen, hopelijk tot ziens" ofziets. Natuurlijk had ik liever 1 op 1 met 'm gezeten (om die hele idioterie van elkaar niet meer kunnen zien uit zijn hoofd te praten!) maar dat was geen optie, omdat ik wel begreep dat ik dat op dat moment niet meer van hem kon vragen; hij zou zich laten ompraten door mij, en dan ben je terug bij af, in een vriendschap die niet meer werkt.
Oké. Nee, maar uiteindelijk is het voor ons allebei beter om het in het echt te bespreken. Mijn mening. Het is moeilijk, maar ik vind het niet meer dan normaal. Via een dronken telefoontje vind ik gewoon vluchtgedrag. Ik ken deze jongen veertien jaar lang en ik besta 20 jaar: een groot deel van m'n leven dus. Ik heb verder niet de intentie om hem om te praten, maar ik wil het wel uitpraten. Twee verschillende dingen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:40:00 #240
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_136134974
Leuk topic, tvp voor de reactie van de man in kwestie :)

Overigens mijn, reeds al door andere ook al gegeven, mening:

Als je een echt goeie vriendschap hebt, dan maak je er niet zo'n drama van als iemand een keer iets emotioneels doet of je een keer uitscheld. Nee, het is niet netjes nee.
Maar dan wacht je gewoon even rustig of diegene er nog op terugkomt.

Ik heb ook wel eens "woorden" gehad met hele goeie vrienden, waarin gemene verwijten werden gemaakt.
Echt goeie vrienden hoeven mij daar geen eens excuus voor aan te bieden, omdat ik weet dat ze het uit emotie zeiden en niet omdat ze het zo meenden.
De vervelende opmerking(en) filter ik er zelf wel uit en neem alsnog de boodschap aan zoals ze hem eigenlijk bedoeld hadden. En dit hoeft dan van mij ook echt niet op een kinderachtige "laten we het uitpraten" manier

Ik adviseer je om hetzelfde te doen, de boodschap heb je er al uit gefilterd: hij wil geen contact meer.

Als het een echt goede vriend is, neemt hij nog contact met je op om te zeggen dat zijn manier van communiceren niet zo handig was.

Mocht hij er niet op terugkomen, dan is de les: de vriendschap was niet zo goed als jij dacht dat hij was.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vinno op 30-01-2014 14:47:52 ]
pi_136134998
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef Lievig het volgende:

[..]

Oké. Nee, maar uiteindelijk is het voor ons allebei beter om het in het echt te bespreken. Mijn mening. Het is moeilijk, maar ik vind het niet meer dan normaal. Via een dronken telefoontje vind ik gewoon vluchtgedrag. Ik ken deze jongen veertien jaar lang en ik besta 20 jaar: een groot deel van m'n leven dus. Ik heb verder niet de intentie om hem om te praten, maar ik wil het wel uitpraten. Twee verschillende dingen.
Maar hoe kun je nu van hem vragen dat hij je, recht in je gezicht, eerlijk gaat vertellen waar het op staat? Hij heeft al die moeite gestopt in je vriend zijn, verborgen houden wat hij voelde en nu vraag je hem op te biechten op welke gebieden hij daarin heeft afgedaan; hij is verliefd op je geworden en dat kost hem nu ook de vriendschap die hij ook tussen jullie wilde!
Dat is een onmogelijke opgave Lievig, voor hem, maar ook voor jou.

En jij maakt een denkfout naar mijn idee: Je voelt je nu rot en jij gooit dat op de manier waarop. Je denkt dat antwoorden op vragen die je hebt dat rotgevoel weg gaat nemen. Maar je zult je alsnog rot voelen, omdat je weet dat je 'm gaat missen en omdat de vriendschap zoals je die kende voorbij is. Dat is logisch, maar zoek de antwoorden bij jezelf in plaats van bij hem; hij gaat ze je ook niet kunnen geven.
pi_136135180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef CoolGuy het volgende:

I'm a sucker for romance :') :') 8)7
ga vooral zo door! _O_
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 14:53:06 #243
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136135336
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

ga vooral zo door! _O_
Ehh..wat? :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136135394
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:14 schreef Lievig het volgende:

[..]

Best grappig dat je dit zegt, want bij sommige mensen is het echt niet (goed) te zien als ze verliefd zijn. Ik ken hem lang, maar ik heb hem nog nooit verliefd gezien. En als hij mij spontaan een kusje geeft (gewoon op wang ofzo) oid dan denk ik niet meteen dat hij verliefd is. Ik dacht er totaal niet bij na zelfs. Of als hij mij op een bepaalde manier bekijkt ofzo. En dat negatieve over andere jongens is altijd al zo geweest.
Maar goed. Dan heb je het niet gezien. Kan gebeuren.

Waarom kan je niet wat meer hebben van een goede vriend? Daar zijn goede vrienden toch voor, dat ze niet gelijk online een topic open hoe kut het allemaal wel niet is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:57:53 #245
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136135481
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Achteraf misschien wel, idd! Alleen toen stond ik er totaal niet bij stil. Stommm, maar typisch.

Heb hem iig een app gestuurd, ben benieuwd of ik een reactie krijg! :)
Al krijg je een reactie, realiseer je wel dat terug gaan naar hoe het was gewoon niet meer mogelijk is. Een groot gedeelte van hoe hij tegen jou deed zal voorgekomen zijn uit zijn gevoelens voor jou, ook al dacht jij dat dat gewoon uit de vriendschap kwam. Zelfs als hij verliefd wordt op een ander zal jullie relatie veranderen. Dus denk goed na over wat je wilt. Vaak uit zo een situatie is, als jij niet meer dan vriendschap wilt, is een hele lange pauze het beste en daarna te kijken hoe je staat. (lees tot hij een ander heeft zodat hij jou echt kan vergeten)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:59:23 #246
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_136135527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
Ik kan het namelijk niet helemaal geloven als 't zo is,
Dom en je. Ik heb ook zo'n vriendin. Haar allerbeste vriend wilde haar ook niet meer zien. Dus ik leg haar uit. dat hij verliefd op haar is. Haar reactie: "Maar hij is mijn beste vriend! Ik wil niks met hem!" Ik zeg: "Daarom wil hij je niet zien" Nu snapt ze het nog steeds niet.
Het is zoooo simpel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_136135555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Voor wie? voor hem, beiden, of alleen voor haar?

Niet dat ze het niet zou mogen proberen, zelfs als het alleen maar voor zichzelf is. Maar dan moet ze niet raar op kijken als hij daar totaal geen behoefte aan heeft.
Voor hem ook. Ik zou in zijn schoenen het niet leuk vinden als ik op deze dronken manier 'afscheid' zou hebben genomen van het onderwerp van mijn aanbidding. Misschien zou ik wel te bang zijn voor mijn gevoelens in nuchtere toestand om nog een ontmoeting te regelen op korte termijn , maar desnoods een dramatisch appje of kaartje doe ik wel..
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_136135678
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Goed zo, maak het maar weer lastig voor hem, puur en alleen omdat jij ergens mee zit.
Ik vind het wel een goed idee. wie van beide ook zo'n app stuurt, het biedt de opening voor een afscheid met iets meer uitleg en de ander kan altijd het bericht negeren, dat is dan ook een signaal.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_136135721
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In mijn wereld hoef ik voor iets dat zo ontzettend duidelijk is als dit geen topic te openen juffie. Iets minder over 't paard getild zijn zou je sieren.

Hij had gedronken. Hij had alcohol gehad, je weet dat alle emoties dan veel sterker en echter lijken toch? Wederom redeneer je vanuit wat JIJ graag wil. Prima dat jij de beschreven manier graag wil, maar HIJ wil dat niet. Snap je dat niet ? Hij wil het liefste het contact helemaal niet verbreken, want hij wil elke dag wakker worden met jou in zijn armen.

Maar dat kan niet, en dat soort dingen worden niet besproken bij een kopje Munt-thee en een plakje Oma's Cake.
Dit. Ik krijg steeds meer medelijden met die arme jongen naarmate ik dit topic verder lees
pi_136135863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehh..wat? :)
Je romcom scenario stukje hierboven over hopeloze liefdes en natgeregende meisjes geeft een leuke touch aan deze topics....
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 15:11:30 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136135930
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Je romcom scenario stukje hierboven over hopeloze liefdes en natgeregende meisjes geeft een leuke touch aan deze topics....
Oh dat. You ain't seen nothin' yet. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136135935
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Voor hem ook. Ik zou in zijn schoenen het niet leuk vinden als ik op deze dronken manier 'afscheid' zou hebben genomen van het onderwerp van mijn aanbidding. Misschien zou ik wel te bang zijn voor mijn gevoelens in nuchtere toestand om nog een ontmoeting te regelen op korte termijn , maar desnoods een dramatisch appje of kaartje doe ik wel..
Ja, dat is inderdaad precies wat TS invult voor haar vriend. Zij zou het op zon manier niet leuk vinden, dus zal hij dat ook wel zo zien.

Dat blijkt wel uit oa:

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef Lievig het volgende:

Oké. Nee, maar uiteindelijk is het voor ons allebei beter om het in het echt te bespreken. Mijn mening. Het is moeilijk, maar ik vind het niet meer dan normaal. Via een dronken telefoontje vind ik gewoon vluchtgedrag. Ik ken deze jongen veertien jaar lang en ik besta 20 jaar: een groot deel van m'n leven dus. Ik heb verder niet de intentie om hem om te praten, maar ik wil het wel uitpraten. Twee verschillende dingen.
Mevrouw wil het uitpraten, dus heeft hij dat ook maar te willen.

Wellicht zelfs tekenend voor de hele vriendschap, waarin zij iets wil en hij (uit verliefdheid) ja en amen zegt. En ja, dat kan dan nog wel eens hard aankomen wanneer hij zijn hakken in het zand zet.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 30-01-2014 15:19:18 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_136136020
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:05 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Dit. Ik krijg steeds meer medelijden met die arme jongen naarmate ik dit topic verder lees
Mwah, als hij een paar ballen laat groeien, dan is het probleem snel over. Denk ook dat de TS plots heel wat meer interesse in de goeie jongen gaat krijgen. Nogmaals, grote kans dat ze over een paar jaar in zal zien dat hij de ideale partner is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_136136693
Ik vind het knap TS dat je weer toenadering zoekt, zoals een goede vriend dat ook beaamt, om het uit te praten. Houdt er wel rekening mee dat zijn gevoelens op dit moment voor gaan. Zo werkt een vriendschap nou eenmaal.

Daarnaast zijn er geen oplossing, het zal nooit meer het oude worden. Of je beantwoord zijn liefde, of de vriendschap is echt over. Praat dus over zijn gevoelens en niet over het feit dat hij je sletterig heeft genoemd of dronken heeft opgebeld, tenminste als hij uberhaupt met je wil praten. Zo niet, dan is het helaas zo. Dat komt niet omdat jullie vriendschap niet zo hecht was als jij denkt, maar omdat hij met zichzelf nu in de knoop zit. Ergens is hij verliefd op je geworden, maar jij had een relatie, daarom heeft hij niks verteld, daarvoor verdient hij lof, vind ik.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:35:11 #255
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136136755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef probeer het volgende:

Mevrouw wil het uitpraten, dus heeft hij dat ook maar te willen.

Wellicht zelfs tekenend voor de hele vriendschap, waarin zij iets wil en hij (uit verliefdheid) ja en amen zegt. En ja, dat kan dan nog wel eens hard aankomen wanneer hij zijn hakken in het zand zet.
Vandaar ook dat mevrouw ineens geschokt is :) Niet omdat hij zei dat hij haar het mooiste meisje vindt, maar omdat hij geen contact meer wilde. Andere pogingen leken niet door te dringen.

Overigens ben ik wel van mening dat hij wellicht jaren teurg al wat had moeten zeggen en dan was het nooit zo erg geescaleerd als dit.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136136820
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:35 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vandaar ook dat mevrouw ineens geschokt is :) Niet omdat hij zei dat hij haar het mooiste meisje vindt, maar omdat hij geen contact meer wilde. Andere pogingen leken niet door te dringen.

Overigens ben ik wel van mening dat hij wellicht jaren teurg al wat had moeten zeggen en dan was het nooit zo erg geescaleerd als dit.
Och ... had hetzelfde effect gehad ... zij wil niet, hij kapt vriendschap af.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:42:54 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136137028
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef Lievig het volgende:

[..]

Oké. Nee, maar uiteindelijk is het voor ons allebei beter om het in het echt te bespreken. Mijn mening. Het is moeilijk, maar ik vind het niet meer dan normaal. Via een dronken telefoontje vind ik gewoon vluchtgedrag.
Mijn god zeg, het gaat nu even een keer niet om jou en wat jij wel of niet netjes vindt. Laat hem met rust als hij dat wil, hij weet je heus wel te vinden mocht hij het er nog over willen hebben.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:46:09 #258
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136137159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Och ... had hetzelfde effect gehad ... zij wil niet, hij kapt vriendschap af.
Klopt maar hoe langer iets duurt hoe dieper het gaat zitten.

quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mijn god zeg, het gaat nu even een keer niet om jou en wat jij wel of niet netjes vindt. Laat hem met rust als hij dat wil, hij weet je heus wel te vinden mocht hij het er nog over willen hebben.
Wellicht zit ik er naast, maar ik gok dat het vooral om haar ging in het verleden.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:05 #259
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136137409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wellicht zit ik er naast, maar ik gok dat het vooral om haar ging in het verleden.
Daar lijkt het wel op ja. Hij heeft pijn en nog doet ze wat het beste voor zichzelf is, terwijl hij toen zij pijn had er voor haar was :{
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:54:04 #260
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136137435
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Hij heeft pijn en nog doet ze wat het beste voor zichzelf is, terwijl hij toen zij pijn had er voor haar was :{
Nou ja, als je het zo bekijkt, zij kan er nu niet voor hem zijn omdat haar aanwezigheid de pijn is :P Dus eigenlijk is niets goed ;) Ben je er, is het niet goed, ben je er niet, kan je er niet zijn :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136137564
Ik weet één ding en dat is dat een vriendschap er ook niet meer in zit op deze manier. Volgens mij gaat dat nooit meer werken. Ik snap dat TS hem niet kwijt wil, maar nu hij dit gezegd heeft op zo'n manier en haar zelfs wil vergeten, lijkt dat me niet makkelijk voortzetten.

Wel weer grappig dat ze hem 'geen relatiemateriaal' noemt. Hij is natuurlijk ook alleen maar de jongen die knap is, je het goed mee kan vinden en waarbij je 100% jezelf kan zijn. Wie wil dat nou.....
The Secret Society of Poobahs.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:03:03 #262
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136137673
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef MokeyFrag het volgende:
Wel weer grappig dat ze hem 'geen relatiemateriaal' noemt. Hij is natuurlijk ook alleen maar de jongen die knap is, je het goed mee kan vinden en waarbij je 100% jezelf kan zijn. Wie wil dat nou.....
Kennelijk willen alleen mannen dat :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136137714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kennelijk willen alleen mannen dat :+
Dat blijkt. Bluh, vrouwen zijn soms zo dom.
The Secret Society of Poobahs.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:04:41 #264
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136137725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ja, als je het zo bekijkt, zij kan er nu niet voor hem zijn omdat haar aanwezigheid de pijn is :P Dus eigenlijk is niets goed ;) Ben je er, is het niet goed, ben je er niet, kan je er niet zijn :+
Nou ja er voor hem zijn is in dit geval gewoon doen wat hij vraagt.
pi_136137782
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef MokeyFrag het volgende:

Wel weer grappig dat ze hem 'geen relatiemateriaal' noemt. Hij is natuurlijk ook alleen maar de jongen die knap is, je het goed mee kan vinden en waarbij je 100% jezelf kan zijn. Wie wil dat nou.....
Hij is ideaal behalve dan dat ze hem niet spannend vindt en geen natte poes van hem krijgt :P
pi_136137845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Hij is ideaal behalve dan dat ze hem niet spannend vindt en geen natte poes van hem krijgt :P
Ha! Inderdaad, maar misschien moet ze haar ogen eens open doen.
The Secret Society of Poobahs.
pi_136137857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, vrouwen zijn hier stekenblind voor. Die denken echt dat vriendschap met een man mogelijk. Kan wel eens, onder speciale omstandigheden, maar 3 van de 4 keer lukt het niet.
Dat is wat ze je vertellen maar als je doorvraagt (en dat wordt ook door een aantal dames hier beaamd heb ik de indruk) dan blijkt dat ze het wel weten maar negeren.
Plausible deniability is wel zo handig om te hebben. ;)
pi_136137947
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mijn god zeg, het gaat nu even een keer niet om jou en wat jij wel of niet netjes vindt. Laat hem met rust als hij dat wil, hij weet je heus wel te vinden mocht hij het er nog over willen hebben.
Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
pi_136138063
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
Effectief voor jou ja! Je staat er helemaal niet stil bij hoe dat voor hem is... godsamme zeg. :')
Hij voelt zich al afgewezen en jij wilt het nog inwrijven ook omdat JIJ alleen maar om jezelf denkt..

[ Bericht 3% gewijzigd door TerryStone op 30-01-2014 16:20:49 ]
pi_136138080
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
Voor hem is dat niet effectiever, geloof ons maar. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:20:43 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136138295
niet om het een of ander mar heb wel het idee dat er hier aardig wat mensen in hun leven zijn gefriendzoned
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136138336
Overkomt bijna iedere man wel denk ik.
pi_136138383
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Re het volgende:
niet om het een of ander mar heb wel het idee dat er hier aardig wat mensen in hun leven zijn gefriendzoned
Jij natuurlijk nog nooit :P
pi_136138391
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Re het volgende:
niet om het een of ander mar heb wel het idee dat er hier aardig wat mensen in hun leven zijn gefriendzoned
Ik nooit. Eerst had ik geeneens vrouwenvrienden en stapte ik niet op vrouwen af en later ging ik niet om met meisjes die ik zag zitten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:27:02 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136138528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Jij natuurlijk nog nooit :P
tuurlijk wel, maar zodra je als man aanvoelt (of aan zo moeten voelen) dat je er eens realistisch naar moet kijken dan ga je wel op zoek naar iets anders ipv er als een puppy achteraan te blijven lopen totdat het een keer explodeert
het is nu geexplodeerd, dat is niet de schuld van TS, die zich best "verdrietig" mag voelen dat iemand die ze al 14 jaar kent blijkbaar nooit de ballen heeft gehad stappen te ondernemen om die explosie te vermijden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136138600
quote:
3s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Re het volgende:

[..]

tuurlijk wel, maar zodra je als man aanvoelt (of aan zo moeten voelen) dat je er eens realistisch naar moet kijken dan ga je wel op zoek naar iets anders ipv er als een puppy achteraan te blijven lopen totdat het een keer explodeert
het is nu geexplodeert, dat is niet de schuld van TS, die zich best "verdrietig" mag voelen dat iemand die ze al 14 jaar kent blijkbaar nooit de ballen heeft gehad stappen te ondernemen om die explosie te vermijden
Onzin, ze wist ervan en heeft het bewust of onbewust gevoed, gebruik van gemaakt en dat maakt haar ook "schuldig".
Overigens zie ik nergens verdriet alleen teleurstelling dat ze een emotionele tampon en slaafje/aanbidder kwijt is.
Eerste gedeelte ben ik dan wel weer met je eens maar helaas moet dat eerst heel pijnlijk geleerd worden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:32 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_136138746
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:47 schreef jpg97 het volgende:
Hij wilt meer dan alleen "vriendschap".
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_136138803
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Onzin, ze wist ervan en heeft het bewust of onbewust gevoed, gebruik van gemaakt en dat maakt haar ook "schuldig".
Overigens zie ik nergens verdriet alleen teleurstelling dat ze een emotionele tampon en slaafje/aanbidder kwijt is.
Eerste gedeelte ben ik dan wel weer met je eens maar helaas moet dat eerst heel pijnlijk geleerd worden.
hebben we onze verzuurde vrouwenhater ook weer, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136138864
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

hebben we onze verzuurde vrouwenhater ook weer, hoor.
Ik haat geen vrouwen, maar jouw lelijke kop mag ik niet echt dus je zit er niet helemaal naast inderdaad. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:36:06 #280
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136138899
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
Fijn, zo'n 'vriendin' zonder inlevingsvermogen...
pi_136138942
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik haat geen vrouwen, maar jouw lelijke kop mag ik niet echt dus je zit er niet helemaal naast inderdaad. :')
Haha, wow.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:42:59 #282
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_136139149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik haat geen vrouwen, maar jouw lelijke kop mag ik niet echt dus je zit er niet helemaal naast inderdaad. :')
:')
pi_136140276
never mind
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:18:19 #284
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_136140373
Mooi topic. Erg herkenbaar.
pi_136140482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef Mishu het volgende:
Mooi topic. Erg herkenbaar.
Jij was de verliefde persoon of het object van affectie? En wat heb je vervolgens gedaan?
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:21:44 #286
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136140491
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Harmankardon het volgende:
Overkomt bijna iedere man wel denk ik.
Nee hoor :P ik had gewoon nooit vrouwelijke vrienden :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136140788
TS heeft hij nog gereageerd op je app?
pi_136141227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef Lievig het volgende:
Lieve mensen! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen hierover en hoe ik dit kan oplossen. Alvast sorry voor mijn lange verhaal, maar ik kan het niet in het kort uitleggen.

Afgelopen weekend ben ik weer eens naar mijn ouders geweest. Ik woon vanwege mijn studie in een hele andere stad en verblijf daar meer dan bij mijn ouders. Mijn ouders wonen in een studentenstad en veel van mijn vriendinnen zijn daar blijven wonen. Ik heb daar dus heel wat vrienden en kennissen en heb een leuk weekend gehad!

Ook heb ik mijn beste vriend weer gezien na één maandje hem niet gezien te hebben. We kennen elkaar al vanaf de basisschool (we zijn inmiddels twintig jaar) en we hebben altijd al goed met elkaar op kunnen schieten. Hij weet alles van mij, ik weet - denk ik dan - alles van hem, maar we hebben vooral een bijzondere band. We hebben periodes dat we elkaar een poos niet zien vanwege drukte, maar over het algemeen hebben we altijd wel (telefonisch) contact.

Zaterdag spraken we ’s middags af en dat was als vanouds gezellig. Mijn relatie is onlangs verbroken en ik zit daar nog steeds wel mee. Mijn beste vriend weet mij altijd weer op te vrolijken met lieve en wijze woorden en ik weet dat ik hem kan vertrouwen. Tegen hem durf ik alles uit te spreken en 100% mezelf te zijn. Dat durf ik naast hem alleen maar bij mijn ouders en goede vriendinnen.

We hadden het dus heel leuk, en om maar to the point te komen: een vriendin van mij gaf een feest en daar gingen we samen heen. Ik vond het heel gezellig en omdat ik gewoon sociaal ben, heb ik veel gepraat en gedanst met meerdere personen. In het bijzonder heb ik één leuke jongen ontmoet en we hebben nummers uitgewisseld.

Na het feest bracht mijn beste vriend mij naar huis, maar ik vond zijn houding nogal vervelend. Hij wilde eerst niets kwijt, maar uiteindelijk liet hij weten dat hij het belachelijk vindt dat ik 'zo sletterig deed' op het feest (zo kwam dat dus over op hem). Ik vond het heel erg onredelijk van hem omdat ik juist niet zo snel op jongens inga - en dat weet hij - tenzij ik iemand echt interessant vind. Buiten dat feit om, neemt hij zelf ieder weekend een meisje mee naar huis om daar vervolgens seks mee te hebben (en ik heb ook nog eens maar één sekspartner gehad in mijn hele leven) en dan noemt hij mijn gedrag 'sletterig'.

Eigenlijk vond ik het dus hypocriet en ik was best boos. En dat word ik zelden. Nu ben ik het gewend dat hij altijd iets lulligs heeft te zeggen over de jongen als het aankomt op jongens en mijn zaken, maar nooit over mij. Ik had het niet achter hem gezocht.

Hij heeft daarna zijn excuses aangeboden en beweerde de hele tijd dat hij het absoluut niet zo bedoelde, maar ik was er toch wel door gekwetst. Ik begrijp niet zo goed wat er fout is aan het gewoon leuk hebben op een feest, ik begrijp zijn uitbarsting sowieso totaal niet. We hebben nog nooit ruzie gehad en ik weet zeker dat hij mij niet echt een slet vindt. Maar door deze (re)actie ben ik toch teleurgesteld in hem. Ik ben daarna naar huis gegaan en heb het gelaten voor wat het is, eigenlijk dacht ik: 'laten we deze stomme gebeurtenis maar snel vergeten en weer leuk tegen elkaar gaan doen'.

Nu belde hij mij vannacht (om half 4 's nachts) ineens dronken wakker met de boodschap dat er veel mooie vrouwen zijn, maar dat ik de mooiste ben - en dat herhaalde hij zo'n zes keer - met daarna de boodschap dat hij helemaal geen contact meer met mij wil, want 'hij wil mij gewoon vergeten'. Hij hing op, ik kreeg de kans niet eens om iets te zeggen want hij ratelde maar door en tot nu toe heb ik niets van hem gehoord.

En ik denk dat ik nu pas inzie wat er aan de hand is, maar ergens kan ik het niet geloven, omdat we altijd heel erg close zijn geweest en we elkaar de laatste tijd niet heel erg veel zagen. Ik wil echt niet dat onze vriendschap kapot gaat of dat we geen contact meer hebben, want ook al is het sinds dit weekend wat geëscaleerd, hij is echt iemand in mijn leven waar ik echt gek op ben en waar ik het heel erg goed mee kan vinden. Ik wil het heel graag oplossen tussen ons, maar ik weet echt niet hoe.

Ik ben nu al de hele nacht/ochtend wakker en zit hier best erg mee, vandaar dat ik even anoniem m'n verhaal doe! Ben benieuwd naar jullie reacties! :)
Moet je het nog vragen. Die dude die je je beste vriend noemt is altijd al verliefd op je geweest. Hij wil dat je met hem gaat. Hij is jaloers wanneer je contact hebt met andere jongens, want je ziet hem niet staan, alleen als vriend, niet als geliefde.
pi_136141392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hij wil meer, maar groeit er vanzelf overheen. Als jullie daadwerkelijk zulke goede vrienden zijn moet je de frequentie van contact gewoon wat laten afnemen de komende tijd. Bel hem binnenkort op om af te spreken ofzo, desnoods praat je er even openlijk met elkaar over (zonder alcohol). En ga hem dan sowieso niet behandelen als het gewonde hertje. Jullie zijn nog jong, dat trekt wel weer bij.
Geloof je het zelf? :')
pi_136141634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef ShinobizWinter het volgende:
TS heeft hij nog gereageerd op je app?
Er worden hier zoveel onzinnige posts geplaatst door gekken dat ik haast niet meer kan reageren. Hij heeft gereageerd met zijn excuses en dat hij ook wil afspreken. Nogmaals: ik vind het niet meer dan logisch dat hij daar ook behoefte aan heeft. Gelukkig maar.
pi_136141684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
Even nieuwsgierig. Waarom niet? Ik snap dat je liefde niet kan afdwingen, maar je komt wel heel stellig over. Hij is volgens jou namelijk begripvol, knap, lief, wijs (in advies) etc. Of is dat eigenlijk niet zo? Is hij een handige uitlaatklep?
pi_136141715
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Fijn, zo'n 'vriendin' zonder inlevingsvermogen...
Fijn, van die op z'n zachtst gezegd 'bijzondere' users die altijd menen de waarheid te zeggen, maar vooral aan het projecteren zijn.
pi_136141806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Even nieuwsgierig. Waarom niet? Ik snap dat je liefde niet kan afdwingen, maar je komt wel heel stellig over. Hij is volgens jou namelijk begripvol, knap, lief, wijs (in advies) etc. Of is dat eigenlijk niet zo? Is hij een handige uitlaatklep?
Als ik een relatie aanga, vind ik het erg belangrijk dat ik verliefd op iemand ben. Ik ben dat niet op hem en kan dat nooit worden op hem. Ik ken hem te goed. Los van hoe leuk hij is, maar ik ken hem door en door.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:01:51 #294
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_136141829
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef Lievig het volgende:

[..]

Fijn, van die op z'n zachtst gezegd 'bijzondere' users die altijd menen de waarheid te zeggen, maar vooral aan het projecteren zijn.
Ja hoor meid :') wat doe je hier nog, je weet toch alles beter. Gaat gewoon heen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_136141875
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Lievig het volgende:

[..]

Als ik een relatie aanga, vind ik het erg belangrijk dat ik verliefd op iemand ben. Ik ben dat niet op hem en kan dat nooit worden op hem. Ik ken hem te goed. Los van hoe leuk hij is, maar ik ken hem door en door.
Tja, dat gaat in een relatie natuurlijk nooit gebeuren :')
Wat een bullshit-reden.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136141908
Anyway, vriendschap is afgelopen, hij voelt zich kut, jij bent je uitlaatklep kwijt, er gaat nog een gesprek volgen met een hoop gejank waarna hij misschien toch weer je vriend wil zijn en zichzelf in waanzin opoffert (jij blij) of hij zegt doei en dat is het.

THE END
pi_136141919
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

Er worden hier zoveel onzinnige posts geplaatst door gekken dat ik haast niet meer kan reageren. Hij heeft gereageerd met zijn excuses en dat hij ook wil afspreken. Nogmaals: ik vind het niet meer dan logisch dat hij daar ook behoefte aan heeft. Gelukkig maar.
En hoe daarna verder?
Alles uit je verhaal zegt dat hij gek op je is. Dat hij daar over gezwegen heeft is niet zo raar en kans is aanwezig dat hij het weer zal ontkennen...want hij wil je niet kwijt.
Of hij hoopt dat jij iets doet met de info die hij je in een dronken bui heeft gegeven.

Waar hoop je op? Hoe denk je nog met hem om te gaan?
pi_136141949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Tja, dat gaat in een relatie natuurlijk nooit gebeuren :')
Wat een bullshit-reden.
Mannen moeten een mysterie zijn, geheimzinnig, jeweettoch.
pi_136142045
ga gewoon lekker neuken en zie wat er van komt. die vriendschap is nu toch al naar de klote, dus daar hoef je het niet om te laten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:12:08 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_136142120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Tja, dat gaat in een relatie natuurlijk nooit gebeuren :')
Wat een bullshit-reden.
Echt hoor, TS heeft de emotionele ontwikkeling van een poffertje.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:16:21 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136142223
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Lievig het volgende:

[..]

Er worden hier zoveel onzinnige posts geplaatst door gekken dat ik haast niet meer kan reageren. Hij heeft gereageerd met zijn excuses en dat hij ook wil afspreken. Nogmaals: ik vind het niet meer dan logisch dat hij daar ook behoefte aan heeft. Gelukkig maar.
Mooi, toch? Eindigt het topic toch nog positief.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')