abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:31:55 #51
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_136127644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier ook verdrietig door. Ik vind dat áls dit dan echt het einde is van onze vriendschap, het ook wel op een aardige manier had gekund. Dit is alleen maar naar voor ons allebei. Ik wil zulke dingen uit kunnen praten want ik denk dat uitpraten uiteindelijk beter is.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef richolio het volgende:
En verder ben jij niet in een positie om iets te waarderen of niet.
Je komt zo ongelofelijk blasé over. Je bent wel echt een prinsesje hè, of niet? Wie weet hoe jij had gereageerd? Doe even normaal en verplaats je in hem. En ja, ga met hem praten.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136127666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een beetje begrip dat je dat niet altijd zo fraai kunt sturen, mag ook wel.
Ik dring mezelf ook niet op, maar ik vind het niet fair hoe hij zich heeft opgesteld tegenover mij. Mij eerst uitmaken voor slet en mij daarna nog eens wakker bellen met de mededeling dat hij absoluut geen contact meer wil. Nee, erg aardig na al onze jaren van vriendschap.
pi_136127708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik dring mezelf ook niet op, maar ik vind het niet fair hoe hij zich heeft opgesteld tegenover mij. Mij eerst uitmaken voor slet en mij daarna nog eens wakker bellen met de mededeling dat hij absoluut geen contact meer wil. Nee, erg aardig na al onze jaren van vriendschap.
Kun je je dan helemaal niet inleven in zijn situatie :?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_136127725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
wat is de les voor vrouwen? :7
Er zijn nog teveel seksegenoten die verschrikkelijk naief én egoïstisch zijn?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136127745
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Er zijn nog teveel seksegenoten die verschrikkelijk naief én egoïstisch zijn?
En het voor zichzelf ontkennen tot het compleet uit de hand loopt en dan maar snel in de slachtoffer rol kruipen... Terwijl ze met een beetje logisch nadenken ook allang hadden kunnen aanvoelen hoe de vork in de steel zat...oh wacht...TS
pi_136127749
Het empathisch vermogen van TS _O-

Het gaat echt alleen maar over hoe vervelend het is voor jou. Bovendien had je het waarschijnlijk al jaren kunnen zien aankomen als je niet zo naïef was. Maar zo goed was de vriendschap dus blijkbaar toch niet.
pi_136127759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat zie je dus duidelijk fout. en het is gewoon egoïstisch hoe je je hier opstelt
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:31 schreef richolio het volgende:

[..]

[..]

Je komt zo ongelofelijk blasé over. Je bent wel echt een prinsesje hè, of niet? Wie weet hoe jij had gereageerd? Doe even normaal en verplaats je in hem. En ja, ga met hem praten.
Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
pi_136127784
ik-ik-ik-topic :')

Laat het gewoon los want je gaat nooit te horen krijgen wat je wil horen..
pi_136127807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef Lievig het volgende:

[..]

[..]

Het is mijn ervaring. Ik vind het niet egoïstisch, gevoelloos of prinsessengedrag, want ik dring mezelf niet op. Als je jarenlang bevriend bent en iemand helemaal in vertrouwen hebt genomen, is het best vervelend om op een botte manier behandeld te worden en te horen dat iemand jou sletterig vindt, terwijl het onterecht is. En als je dan denkt dat het 'goed' is tussen jullie, je midden in de nacht wordt wakker gebeld omdat hij geen contact meer met je wil. Het had echt anders gekund, ik had het anders gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Kun je je dan helemaal niet inleven in zijn situatie :?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_136127809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:32 schreef Lievig het volgende:

[..]

Als je echt zijn vriend zou zijn dan zou je jezelf proberen in te leven in wat voor kutsituatie hij zich JARENlang heeft bevonden en zijn moeilijke besluit dat het beter is voor hem geen contact meer te hebben te respecteren.
pi_136127810
quote:

[..]

[..]

Dus...wat is jouw plan van aanpak nu?
pi_136127860
Als TS en de vriend elkaar al zolang kennen, en opeens komt dit uit het niets, kan ik me voorstellen dat het inderdaad érg vervelend is voor de TS. Dat wil niet zeggen dat ze zich niet in kan leven, of dat ze egoïstisch is, maar dat ze graag haar best wil doen om de vriend een vriend te houden.

Dat kan waarschijnlijk niet, en dat doet pijn. Na jarenlange vriendschap iemand op zo'n abrupte manier verliezen is voor veel mensen gewoon écht heel vervelend, en daar mag je ook best verdrietig en gekwetst om zijn.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:41:11 #63
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136127880
Een ding mag gezegd worden, mannen die heimelijk verliefd zijn op hun beste vriendin zijn ook niet eerlijk, en zijn dat ook niet naar zichzelf. Ze zijn vaak blind voor andere vrouwen die wel in ze geinteresseerd zijn. Dat vrouwen niet doorhebben wanneer iemand eigenlijk verliefd is kan rot zijn, maar een man is daarentegen weer enorm in staat om continu hoop te vinden waar er geen sprake van hoop is. Continu zoekend naar die ene kleine aanwijzing dat het toch zou kunnen gebeuren, en dat ze je toch wel op zo'n manier leuk vind. Ook niet erg handig. Bovendien, zonde van je jonge jaren, en zonde van de lol die je met andere vrouwen zou kunnen hebben waar je op dat moment blind voor bent.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136127895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het empathisch vermogen van TS _O-

Het gaat echt alleen maar over hoe vervelend het is voor jou. Bovendien had je het waarschijnlijk al jaren kunnen zien aankomen als je niet zo naïef was. Maar zo goed was de vriendschap dus blijkbaar toch niet.
Ik kan me heel goed inleven, maar daarom kan ik het nog wel een klote situatie vinden. Ik zie niet in waarom ik hier niet verdrietig om mag/kan zijn of waarom ik alles maar moet begrijpen van hem. Ik dacht dat onze vriendschap goed was, en dus had hij dit ook kunnen vertellen, al was het moeilijk.

Dat klopt, maar het topic is ook vanuit mij getypt. Ik kan moeilijk over zijn gevoelens typen als ik niet weet hoe hij zich nu voelt. Ik ben niet naïef, hij heeft nooit laten zien dat hij mij leuk vindt op die manier. Hij is altijd wel wat negatief geweest als het op andere jongens aankwam, maar daar zocht ik niet veel achter, omdat hij altijd scharrelde met vrouwen.
pi_136127940
quote:

[..]

[..]

Dan staat jouw ervaring heel ver van de werkelijke wereld. Je blijft maar doorgaan over het slet genoemd worden. Natuurlijk is dat kut. Maar hoe kut denk je dat het voor die vriend is om jarenlang verliefd te zijn op een meisje dat jouw liefde niet beantwoord?

En als je nou nog niet snapt waarom hij je (overdreven misschien) sletterig noemde, lees dan het volgende stukje wat Coolguy eerder schreef nog eens door. En daarna nog eens, en nog eens. Net zolang totdat je doorhebt hoe egoïstisch je je gedraagt:

Quote van Coolguy:
Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

Duidelijk?
pi_136127967
quote:

[..]

[..]

Heb je nou echt niet door dat je alleen maar over jezelf praat? Hoe vervelend het voor jou is dat hij verliefd op je is, hoe vervelend het voor jou is dat het hem pijn deed dat je met die andere jongen stond te flirten. Hoe vervelend het voor jou is dat hij na jaren zó gefrustreerd raakte dat hij uit zn sloof schoot. Hoe vervelend het voor jou is dat hij nu beseft dat hij nooit een kans bij je gaat maken. Hoe vervelend het voor jou is dat hij het moeilijke besluit heeft genomen dat hij beter afstand van je kan nemen..
pi_136127982
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus...wat is jouw plan van aanpak nu?
Ik ga geen contact zoeken omdat hij heeft gezegd dat hij geen contact meer wil, dus dan is dit waarschijnlijk het einde van onze vriendschap. Of hij moet nog contact gaan zoeken om het eens goed uit te leggen en alles uit te praten, maar dat ligt aan hem.
pi_136128002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:43 schreef Phyxcius het volgende:
Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.
Dit is ook zo verschrikkelijk, alsof je een klap in je ballen krijgt... ik heb respect voor die jongen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136128040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:43 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Quote van Coolguy:

Duidelijk?
Precies, dit geeft aan dat je iemand die je nog maar net een uur kent, blijkbaar belangrijker vindt dan iemand die al jarenlang bevriend met je is, zeg maar :P
pi_136128049
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed inleven, maar daarom kan ik het nog wel een klote situatie vinden. Ik zie niet in waarom ik hier niet verdrietig om mag/kan zijn of waarom ik alles maar moet begrijpen van hem. Ik dacht dat onze vriendschap goed was, en dus had hij dit ook kunnen vertellen, al was het moeilijk.

Dat klopt, maar het topic is ook vanuit mij getypt. Ik kan moeilijk over zijn gevoelens typen als ik niet weet hoe hij zich nu voelt. Ik ben niet naïef, hij heeft nooit laten zien dat hij mij leuk vindt op die manier. Hij is altijd wel wat negatief geweest als het op andere jongens aankwam, maar daar zocht ik niet veel achter, omdat hij altijd scharrelde met vrouwen.
Natuurlijk mag je verdrietig zijn. Zoiets kan hard aankomen. Maar je vraagt wat je nu het beste kan doen en dat is hem loslaten en tijd gunnen. Dat schijn je niet te willen omdat het voor jou zo pijnlijk en vervelend is en dat is gewoon egoïstisch en toont weinig emphatisch vermogen van jouw kant.
pi_136128068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, dit geeft aan dat je iemand die je nog maar net een uur kent, blijkbaar belangrijker vindt dan iemand die al jarenlang bevriend met je is, zeg maar :P
Nah, geeft meer aan dat je diegene niks vindt op die manier
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136128072
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit is ook zo verschrikkelijk, alsof je een klap in je ballen krijgt... ik heb respect voor die jongen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

en ja, als man zijnde wil je op zo'n moment wel eens strontbezopen worden en dan worden wat emoties eruit gegooid.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136128087
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nah, geeft meer aan dat je diegene niks vindt op die manier
Ik vertelde het alleen maar zoals die jongen het wsl opgevat heeft :P
pi_136128096
Jeetje TS grow up.
Je mag best verdrietig zijn omdat het zo gelopen is maar ik heb hier niks "onaardigs" van zijn kant gelezen.

Hij heeft je een slet genoemd, nou en
Als mijn beste vriend me een slet zou noemen en ik wist dat het kwam door een gebroken hart dan zou ik ook verdrietig zijn. Maar dan vanwege zijn pijn en niet de mijne.

Gezien de context snap ik niet dat je zo beledigd ben. Maar eigenlijk ook weer wel want dit is een typische reactie van een 20-jarige meid. Volwassenheid is nog ver te zoeken
pi_136128208
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je verdrietig zijn. Zoiets kan hard aankomen. Maar je vraagt wat je nu het beste kan doen en dat is hem loslaten en tijd gunnen. Dat schijn je niet te willen omdat het voor jou zo pijnlijk en vervelend is en dat is gewoon egoïstisch en toont weinig emphatisch vermogen van jouw kant.
Ik gun hem tijd en ik laat hem los, maar dat neemt niet weg dat ik het liever uitgepraat zie op een normale manier. Ik vind iemand bezopen opbellen niet echt een goede afsluiting, maar als dit zijn manier van loslaten is, dan is dat zo. Ik vraag me dan wel af hoe goed en puur onze vriendschap nou echt was, maar dat blijft dan maar een vraag.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:54:38 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136128213
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136128307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik gun hem tijd en ik laat hem los, maar dat neemt niet weg dat ik het liever uitgepraat zie op een normale manier. Ik vind iemand bezopen opbellen niet echt een goede afsluiting, maar als dit zijn manier van loslaten is, dan is dat zo. Ik vraag me dan wel af hoe goed en puur onze vriendschap nou echt was, maar dat blijft dan maar een vraag.
Het ik-ik-ik verhaal blijft maar doorgaan.. ;(
pi_136128340
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Re het volgende:
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
Ik vind dat wel meevallen, zij heeft geen flauw idee wat er in de jongen in kwestie omgaat en -dat- is dus wat we hier proberen uit te leggen. :)
pi_136128348
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Re het volgende:
Hij liep niet eens achter mij aan. Als dat nou het geval was, had ik het wel door gehad en was het anders gelopen. Zo'n type is hij ook absoluut niet. Ik vind zijn reactie dus nogal plotseling en onverwacht.
pi_136128375
Bel hem gewoon op. Hij was dronken
Worry is a misuse of imagination
pi_136128381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Lievig het volgende:

[..]

Hij liep niet eens achter mij aan. Als dat nou het geval was, had ik het wel door gehad en was het anders gelopen. Zo'n type is hij ook absoluut niet. Ik vind zijn reactie dus nogal plotseling en onverwacht.
Oftewel je had het gewoon niet door, anders had dit niet als een verrassing voor jou gekomen ;)
pi_136128392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, zij heeft geen flauw idee wat er in de jongen in kwestie omgaat en -dat- is dus wat we hier proberen uit te leggen. :)
En volgens mij is dat onderhand wel duidelijk. Klassiek gevalletje friendzone. Mannen zijn zwak, vrouwen zijn blind.

TS, zijn reactie is heel normaal en jij kan er verder ook weinig aan doen. Je hebt een onweerstaanbare invloed op die jongen, en hij weet dat hij geen kans maakt, maar kan er verder ook geen kaas van maken.

Het enige wat je kunt doen is afstand houden en over tien jaar inzien dat hij toch de ware was.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_136128396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Probability het volgende:
Bel hem gewoon op. Hij was dronken
Dat kan...maar kan ook zijn dat hij zichzelf moed had ingedronken (zwak argument, maar wou het toch even gezegd hebben)
pi_136128400
En er zitten hier wel veel waarzeggers in het topic zeg, jeetje
pi_136128407
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef Probability het volgende:
En er zitten hier wel veel waarzeggers in het topic zeg, jeetje
Klopt en fok is er groot mee geworden :P
pi_136128414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan...maar kan ook zijn dat hij zichzelf moed had ingedronken (zwak argument, maar wou het toch even gezegd hebben)
Ja dan kun je toch nuchter om de bevestiging vragen?
pi_136128437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:58 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het ik-ik-ik verhaal blijft maar doorgaan.. ;(
Wat wil je eigenlijk precies zien in mijn reacties? Zoiets volgens mij:

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beter! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heel terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd. Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.
pi_136128438
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dan kun je toch nuchter om de bevestiging vragen?
Vandaar ook dat ik voorstelde dat zij hem even op ging bellen :P
pi_136128460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beter! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heel terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd. Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.
Btw, zie jij eventueel wat in hem?? Iets??
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:08:14 #90
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136128547
TS de pijn die jij nu hebt over dat de vriendschap zo eindigt is helemaal niks in vergelijking met de pijn die hij nu heeft. Accepteer dat hij geen contact meer wil en ga verder met je leven, al is het maar om hem niet nóg meer pijn te doen.
Misschien dat jullie elkaar over een paar jaar weer eens tegenkomen, en dan zie je dan wel weer verder.
pi_136128669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was helaas alleen niet echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beteris eigenlijk geen stijl! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heelniet terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd.Ik kan het me echter wel voorstellen als ik me zijn situatie inbeeld Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.Graag zou ik er nog met hem over praten om het voor beiden op een goede manier af te sluiten. Als hij dat echter niet ziet zitten heb ik daar begrip voor en gaan we beiden onze eigen weg.
Zoiets zou ik passend vinden.
pi_136128681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Btw, zie jij eventueel wat in hem?? Iets??
Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
pi_136128834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
Tsja, gezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch gevoelens voor je heeft, zijn andere alternatieven niet echt een uitkomst...dan houdt het een beetje op vrees ik.

...maar hem nog 1 laatste keer opbellen kan (voor jou althans) geen kwaad toch? :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:50 #94
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136128932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, gezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch gevoelens voor je heeft, zijn andere alternatieven niet echt een uitkomst...dan houdt het een beetje op vrees ik.

...maar hem nog 1 laatste keer opbellen kan (voor jou althans) geen kwaad toch? :)
Die jongen moest zichzelf lam zuipen om alles uit de doeken te doen en het contact te verbreken, dan ga je toch niet gelijk daarna opbellen... (hoe graag ts dat misschien ook wil).
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:11 #95
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136128984
Al geneukt, TS?
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:44 #96
421348 Keukenvrouw
Perfecte schoondochter
pi_136129006
Neem het voorhoede in handen en pak je telefoon en bel diegene op.
Wat heb je te verliezen je hebt al ruzie en dat kan het alleen maar beter maken en zo kan je laten zien dat je om diegene geeft, gewoon doen;)
Ik ben Saskia en ben getrouwd met peter en hebben 2 prachtige kinderen.
pi_136129048
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die jongen moest zichzelf lam zuipen om alles uit de doeken te doen en het contact te verbreken, dan ga je toch niet gelijk daarna opbellen... (hoe graag ts dat misschien ook wil).
Of juist wel :P
Of misschien 1 dagje wachten tot zijn kater weer weg is :P
pi_136129073
Desnoods stuur je hem een berichtje dat jij er graag over wilt praten en dat als hij dat ook wil hij je even kan bellen. Dan geef je hem weer een stukje regie in handen, dat vindt ie vast fijn na zo'n dronken uitbarsting.
pi_136129124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
Desnoods stuur je hem een berichtje dat jij er graag over wilt praten en dat als hij dat ook wil hij je even kan bellen. Dan geef je hem weer een stukje regie in handen, dat vindt ie vast fijn na zo'n dronken uitbarsting.
Ja, kan ook nog, maar ik wil mezelf absoluut niet opdringen ofzo. Maar dit klinkt wel normaal.
pi_136129125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hoe lang blijven vrouwen fucking dom tot ze ooit een keer snappen dat mannen niet zomaar "vrienden" zijn met vrouwen.....

Hoe fucking veel jaar aan evolutie moet eroverheen gaan tot die 2 draadjes contact maken in die koppies van dames :`)
Inderdaad, dan krijg je dit soort emotioneel gezeik.

Snap overigens niet dat je verliefd kunt worden op iemand die je van kleins af aan kent, maar goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')