abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:54:38 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136128213
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136128307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik gun hem tijd en ik laat hem los, maar dat neemt niet weg dat ik het liever uitgepraat zie op een normale manier. Ik vind iemand bezopen opbellen niet echt een goede afsluiting, maar als dit zijn manier van loslaten is, dan is dat zo. Ik vraag me dan wel af hoe goed en puur onze vriendschap nou echt was, maar dat blijft dan maar een vraag.
Het ik-ik-ik verhaal blijft maar doorgaan.. ;(
pi_136128340
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Re het volgende:
maar toch, is het daadwerkelijk de schuld van een vrouw als een man pathetisch achter je aanloopt in de hoop op meer... de friendzone lijkt er alleen te zijn voor kneuzen die de vrouw verwijten niet op hen te vallen maar op iemand anders...
Ik vind dat wel meevallen, zij heeft geen flauw idee wat er in de jongen in kwestie omgaat en -dat- is dus wat we hier proberen uit te leggen. :)
pi_136128348
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Re het volgende:
Hij liep niet eens achter mij aan. Als dat nou het geval was, had ik het wel door gehad en was het anders gelopen. Zo'n type is hij ook absoluut niet. Ik vind zijn reactie dus nogal plotseling en onverwacht.
pi_136128375
Bel hem gewoon op. Hij was dronken
Worry is a misuse of imagination
pi_136128381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Lievig het volgende:

[..]

Hij liep niet eens achter mij aan. Als dat nou het geval was, had ik het wel door gehad en was het anders gelopen. Zo'n type is hij ook absoluut niet. Ik vind zijn reactie dus nogal plotseling en onverwacht.
Oftewel je had het gewoon niet door, anders had dit niet als een verrassing voor jou gekomen ;)
pi_136128392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, zij heeft geen flauw idee wat er in de jongen in kwestie omgaat en -dat- is dus wat we hier proberen uit te leggen. :)
En volgens mij is dat onderhand wel duidelijk. Klassiek gevalletje friendzone. Mannen zijn zwak, vrouwen zijn blind.

TS, zijn reactie is heel normaal en jij kan er verder ook weinig aan doen. Je hebt een onweerstaanbare invloed op die jongen, en hij weet dat hij geen kans maakt, maar kan er verder ook geen kaas van maken.

Het enige wat je kunt doen is afstand houden en over tien jaar inzien dat hij toch de ware was.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_136128396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Probability het volgende:
Bel hem gewoon op. Hij was dronken
Dat kan...maar kan ook zijn dat hij zichzelf moed had ingedronken (zwak argument, maar wou het toch even gezegd hebben)
pi_136128400
En er zitten hier wel veel waarzeggers in het topic zeg, jeetje
pi_136128407
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef Probability het volgende:
En er zitten hier wel veel waarzeggers in het topic zeg, jeetje
Klopt en fok is er groot mee geworden :P
pi_136128414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan...maar kan ook zijn dat hij zichzelf moed had ingedronken (zwak argument, maar wou het toch even gezegd hebben)
Ja dan kun je toch nuchter om de bevestiging vragen?
pi_136128437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:58 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het ik-ik-ik verhaal blijft maar doorgaan.. ;(
Wat wil je eigenlijk precies zien in mijn reacties? Zoiets volgens mij:

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beter! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heel terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd. Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.
pi_136128438
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dan kun je toch nuchter om de bevestiging vragen?
Vandaar ook dat ik voorstelde dat zij hem even op ging bellen :P
pi_136128460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beter! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heel terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd. Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.
Btw, zie jij eventueel wat in hem?? Iets??
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:08:14 #90
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136128547
TS de pijn die jij nu hebt over dat de vriendschap zo eindigt is helemaal niks in vergelijking met de pijn die hij nu heeft. Accepteer dat hij geen contact meer wil en ga verder met je leven, al is het maar om hem niet nóg meer pijn te doen.
Misschien dat jullie elkaar over een paar jaar weer eens tegenkomen, en dan zie je dan wel weer verder.
pi_136128669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Lievig het volgende:

[..]

Jeetje, ik heb echt medelijden met hem, zó heftig voor hem. Ik begrijp zijn keuze volledig en dit was helaas alleen niet echt dé perfecte manier om te laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft. Iemand 's nachts dronken opbellen, het kan niet beteris eigenlijk geen stijl! Ik zal zijn gevoelens accepteren, ik geef hem de tijd en ik vind het heelniet terecht dat hij boos is geworden op mij en mij 'sletterig' heeft genoemd.Ik kan het me echter wel voorstellen als ik me zijn situatie inbeeld Zo terecht, ik gaf immers mijn 06. Ik vind het zo erg dat ik hem heb gekwetst (al heeft hij mij nóóit laten weten dat hij gevoelens voor mij heeft) en het is allemaal mijn schuld.Graag zou ik er nog met hem over praten om het voor beiden op een goede manier af te sluiten. Als hij dat echter niet ziet zitten heb ik daar begrip voor en gaan we beiden onze eigen weg.
Zoiets zou ik passend vinden.
pi_136128681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Btw, zie jij eventueel wat in hem?? Iets??
Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
pi_136128834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
Tsja, gezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch gevoelens voor je heeft, zijn andere alternatieven niet echt een uitkomst...dan houdt het een beetje op vrees ik.

...maar hem nog 1 laatste keer opbellen kan (voor jou althans) geen kwaad toch? :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:50 #94
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136128932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, gezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch gevoelens voor je heeft, zijn andere alternatieven niet echt een uitkomst...dan houdt het een beetje op vrees ik.

...maar hem nog 1 laatste keer opbellen kan (voor jou althans) geen kwaad toch? :)
Die jongen moest zichzelf lam zuipen om alles uit de doeken te doen en het contact te verbreken, dan ga je toch niet gelijk daarna opbellen... (hoe graag ts dat misschien ook wil).
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:11 #95
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136128984
Al geneukt, TS?
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:44 #96
421348 Keukenvrouw
Perfecte schoondochter
pi_136129006
Neem het voorhoede in handen en pak je telefoon en bel diegene op.
Wat heb je te verliezen je hebt al ruzie en dat kan het alleen maar beter maken en zo kan je laten zien dat je om diegene geeft, gewoon doen;)
Ik ben Saskia en ben getrouwd met peter en hebben 2 prachtige kinderen.
pi_136129048
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die jongen moest zichzelf lam zuipen om alles uit de doeken te doen en het contact te verbreken, dan ga je toch niet gelijk daarna opbellen... (hoe graag ts dat misschien ook wil).
Of juist wel :P
Of misschien 1 dagje wachten tot zijn kater weer weg is :P
pi_136129073
Desnoods stuur je hem een berichtje dat jij er graag over wilt praten en dat als hij dat ook wil hij je even kan bellen. Dan geef je hem weer een stukje regie in handen, dat vindt ie vast fijn na zo'n dronken uitbarsting.
pi_136129124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
Desnoods stuur je hem een berichtje dat jij er graag over wilt praten en dat als hij dat ook wil hij je even kan bellen. Dan geef je hem weer een stukje regie in handen, dat vindt ie vast fijn na zo'n dronken uitbarsting.
Ja, kan ook nog, maar ik wil mezelf absoluut niet opdringen ofzo. Maar dit klinkt wel normaal.
pi_136129125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hoe lang blijven vrouwen fucking dom tot ze ooit een keer snappen dat mannen niet zomaar "vrienden" zijn met vrouwen.....

Hoe fucking veel jaar aan evolutie moet eroverheen gaan tot die 2 draadjes contact maken in die koppies van dames :`)
Inderdaad, dan krijg je dit soort emotioneel gezeik.

Snap overigens niet dat je verliefd kunt worden op iemand die je van kleins af aan kent, maar goed.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')