Ja, wat is nou je punt, dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef Lievig het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je zegt dat ik me neerleg bij zijn mededeling. Ik zei daarvoor nog dat ik hem sowieso wel een berichtje ga sturen met dat ik graag wil praten, maar als hij echt geen contact meer wil, leg ik me daarbij neer.
Homo als beste vriendquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer dus een homo als beste vriend uitzoeken, dan krijg je dit gedonder ook niet meer
Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Homo als beste vriendenige manier om gedoe te vermijden, inderdaad!
Dat zorgt wel voor vermaak en gespreksstof voor de rest van de vriendengroepquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoor
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Offtopic.. vraag ik me af, wat bied jij hem als tegenprestatie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ik heb 1 homo vriend en echt waar ik ga zelfs met hem shoppen, heeft smaak voor kledij, kan praten over romantische films, heeft luisterende oor etc. én zal nooit verliefd worden op mij, tenzij hij zich nu voordoet als homo
HOMO VRIENDEN is echt
Hij krijgt al jarenlang je begrip en communicatie, en daar verdronk hij in. Nu dus maar zo; rigoureus afkappen. Hij wil je begrip, empathie en woorden niet meer als hij je liefde er niet ook bij kan krijgen. Dat zou alleen maar extra steken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:
[..]
Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Die verontwaardiging is er omdat ze stiekem helemaal geen zak om die kerel geeft maar omdat ze beseft dat hij niet langer meer zijn "diensten" beschikbaar stelt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij krijgt al jarenlang je begrip en communicatie, en daar verdronk hij in. Nu dus maar zo; rigoureus afkappen. Hij wil je begrip, empathie en woorden niet meer als hij je liefde er niet ook bij kan krijgen. Dat zou alleen maar extra steken.
En het verbaast me nog steeds dat je zo blijft hameren op je verontwaardiging over de manier waarop, boven enig begrip (want dat doe je nog steeds niet, al zeg je van wel) over zijn situatie.
Ik help hem tijdens het shoppen en we kunnen bijvoorbeeld uren over liefde praten en dat kan hij niet met gewone mannen vrienden. Maar inderdaad offtopic, sorry.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Offtopic.. vraag ik me af, wat bied jij hem als tegenprestatie?
daar lijkt het idd wel op ja .. jammerquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Die verontwaardiging is er omdat ze stiekem helemaal geen zak om die kerel geeft maar omdat ze beseft dat hij niet langer meer zijn "diensten" beschikbaar stelt.
Maar net hoe je het bekijkt. Het kan goed uitpakken voor die kerel als hij er lering uit trekt en als het goed is realiseert hij zich binnenkort ook hoeveel die "vriendschap" daadwerkelijk waard was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:11 schreef probeer het volgende:
[..]
daar lijkt het idd wel op ja .. jammer
Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vraag mij nog steeds af hoe goed die vriendschap is. Dan merk je toch dat hij gevoelens voor je heeft? Nooit iemand tegen je gezegd dat hij je misschien leuk vind?
Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
Je moet natuurlijk ook niet de 1e de beste homo gaan bevrienden he? Er zijn ook heel wat toffe homo's met een ziekelijk goed gevoel voor humor!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja ik kan geloven dat als je iets niet verwacht dat je het ook niet ziet. Maar als je nu terug kijkt, heeft hij echt nooit hints laten vallen? Ik krijg namelijk het idee dat je het deze keer uberhaupt alleen opmerkte omdat hij het contact verbrak in plaats van dat hij begon over hoe mooi hij je vond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...
I call 'em as i see 'em, in dit geval bullshit dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Joetjah het volgende:
[..]
Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Joetjah het volgende:
[..]
Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Lievig het volgende:
[..]
O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk.
Hoe zoiets te merken? Zelfde zoals je het bij je ex ook merkte of zoals je het ziet bij andere mensen waarvan iemand verliefd is op de ander. Ben je serieus 20?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je m dat ook wel eens gezegd hebt? Ik zal je de vertaling geven. Oke, ze vind me zo fantastisch, geweldig, knap, lief, leuk, alles, dat ze GEEN relatieinteresse in me heeft, maar wel in een of andere nobody op een feestje na een uurtje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Lievig het volgende:
[..]
O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk.
Dit ja, zelden zo'n duidelijk geval gezien als deze case.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |