abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:11 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136131850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je zegt dat ik me neerleg bij zijn mededeling. Ik zei daarvoor nog dat ik hem sowieso wel een berichtje ga sturen met dat ik graag wil praten, maar als hij echt geen contact meer wil, leg ik me daarbij neer.
Ja, wat is nou je punt, dan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136131879
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Volgende keer dus een homo als beste vriend uitzoeken, dan krijg je dit gedonder ook niet meer :P
Homo als beste vriend *O* enige manier om gedoe te vermijden, inderdaad!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136131987
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Homo als beste vriend *O* enige manier om gedoe te vermijden, inderdaad!
Nou, daar zitten ook wat dramaqueens/valse nichten tussen, hoor
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:06:42 #204
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136132034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat zorgt wel voor vermaak en gespreksstof voor de rest van de vriendengroep :+ homo vrienden *O*
pi_136132047
quote:

[..]

-O-

Ik heb 1 homo vriend en echt waar ik ga zelfs met hem shoppen, heeft smaak voor kledij, kan praten over romantische films, heeft luisterende oor etc. én zal nooit verliefd worden op mij *O* , tenzij hij zich nu voordoet als homo }:| HOMO VRIENDEN is echt *O*
pi_136132088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef complicate het volgende:

[..]

-O-

Ik heb 1 homo vriend en echt waar ik ga zelfs met hem shoppen, heeft smaak voor kledij, kan praten over romantische films, heeft luisterende oor etc. én zal nooit verliefd worden op mij *O* , tenzij hij zich nu voordoet als homo }:| HOMO VRIENDEN is echt *O*
Offtopic.. vraag ik me af, wat bied jij hem als tegenprestatie?
pi_136132092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Hij krijgt al jarenlang je begrip en communicatie, en daar verdronk hij in. Nu dus maar zo; rigoureus afkappen. Hij wil je begrip, empathie en woorden niet meer als hij je liefde er niet ook bij kan krijgen. Dat zou alleen maar extra steken.

En het verbaast me nog steeds dat je zo blijft hameren op je verontwaardiging over de manier waarop, boven enig begrip (want dat doe je nog steeds niet, al zeg je van wel) over zijn situatie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_136132115
Blijkbaar is de vriendschap niet zo hecht dat jij over een minder sympathieke actie van hem in dronken+verliefdheid+blauwtje toestand kan heenstappen.

Dat lukt niet. Inbeelden dat hij zich heel kut moet voelen nadat hij jaren heeft gewacht en direct daarna de deksel op de neus krijgt is er ook niet bij.

Nee, het allerbelangrijkste is de vorm hoe en wat :'). Volwassen reageren had niet alleen van zijn kant gekund, ook van jou uit. Immers een beetje volwassene weet hoe pijnlijk dit voor iemand kan zijn en opent na jarenlange vriendschap niet na 1 keer uit de band springen van een goede vriend een online topic.

Ja, hij had je naar een restaurant mee kunnen nemen en tijdens een goed glas wijn kunnen zeggen wat hij voelde. Dan had jij nee gezegd. Stond hij voor lul in een volle zaak en/of awkward dooreten. Hij weet al dat het contact verbreken het beste is dus dan was je hem ook kwijt geweest. Ietsje netter, nog pijnlijker voor hem. Wil je dat als goede vriendin? Voor hem pijnlijker, maar dan voor jezelf iets fijner?

Zonder de gevoelens is het heel makkelijk zeggen om een thee'tje te gaan drinken en je kaarten op tafel te leggen. Vol met emoties niet. Dat zou je best kunnen weten. Dus ja, dan baal je dat de vriendschap over is. Dat mag best. En dan ga je er vanuit dat in de heetst van zijn emoties de spelregels van de thee met kaakje en kleedje over de knietjes niet altijd gevolgd worden. Dan wacht je als volwassene af en mocht er ooit een gesprek zijn als hij over je heen is dan drink je samen een glas wijn en heb je het er nog eens over. Kan je altijd aangeven van joh 'zat het zo diep die verliefdheid dat het er zo hard uit kwam' en is het klaar.

Vraag mij nog steeds af hoe goed die vriendschap is. Dan merk je toch dat hij gevoelens voor je heeft? Nooit iemand tegen je gezegd dat hij je misschien leuk vind?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 13:10:00 ]
pi_136132120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij krijgt al jarenlang je begrip en communicatie, en daar verdronk hij in. Nu dus maar zo; rigoureus afkappen. Hij wil je begrip, empathie en woorden niet meer als hij je liefde er niet ook bij kan krijgen. Dat zou alleen maar extra steken.

En het verbaast me nog steeds dat je zo blijft hameren op je verontwaardiging over de manier waarop, boven enig begrip (want dat doe je nog steeds niet, al zeg je van wel) over zijn situatie.
Die verontwaardiging is er omdat ze stiekem helemaal geen zak om die kerel geeft maar omdat ze beseft dat hij niet langer meer zijn "diensten" beschikbaar stelt.
pi_136132151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Offtopic.. vraag ik me af, wat bied jij hem als tegenprestatie?
Ik help hem tijdens het shoppen en we kunnen bijvoorbeeld uren over liefde praten en dat kan hij niet met gewone mannen vrienden. Maar inderdaad offtopic, sorry. :)
pi_136132156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:09 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Die verontwaardiging is er omdat ze stiekem helemaal geen zak om die kerel geeft maar omdat ze beseft dat hij niet langer meer zijn "diensten" beschikbaar stelt.
daar lijkt het idd wel op ja .. jammer
pi_136132294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:11 schreef probeer het volgende:

[..]

daar lijkt het idd wel op ja .. jammer
Maar net hoe je het bekijkt. Het kan goed uitpakken voor die kerel als hij er lering uit trekt en als het goed is realiseert hij zich binnenkort ook hoeveel die "vriendschap" daadwerkelijk waard was. :D
pi_136132375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vraag mij nog steeds af hoe goed die vriendschap is. Dan merk je toch dat hij gevoelens voor je heeft? Nooit iemand tegen je gezegd dat hij je misschien leuk vind?
Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
pi_136132528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ik heb echt niks gemerkt. Hoe moet ik zoiets merken? Hij deed niet anders dan anders. Er zijn wel eens mensen die het hebben gezegd, maar dat heb ik nooit serieus genomen omdat hij en ik sowieso close waren en ik kan begrijpen dat het zo overkomt bij mensen.
Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...
pi_136132584
quote:

[..]

Je moet natuurlijk ook niet de 1e de beste homo gaan bevrienden he? Er zijn ook heel wat toffe homo's met een ziekelijk goed gevoel voor humor! ^O^
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:25:23 #216
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136132594
quote:

[..]

Nou ja ik kan geloven dat als je iets niet verwacht dat je het ook niet ziet. Maar als je nu terug kijkt, heeft hij echt nooit hints laten vallen? Ik krijg namelijk het idee dat je het deze keer uberhaupt alleen opmerkte omdat hij het contact verbrak in plaats van dat hij begon over hoe mooi hij je vond.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136132615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Bullshit, je wist het wel maar je koos ervoor om het te negeren omdat het niet goed uitkwam en het gevoel niet wederzijds was...
Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
pi_136132645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Nou nou, zo offensief hoeft 't ook weer niet. Ik denk niet dat ze het wist want dat zou betekenen dat ze op iemand anders is gefocussed in plaats van haarzelf. Dus jou opmerking houdt geen stand.
I call 'em as i see 'em, in dit geval bullshit dus.
Ze negeerde het omdat ze gefocussed was op zichzelf... logica.
pi_136132741
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Joetjah het volgende:

[..]

O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk. :)
pi_136132786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Lievig het volgende:

[..]

O, nee, hij heeft het echt goed verborgen gehouden voor mij. Ik ben altijd gefocust op iemand anders. Al helemaal op hem, altijd al geweest, want hij is leuk. :)
Natuurlijk.
pi_136132857
quote:

[..]

Hoe zoiets te merken? Zelfde zoals je het bij je ex ook merkte of zoals je het ziet bij andere mensen waarvan iemand verliefd is op de ander. Ben je serieus 20?

Je vind dat hij volwassen moet reageren, maar je vind je eigen gedrag wel volwassen?
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:34:25 #222
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136132861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je m dat ook wel eens gezegd hebt? Ik zal je de vertaling geven. Oke, ze vind me zo fantastisch, geweldig, knap, lief, leuk, alles, dat ze GEEN relatieinteresse in me heeft, maar wel in een of andere nobody op een feestje na een uurtje.

Serieus, als je m echt zo leuk vindt, dan wil je toch ook een relatie met 'm anders vind je m dus wel heel erg leuk, maar bij lange na niet leuk genoeg, dus wat heeft dat 'leuk' dat je hem vindt dan nog voor hem van waarde?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136132958
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Dit ja, zelden zo'n duidelijk geval gezien als deze case.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_136133098

Ben er nog niet over uit welke van de twee toepasselijker is.
pi_136133129
Nou .. iig, FoK! R&P team solved another case! Jeej us!

Next!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')