abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136130385
Props voor TS, dat ze blijft reageren.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:14:15 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130408
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
Je beschouwt zijn dronken 'ik wil geen contact meer' wel als heel definitief nu.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136130431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Een normale manier maakt uiteindelijk heel veel verschil. Op een normale manier communiceer je met elkaar en begrijp je elkaar wat beter, nu zijn er alleen maar vragen. Ik weet zeker dat het hem ook niet lekker zit. Als je het gewoon goed afsluit door alles eerlijk te benoemen, ben je er ook sneller overheen. Mijn mening.
voor zijn gevoel heeft hij je waarschijnlijk al jaren lang genoeg hints gegeven of zn gevoelens getoond. maar kennelijk heeft dat geen effect gehad.
op deze manier is het voor beide partijen wel opeens duidelijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_136130451
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
7,875/10. Moest lachen. Zou nogmaals lezen.
Sla op bij je favorieten onder de titel "voor een blauwe maandag" :P
pi_136130462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, als het was gegaan zoals JIJ had gewild dan was JIJ er sneller overheen geweest ja. Maar het gaat dus niet om wat jij wil, het gaat om wat hij wil

Stuur 'm de link naar dit topic. Als hij jouw redenering ziet is hij er sneller overheen. Mijn mening.
Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
pi_136130482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef Lievig het volgende:

[..]

Nee, ook voor hem. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen voor jou/jullie? Op een normale manier afsluiten (dus: communiceren, uitleggen, begrip voor elkaar hebben) is altijd effectiever voor een verwerkingsproces (of om de vriendschap te behouden) dan midden in de nacht iemand opbellen met de boodschap dat je geen contact meer wil. Geloof mij maar. Het gaat voor hem ook niet fijn aanvoelen.
Ging het toch al niet.
pi_136130488
quote:

[..]

Maar als hij een voor hem slechte oplossing heeft uitgevoerd...waarom heeft hij naar jouw mening het dan op deze manier gedaan?
pi_136130514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je beschouwt zijn dronken 'ik wil geen contact meer' wel als heel definitief nu.
Het lijkt mij ook niet anders dan definitief. Uiteindelijk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:18:44 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130532
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sla op bij je favorieten onder de titel "voor een blauwe maandag" :P
Ik ken hem al uit mijn hoofd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:24 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136130599
quote:

[..]

Nee, ik geloof je niet als je t niet erg vindt. Dit VOELT voor hem al niet fijn aan. Los van hoe het is gegaan, zijn conclusie is dat het het beste is om het contact met jou te verbreken. DAT is wat hij doet, dus DAT is wat hij wil. Praten is allemaal leuk, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Nee, niet ook voor hem. Wat denk je nou, dat hij je rustig om de tafel met een kopje thee gaat vertellen dat ie verliefd op je is, dat niet kan handelen en dus het contact verbreekt, en dan een laatste omhelzing en dat was dat? Je leeft wel in een waanwereld als je denkt dat dat realiteit kan zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:35 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130605
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ja, uiteindelijk. Maar het is niet onmogelijk dat er nog wel door jullie over gepraat wordt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:20:47 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef Lievig het volgende:

[..]

Waarom?

Als je gewoon als volwassenen er over kunt praten, is er toch geen probleem?
Hij wil je en kan je niet krijgen. Geef hem de tijd om dit te verwerken en laat hem weten dat je wel graag contact met hem houdt zodra hij dat weer wil.

Klaar.

Of hij verwerkt het en je kunt weer een normale relatie hebben, of het lukt hem niet en jullie gaan verder met je leven. Het leven is vrij simpel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136130634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als hij een voor hem slechte oplossing heeft uitgevoerd...waarom heeft hij naar jouw mening het dan op deze manier gedaan?
Omdat hij het niet durfde op een normale manier. Snap ik ook heel goed, maar het blijft natuurlijk balen.
pi_136130676
Het lijkt mij vrij ideaal zo een relatie beginnen met iemand waar je al bijna heel je leven zo close mee bent. Geef het gewoon een kans.
pi_136130689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef Lievig het volgende:

[..]

Omdat hij het niet durfde op een normale manier. Snap ik ook heel goed, maar het blijft natuurlijk balen.
Maar dan heb je dus goeie kans dat "op een normale manier afsluiten" er wsl gewoon niet voor je in gaat zitten ;)

Enige wat je kunt doen is hem opbellen, niet geschoten is altijd mis, wellicht dat -jij- het dan ook wat makkelijker kan afsluiten :)
pi_136130703
Er is geen oplossing. Hij zit bij jou in de friendzone terwijl hij méér wil. Dag vriendschap :W
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136130764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef CoolGuy het volgende:

Nee, niet ook voor hem. Wat denk je nou, dat hij je rustig om de tafel met een kopje thee gaat vertellen dat ie verliefd op je is, dat niet kan handelen en dus het contact verbreekt, en dan een laatste omhelzing en dat was dat? Je leeft wel in een waanwereld als je denkt dat dat realiteit kan zijn.
Ja. Dat kan best op een normale manier gezegd worden zonder dat je hysterisch wordt. Ik denk dat je er heel goed samen over kunt praten en over mogelijke oplossingen. Misschien kan dat in jouw wereld niet, maar het is absoluut niet onmogelijk als je gewoon een gezond persoon bent die zichzelf onder controle heeft.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:25:45 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130789
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ja. Dat kan best op een normale manier gezegd worden zonder dat je hysterisch wordt. Ik denk dat je er heel goed samen over kunt praten en over mogelijke oplossingen. Misschien kan dat in jouw wereld niet, maar het is absoluut niet onmogelijk als je gewoon een gezond persoon bent die zichzelf onder controle heeft.
Aan wat voor oplossingen denk jij dan?
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:28:53 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136130905
Hij is verliefd op jou, jij wilt alleen vriendschap, hij wilt geen contact meer met jou om zichzelf te beschermen en zodat hij na al die jaren eindelijk over jou heen kan komen (niet te letterlijk nemen).

Dat snap je toch zelf ook wel TS?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:29:04 #170
16180 crew  CoolGuy
pi_136130913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:24 schreef Lievig het volgende:

[..]

In mijn wereld hoef ik voor iets dat zo ontzettend duidelijk is als dit geen topic te openen juffie. Iets minder over 't paard getild zijn zou je sieren.

Hij had gedronken. Hij had alcohol gehad, je weet dat alle emoties dan veel sterker en echter lijken toch? Wederom redeneer je vanuit wat JIJ graag wil. Prima dat jij de beschreven manier graag wil, maar HIJ wil dat niet. Snap je dat niet ? Hij wil het liefste het contact helemaal niet verbreken, want hij wil elke dag wakker worden met jou in zijn armen.

Maar dat kan niet, en dat soort dingen worden niet besproken bij een kopje Munt-thee en een plakje Oma's Cake.
pi_136130948
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom?

Als je gewoon als volwassenen er over kunt praten, is er toch geen probleem?
Hij wil je en kan je niet krijgen. Geef hem de tijd om dit te verwerken en laat hem weten dat je wel graag contact met hem houdt zodra hij dat weer wil.

Klaar.

Of hij verwerkt het en je kunt weer een normale relatie hebben, of het lukt hem niet en jullie gaan verder met je leven. Het leven is vrij simpel.
Ik denk dat hij gewoon helemaal geen contact meer wil. Hij is sowieso een beetje iemand die af en toe wegvlucht als het te moeilijk wordt of rare dingen gaat uithalen. Ik denk dat je er gewoon als volwassenen over kunt praten (dat had ik graag gezien), maar ik denk dat het er niet meer in zit dat het een goede afloop heeft.

Ik ga hem inderdaad een berichtje sturen dat hij contact moet zoeken als hij dat wil en dat ik best wil afspreken om het uit te praten. Maargoed, zo niet: ook goed, ik ga mezelf niet opdringen.
pi_136130992
Ja, hij wil graag die afwijzing van je horen, dat doet 'm echt goed. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136131004
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aan wat voor oplossingen denk jij dan?
Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
pi_136131060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Lievig het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus goeie kans dat "op een normale manier afsluiten" er wsl gewoon niet voor je in gaat zitten ;)

Enige wat je kunt doen is hem opbellen, niet geschoten is altijd mis, wellicht dat -jij- het dan ook wat makkelijker kan afsluiten :)
:)
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:33:27 #175
16180 crew  CoolGuy
pi_136131063
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:30 schreef Lievig het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon helemaal geen contact meer wil. Hij is sowieso een beetje iemand die af en toe wegvlucht als het te moeilijk wordt of rare dingen gaat uithalen. Ik denk dat je er gewoon als volwassenen over kunt praten (dat had ik graag gezien), maar ik denk dat het er niet meer in zit dat het een goede afloop heeft.

Ik ga hem inderdaad een berichtje sturen dat hij contact moet zoeken als hij dat wil en dat ik best wil afspreken om het uit te praten. Maargoed, zo niet: ook goed, ik ga mezelf niet opdringen.
What the... 8)7 wat valt er uit te praten dan? Hoe hij het heeft aangepakt? Je wil verkapt excuses voor zijn gedrag naar jou toe of wat? "je wil best afspreken". Gelukkig zeg, het prinsesje strijkt met dr hand over dr hart en honoreert een bezoek met als doel dingen 'uit te praten'.

Wat voor oplossingen zie jij dan. Stel, het is realiteit. Dit wat er gebeurd is is niet gebeurd, en hij zit bij jou aan tafel en verteld jou rustig van "joh, Lievig, luister eens, ik loop met deze gevoelens, en ik weet dat jij ze niet hebt, dus er rest mij niets anders dan het contact te verbreken, niet om jou te kwetsen, maar om mezelf te helpen hierover heen te komen".

Wat voor oplossingen zie jij dan voor die situatie? Jij wil praten om misschien een oplossing te vinden. Nou, tell us, wat voor oplossingen zie jij voor de situatie waarin hij jou wil, maar jij hem niet. ?
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:34:08 #176
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131083
quote:

[..]

De enige oplossing is een tijd geen contact meer hebben zodat hij over je heen kan komen. Dan is er in ieder geval nog een kans dat het in de toekomst weer goed komt.
pi_136131220
quote:

[..]

Neen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136131233
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De enige oplossing is een tijd geen contact meer hebben zodat hij over je heen kan komen.
Een contradictie in één zin, da's knap.

(hihihihihihiih)
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:40:33 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136131266
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een contradictie in één zin, da's knap.

(hihihihihihiih)
Hihi je bent de eerste in dit topic die zo'n opmerking maakt.

O wacht... :O
pi_136131337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hihi je bent de eerste in dit topic die zo'n opmerking maakt.

O wacht... :O
Nee, jij bent de eerste met dat advies wil je zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')