De enige oplossing is een tijd geen contact meer hebben zodat hij over je heen kan komen. Dan is er in ieder geval nog een kans dat het in de toekomst weer goed komt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Lievig het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
Neen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Lievig het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar misschien zijn er oplossingen.
Een contradictie in één zin, da's knap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De enige oplossing is een tijd geen contact meer hebben zodat hij over je heen kan komen.
Hihi je bent de eerste in dit topic die zo'n opmerking maakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een contradictie in één zin, da's knap.
(hihihihihihiih)
Nee, jij bent de eerste met dat advies wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hihi je bent de eerste in dit topic die zo'n opmerking maakt.
O wacht...
Nee, maar TS moet schijnbaar alles 10x horen voordat het doordringt. Dus dan schrijf ik het behulpzaam als ik ben meerdere keren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, jij bent de eerste met dat advies wil je zeggen?
Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
What the...wat valt er uit te praten dan? Hoe hij het heeft aangepakt? Je wil verkapt excuses voor zijn gedrag naar jou toe of wat? "je wil best afspreken". Gelukkig zeg, het prinsesje strijkt met dr hand over dr hart en honoreert een bezoek met als doel dingen 'uit te praten'.
Wat voor oplossingen zie jij dan. Stel, het is realiteit. Dit wat er gebeurd is is niet gebeurd, en hij zit bij jou aan tafel en verteld jou rustig van "joh, Lievig, luister eens, ik loop met deze gevoelens, en ik weet dat jij ze niet hebt, dus er rest mij niets anders dan het contact te verbreken, niet om jou te kwetsen, maar om mezelf te helpen hierover heen te komen".
Wat voor oplossingen zie jij dan voor die situatie? Jij wil praten om misschien een oplossing te vinden. Nou, tell us, wat voor oplossingen zie jij voor de situatie waarin hij jou wil, maar jij hem niet. ?
Je kunt toch wel mailen of bellen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Lievig het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?
Ik ken hem vanaf mijn zesde, we zijn nu twintig, hij weet alles van mij, we zijn jaren intensief met elkaar opgetrokken. Dag in, dag uit. Natuurlijk wil ik dan met hem praten. Alsof ik op deze manier normaal kan functioneren zonder een vervelend knagend iets, alsof hij dat kan. Hij hoorde gewoon bij mijn leven, want onze band is/was heel erg hecht.
Ik wil weten waarom, hoe lang het al bezig is, hoe hij zich voelt, wat hij wil. Ik wil antwoorden en hem kunnen begrijpen, ik wil niet dat onze vriendschap wordt beëindigd op zo'n abrupte, rare manier. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen goede manier is en dat communiceren juist wel een goede manier is. Om elkaar te begrijpen en uiteindelijk om het beter te verwerken.
Dit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus goeie kans dat "op een normale manier afsluiten" er wsl gewoon niet voor je in gaat zitten
Enige wat je kunt doen is hem opbellen, niet geschoten is altijd mis, wellicht dat -jij- het dan ook wat makkelijker kan afsluiten
Laat hem dit dan weten. Stuur een berichtje naar hem met exact dat. Maar geef hem ook de keuze dat als hij het niet kan/wil dat je het dan laat rusten en wacht tot hij weer contact met je opneemt. Dat kan een aantal weken duren, maar ook een aantal jaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Lievig het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp niet dat je mij niet begrijpt. Hoe kun je na een lange vriendschap van jaren het contact verbreken via een telefoontje? Hoezo is dat een normale manier?
Ik ken hem vanaf mijn zesde, we zijn nu twintig, hij weet alles van mij, we zijn jaren intensief met elkaar opgetrokken. Dag in, dag uit. Natuurlijk wil ik dan met hem praten. Alsof ik op deze manier normaal kan functioneren zonder een vervelend knagend iets, alsof hij dat kan. Hij hoorde gewoon bij mijn leven, want onze band is/was heel erg hecht.
Ik wil weten waarom, hoe lang het al bezig is, hoe hij zich voelt, wat hij wil. Ik wil antwoorden en hem kunnen begrijpen, ik wil niet dat onze vriendschap wordt beëindigd op zo'n abrupte, rare manier. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen goede manier is en dat communiceren juist wel een goede manier is. Om elkaar te begrijpen en uiteindelijk om het beter te verwerken.
Helpt wel bij het verwerken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
Ja, hij wil graag die afwijzing van je horen, dat doet 'm echt goed.
Hij weet al dat ze hem niet hoeft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helpt wel bij het verwerken.
Jij kan wel meer willen maar als de beste jongen verliefd op je is en eigenlijk dus een relatie wil dan kan jij hoog en laag springen en een vriendschap eisen maar dat is allesbehalve redelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Lievig het volgende:
[..]
En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet een normale manier ts, maar voor hem schijnbaar wel de énige manier.
Ik vind het raar dat je zegt dat ik me neerleg bij zijn mededeling. Ik zei daarvoor nog dat ik hem sowieso wel een berichtje ga sturen met dat ik graag wil praten, maar als hij echt geen contact meer wil, leg ik me daarbij neer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt toch wel mailen of bellen?
Ik vind het een beetje raar dat je je kennelijk neerlegt bij zijn dronken telefonische mededeling geen contact meer te willen.
Ik lach me trouwens ziek als hij zich straks dat hele telefoontje niet meer blijkt te herinneren.
Het is alleen klote voor jou omdat je je emotionele tampon mist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:
[..]
En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is.
Volgende keer dus een homo als beste vriend uitzoeken, dan krijg je dit gedonder ook niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:
[..]
En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde. Ik ben echt gek op hem op mijn manier en de kans is heel groot dat onze vriendschap straks over is.
Dit dus. Ik bevriend alleen onaantrekkelijke vrouwen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben alleen bevriend met meisjes waar ik niet op val. Heb echt geen zin in dit gedoe.
Nee natuurlijk niet, want hij wist ook wel dat dat de vriendschap zou verpesten, zeker als je een vriend had op dat moment. Het was voor hem kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:
[..]
En dat is dus klote. Hoe vaak ik hem wel niet heb duidelijk gemaakt hoe blij ik met hem ben omdat we elkaar echt kunnen vertrouwen en alles aan elkaar vertellen, maar hij voelde het dus niet zo dat hij vrij was om te zeggen wat hij voelde.
Daar was hij vrij in ja. En als hij dat had gedaan, dan had jij hem afgewezen. Zolang dat niet gebeurd is heeft hij zijn fantasie nog. Daarnaast was het dan awkward geworden tussen jullie. Ik snap wel waarom hij het niet gezegd heeft. Hij heeft w.s. ook wel ingeschat dat hij je niet zou krijgen, en als hij het zei dan zou hij je kwijt zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef Lievig het volgende:
[..]
Ja, best wel! Ik was inderdaad vrijer dan dat hij was, jammer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef Detroit het volgende:
Misschien was jij toch wel vrijer om dingen te vertellen dan hij dat was. Was hij misschien toch een beetje een praatpaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |